@toedels: Joehoe eindelijk 12 weken!!! (of volgens de laatste echo waren we dat woensdag al maar die houden we niet aan ) ik ben niet echt misselijk meer, ben ik eigenlijk ook maar 2 weekjes geweest en daarna alleen tijdens etenstijd 's avonds, maar als ik dan niet aan warm eten probeerde te beginnen. Das nu ook al minder, heb gister zelfs al weer lekker een paar patatjes van mijn man gepikt :mrgreen: Wat ik alleen de laatste week heb, is dat ik vreselijk moe ben Ben gister om 20.30 naar bed gegaan, maar wordt dan om 2 uur wakker en kan dan zo een uurtje of 2 a 3 niet meer slapen. En als ik dan in slaap val gaat om 6 uur die @#$@#%^ wekker weer Ach nog een paar weekjes en dan weer 2 weken vakantie.
Gister uit mn werk meteen ff naar de woonboulevard/babywinkels geweest. Uit de kinderwagen zijn we inmiddels wel, dat wordt de oranje Stokke, maar we moeten nog een bedje hebben. Hadden we een leuke verzonnen, vinden we m niet echt kleuren bij onze vloer :? moeten we dus weer verder zoeken. We hebben wel een heel leuk simpel bedje bij de ikea gezien, misschien dat we die gaan kopen en dan ff schilderen. Dan hebben we precies de kleur die we willen en voor erg weinig geld (compenseert de ‘commode’ weer ) Onze ‘commode’ (is een keukenblok) hebben we voor de helft al thuis staan. Alleen de ladefrontjes gingen uit de serie en in augustus komen er allerlei nieuwe, dus die gaan we in augustus maar kopen. Het blad is in de maak (moet een rare hoek uit ivm het raam op die kamer) en die wordt week 30 geleverd, dus week 31 kunnen we samen met mijn vader alles in elkaar gaan zetten en de wasbak etc alvast monteren. De frontjes van de lades hangen we er zelf wel een keertje voor we hebben gelukkig geen 2 linkerhandjes.
Je heb overal last van, zo weet je iig wel dat je zwanger bent :dance:
Imani, ja m’n huisje is wel veilig. Was al tegen 18 uur dat wij weg gingen, en niet veel later werd het sein brandmeester gegeven. Dus geen grote zwarte rook meer onze kant op.
Het hele bedrijvenblok is verwoest. Alleen de ingang van de gamma is nog intact, maar dat is dan ook alles.
Denk dat alles gesloopt zal worden, en dan opnieuw opbouwen.
Ben nog steeds niet ongesteld, dus heb vandaag een test gedaan…
NIET zwanger
Ik liet het m’n lief zien, en die zei meteen: Dat zegt niks, je bent toch nog niet ongesteld?
Misschien van de week nog een keer testen.
Inmiddels heb ik wel knallende hoofdpijn, dus misschien dat :evil: nu toch nog komt.
Ga met 5 weken nog een zw-test doen, en met 6 weken. Wil graag zien of het donkerder kleurt dan afgelopen week en of het nog goed zit qua hormonen. Was toch wel een schok de vorige keer dat er opeens niks meer te zien is. Geen garantie maar beter dan niets. In de 7e week zijn we op vakantie en voor de week daarop probeer ik de eerste echo te plannen, dus valt mee met het wachten… :liar: Echo mocht eigenlijk al met 7 weken, maar dan zijn we er dus niet, en met 6,5 zal wel echt te vroeg zijn denk ik. Komende week maar even bellen naar de vk.
Dus nog niet heel blij, maar wel blij met iedere dag die normaal voorbij gaat en hopelijk hopelijk hopelijk snel een goede echo zodat we een roze wolk kunnen gaan uitzoeken!
Elke dag die ik meer overtijd loop denk ik toch: zou het???
Zou ik dan pas heel laat positief testen?
Dat ik een zwangerschapstets van S ging doen (was meteen de eerste ronde raak) testte ik ong. 2 weken overtijd. Was er toen ook niet zo bewust van als nu.
