goedemorgen!
Vandaag weer een dagje thuis dossiers afhandelen, wel lekker met dit weer, als ik nu een beetje opschiet kan ik mooi vanmiddag nog lekker in het zonnetje zitten op het balkon. Vanmorgen naar de HA geweest, bloeddruk was goed, gewicht voor mijn lengte ook en ik heb een verwijzing gekregen voor de VK en verzoek erbij voor een vroege echo, omdat mijn cyclus onregelmatig was. Dus straks even de VK bellen voor een afspraak
@toedels, het schiet nu eindelijk een beetje op in ons huis, eind juli willen we er in zitten het kan dan zijn dat er nog enkele dingetjes gedaan moeten worden, maar we kunnen er in ieder geval dan wel wonen
en idd 10 dagen overtijd en nog helemaal niets :shock: vervelend hoor, die onzekerheid
@miepel, :hug:
@juffie, duidelijker kan het allemaal niet hoor, probeer er een beetje van te genieten en nog eventjes geduld, voor je het weet zijn die 20 dagen voorbij
@loesje, fijn dat ze er zo bovenop zitten, beter zo als dat er totaal geen begeleiding is.
@imani, ik snap het ook niet helemaal, ik heb verder nog geen buikje ( ja van mezelf :mrgreen: ), maar op mijn buik in slaap vallen lukt niet meer, ik wordt er misselijk van, dus nu probeer ik zo te liggen op mijn zij dat ik niet doorrol :wall: ik hoop voor je dat je cyclus niet weer langer gaat duren, wat een gedoe zo
Nou, ik ga snel weer verder met werken, fijne zonnige dag allemaal!
Zal meteen met de deur in huis vallen.
Heb net een test gedaan, en weer negatief
Miepel, nee heb dit nog niet eerder gehad.
Menies, misschien helpt het als je een kussen tegen je buik legt, kan je niet meer omrollen.
Het is een vreemde cyclus, vind ik zelf.
Ik heb 2 ovu-testen gedaan. De eerste test had ik een streepje, en de tweede test kon ik dat streepje nog maar heeeeeeeel lichtjes zien. Dus ik dacht nog zo mān ei gespot te hebben. Deze dagen hebben we ook geklust, en daarna hebben we vaak apart geslapen. Hij was al op de camping, en ik bleef nog even thuis om het daar op orde te krijgen. Dus niet veel meer geklust.
Ga ik uit van het gemiddelde van mān cyclus, dan kom ik op 28,nogiets dagen. En ben ik dus 10 dagen overtijd.
Neem ik mān langste cyclus, die van 31 dagen. Dan ben ik 7 dagen overtijd.
Hoe dan ook, ik ben ruim overtijd, geen :evil: , en toch test ik negatief :think:
Ik hou jullie op de hoogte!
@toedels: Jeetje wat raar zeg, had eigenlijk wel een beetje gehoopt dat je een positieve test in je handen zou hebben. Wel braaf met ochtendurine getest?? En anders dit weekend nog een keertje!
@menies: En met zoān voedingskussen. Een vriendinnetje van mij lag echt vanaf 8 weken al met zoān ding in bed omdat ze altijd op haar buik sliep, maar dat ging niet meer. Ik ben gelukkig een zijslaper, heb dus nergens last van.
Ben ook blij dat ze het zo goed in de gaten houden. Ben nu braaf mn pilletjes aan het slikken en hoop dat het over een week of 6 een stuk verbeterd is.
Hoe lang moeten jullie nog tot de vakantie?? Ik nog 3,5 week, kan niet wachten tot het zover is! We gaan we niet weg, maar alvast een beginnetje aan de kinderkamer maken. Das natuurlijk ook hartstikke leuk en als het zulk mooi weer is als deze week!!!
Loesje, ja had met ochtendurine getest.
Dat is toch ook leuk om te doen in de vakantie, lekker aan de kiderkamer werken.
Alleen lijkt het me geen pretje als het zo heeeeeeel warm is.
