JAN'08 Stoppers! deel 3 - 17 baby's! Compleet!!!!

Imani, tja, dat je gaan hechten aan een kindje… Wij willen waarschijnlijk voor crisisplaatsing kiezen (officieel max 6 weken), dus iets minder tijd om te hechten. Ik hoop dat de wetenschap dat het tijdelijk is daarbij ook helpt. Maar ja, nog niets is zeker, weet nog niet eens of we het definitief gaan doen.

Littlewonder, leuk een echo alweer bijna. En laat je geheugen je in de steek, ohoh 8) .

Loesje, Was alles goed bij de VK? En ga je aan anderen vertellen wat je krijgt of houd je het geheim?

Summer, 23 weken alweer. Heerlijkd at het zo goed gaat.

Toedels :hug: :hug: . Dat is echt wel een baaldag zeg. hopelijk heb je gauw weer ander werk. Wat is er gebeurd dan? Je berichtje was wel heeeeel kort samengevat (als je t wil vertellen). Balen dat je weer ongi bent. Echt vervelend dat je cyclus zo vreemd doet en je zou natuurlijk het liefst ‘gewoon’ zwanger zijn… Sterkte :hug:

Er zijn hier inderdaad de laatste tijd geen zwangeren meer bijgekomen. Jammer hoor… Ik hoop dat daar vanaf volgende week weer verandering in komt…

Hmmz…kreeg maar geen mailtje meer over nieuwe berichten hier :doh: dus maar even kijken…en zie.

@ Toedels, :hug: bleh wat een hoop ellende voor één dag. Nieuw werken zoeken?? :frowning:

@ Mereltje, Imani, Toedels en Miepel: :: :: :**: De kans wórdt steeds groter dat het raak gaat zijn!!!

@ Summer, Loesje, Littlewonder, fijn dat het zo goed gaat met jullie!

Hier alles oké. Morgen alweer 12 weken :dance: Met 11 weken weer een echo gehad, goed gegroeid en het hartje klopte mooi, net als met 8 weken. Pffff, opluchting hoor. Word er nu ook eindelijk rustiger onder, heb er nu wel vertrouwen in. Kwaaltjes vallen mee, vooral moe en nu en dan nog misselijk. (Nooit te vroeg roepen dat het eigenlijk wel over is, hing gisterochtend toch weer boven de pot :lol: ). Verder regelmatig wat steken in m’n liezen, als ik lang zit, opsta of ga zitten. Darmen zijn ook gevoelig, dan weer een paar dagen aan de dunne :sick: , dan weer vast. Tja, het moet allemaal opschuiven hè. Ik heb echt al een beetje een bollinkje, je ziet het al een beetje omdat ik meestal shirtje aanheb die ‘aan’ zitten. Vind het best vroeg maar errug leuk! :mrgreen:

Heb echofoto’s staan van 8 en 11 weken in het sf van de maart-2009-mammas’s.

Groetjes aan iedereen hier!

@summer: ivm mn bekken zijn we idd wat vroeger dan dat we zelf verzonnen hadden begonnen met de voorbereidingen. Nu red ik het meestal wel om 1 a 2 winkels te bezoeken en om nog wat te doen, ben bang dat het over een tijdje helemaal niet gaat (en ik houd graag een vinger in de pap :wink: )

@toedels: :hug: :hug: :hug: wat een ongelofelijke ktdag zeg. Na zoveel tegenspoed moet het volgende maand toch wel een feestje worden :pray: :pray: :pray:

@mereltje: dinsdag was alles goed, hartje klopt mooi en nu maar afwachten tot 4 uur eindelijk de echo. En iedereen mag het weten hoor, kan mn mond toch niet houden en is alvast handig voor als mensen kado’s willen kopen :lol:

@juffie: ben blij dat alles goed gaat. Altijd fijn om je beeb weer even te zien.

Vanmiddag 4 uur dus onze 20 w echo. Zal morgenochtend ff een berichtje plaatsen of het een roze of blauwe echo was voro de nieuwsgierige onder ons :lol:

:-

Ohhh Loesje, leuk hoor!! Succes!

