Hihi…moet zeggen dat ik dat ook al bedacht had…in de zomer hoef je geen ‘zwangerschapsjas’ te kopen maar in de winter zonder jas of open… :think: :shifty: En ik moet op mijn werk ook nog eens regelmatig naar buiten, surveilleren, dus een jas is een must helaas.
Juffie, ben je politieagente dan? Nou je het zegt…ik heb nog nooit een zwangere politieagente gezien (in uniform). Misschien krijgen die ook wel andere “klusjes” als ze wat verder zijn in de zwangerschap :think: ? Is ook niet handig als je met een dikke buik boeven moet vangen of met andere lastige mensen te doen krijgt. oh, ik dwaal een beetje af geloof ik :mrgreen: …
Whahaha politieagente…nee, ik ben juf op een basisschool en moet een paar keer per week naar buiten voor schooltijd en in de pauzes de kindjes in de gaten houden. Ook boeven trouwens. :mrgreen: :lol:
Hallo Ladies,
Hier even een ego-berichtje…
Ik ben gisteren bij de HA geweest voor mijn knallende koppijn…
en ja hoor! Voorhoofdholte-ontsteking! Nu moet ik een week aan de antibiotica en pijnstillers! Bah bah bah! Maar door die pijnstillers, heb ik wel eindelijk lekker geslapen!
Die antibiotica is niet schadelijk bij zwangerschap staat in de bijsluiter… nou ben ik nog niet zwanger, dus dat scheelt! De pijnstillers zijn schadelijk bij de laatste 3 maanden van de zwangerschap en borstvoeding… Allemaal niet van toepassing dus!
Maar wel bedacht dat ik nu stop met de ovu-testen en dat ik die bewaar voor volgende maand!
We blijven wel natuurlijk klussen als we daar zin in hebben! (En mijn hoofdpijn een beetje weg is …)
Nu even verder op werk… want dan kan ik vroeg naar huis!
Groetjes!
Imani, heb zelf geen voorhoofdholte ontsteking gehad, maar het lijkt mij iig geen pretje. STERKTE!
Wel fijn om te weten dat het geen kwaad zou kunnen als je eventueel (net) zwanger bent.
Miepel, PJD alweer een nieuwe ronde mee
Meiden, alles goed met jullie allemaal?
Het valt zeker niet om strenger te zijn tegen S. Maar inderdaad, beter nu veel strenger zijn, dan dat ze straks over papa en mama heen walst.
Hier nog maar een weekje schoolvakantie. Aan de ene kant wel heerlijk, weer 2 ochtenden rust. Aan de andere kant ook best jammer, die 6 weken zijn zooooo snel gegaan.
S heeft er iig wel weer zin in om naar school te gaan, het zal wel even vreemd voor haa zijn, want er zijn een paar kindjes naar de kleuterklas gegaan.
Ik ga nu de lijst bijwerken.
Tot de volgende keer!
Wat is het stil hier. Niemand geen nieuws? Iemand die bijna haar nod heeft?
Ja, zeker stil.
Geen nieuws is meestal goed nieuws…dus hopelijk gaat het goed met iedereen.
Hebben de zwangeren…iets minder last van de verschijnselen :mrgreen:
Hier ook niks nieuws. Ben druk bezig met de was :? Maar dat moet ook gebeuren.
Tot de volgende keer!
Hallo Allemaal!
Wat is het hier rustig!
Geen leuke verhalen te vertellen?
Met mij gaat het gelukkig weer beter! Ik heb echt ontzettend last gehad van die voorhoofdholteontsteking… Veel hoofdpijn en weinig energie…
Heb dan ook weinig aan mijn weekend gehad en ben maandag zelfs thuisgebleven van werk! Sinds dinsdag gaat het weer beetje beter…
Ben wel bang dat gisteren mijn ei is geweest… ik heb nu weer hogere temperatuur en gevoelige borsten. Ik was natuurlijk met die ovu-testen gestopt, maar was toch nieuwsgierig… dus toen ik dinsdagavond testte had ik een halfdonkere streep. Dat wil zeggen over de gehele lengte heel donker, maar niet net zo breed als de controle streep…Vreemd!Gisteravond was er geen donkere streep meer…
Op basis hiervan denk ik dat mijn ei ergens tussen dinsdagavond en woensdag is geweest, omdat mijn temperatuur pas sinds vandaag hoger is…dus we hebben maar 1 kans benut deze ronde (dinsdag) :mrgreen: … maar goed… niet helemaal hopeloos dus!
