Hallo Ladies!
Hoe gaat het?
Met mij gaat het goed!!! Nog geen :twisted: :twisted: te bekennen en temperatuur nogsteeds hoog! Ik heb nog geen test gedaan, want ik vind het eigenlijk wel leuk om met het idee te lopen ādat het misschien raak isā! Ik ben bang dat ik een negatieve test in handen krijg en dan weer teleurgesteld benā¦ Ja ja ā¦ ik ben een beetje een lafaard! :oops:
Ik heb wel ontzettende pijnlijke (.)(.) en beetje buikkrampjesā¦ En 's morgens een heel klein beetje misselijk (of beeld ik me dat in?)
We hebben afgelopen maandag de sleutel gekregen van ons nieuwe huis! Spannend! Manlief is al lekker aan het schilderen, ik ben nog op werk! (Moet eerst de salarisadministratie af hebben voordat ik met een gerust hart kan schilderen/verhuizen/helpen!)
Vanaf morgen komt ook mijn schoonmoeder helpen in het nieuwe huis. Druk druk druk! Ze woont ver weg, dus logeert dan bij ons! Heel lief!
Ik wil eigenlijk pas het testen in het weekend! (als schoonmama weer weg isā¦) Maar of ik dat volhou?
Ik hoop zo dat het raak is!
Even over de jan stoppers: we zijn inderdaad nog maar met zān 4-en die nog āproberenā, maar ikzelf vind het heel leuk om dingen te horen van de zwangere dames! Dus zwangere dames: voel je niet bezwaard!
Ik post zelf ook niet elke dagā¦ nu weer veel te druk met het nieuwe huis!
Toedels: wat vervelend van de gordelroos/waterpokken! Aan de andere kant is het misschien beter als S het nu al krijgt, toch?
Mereltje: hoe gaat het? Alweer beetje beter? Jij ook bijna NOD!
Miepel: Ik duim ook voor jou!
Als ik nieuws hebā¦ dan laat ik het jullie weten!
Duimen jullie met me mee? :thumbup: :thumbdown:
Groetjes!
klopt helemaal hoor wat je zegt toedels,maar ik lees nog trouw mee en hoop elke keer weer op goed nieuws
Toedels wat vervelend van de gordelroos van je man, is inderdaad een erg pijnlijk iets, hoop dat de pijn snel minder wordt.mijn vader heeft er nu voor de 3de keer last van dit jaar dus die is niet echt blij nu.
Imani leuk hoor klussen in jullie nieuwe huis. Ik hoop voor je dat je dit weekend een positieve test in je handen hebt . Wij krijgen de sleutel van ons nieuwe huis op de dag dat ik met verlof ga dus dan moeten we snel werken om alles af te krijgen voor dat de baby er is, gelukkig hoeven we niet zo heel veel te doen
Hier gaat alles wel goed, heb alleen last van bekkenklachten en zit nu ziek thuis omdat ik vrijdag naar de fysio kan en tot die tijd ga ik niet werken want weet nog niet wat ik allemaal wel en niet mag doen. J ep groeit erg goed en is ook erg bewegelijk. Vind de zwangerschap erg snel gaan maar geniet er wel van.
Imani, de āklachtenā zijn behoorlijk hoopgevend.
En snap dat je liever rond loopt met de gedachte āmisschien is het wel raakā dan dat je weet dat het weer niet gelukt is deze ronde.
Dus we moeten nog even geduld hebben tot het weekendā¦en dan nieuws. SPANNEND!
Visje, voor de 3e keer gordelroos :shock: Had gelezen dat je dit (net als de waterpokken) meestal maar 1 keer krijgt.
Neem je rust, en idd pas weer aan het werk gaan als je meer duidelijkheid heb gekregen.
Evy, ik begrijp wat je bedoeld, maar iig fijn dat je ons nog in de gaten houdt.
De waterpokken, je ontkomt er niet aan. En het is fijner als je het al op vroege leeftijd heb gehad.
Eigenlijk hoop ik ook wel dat ze het nu 's een keer krijgt. Zal dan wel ff doorbijten zijnā¦met een piepende man (want hij heeft gehoord dat de pijn NOG erger wordt) en een hangend kind, maar dat overleven we ook wel.
Ik vind het wel prettig om te lezen hoe het de zwangere dames vergaat, en hoe ze de zwangerschap beleven.
