Hoi!
Er staat in de banner ’ 2 baby’s …’ maar ehm… ik weet alleen van Abigail! Wie is dan de 2e baby?
Hoe gaat het verder met jullie?
Met mij gaat het goed! We hebben inmiddels het huis goed ingewijd! :lol: :mrgreen: :inlove: Hihihihihihihihihihihi!
Deze ronde heb ik niet getemperatuurd etc etc omdat we natuurlijk druk waren met de verhuizing! Maar ik vind het eigenlijk wel lekker om er niet zo mee bezig te zijn geweest de afgelopen weken! Wellicht helpt het!
Fijne dag allemaal!
hoi meiden
via de pb wat contact gehad met toedels
door de mega drukte heb ik me noiit echt kunnenaanluiten bij de oktobermama’s
maar ik ben er inmiddels wel 1
2 oktober, op mijn verjaardag
is geboren
Stan
een mooi, lief , klein ventje!
ik ben heel blij met mijn mannen thuis
de 2 grote broers zijn erg trots!
mijn bevalling was medische en gecompliceerd
ik voel me nu steeds een beetje beter
krijg nog de nodige hulp
dames veel succes met zwanger worden
ik duim
Piekie!!!
Gefeliciteerd met de geboorte van Stan!
Geniet ervan!!!
We zien graag foto’s!
Groetjes!
Gefeliciteerd Piekie met de geboorte van Stan.
@piekie: gefeliciteerd met Stan, op mijn vaders 70ste verjaardag geboren, dus dat betekent vast veel goeds :mrgreen:
@juffie: Ik ben nu pas aan het lezen, maar door je roze letters had ik het wel door hoor en een meisje, wat onwijs leuk!!
@littlewonder: wij hadden een voorkeur voor een meisje en dat is het ook, dus wij zijn helemaal gelukkig (met jongetje waren we net zo blij geweest, maar we zagen ons gewoon al met een meisje rondlopen)
Meiden, succes met klussen
Gefeliciteerd met Stan!
Hier verder eigenlijk niet veel te melden. Momenteel kwa werk een drukke tijd. De rust zal over een aantal weken wat meer terug komen, hoop dat we dan ook wat meer tijd/energie hebben voor gezinsvorming :silenced: :lol: .
Op t moment zit ik ff gefrustreerd te wezen. Ben een sollicitatiebrief aan t schrijven naar mijn vorige werkplek en mis de inspiratie. Aargh… :wall:
Stil hier. We zijn ook nog maar in de minderheid . Hoop volgende week goed nieuws van mijn kant te brengen hier.
En Toedels…hoe zit het met jou? Is cyclus nog steeds zo onregelmatig en lang :think: ?
Lees net bij de oktobermama’s dat Darkangel is bevallen van een zoon Kevin
Hoi meiden
Geloof dat ik al ruim 3 weken niet meer gereageerd heb op het forum.
Zit de laatste tijd ook helemaal niet goed in m’n vel.
Juffie, een meid… oooooh zo leuk!
Ik voel me ook meer een meisjesmoeder. Hoewel S helemaal niet tuutig is ofzo, veel klauteren en voetbal vindt ze leuk.
DarkAngel, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Kevin.
Zou vandaag een PB sturen om te vragen hoe het gaat, en je sterkte te wensen, maar je bent al bevallen!
Miepel, m’n laatste cyclus was weer redelijk…31 dagen.
Hoop ook dat je volgende week goed nieuws komt brengen.
Imani, hopelijk heeft de verhuizing goed geholpen, om niet bewust te zijn van je cyclus.
Hopelijk dus ook goed nieuws
Ik heb mezelf van de lijst afgehaald. Ik neem geen afscheid, maar tijdelijk een pauze.
Het voelt voor mezelf niet goed om op dit moment voor een 2e te gaan.
Ik wil mezelf weer even op de rails krijgen…me weer happy voelen.
Voor updates aan de lijst kunnen jullie altijd een PB sturen.
Ik ga hier niet weg, en zodra we er weer voor gaan, laat ik het jullie weten (en voeg ik mezelf weer aan de lijst toe)
Darkangel Gefeliciteerd met je zoon Kevin!
Toedels, hopelijk voel je je over een tijdje weer wat beter en komt er toch nog een broertje of zusje.
DankAngel: Gefeliciteerd met de geboorte van Kevin!
Toedels: Wat jammer dat je ons (tijdelijk) gaat verlaten… Ik hoop dat je je snel weer HAPPY voelt! Dat is heel belangrijk! En als de tijd rijp is, dan komt er vast een brusje voor S! Sterkte meid en laat toch af en toe wat van je horen!
Mereltje: Hoe is het afgelopen met je sollicitatiebrief? Nog inspiratie kunnen vinden? Wil je terug naar je oude baan of naar een andere baan in het oude bedrijf? Spannend hoor!
Miepel: Het wordt inderdaad weer tijd voor goed nieuws bij de januari-stoppers! Ik :thumbup: :thumbdown: voor jou en voor Mereltje en voor mijzelf natuurlijk! :mrgreen:
Met mij gaat het wel goed. Ik ben ontzettend trots op ons nieuwe huis! Het is zo mooi geworden! Helemaal in onze smaak! Manlief en ik zijn wel nogsteeds ontzettend moe van het verbouwen en verhuizen en het slopen van het oude huis! Zo moe dat er maar weinig geklust is deze ronde… Natuurlijk hoeft er maar 1 lucky shot te zijn, maar iets zegt me dat we niet genoeg gebruik hebben gemaakt van deze ronde…
Ik heb ook geen voortekens van mijn ei gevoeld… behalve moe, maar dat zegt in dit geval niets! Hahahaha!
We zullen zien… Ik verwacht mijn NOD rond 1 november…
Hoe gaat het met de zwangere dames? Vertel vertel!
Hoe gaat het met de bevallen dames? Vertel vertel!
Fijne dag allemaal!
Hier gaat het redelijk, heb erg veel last van mijn schaambeen, vooral met draaien in bed. Zit nu ook volledig in de ziektewet ivm bekken. Joep beweegt lekker lijkt af en toe via de zijkant naar buiten te willen :inlove:
Ben wel heel erg moe dus doe lekker elke dag een dutje
Toedels ik hoop dat je je snel weer beter voelt
Mereltje imani en miepel ik hoop heel erg dat jullie snel een positieve test krijgen
Hier zijn nog wat hormoontjes voor jullie
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Visje, gelukkig gaat alles goed. Vervelend dat je last hebt van je bekken. Heb de hormoontjes in ieder geval gevangen. Hopelijk helpen ze deze ronde .
Visje: bedankt voor het strooien van je hormoontjes! Laten we hopen dat het werkt!!!
Als nog meer mensen wat hormonen kwijt willen?
hahahahaha!
Ik wil nog wel wat hormonen kwijt hoor…heb er genoeg :lol: met als gevolg veel rugklachten door het Grote Verweken…en werk dus vanaf vandaag ook alleen nog op therapeutische basis. Béétje jammer. Maar helaas, heb het er wel voor over. Tis nu alleen aftasten wat ik nog doe op mijn werk, wanneer ik ga werken en hoe ik dat duidelijk aangeef zodat ik straks niet toch teveel bezig ben. Nu gister- en vanochtend gewerkt en vanmiddag met mijn moeder boodschappen gedaan voor mijn verjaardag zaterdag (ik dus alleen aangewezen). En ben doodop en weer meer last. :?
Verder alles goed, voel het ukkie steeds vaker! :inlove:
Toedels, rustig aan! :hug:
Slechte zin vandaag :twisted: …Kon weer niet wachten en heb vanmorgen getest. Negatief :wall: :wall: :wall: . Bah! En dat op mijn 30ste verjaardag. Geloof die vent ook niet meer met zijn voorspellende dingen.
miepel wat balen
Wel gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk
Miepel :hug:
(En proficiat!!! Ik was gisteren jarig )
Miepel, balen!
Jarigen, gefeliciteerd!
Toedels, hmm vervelend dat ej niet zo lekker in je vel zit, neem maar rustig de tijd om je weer beter te voelen. :hug: . Als je het lijstje liever niet wilt bij houden wil ik em wel overnemen hoor!
Hier niet veel bijzonders, druk met werk en met huis, hub niet zo fit/gezond, maar verder wel alles prima. We gaan maar gewoon weer doro en afwachten wat de volgende NOD brengt (ik denk over anderhalve week, houd het niet zo bij).
Miepel: Gefeliciteerd met je verjaardag!Heb je het nog uitbundig gevierd? Jammer dat je een negatieve test had… :hug:
Juffie: Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag! Was het gezellig op zaterdag met de visite?
Hier ook slechte zin … Vannacht had ik opeens een klein beetje bruine afscheiding! Een week voor mijn NOD!!! Heb ook wat buikkramp! Ik denk dat de :twisted: :twisted: vandaag komen! Ik was me ervan bewust dat we deze maand (door de verhuizing) weinig hadden geklust en dat het echt maar een ieniemienie kansje was, maar een week voor NOD! :shock: Dus weer een kortere cyclus… Ik begrijp niets van mijn eigen lichaam!
Ik heb ook een oproep voor het bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker binnen gekregen… Dat schijnt normaal te zijn rond je 30e verjaardag… (Ik ben in november jarig!) Ik had al gebeld voor uitstel omdat ik nog geen nieuwe huisarts heb en omdat ik natuurlijk hoopte dat ik zwanger zou zijn/worden… Nu toch maar snel op zoek naar een nieuwe huisarts!
Bah bah bah!
Iemand nog een leuk verhaal te vertellen?