Mereltje, Miepel, Toedels… hebben jullie al bijna NOD?
Hoe gaat het met jullie?
Zwangeren! We willen mooie echo-foto’s zien!!! :lol:
Fijne dag vandaag!
Imani, 1 keer kan genoeg zijn :mrgreen: ! En zie mijn banner, ik moet nog 20 dagen :roll: .
Imani, NOD???
Na m’n vorige cyclus van 43 dagen, durf ik geen schatting te maken wanneer mijn NOD zou zijn.
Denk wel dat deze cyclus weer lang zal zijn, zit inmiddels op dag 32 en niet het gevoel zwanger te zijn, of dat ik elk moment ongesteld kan worden.
Erg onduidelijk dus.
Nog niet getest, Toedels? Zo’n goedkope :think: . Je merkt niet altijd meteen als je zwanger bent.
Nee, nog niet getest.
Zwangerschapskwaaltjes het hoeft niet, dat weet ik ook.
Vorige zwangerschap had ik alleen gevoelige borsten, en dat heb ik nu helemaal niet.
Ik wacht iig nog een paar dagen voor een ik ga testen…
:oops: SORRY, ik hou jullie nog een tijdje in spanning.
Tot de volgende keer!
Imani, gelukkig dat je je weer wat beter voelt. En wat Miepel zegt, een keer is genoeg, maar ja, je neemt waarsch zelf liever het zekere voor het onzekere :lol: .
Toedels, ik ben benieuwd. Hopelijk gaat jouw cyclus ook weer es gewoon doen of blijk je gewoon zwanger te zijn… Ik hoop het voor je
Mijn NOD is denk ik over ongeveer twee weken. Vorige cyclus was nogal apart, dus ik reken er niet te hard op. In elk geval doen we wel ons best ervoor :inlove: .
Ondertussen een bewogen weekend… Es even heel wat afgepraat over een idee in onze achterhoofden, namelijk pleegzorg. En dan niet voor langetermijn, maar voor korte plaatsingen (en zeker niet bij gebrek aan eigen kindje ofzo). We hebben toch maar mooi de ruimte en twee volledige salarissen hebben we ook echt niet nodig om rond te komen. Dus waarom mijn/onze tijd niet inzetten voor kindjes die het nodig hebben… Nu eerst maar eens info aanvragen en dan zien we wel verder.
Hallo!!
Mereltje: wat een mooi idee! Pleegzorg! Dat vind ik echt geweldig! Maar eh… ben je niet bang dat je je dan gaat hechten aan zo’n kindje en dat het dan weer weggaat? :oops:
Toedels: kan je de verleiding nog weerstaan?
De vakantie is weer voorbij voor jullie toch? Maar ik neem aan dat jullie op de camping blijven tot oktober? als het weer een beetje meezit…
Miepel: alles ok?
Het lijkt alsof we nog maar met z’n 4-tjes over zijn op dit forum…
Hoe gaat het met de zwangere dames?
Nog echo’s gehad?
Nog klachten?
Hebben jullie nog meegedaan aan Moeders voor Moeders? Hoe ging dat?
Met mij gaat het goed… Nogsteeds een beetje moe en verkouden, maar het ergste is voorbij! Mijn NOD zal ergens volgende week zijn… Afwachten dus!
Fijne dag allemaal?
Tjonge, nog steeds geen blij nieuws hier erbij? Dan duim ik lekker verder
hier gaat het wel steeds beter. Niet meer zo extreem moe, en de misselijkheid neemt wel af. Nog wel elke dag, maar niet zo erg meer. Dus dat gaat goed
27 of 28 augustus (weet even niet meer uiit mijn hoofd) hebben we de 20 weken echo. En twee weekjes daarna weer naar de VK.
