Hoi! Hoi!
Miepel: Dus bij Jasmijn hebben jullie er ook langer over gedaan?
Er is nog hoop voor ons vieren dus!
En Toedels: Hoelang duurde het bij jou de eerste keer?
Rivella, Abby is thuis!!! :dance: :dance: :dance:
Leuke foto’s van de kermis. En inderdaad lijkt Chris dan heeeeel groot vergeleken met zijn zusje.
Imani, jammer dat je toch ongesteld bent geworden. De ‘klachten’ waren zoooo hoopgevend.
Maar goed dat je je zinnen gelijk op jullie nieuwe huisje kan zetten.
De nieuwe NOD heb ik op 1 November gezet. Hopelijk is dit juist, anders heb ik verkeerd geteld. (kan nog aangepast worden)
Miepel, PB ontvangen, en lijst weer aangepast.
Balen meid, blijf duimen dat een 2e wondertje gaat lukken hoor.
Mereltje, fijn dat het goed is gegaan bij de tandarts, hopelijk ben je nu ietsje over je angst heen.
Ik hoop zo dat :evil: weg blijven, en dat je hier goed nieuws komt vertellen.
Vorige keer dat we voor een wondertje gingen, was het gelijk de 1e ronde raak.
Ik was toen nog niet lid van dit forum, en gericht klussen op groene dagen… daar hield ik me niet mee bezig.
Met mij gaat het redelijk goed. (moet niet te veel piekeren, en dat doe ik wel )
Lang verhaal onder spoiler.
Ik ben bang, vrees voor het ergste.
Onze hond is ziek.
Vorig jaar november kreeg ze de dunne. Naar de DA (dierenarts), ze kreeg antibiotica en moest voorlopig op gekookte kip met rijst. Dit heeft geholpen.
Eind april/begin mei kreeg ze weer de dunne. Gelijk weer begonnen met kip/rijst, maar dit hielp niks. Zou het dan toch de anti-biotica zijn geweest?
Dus wij gaan in juni weer naar de DA, had van te voren gebeld en we moesten haar ontlasting opvangen :sick: Na een paar dagen werd ik gebeld, NIKS gevonden. Ondertussen zitten wij met ons handen in het haar. We bespreken het met vrienden, en die stellen voor om haar te ontwormen, en over te gaan op andere voeding. Zo gezegd zo gedaan, :dance: haar ontlasting werd weer dik!
Dit is ong 2 weken goed gegaan, en toen kreeg ze weer de dunne. :?
Na een maand de ontwormingskuur herhaald, maar geen resultaat. Gebeld met de DA, ze konden nog een bloedonderzoek doen.
Mijn wereld stortte op dat moment even in, onderzoekje hier onderzoekje daar, maar er is tot nog toe niks uitgekomen!
Met periodes is/was ze onzindelijk. Op de camping niet zo heel erg, want de deur staat open en dan gaat ze naar buiten. Maar nu we thuis zijn, kan dat niet…kan niet de hele dag de tuindeur open laten, want de kat mag niet naar buiten. (en S vergeet vaak om de tussendeur dicht te doen)
Ze heeft van de week (en vorige week) in huis geplast. En niet een klein beetje, nee gewoon een hele sloot.
En betrap je haar op het moment dat het gebeurd, niet stoppen gewoon doorgaan :x
Urine zit een behoorlijk vies luchtje aan! :sick:
Voor de duidelijkheid, ik heb het hier over een rottweiler.
Die voordat ze de dunnen kreeg 50 kilo woog.
Die ik om een boom/lantaarnpaal moest binden, als ze in verte een klein wit hondje zag waar ze helemaal verliefd op was, omdat ik anders over de straat werd getrokken.
Waar je ook niet mee in de wachtruimte kon zitten, omdat ze tegen elke hond blaft. Behalve kleine witte hondjes, dan gaat ze piepen.
We zijn maandag dus toch maar weer naar de DA gegaan. We gaan nu toch voor het bloedonderzoek, hopelijk komt er nu iets naar boven waar we wat mee kunnen (ookal is het het ergste).
Weer op de weegschaal, en ze weegt nog maar 35,8 kilo.
Wat kan ze nou hebben? Veel gezocht op het internet, en de symptomen die ze heeft komen bij veel ziektes voor o.a. ook bij K.
Ik maak me zorgen, en heb dit tegen de DA gezegd. Zij heeft gelijk gevoeld, maar kon geen tumoren vinden.
Deze week word ik nog gebeld over de uitslag van de bloedtest.
Ik ben bang voor de uitslag. Elke keer als de telefoon gaat, dan zit m’n hart in m’n keel.
Ik ben bang, maar oooooo ik hou zo van dit beest.
Imani en Miepel, balen voor jullie allebei zeg :(.
Toedels, piekeren is niet fijn he. Een collega van mij kreeg ooit de tip om een ‘piekeruurtje’ in te stellen. Even een uurtje alles overdenken wat je dwars zat en dingen die je buiten dat uur bedenkt opschrijven om dan te bepiekeren.