HOi hoi,

Daar was ik weer naar een heeeeeerlijke vakantie.

Ik had gehoopt hier veel leuk nieuws te lezen maar helaas.

Hoe gaat het verder met iedereen?

toedels: wat een K…nieuws zeg. toi toi voor je hoor. :hug:

Loesje hoe was je 20 weken echo?? weet je wat het wordt?

Ik heb morgen om half 10 de 20 weken echo.

Ik hou jullie op de hoogte.

Voor iedereen die ik vergeten ben :-*

We krijgen een meisje :inlove: :inlove: :inlove:

Hele mooie foto’s zijn te zien op het januari 2009 mama’s showforum. Echt super leuk, ze was heel druk met haar handjes bezig, heb er dus ook 2 mooie foto’s van en ze kuste bijna de placenta :inlove: Ze hebben alles gecheckt en ze liep al een beetje voor op schema. Was gister 18w6d maar het meeste zat al op 20w, dus puk doet het hartstikke goed

Wij zijn inmiddels wel ff op onze roze wolk geland :inlove: :inlove:

@helma: hoe was jouw echo, en wilde je weten wat het wordt, en mogen wij dat ook weten :wink:

:-*

Ooh Loesje, wat superleuk! Ik wil ook, ik wil ook…nog een keertje :mrgreen: ! Hoopte je niet een beetje op een meisje :shifty: . Ik vond het toch wel leuk om een meisje te krijgen. Lijkt me nu wel leuk om een jongen te krijgen. Maakt ook eigenlijk niet uit…heel cliche, maar als het maar gezond is.

Hoi hoi,

Loesje: super leuk, gefeliciteerd hoor.

Mijn echo was ook helemaal super!

Wij willen niet weten wat het wordt dus voor iedereen een verrassing.

Het kindje was erg beweegelijk, zo schattig.

Ga binnenkort nog maar eens een pretecho laten maken.

Kan er geen genoeg van krijgen :smiley:

Aankomende week beginnen de voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar weer dus ik moet volgende week al weer een beetje werken :frowning:

Allemaal een heel fijn weekend!

Liefs Helma

Helma, fijn dat jou echo ook goed was. Ik vond die pretecho toen echt de moeite waard, zo leuk! Wel duur, maar ja, wel leuk voor later ook. Zou hem doen rond de 25 weken. Als je veel langer wacht dan past de baby niet goed meer op het scherm. En als je het te vroeg doet dan is het kindje nog een beetje dunnig.

Loesje, oooh leuk…‘puk’ is een meid!!!

Helma, super dat de echo goed is…en een verrassing is ook leuk.

Wisten jullie het bij Jur ook niet? Een pretecho is zeker leuk!

Juffie, wat fijn dat het nu goed gaat. En alle ‘ongemakken’ voor lief nemen ookal zijn ze niet altijd prettig.

En een bollinkje??? Showen die buik :lol:

Mereltje, ikzelf denk dat ze niet meer tevreden waren…maar ze zeiden dat door gezinsuitbreidingen de behoeftes waren veranderd (kids naar school brengen en eten koken).

Heb me erbij neergelegd en al flink aan het zoeken geweest.

Summer, idd we kunnen hier wel weer wat goed nieuws gebruiken.

Ik hou er gewoon rekening mee dat deze cyclus ook weer langer zal zijn.

en ooooh oooh, wat is dat klussen vervelend :mrgreen: :stuck_out_tongue: :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Tot de volgende keer!

Hallo Allemaal!

Wat is het weer gezellig bij de januaristoppers! Goed zo!

Loesje: een meisje! Wat leuk!!! Gefeliciteerd!

Helma: Fijn dat jullie echo mooi was!

Toedels: wat een ontzettende rotweek! Werd je contract niet verlengd? Succes met zoeken naar een nieuwe uitdaging!

Summer: alweer 23 weken! Wow! Weet jij al wat het wordt?

Juffie: alweer 12 weken! Dan kan je eindelijk het van alle daken gaan schreeuwen! Heb je het al op school verteld?