Neem dan ook wel eens een kijkje bij de maand-mamaās, maar vind het ongepast om daar binnen te vallen.
Vandaag heb ik al een paar steekjes onderin mān buik gevoeld.
Zou mān cyclus weer in orde zijn? En nadert mān ei?
Tot de volgende keer!
@Imani wrote:
Even over de jan stoppers: we zijn inderdaad nog maar met zān 4-en die nog āproberenā, maar ikzelf vind het heel leuk om dingen te horen van de zwangere dames! Dus zwangere dames: voel je niet bezwaard!
Nou dan zullen we nog maar even wat Abby foto's spammen:
Hier moest de luier (20 gram) er nog afgetrokken worden, dus 2416 was eergister haar gewicht.
Onze dame was eens een keertje goed wakker :inlove:
Ben f'liefd :inlove:
nĆĀ³g f'liefder :oops: :wink: :P (let niet op haar scheve neusje :oops: )
Lekker flesje mamamelk leeglurken :mrgreen:
Deze foto's zijn van eergister.
Inmiddels is ze van d'r infuus af :dance:
Vanmorgen mochten we haar eindelijk zelf uit de couveuse halen, zonder al die kabeltjes hebben we de hulp van de zusters niet meer nodig.
Een van de zusters had zich verkeken op de voeding, en i.p.v. 50 ml. had ze 110 ml. in het flesje gedaan, Abby heeft 60 ml. gedronken :dance: dat is 10 ml. meer dan ze eigenlijk moest drinken, dat gaat dus al s een speer :dance:
En ehm even hĆĀ©ĆĀ©ĆĀ©l voorzichtig............ze mag vandaag misschien uit de couveuse
:wink:
Ikke is trots 8)
rivella wat fijn dar abby het zo goed doet ik voor je dat ze snel uit de couveuse mag want dat is een grote stap dichter bij huis
Rivella, wat kijkt ze helder :inlove: .
Imani, ongelofelijk dat je het zolang volhoudt om niet te testen :shock: . Ik zou het liefst voor mijn NOD al testen. Maar laten we dat deze keer nou maar niet doen :naughty: . Gewoon netjes wachten tot maandagā¦of nee, dinsdag eigenlijk. Dan ben ik pas overtijdā¦of niet.
Rivella, wat super dat t zo goed gaat met jullie meisje! Hopelijk mag ze gauw uit de couveuse - of is ze dr al uit?
Imani, dat klinkt spannendā¦ Wat toedels al zegt, je klachten zijn hoopgevend . Ben benieuwd of je het wachten met testen volhoudt. Ik hoop op goud nieuws dit weekend
Visje, wat naar die bekkenklachten. Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid en verbetering.
Miepel, sterkte met wachten
Toedels, beterschap voor je vriend. En straks dus misschien ook voor je dochter. Kan me wel voorstellend at je het liefst hebt dat ze t nu krijgt, dan ben je er ook vanaf (en later wordt je er zieker van).
Hier gaat t ondertussen wat beter. Voel me al weer aardig fit en kan mn eten weer binnen houden. Wel heb ik nu enorm dikke wang, dus vanochtend over mn angst heen gestapt en een tandarts gebeld. Vanmiddag moet ik meteen al heen :shifty: . Ik hoop dat het allemaal mee valt en dat ik het niet te erg vind, want ben echt een schijterd wat tandartsen betreftā¦
Rivella, je kan zeker trots zijn.
Wat een mooi gewicht, zeker omdat ze te vroeg geboren is!
Ligt ze nog in de couveuse? Of is ze er inmiddels al uit?
Dat zou heel mooi nieuws zijn, en een grote stap richting huis.
Mereltje, goed zoā¦ ā¦dat je over je angst ben heen gestapt. Veel sterkte vanmiddag.
Miepel, snap dat je eerder zou willen testen dan je NOD, maar het is idd beter om te wachten tot je overtijd bent.
Had gister toch wat steken onderin mān buik. En mocht mān cyclus weer normaal zijn, dan zou ik nu in mān groenen dagen zitten.
Dus gisteravond toch maar voorzichtig hints gegeevn richting mān lief.
Ze zijn aangekomen, en tijdens het klussen had hij nergens last van :dance:
Tot de volgende keer!