Wist ook niet hoe lang mijn cyclus zou duren. Was zelfs nog geeneens lid van KOK.
Dat ik net stopte met de pil, was mijn cyclus toch wel vrij regelmatig.
En nu? Ben ik alweer bijna een week overtijd :eh:
En een test die zegt dat ik NIET zwanger ben.
Ooooooow, ik word gek!!!
Juffie, lijkt me toch wel weer spannend om dan weer een zwangerschapstest te doen…helemaal na wat er hiervoor gebeurd is.
hopelijk kleurt hij gelijk donkerder dan de vorige test
Je bent dan nog niet op vakantie, maar geniet er van hoor. Dan gaat dat laatste weekje wachten ook wat sneller. En dan de echo :inlove:
weer een druk weekend achter de rug. Gisteren geklust in ons nieuwe huis, we hebben alle muren van de beneden verdieping voor de tweede keer gesaust. de cv-ketel is opgehangen en de radiators ook, nu alleen nog aansluiten en we hebben verwarming en warm water.
Daarna naar de verjaardag van ons nichtje, ze is alweer 5 jaar oud geworden. Vanmorgen even de flat weer aan de kant gebracht en vanmiddag naar de 1ste verjaardag van het zoontje van vrienden van ons. We zaten dit weekend goed in de kids :mrgreen: vrienden van ons zijn ook zwanger en ze werden nog gefeliciteerd en hoe is het en alles en ondertussen denk ik bij mezelf, over een paar weken mogen wij dat allemaal gaan vertellen
Vriendlief had ook de grootste moeite om zijn mond te houden
@toedels, jeetje wat een onzekerheid zeg, om gek van te worden en zo worden toiletbezoekjes idd een ware kwelling
@helma, lekker zeg, ik heb pas eind juli vakantie, veel succes met je laatste werkweekje
@juffie, kom op he, ook een beetje genieten, maar ik snap wel dat je nog voorzichtig bent :hug:
Ik ga weer verder, ik ga zomaar eens weer proberen te slapen. Ik ben behoorlijk moe elke keer, maar ik kan niet meer op mijn buik slapen ( ondanks dat je verder nog helemaal niets ziet ), dus ik moet proberen zo op mijn zij te liggen dat ik niet doordraai naar mijn buik. Best lastig
@juffie, ik had met 6w5d mn eerste echo en daar was al duidelijk een kloppend hartje te zien, dus misschien de laatste dag voor je weg gaat? Maar als je dan geen kloppend hartje ziet (wat ook kan als het goed is) dan is misschien je hele vakantie verpest. Dan is het handiger om meteen na je vakantie te gaan!
@toedels: spannend heel hard voor je!! Misschien dat je idd pas 2 weken overtijd pos test.
Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis, deze keer de internist. Ben benieuwd wat hij er nu weer van gaat zeggen. Hoop dat ze een keer iets beslissen, mn waardes zijn te hoog, maar nu ook weer niet heel veel te hoog, is toch een beetje raar. Heb liever dat ze het een keer teveel testen dan te weinig.
Begin inmiddels ook last van mn stuitje en si gewricht te krijgen, volgende week maandag weer fysio. Zal eens vragen wat het is. Had gehoopt de 1e 2 trimesters wel goed door te komen, maar misschien is het een tijdelijk ongemakje
Straks de vk bellen, om de vroege echo te plannen. Kwaaltjes zijn goed te doen, ben vooral moe en mijn borsten zijn gevoelig. Merk ook dat ik beter ruik, grappig hoor (zeg ik nu, ben er nog niet :sick: van geweest :lol:). Verder af en toe brandende ogen, van de slaap waarschijnlijk? En slaap sowieso slecht de laatste nachten, steeds na 6 uur slaap wakker en kan dan m’n draai niet meer vinden. Maar wel heel de dag gaaaaaaaapen. En steekjes, linksonder, rechtsonder, in m’n onderrug. Wel eng hoor, denk steeds, oe, is dit normaal? Maar dat zal jullie vast bekend voorkomen. :mrgreen:
Hoorde gisteren dat mijn collegaatje in de klas naast mij bijna 12 weken zwanger is. Vrijdag gaat ze het vertellen. Leuk :inlove: , als bij mij alles goed blijft gaan lopen we bijna gelijk!