Met mij gaat het goed! Heb heerlijk 5 dagen vrij gehad! Lekker gevaren en van het zonnetje genoten!

Gisteren heb ik een test gedaan (kon mezelf natuurlijk niet bedwingen… mijn NOD is woensdag…)

Maar helaas… negatief!

Mijn temperatuur is nogsteeds hoog en zeer pijnlijke (.)(.)!! Maar dat zal wel PMS zijn! Ik hou jullie op de hoogte!

Nu hard werken om achterstand weg te werken!

Groetjes!

't is hier lekker rustig meiden. Iedereen weer aan t werk soms?

Imani, negatief getest, jammer hoor… inmiddels ongi geworden? Of al weer een reden om toch weer wel te testen?

Loesje, een meid, leuk hoor!

Hier is het lekker rustig… Hoewel, heb het liever eigenlijk wat drukker… Wil graag wat meer werken, maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen, motivatie is laag vandaag. heb de uitzendbureau’s al gecheckt, maar niets leuks in de buurt. In elk geval wel ergens een sollicitatieformulier gevonden en ingevuld, maarb en bang dat ze ‘overgekwalificeerd’ gaan vinden (heb wo - tis mbo functie). Maar goed, ooit gaat het lukken.

zondag/maandag hier de NOD. ben heel benieuwd maar weer. Ik ben op t moment vrij veel moe, maar ja, zal maar nergens van uit gaan…

Goedemorgen!

Ja hoor! Hier zijn de :twisted: :twisted: gearriveerd!

Dinsdagavond was het al iets lichtroze… maar gisteren! Heftig! Buikkrampen waar je u tegen zegt… Gelukkig was het mijn vrije dag!

Begin wel een beetje de moed te verliezen… en steeds meer te vrezen dat ‘wij het niet kunnen’… Die depri-gevoelens zullen wel bij de :twisted: horen… hoop ik!

Einde ego-bericht…

Hoe gaat het met jullie?

Al nieuws?

Mereltje: ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je!

Kan jij de trend doorbreken?

Nou Ladies! Fijne dag vandaag!

Bah Imani, wat een slecht nieuws. Maar als je binnen een jaar zwanger bent is dat nog steeds heel gemiddeld hoor. Maar eerder is natuurlijk wel zo prettig. Je gaat immers niet proberen om kinderen te krijgen met het idee, dan ga ik over een jaar eens zwanger worden :hand: .

Miepel en Toedels… Hoe lang hebben jullie er bij jullie 1e zwangerschap over gedaan om zwanger te worden?

:slight_smile:

@miepel: Ja we hoopte stiekem wel een beetje op een meisje :shifty: :inlove: We hadden ook echt het gevoel dat het een meisje was, dus als het een jongetje was geweest hadden we denk ik wel even aan het idee moeten wennen, maar daar hadden we dan nog 20 weken voor gehad. Das ook 1 van de redenen dat we het wilde weten.

@helma: wij gaan met 26a28 weken ook nog voor een 3d echo, we hebben al wat eigenschappen gezien die van mij zijn (wipneusje en dat schattige duimpje) maar willen ook 3d wel even gluren.

@toedels: geniet lekker van het klussen, hoop dat het deze maand toch echt raak is.

@imani: balen dat je weer een nieuwe ronde in bent gegaan. Maar mocht het deze maand raak zijn wordt het een mei-juni kindje. Harstikke mooi toch (sorry probeer er een positieve draai aan te geven)

@juffie: al weer aan het werk, en heb je het al verteld??? Hoe voel je je??

Gister onze 2e 20 weken echo gemaakt en op het maken van een hartfilmpje van de baby na, was i eigenlijk precies hetzelfde als vorige week. Alleen onze puk was nog beweeglijker. Ze was door mn buik aan het rondzwemmen en die echo mevrouw er maar met dat apparaat achteraan :lol: Dat beloofd wat voor als ze geboren is. Weer geen uitstekende delen kunnen vinden, alleen niet zo duidelijk gezien dat het een meisje is. Gelukkig hebben we dat vorige week wel gezien dus is er voor ons geen twijfel meer over mogelijk, en anders zien we het vast bij de 26 weken pretecho wel. Hopelijk ligt ze dan wat meer klem zodat ze niet zo rond kan zwemmen :lol: :inlove:

Ik vind het wel weer eens tijd voor goed nieuws, dus ik strooi nog wat :: :: :: :: :: :: :**:

Hey dames

Voel me flink beroerd… ben stront verkouden.