Nou Abby is sinds gisterochtend uit de couveuse en dat gaat goed :dance:
En als ze haar voedingen vandaag en morgen allemaal zelf doet (uit een flesje i.p.v. de sonde) dan mag ze morgen in principe naar huis!!! :dance: :dance: :inlove:
Ik ben dus echt helemaal happy :dance: :inlove: :dance:
rivalle wat een super nieuws, hoop voor je dat ze nu lekker uit het flesje gaat drinken en inderdaad met jullie mee mag naar huis
goed zo Abby :inlove: :dance:
Imani, jullie zijn natuurlijk druk aan het klussen in jullie nieuwe huis.
Heb je al getest? Ik hoop op een positieve uitslag
Mereltje, alles goed gegaan bij de tandarts???
Rivella, balen dat Abby nog niet naar huis mocht.
Loze belofte als ze toch eerst willen dat ze 36 weken grens haalt.
Heel veel sterkte de komende week, begrijp dat je er even helemaal door heen zit. :hug:
Van mijn kant geen up-date, kwam eigenlijk alleen ff spieken of er al nieuws was van Imani.
Tot de volgende keer!
Kon het weer niet latenā¦vanmorgen getest maar weer negatief :wall: :wall: :twisted: :twisted: . Dus verwacht morgen of 1 van de dagen erna weer een ongi. Dan gaan we alweer ronde 11 in :shock: !
Hoi meiden,
Even spieken hier. Kom weinig op KOK laatste weken, geen puf. Ook weinig bij de mammaās, misschien als ik straks met verlof ga weer meer???
@ Rivella, je dochter is er al een poosje, maar nog van harte gefeliciteerd!!! Wat een lief snoetje heeft ze. Hopelijk hoeven jullie niet meer al te lang te wachten en mag ze snel in goede gezondheid mee naar huis.
@ Imani, spannend!! Ik :thumbup: :thumbdown: voor goed nieuws!
@ Miepel: , bah, weer niet. Het komt een keer goed!!!
@ Toedels, hopelijk komt het allemaal weer snel op gang!
Hier alles prima. Dan lijkt het allemaal lang te duren, dan weer vliegen de weken voorbij. Dus gemiddeld gaat het behoorlijk snel allemaal Over anderhalve week hebben de echoā¦erg spannend hoor. Zal het gezond zijn?? Het zou ook mooi zijn als ze kunnen zien wat het isā¦ Voel me verder goed, alleen het fulltime werken valt me best zwaar. 's Avonds thuis ben ik doodop, dan is het koken, eten, op de bank en om half 10 naar boven. Dan zijn de avonden kort. Verder in de week steeds moeilijk om uit bed te komen en de dag vol te houden. Achā¦het is alweer bijna herfstvakantie. :mrgreen:
Groetjes aan iedereen!
Miepel, balen hoor. Echt rot he, elke keer weer niet. Jouw moment komt ook een keer hoor (en hopelijk heel gauw) :hug:
Leuk nieuw lijstje, Toedels, had ik nog niet gezien :). Hoe ist ondertussen met je vriend, wordt zn gordelroos al beter?
Juffie, bijna 20 weken dus alweer. Ik kan me ook erg goed voorstellen dat je niet altijd zin hebt om te KOK-en, maakt helemaal niets uit! Leuk, de 20 weken echo straks, hopelijk is alles goed. Wil je ook weten wat je krijgt (of had je dat al verteld?)
Hier gaat t goed. Bij de tandarts viel het mee, heb wel antibiotica meegekregen, want er zat een ontsteking of infectie ofzo. Die man kon goed met bangerikken zoals ik werken. Ik moet nog wel weer terug, maar daar komen we ook wel weer doorheen. Ik ben in elk geval meteen een stuk minder angstig als er op een fijne manier gewerkt wordt.
Ik heb vandaag mn NOD geloof ik. Nog geen signaal van ongi, dus ben heel benieuwd.
Ik wil jullie wel even vertellen hoe ons gesprek met de ka is geweest.
Abby mocht eerst nl. nog niet naar huis ondanks de mededeling van de ka dat ze dag vrijdag wel al mocht.
Vandaag hebben we een nieuw gesprek gehad met een andere ka.
Ze was zeer tevreden over Abby, ze was weer wat aangekomen en ze dronk al haar flesjes leeg :dance:
Ze was er van overtuigd dat ze qua gewicht nu iig stabiel was en dat de voedingen goed gingen en dat wilde ze eigenlijk weten.
