JAN'08 Stoppers! deel 3 - 17 baby's! Compleet!!!!

Ha meiden!!

Lang niet geweest hier, hoe is het met jullie?

Helaas nog geen zwangeren erbij, dat wordt weer hoog tijd, dus ik stel voor, deze ronde allemaal!!

Met mij gaat alles prima, voel me supergoed en geniet met volle teugen van de zwangerschap!

Helma, wat lekker he, zo lang vrij! Ik ga denk ik ook ouderschapsverlof opnemen, lekker lang genieten van het kleintje!

Toedels, toch weer jammer, maar wel fijn dat de cyclus weer wat korter is.

Miepel, wat balen zeg, zoveel overtijd en dan toch ongi! :hug:

is dat wat, met ovu testen?

Wij doen geen pretecho, maar hebben over 2 weken nog een echo om te kijken of de placenta nog voor de uitgang ligt, dus dan kunnen we nog weer ff spieken.

Imani, hoe gaat het nu, voel je al wat, of juist niets?

Juffie, fijn dat alles goed gaat! Mooi dik buikje dus?

Las net dat Rivella al een beebje heeft!! Te vroeg geboren, maar volgens mij wel alles goed, een meisje.

Dus de eerste jan stopper baby is geboren!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jullie allemaal!

:-*

:shock: :shock: :shock:

Nee, dat had ik nu nog niet verwacht! De eerste beeb is al geboren!!!

Rivella, natuurlijk gefeliciteerd!!!

En wat een mooi meisje! :inlove:

Helma, oooooow wat een lekker vooruitzicht. Lekker lang van je kindje genieten!

Hier weer een druk weekend achter de rug.

Zaterdag een kinderfeestje, en 's avonds even bij m’n ouders langs geweest want die waren 17 jaar getrouwd.

Vandaag naar de voetbal vereniging bij ons om de hoek, de baas van m’n lief moest spelen.

Kwam in de kantine nog een bekende tegen met wie ik op school heb gezeten. Nog een tijdje mee gesproken.

Geslaagd weekend!!!

S vroeg om 19 uur al of ze naar bed mocht :smiley:

Echt heerlijk!

De lijst heb ik nog niet aangepast, moet eerst even gaan puzzelen HOE ik het neer ga zetten.

En ik wil er wel tevreden over zijn, maar dat komt vast wel goed.

Tot de volgende keer!

RIVELLA: GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!!!

De eerste januari-stopper baby! Wat gaat dat snel?

Waar kan ik dat show forum vinden? :oops:

Sorry, dat ik zo lang niets heb geschreven! Ik ben zo druk op werk en thuis veel inpakken voor de verhuizing… Sorry!

Met mij gaat het goed… Ik ben weer met de ovu-testen in de weer geweest en had vorige week 2 dagen een positieve test… (Denk ik!) Daarvoor en op die dag goed geklust… Dus het wordt weer :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Nu weer snel verder werken!

Ja dames, poeh, was dat ff schrikken.

Maandag 08-09 om 10:00 's ochtends verloor ik ineens vruchtwater :shock:

De vk zei dat het geen vruchtwater kon zijn omdat het maar een klein beetje was en ukkie niet ingedaald was…als ze niet ingedaald zijn komt alles er in een plens uit normaal gesproken.

Maar tegen 16:00 verloor ik toch weer meer vruchtwater en ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis.

Lang verhaal kort…ik werd Maandagavond opgenomen en vrijdag avond om 18:02 is Abby geboren.

Ze woog 2374 gram :shock: en deed het vrijwel meteen goed met een apgarscore van 9/9 8)

Ik ga een verslagje bijhouden, maar daarvoor wil ik eerst de afgelopen week uittikken en dan pas plaatsen…dat kan dus even duren :oops:

En dan natuurlijk waar jullie op zitten te wachten (of niet maar dan hebben jullie pech want ik show haar zoooo graag :stuck_out_tongue: :wink: )…hier is het eerste resultaat van de Januari 2008 stoppers…Abigail!! :inlove:

Lekker spekkie :inlove:

Ze mist een hapje kraakbeen uit d’r oortje :inlove:

Lekker met mama buidelen

ZOOOOOOOOO MOOI :inlove: :inlove:

rivella! :inlove: :inlove: :inlove:

wat een heerlijke dochter!

Maar hoeveel weken te vroeg is Abigail geboren? Ze ziet er alvast heel gezond en om op te eten uit :smiley:

Ze is met 33 weken en 2 dagen geboren, al zou je dat niet zeggen :wink:

Wow, wat een geweldig mooi meisje Rivella!!! smelt

Van harte gefeliciteerd!!