Maar dat verbaasd me niks met het wisselvallige weer.

Mereltje, op zoek naar een andere baan??? Hoe dat zo?

Imani, de moed niet opgeven hoor. Een jaar is vrij gemiddeld, sneller dan dat is mooi meegenomen.

Bij de 1e was het gelijk de eerste ronde raak.

Loesje, altijd leuk om ‘puk’ weer gezien te hebben. Al bijna op de helft, wat gaat het snel he.

Een mei-kindje is hartstikke mooi, ik kan het weten :mrgreen:

Hebben de andere zwangere eigenlijk een ‘naam’ voor de beeb in buik?

Behalve dan dat ik verkouden ben, gaat het goed.

Morgen gaan we uit eten, we zijn dan 7 jaar getrouwd. Lekker met z’n 2-en weg, m’n moeder gaat oppassen.

Tot de volgende keer!

Imani, balen hoor. En tja, het gemiddelde is een jaar, maar ja, je hoopt bij jezelf natuurlijk anders 8) . Ik hoop dat het gauw raak mag zijn bij jullie…

Loesje, wat zal dat heerlijk zijn zeg, om je kleine meisje zo te kunnen zien :).

Toedels, gefeliciteerd met jullie jubileum :thumbup: , maak er een leuke dag van samen :).

Een nieuwe baan… Tja, ik heb een contract voor anderhalve dag per week en eigenlijk alleen maar onregelmatige diensten (op vergaderingen na). Ik wil graag meer werken, vind dat ik te veel thuis ben, plus dat ik meestal alleen maar werk als manlief vrij is. Dus maar wat zoeken voor erbij en zodra dat een beetje loopt misschien wel stoppen met mijn huidige werk. Vind dat nog best een moeilijke stap, want vind dit werk erg leuk, maar het kan niet op tegen lekker sam zijn met mijn lief, ontspannen vrije dagen etc…

Dit weekend mag ik weer es werken. Fijn weekend allemaal alvast (naja, misschien typ ik morgen nog wat) en wie weet dat ik daarna wat nieuws mag brengen :pray:

Ik lees elke keer nog mee hier en vind het zo balen voor jullie dat nog niet zwanger zijn.

Ik heb dinsdag Joep weer gezien en we krijgen een JONGEN :inlove: ik had het gevoel dat het een jongen zou worden en beetje zelfde verhaal als loesje wilde het daarom graag weten want als het wel een meid zou zijn kon ik nog aan het idee wennen

Nu moeten het we nog eens worden over een naam maar daar hebben we ook nog even de tijd voor

Imani, de eerste keer hebben we er net geen jaar over gedaan. Ik was ronde 12 zwanger. We hadden al een afspraak staan in het ziekenhuis :shifty: . Die heb ik natuurlijk meteen afgebeld toen ik een positieve test in handen had. Ik was altijd al een beetje bang dat het bij mij/ons lang zou gaan duren omdat het bij mijn moeder ook een paar jaar heeft geduurd voordat ze zwanger was. Wil niet altijd wat zeggen maar goed…je houd er wel rekening mee. Dus toen bleek dat het maar duurde en duurde werd ik wel een beetje bang. Nu heb ik dat minder omdat ik weet dat het kan :smiley: . Oh ja, broers of zussen heb ik ook niet dus een tweede keer lukte het bij mijn moeder niet. Of mijn vader geloof ik…volgens mij had hij een beetje slome zaadjes :roll: . Hoop niet dat hij dit leest :shifty: :lol:…maar geloof niet dat hij ooit komt op dit soort forums :mrgreen: .

Einde ego-bericht :oops: .