Daarmee was de andere ka te snel geweest, die had dat eerst aan moeten kijken.
Dat hebben ze nu gedaan en ze hebben nu a.s. Dinsdag als ontslagdatum gepland staan.
Pas als ze bijv.100 gram af zou vallen dan zou ze niet naar huis mogen, maar omdat ze nu zo goed dronk was dat niet waarschijnlijk
Dinsdag ochtend mag ons meisje dus definitief naar huis :dance: die extra paar dagen heeft ze gewoon even nodig gehad om zichzelf te bewijzen.
Ze heeft een enorm compliment gehad want de meesten die zoveel te vroeg geboren worden, gaan niet zo snel naar huis, ze doet het gewoon al vanaf dag 1 fenomenaal goed en dat zagen ze daar niet zo vaak.
Omdat ze vrij weinig huilt en altijd lekker relaxed is, heeft ze daar menig hart van de verpleging gestolen :inlove: er is 1 stagiare die haar niet graag ziet gaan, want Abby is geboren op de dag dat zij daar begonnen was, Abby heeft dus een speciaal plekje aan haar hart als haar eerste āpatientjeā :inlove:
Dinsdag gaan we haar halen met een grote helium ballon van de kermis, eindelijk die maxicosi niet voor niks meenemen :dance:
Het is nu kermis in Weert dus Chris mag haar de ballon gaan brengen.
Over kermis gesproken.
Patrick is gister met zijn vader, Chris en Malissa de kermis op geweest en daar heeft een paar fotoās gemaakt waarvan ik de 3 leukste toch even wil showen :inlove:
Als ik hem zo op dat paard zie lijkt Chris echt gigantisch :shock: :inlove:
Lekker ventje :inlove: en Malissa is een mooie meid :inlove:
Hallo Ladies!
De :twisted: :twisted: zijn vrijdag gekomenā¦
Ik had donderdagavond toch een ovu-testje gedaan :oops: (het schijnt dat je daar op kan zien of je zwanger bentā¦) maar helaas helemaal niets! Was wel teleurgesteld, maar zo druk met het huis dat ik niet bij de pakken neer ben gaan zitten!
Waarschijnlijk door de stress van het nieuwe huis was mijn :twisted: :twisted: wat later gekomen! En door de uitslag van de ovu-test was de spanning voor een evt zwangerschap wegā¦ dus toen zijn ze maar direct gekomen.
Op naar ronde 8!
Het huis wordt trouwens heeeeeeeel mooi! :inlove:
Nu op werk even mijn achterstand proberen weg te werken!! Ahhhhh!!
Tot snel allemaal!
Oh balen Imani! Maar goed van je dat je snel de draad weer kunt oppakken :thumbup: . Hier nog geen ongi maar verwacht het ieder moment. Vanwege de negatieve test en hoofdpijn dat op komt zetten :twisted: .
Miepel!
Dat is balen zeg!
Ik heb nu niet echt tijd om me zorgen te maken, maar soms ben ik echt bang dat we niet zwanger kunnen wordenā¦ Jullie hebben gelukkig al een kindje, dus jij weet dat je het kanā¦ In principe! Snap je wat ik bedoel? Ik neem aan dat bij jou ook twijfels beginnen te komen: kunnen we het wel nog een keer?
Ik zat nu al te denkenā¦ Straks in januari dan ga ik naar een nieuwe huisarts (woon dan in andere woonplaats) en uitleggen dat we al een jaar bezig zijnā¦ Dan begint de medische molenā¦
Maar goedā¦ nu eerst de aandacht op het huis en op mijn werk! Door de vrije dagen heb ik een behoorlijke achterstand opgebouwdā¦ dus hard knallen!
Mischien komt het nog gewoon vanzelf wel op zān pootjes terecht!
Succes!
Je hebt helemaal gelijk als je zegt; wij hebben al een kindje. Zo zie ik het ook en ben ook heel blij met Jasmijn. Maar we hopen natuurlijk dat het ons nog een keer gegund is. Hopelijk lukt het ook jullie dit jaar nog. Alles binnen een jaar is nog heel normaal hoor. Wij hadden een afspraak gemaakt in het ziekenhuis de eerste keer en die heb ik toen weer af kunnen bellen omdat ik een paar dagen voor we moesten gaan ineens zwanger bleek .