Nou…even de foto’s uploaden en dan wat dingetjes doen hier…hoef alleen vanmiddag te werken vandaag, hoe luxe!!!
Juffie: dat zijn duidelijke stepen/plussen!!! Gefeliciteerd! En binnenkort lekker zomervakantie, dan kan je lekker een paar weken relaxen en aan alle kwaaltjes toegeven zonder dat je werk het meteen weet!
Menies: kan je nu al niet meer op je buik slapen? Ik slaap altijd om mijn buik… dat zou toch vreemd zijn! Vervelend hoor!
Toedels: al :twisted: :twisted: ? Of toch…?
Helma: leuk dat je weer even komt kijken! Al weer wat uitgerust van het kamp?
Dolfijntje: Hoe gaat het met jou? Weinig meer van je gehoord na je vakantie! Ik hoop dat het allemaal goed gaat!
Loesje: Hoe was het bij de internist?
De rest: Hoe gaat het met jullie??
Met mij gaat het goed. Ik heb deze maand (nog) geen ei kunnen spotten… Mijn temperatuur is nogsteeds laag en nog geen pijnlijke (.)(.)! Wel al 2 dagen buikkrampjes… Als ik nu mijn ei (pas) heb dan zou dat betekenen dat mijn cyclus weer langer is ( > 38 dagen)… Ik was net zo blij met mijn cyclus van 30 dagen! Maar goed… we blijven positief… Het kom goed! :? Ooit… Toch?
@juffie: :dance: :dance: :dance: donkerder kan je sensitest bijna niet meer worden hoor!!! Mijn laatste zag er ook zo uit, zo onwijs leuk. Snel venstertje eraf pielen en blanke nagellak op doen, dan blijft i zeker goed!!!
Ben vanochtend naar de internist geweest en ga vanaf morgen dus aan de medicijnen. Blijkbaar is het met schildklier medicijnen zo dat je er beter iets te veel dan te weinig van kan gebruiken. Op zich zijn mijn waardes niet heel hoog, maar omdat ik zwanger ben kunnen ze er eigenlijk geen pijl op trekken. Moet over 8 weken terugkomen, heb nu bloed geprikt en moet een week voordat ik terug moet nog een keertje prikken. Bloeddruk was verder goed en moet over 4 weken weer terug naar de gyn om te bespreken of ik daar blijf, of dat ik gewoon bij de vk kan blijven samen met de internist. Als er dan iets niet helemaal gaat zoals het moet kan ik altijd nog terug naar de gyn. Hoop over 4 weken nog wel ff snel een echo mee te pikken en hopelijk het geslacht al te zien Of is dat wel heel veel wensen tegelijk
@ Loesje, fijn dat ze er zo bovenop zitten! Wat hoop je zelf, naar de vk of bij de gyn blijven? Eerste is natuurlijk het beste teken dat alles er goed uit ziet maar zo’n gyn weet misschien ook net iets meer? Had ook al het idee dat de test zo goed als donker is Goede tip van dat venstertje, vroeg me al af hoe iedereen toch blanke lak smeert bij zo’n test :oops: :lol: Test van vanmorgen half 7 is trouwens nog niks verkleurd, de testen van vorige week waren al snel niet meer zo mooi, paar uur later al. Blijft de streep links helemaal donker en de rechterkant blijft alleen een wazige schijn. :?
Met 6 weken wil ik ook nog de Clearblue overdoen…hoop dat die net zo donker wordt, dan ben ik weer wat geruster want ook weer een week verder. Met de vk heb ik afgesproken dat ik volgende week bel en dan zo snel mogelijk na onze vakantie een echo krijg. Hopelijk dan 21 juli! Het kon vanaf 7 weken maar dan zijn we dus precies weg…en volgende week, 6,5 week, vond ze echt te vroeg. Te grote kans dat er nog geen hartje te zien is en dus geen toegevoegde waarde voor mijn gemoedsrust.