De volgende test die ik ga doen is met 15 dagen overtijd (maandag). Mocht ik dan nog steeds niet ongesteld zijn.
Vanochtend werd ik wakker met pijn/steken net boven mān schaambot. Hoe ik ook zat of lag, het ging niet over. Nu een paar uur later wel hoor.
Heb wel kramp in mān buik nu, maar moet straks ook naar het toilet. (altijd fijn om te weten he?)
Vandaag dus maar een rustig dagje, het weer is toch niet zo denderend dus we blijven lekker in de caravan.
Filmpje kijken, samen memory spelen. S is nu de poes op de DS aan het verzorgen :mrgreen:
Tot de volgende keer!
Toedels: Wat vervelend die onduidelijkheid! Dan wellicht nog liever :twisted: :twisted: dan geen :twisted: :twisted: en een negatieve test! Maar men zegt wel: geen bloed is hoop!
Miepel: Wat vervelend dat je weer ongesteld bent geworden! :hug: Ik begrijp je helemaal met je jaloezie-gevoelens! Dat heb ik ook!
Juffie! Is het niet leuk om zoān ClearBlue digitaal te doen? Dan hoef je niet te kijken naar hoe donker de streep is, maar zegt de test gewoon ZWANGER!
Loesje: Wij zijn natuurlijk in mei al op vakantie geweestā¦ Dus voorlopig geen vakantieplannen helaas! In september/oktober verhuizen en november/december kan ik geen vakantie nemen omdat dat de druktste periode van het jaar is voor het bedrijf waar ik werk! Waar gaan jullie naartoe?
Heeft iemand nog iets van Dolfijntje gehoord?
Voor de rest: :-*
Met mij gaat het goed! Sinds gisterenmorgen eindelijk een temp-verhoging, dus dat zou betekenen dat mijn ei dinsdag wasā¦ Had toen ook wat krampjes, maar geen pijnlijke (.)(.) dit keer! Vreemd! Maar goedā¦ deze cyclus zal daarom rond de 37 dagen zijn, dus ga nog niet stressen als maandag mijn NOD isā¦(NOD was gebaseerd op 30 dagen)
Daarnaast wel op zondag geklust maar niet op maandag, dus of het gelukt isā¦ Ik ga er maar niet vanuit! Dan kan het alleen maar meevallen!
Fijne dag nog!
Groetjes
@ Toedels, pfff, niet fijn die onduidelijkheid. Hoop dat het niet te lang meer duurt!
@ Imani, dat ik zwanger ben geloof ik intussen wel. Of het goed zit of blijft gaan kan niemand me vertellen. Maar bij een gewone zw-test zie je wĆĀ©l duidelijk of het hormoon is toegenomen de afgelopen tijd, en dat stelt me wel gerust om te zien.
Dat jaloerseā¦heel logisch hoor. Er zijn er die zo snel zwanger zijnā¦januari is toch alweer een half jaar geleden dus inmiddels zijn we allemaal al een poosje bezig. Ik ben ook best een beetje jaloers als ik lees dat het meteen goed gaat bij meiden, een goede echo. Daar hoop ik natuurlijk ook op!!!
Vandaag een paar keer steken gehad, links, rechts, midden. Voel me nu na het eten ook enorm opgezet, maar heb ook wel behoorlijk wat weggewerkt vandaagā¦receptie voor mensen die weggaan op school, dus hapjes :drool: Morgen laatste officiĆĀ«le werkdag van dit schooljaar, daarna bbq en de stad inā¦voor zolang ik het volhoud!
:-*
Juffie GEFELICITEERD wat fijn voor je dat je zo snel naar de VK kan voor een echo.
Toedels wat naar dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt maar wel al zolang overtijd bent.
Menies ik ben nu 13 weken en kan gelukkig nog op mijn buik slapen, ik kan echt niet op een andere manier slapen. Merk het wel steeds meer maar heb er nog niet echt last van
even een heel kort berichtje van mij.