En wat spannend met jullie hond. Hopelijk snel duidelijkheid en dan graag ook nog positieve duidelijkheid.
Wel een maf beest, met zijn voorkeur voor kleine witte hondjes :lol:
Hier nog steeds geen nieuwe ronde. Wel getest, maar die was negatief. Dus maar weer afwachten. Gisteren heb ik mn gesprek gehad en ben aangenomen! Ik ga in de kinderopvang werken, niet op een vaste locatie, maar wel tenminste 10 uur per week :). Helemaal blij dus
Rivella: Van harte gefeliciteerd :dance: Wat een mooi meisje.En wat goed dat ze het zo goed doet. Fantastisch!!!
Ik ben al een tijdje niet geweest. Ik zie dat er helaas nog geen zwangeren bij zijn. Dus voor jullie :: :: :**: Kop op ook jullie zijn binnenkort aan de beurt.
Hier alles goed, behalve dat mijn hormonen niet stil zitten. Ik heb regelmatig een humeur van heb ik jou daar en daardoor vaak woorden met manlief.
Nou meiden tot gauw
Liefs Helma
En mereltje gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je het er naar je zin hebt.
En de duimen draaien nog voor je.
Afgelopen vrijdag was ik weer bij die mensen waarvan de man enigszins paranormaal begaafd is of helderziend of zoiets.
Hij zei tegen me dat ik deze maand goed in de gaten moest houden :think: … En aangezien hij het ook goed had geraden wanneer ik van Jasmijn zwanger zou zijn…hoop ik dat hij deze keer ook gelijk heeft .
Miepel
Hallo Allemaal,
Hoe gaat het met jullie?
Met mij gaat het goed! Erg druk gehad met verhuizing, maar het resultaat mag er zijn! :inlove: Nieuwe huisje is bijna af! Nog een stuk of 5 dozen, maar verder is alles uitgepakt, opgeruimd en opgehangen!
Alleen hebben we een klein probleempje met ons oude huis… We hadden nieuwe huurders gevonden die akkoord gingen met de staat van het huis en die een aantal zaken wilden overnemen. Zo konden we de vloerbedekking en zeil laten liggen, gordijnen laten hangen, douchekabine laten staan, een muur op zolder laten staan etc. We hebben meerdere malen met die mensen gesproken en vanaf dag 1 uitgelegd dat we die dingen niet wilden verwijderen. Als zij niet akkoord gingen dan hadden we nog andere liefhebbers voor het huis… Geen probleem! Zij gingen overal mee akkoord. Ook afgelopen zaterdag nog! Vrouw komt langs voor inspectie en gaat overal mee akkoord! Belt 's avonds haar man dat ze zich bedacht hebben en dat ze (naast het feit dat ze geen overnamebedrag willen betalen) het huis kaal willen hebben ! 1 week voor de oplevering bij de woningstichting!!! We hadden gisteravond een afspraak in het huis en ze zijn gewoon niet op komen dagen! We zijn dus gewoon belazerd! Ze hebben poeslief gedaan tot het punt dat we niet meer terug kunnen! We zijn ter goedertrouw geweest en dat was blijkbaar niet terecht!
Kortom: de komende week kunnen we onze avonduren/nachturen en weekenduren besteden aan het verwijderen van vloerbedekking etc etc Om over het huren van afvalcontainers/ het bestellen van grofvuil nog maar te zwijgen… Maar goed… maandag moeten we het opleveren dus dan is het klaar! Nog even doorzetten!
Mijn energiepeil was al nul… en nu is mijn stemming ook nog
Goed… sorry voor mijn geklaag!
Door alle stress wordt er natuurlijk maar weinig ‘geklust’… Nog een weekje tot de groene dagen, dus hopelijk is dan alles opgelost!
Hebben jullie nog vrolijke verhalen?
:-*
Imani, wat verschrikkelijk gemeen van die mensen :twisted: . Je zou ze toch… :silenced: . Wel je groene dagen goed benutten hoor. Zou zonde zijn om die te laten schieten. Zoals je misschien wel gelezen hebt mag ik ze niet laten schieten :mrgreen: :shifty: .
@imani: Jeetje lekker zeg zulke mensen :evil: maar zoals je zegt, wat kun je er aan doen. En in je nieuwe huis alles al uitgepakt op 5 dozen na :shock: wij zijn vorig jaar oktober verhuist en nog steeds staan er een paar dozen :shifty: ben er inmiddels wel aan begonnen want als Puk er straks is hebben we er natuurlijk helemaal geen tijd meer voor.
@toedels: :hug: hoop dat het met de hond goed komt. Moet er zelf ook niet aan denken dat er iets met mn katten gebeurd. Wat kun je gehecht raken aan die beesten he.
Wij zijn druk met het kamertje bezig, hoop eind oktober alles geschilderd te hebben, dan ff schoon boenen en meubels kopen en erin zetten. Het gaat inmiddels echt wel snel, nog 7,5 week werken en dan mag ik lekker met verlof.