Ze ziet er absoluut niet “prematuur” uit hoor, zou je echt niet zeggen!

Geniet er van samen!

Zo, ik ben weer terug. HEerlijke vakantie gehad, hoewel niet echt uitgerust (laatste avond veeeeeeeeeeeeeeeeel te laat op bed gekomen). Maar dat maakt niet uit :slight_smile:

Rivella, gefeliciteerd met je dochter! Wat een prachtige meid!

Toedels, ik lees dat jij weer een nieuwe ronde hebt, jammer hoor. Wel fijn dat je cyclus weer wat korter wordt.

Voor mij wordt t nu eerst maar weer wachten. Mijn NOD is geloof ik over twee en halve week, dus ben benieuwd.

Rivella wat een prachtig meisje heb je, kan niet wachten tot ik mijn mannetje vast kan houden maar moet nog geduld hebben en hoop het toch wel iets langer bij me te mogen dragen als jij gedaan hebt. Geniet maar lekker van haar

met mij is alles goed ben alleen beetje veel aangekomen in 4 weken tijd , 4 kilo bijna :oops: dus moet vandaag bloedsukers laten prikken in het ziekenhuis. Hoop dat er niets vreemds uitkomt.

Hoi Meiden,

Ik ben echt veel te lang al niet geweest, maar zag een mooi lijstje van toedels voorbij komen en hoopte dus al op de 1e baby foto’s!!!

@rivella: GEFELICITEERD met jullie dochter. En zoals al gezegd, ze ziet er helemaal niet uit alsof ze te vroeg is gekomen. Waarschijnlijk was ze gewoon af en vond het wel welletjes in je buik. Geniet lekker van je meid.

@juffie: toen ik 18 weken was en met vakantie ging kreeg ik al te horen “succes straks he, want je gaat na de vakantie zeker met verlof” Nou idd :shock: gezichten toen ik vertelde dat ik in december pas met verlof ga. :lol: Onze baby is ook vrij groot, ze loopt buiten de marges, dus nu krijgen we ook een groeiecho bij de gyn.

@visje: Ik sas gister voor mn oor bij de dokter (had een cyste in mn oorlel :? ), maar die vroeg ook hoe ver ik was en dat ze voor de zekerheid toch even suiker wilde laten prikken. Dus morgen ga ik ook ff nuchter naar het prikcentrum.

@ de klussers: ik duim me rot :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: hoop echt zo onwijs dat het bij jullie binnenkort dan ook mag gebeuren en de volledige lijst afgestreept kan worden.

Wij hebben inmiddels de computer kamer ingeruild en de computer op zolder gezet. Voor de volgende gaat de kleedkamer er aan en moeten we de kledingkasten weer op onze eigen kamer zetten, maar dat kan ook makkelijk. Vind het nu alleen wel makkelijk om de wasmand enzo allemaal op 1 kamer te hebben en als we geen zin in vouwen hebben de schone was daar neer te zetten. Deur dicht en niemand die er last van heeft. :lol: Maar als de volgende geen tweeling wordt dan houdt het met 2 denk ik wel op.

Met mij gaat het verder redelijk. Werk nog maar 6 uur ivm de BI, verder een erg beweeglijk kindje. Placenta ligt voor, maar vraag me af hoe hard het wel niet zou voelen als die achter ligt. Mijn man kan haar ook door mn placenta al voelen en we kunnen nu echt ‘spelen’ met haar. Ze volgt echt onze handen :inlove: heel erg leuk.

Mijn bevallingsverhaal

Sorry verder geen tijd om te reageren, mijn bedje roept.

Rivella, je bevallingsverhaal gelezen. Dat heb je mooi bijgehouden.

Heel goed verwoord zoals jij het beleefd hebt.

En je zou zeker niet zeggen dat Abigail prematuur is. Ze ziet er heel goed uit. :inlove:

Hoe gaat het nu met Chris? Hij was een beetje van slag, gaat dat al weer beter?

En nu heerlijk genieten samen.

Visje, weet je al de uitsalg van je suiker?

Goed om te lezen dat alles goed gaat.

Loesje, ooooooh helemaal geweldig dat je kan ‘spelen’ met Puk.

Imani, wat gaat de tijd snel zeg.

Al weer bijna NOD…hoe voel je je?