Dus het is rustig hier
Ja Imani, ik heb meegedaan aan moeders voor moeders. De vorige keer dan… :eh: . Het is een kleine moeite vind ik en je helpt er toch weer wat mensen mee. Het cadeautje is mooi meegenomen wat je krijgt 8) .
Mijn ei zit er weer aan te komen dus er zal weer flink geklust moeten worden :thumbup: .
Hoi meiden,
Lekker 2 weken vakantie gehad en inmiddels al weer aan het werk. Wat vliegt de vakantie toch altijd voorbij, helemaal als je nog zoveel te doen hebt, maar de commode staat :inlove: en de woonkamer heeft ook weer een rij nieuwe kasten hangen. Ben er erg blij mee allemaal. Nu alleen de zolder nog opruimen, want alles uit de kinderkamer (of zoals we het eerst noemde rommelkamer) is op zolder beland dus die staat VOL!!! Inmiddels ben ik lekker gegroeid vanavond weer naar de vk en hebben we donderdag onze 1e 20 weken echo bij de vk. Was 2 weken geleden bij de gyn en die vond dat we er in het ziekenhuis toch ook nog 1 moesten laten doen, dus volgende week gaan we voor de 40 weken echo :lol: We zijn inmiddels al druk met geboortekaartjes bezig en kunnen na de echo ook eindelijk gaan schilderen, dan weten we wat het gaat worden.
Ik geloof niet adt ik hier nog iemand kan feliciteren hoop dat er snel weer meiden van het NOD lijstje af kunnen en lekker met de kwaaltjes kunnen beginnen. Inmiddels houd ik zoveel vocht vast dat je er een zwembad mee kan vullen. Kan mn ringen niet meer om en schoenen zitten nu ook niet bepaald lekker meer.
@Imani: ik heb ook meegedaan aan moeders voor moeders, maar ben toch wel blij dat ik nu niet meer op het potje hoef 8) :lol: Maar verder vond ik het niet zo heel erg hoor.
:-*
oja en vangen he meiden :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Ha meiden,
hier al een poosje niet meer geweest…
Jammer idd dat er nog geen nieuwe zwangeren zijn, maar weet zeker dat dat snel gaat komen!
Hier gaat alles erg goed, vandaag alweer 23 weken, tijd vliegt! Voel me verder supergoed, heb alleen veel last vd onderrug.
En deze week weer begonnen te werken na 6 weken vakantie, wel weer leuk hoor.
Toedels, je houdt het nog even spannend? Jammer dat je cyclus zo onduidelijk is!
Mereltje, wat supergoed van jullie zeg, een pleegkindje! Poeh, zou ik denk ik niet kunnen, zou me idd te veel gaan hechten denk ik.
Imani, volg week dus? Zal voor je :thumbup: :thumbdown: ! Mvm heb ik ook aan meegedaan, vind het een hele goede actie, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik het op het eind wel zat was hoor, maar het is voor een heel goed doel! Er komt dan iemand bij je thuis die je alles uitlegt, heel simpel hoor.
Littlewonder, fijn dat je niet meer zo misselijk bent!
Miepel, veel klusplezier
Loesje, fijn dat het bij jou ook goed gaat! En wat ben je al ver met de voorbereidingen!
Vervelend dat je zoveel vocht vasthoudt! Heb ik (nog) geen last van
Fijne avond! :-*
Even snel
Vandaag echt een :silenced:-dag.
Kort samengevat…ik kan op zoek naar een andere baan.
S ging mee boodschappen doen, maar ze luisterde niet! Dat ik m’n moeder geld heb gegeven voor mijn boodschappen, en ik samen met S de winkel uit ben gegaan.
Dat ik vandaag ongesteld ben geworden kon er ook nog wel bij.
EINDE EGO-BERICHT
:hug: :hug: :hug: voor jou Toedels!!
Bah, dat mag je met recht een ***dag noemen!!