JAN'08 Stoppers! deel 3 - 17 baby's! Compleet!!!!

Juffie, fijn he om te zien dat alles goed gaat! Had ik bij de eerste echo ook, die tranen :roll: . Wat was eigenlijk de reden voor zo’n vroege echo? Normaal krijg je die toch pas met een week of 12.

@ Miepel, vanwege de miskraam in april kreeg ik nu een vroege echo. Moet eerlijk zeggen dat ik het nog steeds een beetje spannend vind…heb niet zoiets van, oh, nu komt het zeker weten goed. Maar die 95% kans dat het nu goed gaat, die de vk noemde, stelt me wel voor een heel groot deel gerust! :slight_smile: Weet niet wanneer ik weer een echo krijg, geloof gewoon met 12 weken. Zal ik vandaag wel afspreken met de vk.

oh, wat erg dat ik dat niet had opgemerkt :oops: . Eigenlijk wist ik achteraf ook van de miskraam. Ik ga jullie ook allemaal een beetje door elkaar halen :oops: :roll: .

Haha, misschien toch al zwanger? :stuck_out_tongue: Geeft niet hoor, was een korte pijn en nog geen 6 weken later weer zwanger. :inlove: (Maar liefst ook nooit meer meemaken…)

Juffie, super dat het goed is!

Hier eindelijkw at nieuws: het lijkt erop dat ik ongi ga worden. Hehe :roll:

Mereltje, en? heeft het doorgezet??? Heb je wel zekerheid.

Ben je van de week nog naar de ha geweest? Of gewoon afwachten?

Miepel, nog een paar dagen…spannend.

Heb je het gevoel dat je zwanger zou kunnen zijn?

Wij hebben van de week onze eerste loge gehad. Ze zou een paar dagen blijven slapen, maar wou na 1 nachtje slapen al naar huis. Jammer.

Maar ze heeft het wel naar d’r zin gehad, want ben vandaag nog even bij haar langs geweest (was toch iets vergeten) en toen wou ze eigenlijk wel weer mee. Dat ging helaas niet op.

Gebruik nu geen ovu-testen, maar merk ook niks aan m’n lichaam van een eventule eisprong.

Sorry, als ik niet op iedereen reageer, maar ben een beetje uit m’n hum.

Komt vast wel weer goed hoor.

Tot de volgende keer!

Toedels, nee ik heb geen aanwijzingen dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar dat had ik bij Jasmijn ook niet dus ga er vanuit dat ik dat nu ook niet heb. Vind het dus superspannend :shifty: . Leef echt naar mijn nod toe. Ennuh…je hoeft toch ook altijd niet op iedereen te reageren :think: ?

Nee, dat is ook wel zo. Maar meestal werk ik met 2 pagina’s open…en zo kan ik dus makkelijk terug lezen.

Gisteren niet echt veel zin, en dus alleen geeageerd op wat ik onthouden heb.

Ik leef met je mee, en blijf duimen voor je. Nog maar een paar dagen en dan weten we meer.

Hallo Allemaal!

Inmiddels vanuit een nieuw kantoor! Vorige week de hele week bezig geweest met inpakken, verhuizen, kasten in elkaar zetten, troep opruimen etc etc. Was een goede oefening voor de verhuizing thuis!

Nu eindelijk weer achter de compu zodat ik mijn achterstand weer kan wegwerken! Het zal een druk weekje worden! Maar goed!

Ik ben gisteren op kraambezoek geweest bij een vriendinnetje! :inlove: Ze heeft een heel schattig klein zoontje gekregen! Het was namelijk bijna 2 weken te vroeg… Echt lief!

Hoe gaat het met jullie?

Weinig nieuws zie ik!

Miepel: al nieuws? Wanneer ga je testen?

Mereltje: Hebben de :twisted: :twisted: doorgezet?

Toedels: zit je weer een beetje in je hum? Met dat mooie weer van afgelopen weekend moet het heerlijk geweest zijn op de camping!

Juffie: krijgt niet iedereen een echo met 8 weken tegenwoordig? Ik dacht dat je het vervroegd hadden… Hoe gaat het op je roze wolk? Heb je het al aan veel mensen verteld?

De rest: alles ok met jullie? Nog leuke verhalen?

Met mij gaat het goed! Ben eigenlijk wel ontzettend aan vakantie toe… Het begin van het jaar was natuurlijk een emotionele achtbaan met het plotselinge overlijden van mijn moeder en daarna de zorg voor mijn vader… Toen in mei wel op vakantie geweest, maar het was slecht weer, waardoor je ook niet echt geniet… Met nog een verhuizing naar ons nieuwe huis in oktober en daarna de drukste kwartaal op mijn werk met zo’n 50uur in de week… Tja… dan ben je wel aan vakantie toe… We hopen dus in augustus nog een klein weekje naar Friesland te kunnen… Lekker varen in het sloepje van mijn schoonouders, boekjes lezen, met de hond spelen, van de zon genieten…

Nog geen ei gespot… begin morgen met de ovu-testen!

Nu als een idioot aan de slag! Fijne dag allemaal!

Groetjes

Ja hoor, hier heeft t doorgezet. Ik mag dus door naar de volgende ronde.

Miepel, ik ben benieuwd. oop dat je goed nieuws hebt de komende dagen.