Ik ben niet meer online geweest nadat ik het lijstje had verstuurd. Voelde me niet lekker, en lag 's avonds vroeg op bed.

Gisteravond knallende hoofdpijn, waarvan ik wist dat het met een aspirine niet weg zou gaan. Echt heel vervelend, maar ben gelukkig wel in slaap gevallen.

Ben helemaal tevreden over de lijst.

Heeft wat tijd ingezeten, want ben helemaal opnieuw begonnen.

Ben er weer vandaar, moet S ophalen van de PSZ.

Tot de volgende keer!

Even niet gepost hier…en zie ik ineens 12 zwanger en nog 4 te gaan??? Huh, hoe kan dat nou? Maar Rivelle heeft al een beebje!! Gefeliciteerd met je dochter!!

Hier nog anderhalveweek wachttijd…wachten duurt lang :roll: .

Deze wil ik graag even met jullie delen :inlove:

:inlove: :inlove:

smelt smelt smelt

… nog een goeie 3 maand als alles goed gaat, en dan is het onze beurt :inlove:

Ooooooh :inlove: :inlove: :inlove: . Zooooo schetig!

:inlove: :inlove: :inlove: GEWELDIG!!!

Rustig hier zeg…

Wat een prachtige dochter heb je, Rivella!

Even n updateje van mezelf… Volgende dinsdag heb ik een sollicitatiegesprek bij een kinderopvanginstelling :). Ben benieuwd of dat wat oplevert.

Van 't weekend ook al weer mijn NOD, ben erg benieuwd. Ben vandaag de hele dag ziek geweest, heb bijna alles wat ik heb gegeten/gedronken weer naar buiten gekregen :frowning: , en ook nog eens kiespijn… Pff, hoop dat het gauw weer over is. Of dat het een leuke reden heeft…

Zijn er al meer NOD’s op komst?

Tja rustig… ik heb er zo m’n eigen mening over.

(en hopelijk wordt deze niet verkeerd begrepen)

In het begin was echt heel druk, we waren dan ook met 17 dames en maakten allemaal hetzelfde door. (klussen-NOD-wachtdagen)

De dames die nu zwanger zijn, hebben meer gemeen met hun mede-maand-mama’s dan met ons. En zijn waarschijnlijk daar actiever.

We zijn nu nog met z’n 4-en over.

En ik kom wel elke dag even spieken. Maar post niet elke dag.

Lijkt mij een beetje oerbodig om elke dag door te geven…hoe ik de dag ben doorgekomen en hoe ik me voel.

Dan schrijf ik wel een langer bericht…en bespreek dan een paar dagen.

Nogmaals…niet verkeerd bedoeld…hopelijk begrijpen jullie het een beetje.

===========================================

Wat de NOD’s betreft…

Imani, de jouwe was gister. Al nieuws?

Mereltje, jij dus dit weekend. Hoop echt op goed nieuws :pray:

Miepel, ook jij binnen een week NOD. De klusdagen goed benut?

Mijn NOD is ergens begin Oktober (hoop ik). Dus waarschijnlijk beginnen nu de groene dagen.

Hopelijk komt er nog iets van klussen terecht, m’n lief heeft gordelroos en heeft er flink last van. (duurt ong 2 tot 6 weken)

Hij heeft pijn, en beschrijft het als prikken met een scherp voorwerp in z’n zij.

Alles van m’n lief (t-shirt/handdoek/washand) apart wassen op 60 graden, dus ik doe tijdelijk niet mee aan “een tikkie terug”.

Ik hou nu ook maar met het ergste rekening.

Gordelroos wordt veroorzaakt door hetzelfde virus als de waterpokken. Ziet er eigenlijk ook zo uit, alleen zit dit rond de buik/rug/zij. Het is besmettelijk door het vocht uit de blaasjes of door lucht.

S heeft de waterpokken nog niet gehad, dus ga er vanuit dat ze besmet is en binnenkort de waterpokken heeft.

Nou ik hoop op goed nieuws dames :pray:

Tot de volgende keer!

Ja, toedels, idd, het is zo dat we meer gemeen hebben met andere zwangeren, maar ik volg jullie nog steeds hoor!

hier wordt nog steeds :thumbup:

Ik moet zeggen dat ik me er soms niet goed bij voel als ik hier iets schrijf over hoe leuk het wel is om zwanger te zijn, terwijl jullie nog volop aant proberen zijn… :? Ik hoop heel snel dat jullie ook kunnen aansluiten met de maandmama’s…

groetjes, Evy