:: :: dat de laatste hier ook snel zwanger zijn. Ik houd het iig nog wel in de gaten hier, ook al schrijf ik niet zoveel meer.
:-*
Ook al lig ik dan op de bank met rugpijn hele erge, sinds een paar dagen, morgen met spoed naar de manueel therapeut want het zit bij m’n bekken :? natuurlijk kom ik hier het goede nieuws vertellen! Vanmorgen de echo gehad en alles ziet er HELEMAAL SUPER uit!!! :inlove: :dance: :inlove: Alles nagekeken en volgens de deskundigen voldoet het kindje van hoofd tot teen aan het ideale plaatje. Mooie hartkamers en zo, haha.
Het geslacht hebben we ook gezien… :inlove:
Wij zijn blij!!!
Heey Juffie, super dat alles goed is met de beeb. Ennuh…wordt het soms een meisje omdat je in het roze schrijft :think: ?
Inderdaad! :mrgreen: :inlove:
Oh, dom van mij :oops: ! Het stond al in je onderschrift :doh: .
Toen jij je bericht plaatste nog niet hoor! Pas toen niemand (behalve jij) het rose doorhad heb ik het in het onderschrift erbij gezet, haha.
Gefeliciteerd zeg, met jullie meisje! Leuk!
Hebben jullie voorkeur, voor jongetje of meisje? (dat is een algemene vraag aan alle meiden ). Wij hebben namelijk het idee, vanaf het begin al, dat we een meisje krijgen. Maar we willen het niet zeker weten, dus het is maar een idee. Maar als het zou me ook fantastisch lijken als we een zoon krijgen. Het maakt me opeens totaal niet meer uit, terwijl ik als jonger meisje altijd eerst een knul wilde, omdat ik een grote broer miste.
Juffie wat leuk een meisje
Littlewonder ik had heel sterk het gevoel dat ik een jongetje zou krijgen, nu heb ik ook meer met jongetjes ben niet zo’n meisjes moeder (hoeft natuurlijk ook niet) Daarom wilde ik het met de echo wel weten omdat ik dan eventueel nog kon wennen aan het idee van een meisje maar dat hoefde niet
Ja, juffie, leuk een meid! Ik had t al gedacht aan je kleur, maar geen tijd gehad om te reageren.
UPdateje van hier: ben aan t begin van de week ongi geworden, dus maar weer een volgende klustijd in. Heb er nu al weer zin in - ech altijd, zodra ik ongi ben, wordt ik al heel gauw heel verliefd :inlove: :lol: .
Littlewonder, zowel manlief als ik willen eigenlijk het liefst een meid 8) . Ik vind t een beetje gek om voorkeur te hebben, maar heb gewoon meer met meiden op t moment. Maar ja, een jongen is ook prima (en eerst maar eens zwanger worden he). En grappig, ik lees het bij jou, maar zelf had ik het ook, als meisje droomde ik van een gezin met 4 jochies ofzo :silenced:
Loesje, succes met de babykamer, ga je em wel showen he!
Hallo Allemaal!
Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het goed. Na een week van het oude huis strippen (denk aan alle vloerbedekking van kamers en binnentrappen, zeil, gordijnen, gordijnrailsen, lamellen, douchecabine, tuinhekken, verlichting, vaste kledingkasten en een extra muur) zijn we eindelijk klaar! We hebben elke avond na werk en het hele weekend in het oude huis doorgebracht, maar het ergste is voorbij! Vandaag de eindinspectie en het enige dat we niet gedaan hebben is de tegelvloer in de keuken, hal en wc. Nu maar hopen dat de woningstichting hiermee akkoord gaat, anders wordt het ingehouden van de borg! Maar we hadden geen energie meer op met een beitel 13m2 tegelvloer te slopen!
Maar goed… genoeg gezeurd! Het wordt tijd om van ons nieuwe kasteeltje te genieten en het nieuwe huis op gepaste wijze in te wijden! :inlove:
De groene dagen zijn in de buurt, dus met een beetje geluk…
Over het geslacht:
Natuurlijk ben je blij met alles wat je krijgt, maar als ik echt mocht kiezen:
Ik zou heel graag een jongetje willen! Dat ligt vooral aan het feit dat ik alleen maar zussen heb en mijn zussen hebben alleen maar dochters! Een jongetje in de familie is dus zeer gewenst! Daarnaast denkt manlief meer een jongetjes-papa te zijn! Maar alles is welkom! Nu maar eerst eens zwanger worden!
Juffie: Gefeliciteerd met jullie meisje!
Mereltje: wat vervelend dat het niet is gelukt deze ronde… Op naar de volgende ronde! Ik :thumbup: :thumbdown: voor ons alle 4!!!
Nou Ladies, ik ga maar weer eens aan het werk!
Groetjes!
Is Piekie nog niet bevallen?