Imani, succes met het ei-spotten. :thumbup:

Weet iemand of de testen van kruidvat betrouwbaar zijn? Ze kosten toch 4,99 voor twee stuks? Heb wel nog een test liggen van cb maar die wil ik eigenlijk bewaren voor als ik echt overtijd ben. Vind het te duur om hem nu te verpesten. Maar wil eigenlijk vandaag al een testje doen om te kijken of hij toch al positief aangeeft. En voor 2,50 kun je je geen bult vallen natuurlijk.

Ik heb inmiddels getest met kruidvat-test. Nog niet eens een lichtroze streepje :frowning: . Het was wel geen ochtendurine en ik had ook nogal waterige urine, plus dat ik nog niet overtijd ben. Het is dus nog even afwachten. Maar vrees het ergste. Had bij Jasmijn ook met 1 dag overtijd een dikke plus (wel met een cb-test).

Iedereen op vakantie? :think:

Nee hoor…wel vrij :smiley: En in spanning aan het afwachten of jouw test nog gaat veranderen komende dagen! :pray:

Ja, m’n hum is inmiddels al weer beter. :mrgreen:

Baal soms flink van mezelf, vraag me af of ik het allemaal wel goed doe.

Tegenwoordig treden we wat harder op tegen S, en (ik zie het nog niet) hoorde vandaag dat het wel z’n vruchten afwerpt.

Miepel, volgens mij zijn de teeten van Kruidvat wel goed, en voor 2,50 zou ik ook een testje wagen.

Jammer, dat er helemaal niks te zien was…ik begrijp hoe je je voelt, heb ik ook al een paar keer gehad.

Mereltje, helaas weer een nieuwe ronde.

We gaan gewoon door. En hopelijk hebben we voor het einde van het jaar allemaal een positieve test in handen gehad.

Imani, heb je een beetje mooi uitzicht vanaf je nieuwe kantoor?

Of valt het allemaal vies tegen, en kijk je tegen de wand van een ander gebouw aan?

In ieder geval voorbereid op de grote verhuizing straks :mrgreen:

Juffie, is het een beetje uit te houden op die roze wolk met de warmte?

En de andere zwangere dames??? Hoe gat het met jullie?

Ik ga weer even verder, ben een avondje thuis.

De was draait, hopelijk krijg ik die vanavond nog af.

Morgen boodschappen doen met m’n moeder, en dan 's avonds weer naar de camping.

Het is heerlijk op de camping, S vindt het helemaal geweldig.

Heeft vandaag ook even in het ‘pierebadje’ gespeeld, daarna gelijk even een gewoon bad want echt schoon is het meer nou ook weer niet.

We hebben nog even met de boot gevaren. Ze heeft iig een flink kleurtje op haar gezicht.

Tot de volgende keer!

Goedemorgen allemaal!

Hoe gaat het?

Miepel… wat vervelend dat er nog geen (heel vaag) streepje te zien was! Maar geef de moed niet op! Wellicht was je ei iets later… Geen :twisted: is hoop, toch?

Toedels… Het zal wel lastig zijn om harder op te treden tegen je eigen kind! Was ze een beetje eigenwijs aan het worden? Maar ach… je kan beter nu streng zijn en dan straks een goed luisterend kind hebben, dan nu vrij laten en als ze wat ouder is alsnog streng worden… Denk ik… :oops: Mijn uitzicht is prima… Ik zit op de begane grond, dus eerst een parkeerterreintje met onze eigen auto’s en dan aan de overkant wat bomen en een gebouwtje… en LUCHT!!! Jee!

Mereltje… hoe gaat het? al een beetje over de teleurstelling heen?

Verder nog leuke vakantieverhalen?

Met mij gaat het wel. Heb al sinds gistermiddag mega-hoofdpijn. Vannacht ook echt wakker gelegen van de knallende hoofdpijn! Maar goed! Ook gisteravond mijn eerste ovu-test gedaan… Eerst alleen een lijntje, maar na een paar minuten ook een heel licht 2e lijntje… Dus dat ei zal wel binnenkort in aantocht zijn! We doen ons best! :mrgreen:

Dames, fijne dag vandaag!

Sorry voor al mijn ego-berichtjes :oops: maar ik ben echt op van de zenuwen. Misschien hou ik zo onbewust mijn ongi tegen want hier zijn nog tekenen van. En als ik zwanger was geweest dan had de test gister toch ook al op zijn minst een vaag streepje moeten laten zien :think: .

Hier is duidelijkheid! Ze zijn er weer, de :twisted: :twisted: :twisted: . Op naar ronde 9.

:hug: We willen nu toch wel een keer een andere vorm van duidelijkheid. Er mag dan gemiddeld een jaar voor staan, waarom lijkt het soms alsof iedereen hier binnen een paar maanden zwanger is? :hug: Eén schrale troost…nog even en dan ben je in ieder geval niet zwanger in de zomer maar lekker knus in de herfst, winter en lente… (of je moet dat heel fijn vinden met die hitte :wink: )

Ben al een keer zwanger geweest in de zomer :shifty: …ennuh…nee liever niet met 30 graden :lol: . Maar als het in de winter is dan kan mijn winterjas niet meer dicht :hand: . Of is dat een luxe-probleem :think: . :lol: :lol: :lol: