Wat is het rustig!
Ik heb iedereen een PB gestuurd, en gevraagd om hun gegevens te controleren.
Heb alle aanpassingen gelijk verwerkt, dus de lijst is up-to-date.
Van sommige heb ik geen reactie gehad. Ik neem aan dat het dan klopt… of ze zijn op vakantie (dat kan ook)
Van nachtvlinder hebben we al heeeeeeeel lang niks meer gehoord.
Op m’n vorige PB heeft ze ook nog steeds niet gereageerd. Haar laatste bericht op KOK is op 29 Maart geweest. Erg jammer!
Heb ik eind van de maand nog niks gehoord…jammer maar helaas, dan zal ik haar uit de lijst verwijderen.
Hier gaat het verders goed.
Ben lekker 2 dagen naar huis gegaan. Hoewel het vandaag toch mooi weer was, was het gisteren snertweer BLEH!
Morgen ga ik weer terug naar de camping…en mocht het toch koud zijn 's nachts, bij S kunnen we een kacheltje neer zetten, en ik kruip dicht tegen m’n lief aan.
Tot de volgende keer!
het is hier zeker rustig zeg! Iedereen al met vakantie ofzo?
Hier vandaag weer bezig geweest met ons huis, volgens de planning worden we volgende week overgezet, dus ben benieuwd of we dat gaan halen. Alles is dan nog niet helemaal klaar, maar we kunnen er in ieder geval fatsoenlijk wonen
@imani, spannend hoor, ik hoop dat je maandag goed nieuws hebt
Ik ga weer verder filmpje kijken, fijn weekend allemaal!
Hoi hoi,
Imani: spannend hoor ik duim voor je.
Hier verder alles redelijk. Vorige week een echo bij de vader van een goede vriend gehad (gepensioneerde gyn). Hij had gegeregeld dat hij nog een keertje een echo mocht maken in het ziekenhuis dus ik had weer mazzel. Heb bijna behang voor de nieuwe babykamer, zoveel foto’s gemaakt.
Alles was goed en het zag er zo gaaf uit.
Heb nu een week vakantie en die is wat minder soepel verlopen. Jur weer ziek met kei hoge koorts. 'S nachts is het hier dus ook nog wel eens drama.
Koorts is inmiddels wel iets gezakt. Arts dacht dat het weer oorontsteking was maar denk zelf van niet.
Nou ik wens iedereen een fijn weekend. En de duimen draaien nog steeds voor diegene die het nog nodig hebben.
Liefs Helma
Hallo!
Ik ben er weer. Heb wel alles gelezen, maar niet veel onthouden (heb afgelopen week een drukke week gehad en ben dus nogal moe). Het was in elk geval een supergezellige week! Het weer zat niet zo mee, maar ja, dat is jammer dan…
TOedels, jammer dat je ongi bent geworden, maar idd ook prettig om duidelijkheid te hebben.
Ik ben intussen ongeveer een week overtijd. Heb gisteren getest, maar negatief. Dus nu maar een poosje afwachten. Ik hoop dat ik net zo veel geduld heb als Toedels met evt opnieuw testen.
Goedemorgen Allemaal!
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen… Ik heb vijdagmorgen getest, maar helaas negatief…
Nog steeds geen :twisted: :twisted: maar vanmorgen was mijn temperatuur weer lager dus het zal er wel op korte termijn aan zitten komen. Ik was wel een beetje teleurgesteld, want stiekem was ik door de buikkrampjes sinds woensdag al aan het dagdromen! Maar lekker tijdens het weekend uitgewaaid, dus de donkere donderwolk was zo weer verdwenen.
Ik heb wel mezelf beloofd dat ik volgende ronde ovu-testen ga doen! Blijkbaar kan ik toch niet precies vaststellen wanneer mijn ei is/komt! Maar eerst maar even wachten op de :twisted: :twisted: !
Hoe was jullie weekend?
Fijne dag vandaag!
Groetjes!
Nou, daar ben ik ook nog even :mrgreen:
We hebben een druk Bospopweekend achter de rug maar het was wel heel erg gaaf.
Onze kleine dame heeft zich flink laten voelen, had ook niet anders verwacht me die dreunende muziek en zo :oops: :mrgreen:
Verder hebben we voor mijn gevoel weer een magische grens bereikt.
Vanaf 25 weken wordt er nl. medisch ingegrepen bij en vroeggeboorte, dat betekend dus dat ze vanaf nu levensvatbaar zou kunnen zijn.
Ik vind het steeds spannender worden, we moeten nog op de babykamer beginnen met schilderen enzo, we hebben het echt zo druk gehad dat het er niet van gekomen is, dus na de vaakntie maar even flink er tegenaan :oops:
Ik heb het gelukkig rustig nu, Patrick is nog afbreken voor Bospop en Chris zit nog bij zijn opa, oma en grote zus op de camping dus ik heb het huis voor mezelf alleen…hééérlijk die rust :mrgreen:
Ik denk dat ik voor de komend week nog een afspraak maak voor een 3d echo…kan niet meer wachten tot 27 weken :mrgreen:
Het resultaat daarvan krijgen jullie uiteraard snel te zien :inlove:
Rest me nog wat hormonen rond te strooien…volgens mij zijn er nog wel wat meiden die het goed kunnen gebruiken.
:: :: :: :: :: :: :**:
menies, de deadline is in zicht :dance:
En zullen we je een paar dagen moeten missen??? Of heb je al internet geregeld in jullie nieuwe huis.
helma, ooooooow wat leuk dat hij toch nog heeft kunnen regelen om een echo te doen.
Ik hoop dat Jur een beetje snel is opgeknapt :hug:
mereltje, ik geduld??? Had het liefste elke dag wel een test willen doen hoor.
Ik heb getest bij 5 dagen en 10 dagen overtijd…beide waren negatief.
Eindelijk de 15e dag werd ik ongesteld, dus was testen niet meer nodig.
imani, ook al negatief getest. Toch een fijn weekend gehad?
Hopelijk lukt het met ovu-testen wel je ei te spotten.
juffie, al op vakantie? Geniet ervan hoor!
Als je terug komt heb je gelijk een echo :dance:
Andere dames nog een bezoekje aan de vk/gyn gedaan? Alles goed?
Ik heb de laatste 2 dagen knallende hoofdpijn. Duik er vanavond ook vroeg in.
Tot de volgende keer!
Rivella, 25 weken!!! :dance: :dance:
Leuk! een 3d echo…ja wel showen hoor.
Goedemorgen Dames…
Even een klein ego-berichtje van mij!
Gisteravond zijn de :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: in volle vaart gekomen! Ontzettende buikpijn gehad! Echt niet normaal… Maar goed! Op naar de volgende ronde!
Mereltje… heb jij al nieuws?
Voor de rest van alle dames: :-*
Nog iemand tips voor ovulatie-testen? Goede ervaring met een bepaald merk? Via internet besteld? Zal straks even kijken op het net!
Nu even werken!
Fijne dag allemaal!
vandaag een afspraak gehad bij de VK. Een hele vragenlijst op mij afgevuurd en flink wat boekjes en tijdschriften meegekregen en morgenochtend moet ik bloed laten prikken. Op 5 augustus heb ik mijn echo :dance:
Verder hier nog steeds misselijk, maar zolang ik niet hoef over te geven kan ik er nog mee leven.
@imani, balen hoor die ongesteldheid en helemaal als hij zo hevig is. Ik heb geen ervaring met ovu testen dus daar kan ik je niet mee helpen
@toedels, ik heb mijn internet nog niet geregeld in ons nieuwe huisje, ik ga morgen alle instanties eens even opbellen om adres te wijzigen :mrgreen:
@rivella, alweer 25 weken! wat gaat dat toch snel, en leuk zo’n 3d echo
@mereltje, ik duim voor je dat je een positieve test binnenkort in de handen hebt!
@helma, fijn hoor dat hij dat heeft kunnen regelen voor je. Ik hoop dat het ondertussen wat beter gaat met ur.
Ik ga weer verder met mijn dossiers afhandelen.
Fijne dag allemaal!
Wauw, Rivella, dat gaat al hard zeg.
Imani, jammer dat het em toch niet was.
Hier ondertussen nog geen nieuws. Ook nog niet opnieuw getest. Ik hoop dat even vol te houden tot het weekend en dan weer een testje doen dus.
Overigens zitten wij inmiddels in ons nieuwe huis. Nog veel dozen en lang niet alles is klaar, maar goed, dat komt nog wel :).
Ik houd jullie op de hoogte!
Gister weer bij de vk geweest. Groei als een achterlijke, maar heb ook een kort bovenlichaam, dus moest er maar op rekenen dat ik aan het eind tonnetje rond ben :shifty: Wel beetje jammer dat ik nu al last van mn bekken heb, daar helpt een flink vooruitstekende buik natuurlijk ook niet tegen.
Kan nu gaan bellen voor mn 20 weken echo over een week of 4 :lol: Weet dat het een screenings echo is, maar vind het wel heel erg leuk om onze puk weer ff goed te zien. En vooral om eindelijk te weten of we op de roze of blauw over moeten.
Nog 1,5 week werken en dan heb ik vakantie!!! Ben er nog nooit zo aan toe geweest als nu.
Jammer Imani, dat is flink balen. Inderdaad lastig als je cyclus niet regelmatig is.
Waarschijnlijk heb ik mijn eisprong net gehad dus het word weer afwachten.
Imani, jammer dat je ongesteld bent geworden.
Ik heb ‘geen’ ervaring met ovu-testen…je moet namelijk een paar dagen achter elkaar elke dag testen…en ik vergat gewoon te testen, daar heb je natuurlijk niks aan.
Vanavond ga ik de lijst weer up-daten…wat is je verwachte NOD??
Menies, bloedprikken??? Alles goed gegaan?
Was even vergeten waarvoor, maar ik weet het alweer :mrgreen:
Mereltje, ook al helemaal over!!!
Duimen draaien…en hopelijk heb je genoeg geduld om te wachten tot het weekend.
Loesje, vervelend dat je nu al last heb van je bekken.
En zie dat je al een afspraak heb voor de 20-weken echo! Wow, wat gaat de tijd snel!
Miepel, wij wachten met je mee! Duimen draaien op volle toeren.
Hallo!
Mereltje… Al nieuws?? Al onze hoop is deze ronde op jouw gericht! Hahahaha! Ik :thumbup: :thumbdown: voor je! Hoe bevalt het nieuwe huis? Spannend hoor!
Toedels… Alle ok met jou? Jullie hebben niet echt geluk met het weer op de camping dit jaar…
Miepel… Heb je goed gebruik kunnen maken van je ei?
Rivella… 25 weken alweer ! Jeetje! Wat gaat de tijd hard! Mooie buikfoto’s?
En de rest… alles ok?
Ik heb mijn ovu-testen inmiddels binnen. Via internet besteld… voordeelpakket met 12 ovutesten en 3 zwangersschapstesten! Dan kan ik rond dag 16 beginnen met testen (uitgaande van een cyclus van 33dagen)
Vol goede hoop de nieuwe ronde in dus!
Mijn nieuwe NOD… tja… uitgaande van een cyclus van 37 dagen zal mijn NOD rond 20 augustus zijn…anders iets eerder…?
Fijne dag allemaal!
Hier helaas nog geen bijzonder nieuws… vanmorgen nog getest, maar weer negatief. :roll: . Zucht. Maar ja, ooit zal er wel duideljikheid komen .
Het nieuwe huis bevalt prima :). Nog wel wennen en de omgeving nog moeten ontdekken, maar dat komt wel!
Jammer Mereltje. Echt vervelend die onzekerheid. Hoeveel ben je overtijd dan? Zie dat je geen banner hebt.
@Miepel wrote:
Jammer Mereltje. Echt vervelend die onzekerheid. Hoeveel ben je overtijd dan? Zie dat je geen banner hebt.
Volgens het lijstje is 6 juli mijn NOD, dus 11 dagen overtijd. :roll:
Hoi meiden,
Hier even een egoberichtje van mij.
Ik heb afgelopen week voor het eerst leven gevoeld :dance: :dance:
Ik vond het weer zo bijzonder.
Nog 2 weekjes en dan gaan we lekker op vakantie.
En op 15 augustus heb ik mijn 20 weken echo.
Ik duim nog steeds voor iedereen.
Mereltje: Ik hoop snel op duidelijkheid voor je en hopelijk toch nog een positieve test.
Liefs Helma
Helma wat een leuk nieuws, ik twijfel steeds of ik wat voel of niet