Morgen heb ik mijn NOD, ik ben heel benieuwdā¦ Ben alleen wel vanaf morgen ook een week weg. Ik ga over een week ook pas testen als dat nodig is . En ik weet ook niet eens of ik internet heb als ik weer thuis ben, dus het kan even duren voor jullie iets van mij horen!
Fijne dagen allemaal en ik hoop dat ik als ik er weer ben veel goed nieuws mag lezen!
Duimen Mereltje!
En Juffie, was ontzettend mooi voor je, echt fijn joh! Probeer er toch een beetje van te genieten.
Al genoot ik pas echt na de eerste echo, er blijft toch een knagend gevoel, wat als het wel mis is?
En gisteravond hadden we de tweede echo, en nu is er een enorme roze wolk neergedaald hier. Nu hebben we het kindje heel druk zien bewegen, en de beentjes duidelijk gezien. En dat is zo bijzonder en mooi!
Ik hoop dat jullie het allemaal hebben, binnenkort!
Dus ik duim mee hoor, voor de laatste januaristoppers!!!
Goedemiddag, ik had net een heel verhaal getypt, valt het draadloze internet uit, ik kreeg het zo niet meer aan de praat, dus moest ik de computer helemaal weer opnieuw opstarten.
Hier is alles prima, we hebben weer een nieuwe mijlpaal in ons huis bereikt, beneden ligt het laminaat er overal in, meteen weer een heel verschil
Ik heb op 15 juli een afspraak met de VK, ben benieuwd hoor, er is ook meteen alvast een afspraak voor een echo gemaakt, die is pas 5 augustus, dus nog eventjes geduld
@littlewonder, ik heb ook nog steeds dat knagende gevoel, stel dat, ik ben blij als ik bewijs in handen heb of zie dat er daadwerkelijk wat in mij groeit :mrgreen:
@mereltje, we duimen voor je!
@imani, ik hoop dat je berekeningen kloppen, ook wat duimen draaiwerk voor jou
@toedels, jeetje wat frusterend zeg, nog helemaal niets!
@loesje, dat is nog wel een idee een voedingskussen, maar op zich gaat het nu wat beter en ik blijf nu netjes op mijn zij liggen in mijn slaap, maar je idee hou ik zeker in mijn achterhoofd. Hier ook nog drie weken en dan vakantie, we gaan ook nergens heen, ons huis is dan net klaar, dus daar gaan we lekker van genieten en misschien nog een paar daagjes naar mijn vriend zijn ouders die op de camping staan in winterswijk.
ik ga weer verder met de boel aan de kant brengen, fijne dag allemaal!
hey iedereen,
hier nog steeds volkomen zwanger alle kwaaltjes zijn nog steeds aanwezig, ik dacht dat de misselijkheid over was, maar hellaas
@toeldels, oh my god, wat een geduldige vrouw ben je, ik had al lang mezelf opgedrongen bij de dokter of bij de gyn voor een onderzoekje, 14 dagen is nu wel echt veel ā¦ laat je ons trouwens weten hoe je testje van morgen (maandag) was???
grtz
kk
Fijn te lezen dat het goed gaat met iedereen! Alleen Toedelsā¦pfff, je wordt lekker op de proef gesteld qua geduld!! Dār moet toch een keer IETS gebeuren? Ik :thumbup: :thumbdown: mee dat dit snel zal zijn.
Hier ook alles :dance: : vandaag 6 weken!! Al een hele mijlpaal, 6 weken zonder rare dingen, gewoon volgens het boekje met een paar goed te houden kwaaltjes. En vanmorgen een dikke, donkere streep op de CB, dus met de hormonen lijkt het wel goed te zitten! Foto van 2 dagen overtijd bekeken, en de streep is nu breder en nog donkerder. :inlove: Nu zijn de testen op en mag ik ook niet meer van mannetje, haha. Tis nu wachten op de eerste echo, hopelijk vandaag over 2 weken!
Ga aankleden en dan naar mijn werkā¦tis de eerste vakantiedag 8) maar moet nog eea doen.
:-* voor iedereen!
Hallo Allemaal!
Hoe gaat het met jullie?
Nog leuke verhalen te vertellen?
Toedels: heb je vandaag nog getest? Spannend!
Mereltje: Lekker aan het genieten op je vakantie? Ik :thumbup: :thumbdown: voor je dat de :twisted: :twisted: wegblijven en dat je lekker positief test binnenkort!
Juffie: gefeliciteerd met 6 weken! Elke week is een mijlpaal! Op naar de 12 weken!
Littlewonder: heb je geen mooie foto van je echo? Dan kunnen we lekker zwijmelen!
Menies: 15 juli is al volgende week! Leuk hoor naar de VK! Dan wordt het weer een beetje āechterā!
KK: ben je nogsteeds misselijk? Wat vervelend! Sterkte meid!
Met mij gaat het goed. Het blijft een vreemde cyclusā¦ Geen pijnlijke (.)(.) dit keer. Ik heb daardoor mijn ei alleen kunnen spotten n.a.v. de temperatuur-shift! Volgens het tempen was mijn ei dinsdag 1 juli, dus zal zijn āechteā NOD pas in het weekend zijnā¦ Ik ben van plan als de :twisted: :twisted: er op zaterdag nog niet zijn, dat ik dan ga testen! Dan zijn mijn mannetje en ik samen een weekendje weg :inlove: ā¦ dus dat zou toch leuk zijn???
Fijne dag verder!
Mereltje, natuurlijk een hele fijne vakantie!!!
Spannend, hopelijk heb je goed nieuws als je terug komt
Littlewonder, super dat je een goede echo heb gehad, en jullie ukkie druk heb zien bewegen.
Geniet ervan!!!
Menies, 15 juli schiet al op! Dat is volgende week dinsdag al.
Laat je ons weten hoe het gegaan is? En of je het hartje gehoord heb?
KK, je moet maar zo denkenā¦het hoort erbij, ook de misselijkheid.
Juffie, bedankt voor het duimen
Super dat deze test weeeeeeer donkerder was. En fijn dat je kwaaltjes goed te doen zijn.
Imani, zou helemaal geweldig zijn, mocht je een positieve test hebben tijdens jullie weekendje weg!
Zo, ik heb jullie wel in spanning gelatenā¦ :oops:
Maar ik heb duidelijkheid :dance: :dance: :dance:
Ik ben vandaag ongesteld gewordenā¦nog nooit zo blij geweest.
Ik was van plan om een test te doen. Ging naar het toilet met mān potje.
Had mān plasje opgevangen, maar bij het afvegen had ik bloed aan mān papiertje zitten.
Dan heeft het ook geen zin om een test te doen. Heb nog net geen vreugdedansje gedaan, maar oooooooo wat was ik blij.
En vanavond even op kraamvisite geweest.
We hebben er een nichtje bij! :inlove:
Van de week gaan we nog een keer, even wat langer langs.
Tijdelijk ook even geen banner. Weet niet wat ik van mān volgende cyclus kan verwachten.
Zou na deze ronde ook niet durven zeggen wat mijn NOD is. Ergens in Augustus?
Tot de volgende keer!
@ KK, balen dat je nog steeds misselijk bent. Heb je al een manier gevonden om het wat te minderen?
@ Imani, oeh, ik :thumbup: :thumbdown: mee!!! Altijd leuk als een test op een leuk moment komt Maar vooral leuk DAT ie komt!!
@ Toedels, hehe, eindelijk duidelijkheid. Wie nu ooit nog durft te zeggen dat jij geen engelengeduld hebt :mrgreen: Maarreā¦jammer dat het deze kant op is gegaan, al snap ik goed dat je blij bent nu zeker te zijn. Volgende ronde nog meer succes!!!
Gister werd ik wat misselijk wakker, niet helemaal lekker gevoel. Maar darmen waren ook wat van slag, dus toeval dacht ik. Heel de dag een beetje aangehouden, pas 's avonds kreeg ik weer echt trek in eten. Maar vanmorgen zodra ik mijn ogen open deedā¦bleh. Weer een behoorlijk misselijk gevoel. Kon ook niet meer slapen, mannetje was al werken dus ik dacht lekker uit te slapen. Heb net op de bank maar langzaam een krentenbolletje weggewerkt en nu een kopje thee. Hopelijk zakt het zo, volgens mij al iets beter nu. Want ik moet zo nog naar mijn werk, dingen afronden. Fijn dat mijn lichaam laat merken zwanger te zijn maar mag dit kwaaltje naar iemand anders? :mrgreen: Had eigenlijk bedacht dat ik niet :naughty: misselijk zou gaan worden want mijn moeder heeft dat nooit gehad. Schoonmoeder ook niet. Dus ik ook niet, toch? :mrgreen: :mrgreen: :shifty:
Ach, als het niet erger wordt dan dit is het goed te doen en voor een supergoed doel. Ben wel blij dat ik 6 weken vrij ben, want 's ochtends niet lekker en wel op tijd moeten werken lijkt me erg lastig.
ik kom me hier ook even meldenā¦
ik lees nog steeds met jullie mee, maar effe drukke periodeā¦
Proficiat aan de nieuwe zwangeren, en kop op voor degenen die nog volop proberenā¦
dikke kus, tot gauw
Goedemorgen!!
Ben druk geweest, we hebben de huur opgezegd en nu komt vandaag de meneer van de woningbouw voor een voorinspectie. Dus ik heb maandagavond en gisteravond alles spik en span gemaakt en rondslingerde troep weggegooid. Dat waren al 3 vuilniszakken, dus dat wordt straks nog wat als we daadwerkelijk gaan verhuizen :mrgreen: Ongelovelijk wat een zooi je kan verzamelen in 5 jaar tijd. Verder hier rustig, nog steeds last met eten. Sommige dingen die ik heerlijk vond lust ik nu opeens niet meer, wordt er misselijk van, dus bijvoorbeeld voor mijn half 11 snackje op werk ( als ik wacht tot de lunch ga ik van mijn stokkie ) heb ik iets anders moeten verzinnen, want volklorenkoek met wat halvarine erop staat me opeens absoluut niet meer aan :?
@juffie, fijn dat het allemaal zo goed gaat en die misselijkheid moet je maar denken dat het voor een goed doel is ( hoe lastig dat ook is :mrgreen: )
@toedels, jeetje wat een geduld heb jij zeg, maar gelukkig nu wat zekerheid
@evy, dikke kus terug haha
@imani, dat zou tof zijn gezellig in jullie weekendje weg een positieve test
@KK, het hoort erbij, maar vervelend is het wel idd
Ik ga weer verder, nog even wat werk verrichten voordat die kerel komt
Hallo Dames,
Hoe gaat het?
Vakanties zijn begonnen, dus alle juffen onder ons hebben lekker vrij! Heerlijk! Geniet ervan!
Met mij gaat het goedā¦ Temperatuur is nogsteeds hoog, pijnlijke (.)(.), bijna hele dag vage buikkrampen, vaak plassen, behoorlijk moe de laatste dagen en nogsteeds geen :twisted: :twisted: !!! Maak ik mezelf gek? Ofā¦
Ik heb mijzelf beloofd dat ik morgenochtend ga testen! Manlief en ik gaan een lang weekend naar Frieslandā¦ ontspannen en genieten van het water! Mocht de test positief zijn , dan kunnen we dat daar in alle rust vieren :dance: en mocht de test negatief zijn, dan kan ik de evt. teleurstelling lekker laten wegwaaien op het water!
Duimen jullie met me mee?
Ik zal jullie maandagmorgen op de hoogte brengen! Fijn weekend!
:-*
Oh, Imani, dan moeten wij nog heel lang op het nieuws wachten!! :shock: :mrgreen:
:thumbup: :thumbdown: en sowieso een fijn weekend!
Ooooo Imani, laat je ons een heel weekend in spanning!
Ik duim heel hard voor jullie!!! Dat jullie een prive feestje mogen bouwen!!!
En dan maandag goed nieuws komt vertellen :dance: