Bedankt voor alle felicitaties :thumbup: ! En Juffie, ook nog gefeliciteerd! Ik vier het volgende week zondag omdat Jasmijn 7 november jarig is. Dan doen we het samen.
Gisteravond trouwens mijn ongi gekregen :twisted: . Ga die “voorspeller” echt eens aanspreken op zijn stomme fout!
He balen miepel.
Miepel en Juffie wel gefeliciteerd he. Ik ben vandaag jarig ha ha das toeval.
Toedels kop op he!!! tot gauw
Imani: ik heb bij beide zwangerschappen bruinverlies gehad dus dat zegt niks hoor. Zelfs bij deze zwangerschap had ik rond mijn nod bloedingen.
Ik duim voor je toi toi toi
Hallo Dames!
Hier even een korte update:
Gisteren alleen een heel klein beetje bruin toen ik opstond en verder de hele dag niets… Natuurlijk hoopte ik ook dat het een teken van innesteling was ofzo… maar gisteravond flinke krampen en vanmorgen meer bruin.
Heb me er maar bij neergelegd dat de :twisted: :twisted: er nu zijn en dat we vol goede moed maar weer de nieuwe ronde ingaan! Ronde 9 alweer! Mijn nieuwe NOD zal rond 1 december zijn (uitgaande van 35dagen)
Heb me wel voorgenomen om zsm een huisarts te zoeken ivm bevolkingsonderzoek en zodat ik in januari een afspraak kan maken!
Fijne dag allemaal!
Helma, Gelefeliciteerd!
Ik kreeg een half jaar geleden al een brief van de huisarts voor een bevolkingsonderzoek. Heb toen een afspraak gepland toen mijn ongi voorbij was en mijn eisprong nog moest komen. Dus daar tussenin.
Voor degene die jarig zijn/geweest… GEFELICITEERD!!!
Balen dat Imani en Miepel ongesteld zijn geworden.
Mereltje, bedankt voor het aanbod om de lijst over te nemen.
Maar het is een kleine moeite om het bij te houden. En geeft mij ook een reden om hier gewoon langs te blijven komen.
Ben nu wel benieuwd met welk programma jij werkt, ik werk met PaintShopPro.
Het gaat inmiddels wel al een stuk beter met me. Voel me nog niet helemaal toppie, maar dat komt ook wel weer.
Even een kleine update mbt de hond
Ze heeft een endoscopie gehad, en deze heeft de ergste ziektes uitgesloten.
Wat ze heeft is ook niet goed, maar beter te genezen. Ze heeft flinke ontstekingen in haar darmen met zweren erbij. Door een vit B12 te kort geneest dit niet/ heel langzaam.
Ze zit nu aan de prednison, en wekelijks een vit B12 injectie.
Ze is niet meer aan de diarree, en haar vacht glanst weer. De da vindt haar er ook veel beter uitzien.
IK BEN BLIJ!!!
Tot de volgende keer!
Toedels, mooi dat t weer beter gaat met de hond, hoop dat het nog beter wordt.
Prima als je zo met het lijstje een beetje mee blijft kijken, blif je lekker op de hoogte :thumbup: . Ik werk met iets van Adobe, weet eigenlijk niet eens hoe het precies heet… ff kijken… photoshop geloof ik.
Ben ik weer eens. Was in het lijstje aan het kijken wie zwanger is, en in de onderschriften hoever iedereen alweer is. Zag toen dat Menies al heel lang niet meer heeft geschreven. Iemand nog iets van haar gehoord?
Hallo Dames!
Hoe gaat het hier?
Met mij gaat het goed! Lekker aan het eind van deze week een lang weekend met de schoonfamilie naar Lissabon! Ik hoop dat het daar nog een beetje mooi weer is! Verder natuurlijk lekker eten en cultuur opsnuiven! Heerlijk!
Mijn collegaatje is 30 weken zwanger en afgelopen vrijdagavond met spoed opgenomen in het ziekenhuis na een soort epileptische aanval! Heftig! Er werd meteen gezegd in het ziekenhuis: Als we moeten kiezen dan kiezen we voor de moeder! Eng he? Nu veel testen en is er nog niet echt duidelijkheid wat het is… Ze denken aan het HELLP-syndroom. Ik zit er de hele tijd aan te denken! Ik hoop maar dat het goed komt!
Daarnaast heb ik nog iets: Wie van jullie heeft weleens een uitstrijkje laten maken? Ik ben opgeroepen voor het bevolkingsonderzoek… En ik weet niet waarom, maar het lijkt me doodeng! (Nieuwe huisarts, proberen zwanger te worden en dan ook nog dit!)
Als ik deze ronde dat uitstrijkje laat maken, is mijn kans deze ronde dan ook verkeken? :think:
Juffie: Hoe gaat het met jou? Je had toch last van je bekken? Gaat dat al iets beter?
Verder iemand nog nieuws?
Fijne dag!
Imani, zit helaas geheel in de ziektewet. Werk wel, maar een paar uur per dag. Eigenlijk ben ik gewoon ‘over’ op het werk want ik word fulltime vervangen. Helemaal niet leuk om een ander in mijn groep te zien staan. En ook balen dat ik thuis met rustig aan doen bijna niks merk van rug/bekken. Dan vraag je je echt af waarom je thuis zit. :? Maar zodra ik aan het werk ga…komt het al snel weer op. Niet heel heftig, maar ik forceer dan ook niets. Het zit er dus wel degelijk, maar voelt heel dubbel.
Imani, zie ook mijn eerdere berichtje over het uitstrijkje. Ik ben vorige week 30 geworden maar kon een half jaar geleden al een afspraak daarvoor maken. Kreeg toen al een brief van de huisarts. Heb toen een afspraak gepland in de dagen dat mijn menstruatie voorbij was maar mijn ei-sprong nog niet had gehad. Dus in mijn geval had ik dan een week de tijd ongeveer. Dat ging goed en hoef niet je niet je kans te verspelen deze maand :thumbup: . Het stelde trouwens ook niks voor. En bij ons deed de assistente het.
Oh sorry Miepel… helemaal overheen gelezen!! Bedankt voor je reactie!
Juffie: Wat vervelend dat je in de ziektewet zit! Kon je school wel voor een goede vervanging zorgen op korte termijn? Het zal ook rust geven als je weet dat die kids gewoon goed les krijgen, toch? Wat doe je nu op een dag? Duurt de dag niet lang?
Toedels: Hoe gaat het met de hond? Hoe gaat het met jou?
Helma en Miepel: hoe waren jullie verjaardagen? Groots gevierd?
Met mij gaat het goed! Heb alleen nog steeds af en toe een klein beetje bruinverlies… :silenced: Na 8 dagen! :shock: Misschien van de drukte/stress! Er is nogsteeds geen duidelijkheid over mijn collega… ze ligt nog in het ziekenhuis en krijgt allerlei onderzoeken… Wel heeft ze al injecties gehad om de longen van de baby te stimuleren voor het geval dat het toch al komt… Ze is pas 30/31 weken zwanger en natuurlijk helemaal overstuur! Het is moeilijk concentreren op kantoor… Iedereen leeft mee en wacht op nieuws…
Groetjes!
Verjaardagen wel gevierd maar niet groots. We waren met ongeveer 13 man. Vond ik genoeg, gezellig zo.
Gister naar Derek Ogilvie geweest in Veldhoven. Hij was super :thumbup: ! Geen reading gehad hoor maar wat hij bij de andere mensen zo gedetailleerd kon vertellen. Echt indrukwekkend.
hoi hoi
Met mij gaat het weer de goede kant op.
Wat er de afgelopen tijd met de hond gebeurd is, heeft er flink op ingehakt. Maar het gaat eindelijk de goede kant op. Ze is de afgelopen 2 weken 1 kilo aangekomen (ze mag nog wel meer aankomen).
Verder voelde ik me totaal niet prettig in m’n huis. We hadden besloten om in de zomer te gaan schilderen, maar dat is er niet van gekomen.
Toen kwam m’n lief met een nieuw schuurtje, dat ook nog in elkaar gezet moet worden.
Dus alles staat er, maar er wordt niks gedaan.
Maaaaaaaaar, daar komt nu verandering in. Vandaag begonnen met schilderen :dance:
Nog even doorheen bijten.
Nee, niks gehoord van Menies. Zal haar van de week even een PB sturen.
Juffie, vervelend dat je nu al moet stoppen met volledig les geven.
Maar toch ook fijn dat ze op school toch nog aangepast werk hebben, ookal voel je je misschien overbodig.
Miepel, Derek Oglivie…ooow geweldig ookal heb je geen reading gehad.
Zo bijzonder wat die man allemaal doet.
Imani, wat vervelend van je collega. Hopelijk komt alles goed, en blijft de beeb nog een tijdje zitten.
Tot de volgende keer!
Hé Miepel, jouw dochter is bijna jarig! Gefeliciteerd alvast, 2 jaar al! :inlove:
Dank je :thumbup: !
Vandaag weer bij die klant geweest die voorspelt. Vroeg aan hem wanneer het er nu eens van kwam. Hij liet mij zijn agenda zien, wat hij in februari dit jaar had opgeschreven. Er stond aug-apr. In augustus ben ik inderdaad 5 dagen overtijd geweest. Maar als ik pas in april zwanger ga worden dan duurt dat dus nog een half jaar :shock: ! Ben nu zo down. En hoorde gister dat weer een nichtje van mij ook zwanger is. Ze is eind mei uitgerekend, terwijl haar eerste dochtertje 1 januari nog 1 jaar moet worden :wall: . Frustrerend hoor!
Maar wel fijn dat ik hier even kan klagen.
Miepel, nog gefeliciteerd met Jasmijn.
Wel apart dat je in aug toch 5 dagen overtijd bent geweest, en hij dat wel had opgeschreven. Ik hoop in ieder geval dat het VOOR april raak mag zijn voor jullie.
Begrijp dat het vervelend is om te horen dat je nicht weer zwanger is, terwijl het bij jou niet zo snel wil lukken. :hug:
Afgelopen dagen is m’n lief druk bezig geweest met verfen. Ik ben met S lekker op stap gegaan, zodat wij hem niet in de weg lopen.
Andere raambekleding gekocht, meubels anders neer gezet…en we hebben gelijk al meer ruimte.
We zijn nog niet klaar, maar het is nu al zooooo opgeknapt!
Ik blijf duimen voor jullie 3-en
Tot de volgende keer!
Blijf toch ook nog voorjou duimen hoor Toedels . Je weet maar nooit .
Gisteren een nieuwe kast opgehaald. Onze oude meubels moeten nog verkocht worden, dus zit nu tussen de kasten. Maakt de huiskamer wel een heel stuk kleiner, terijl ik juist de ruimte goed wil benutten.
Heb weer een hele stomme actie uitgehaald :wall:
M’n pc was weer aan een nieuwe start toe, dus wou ik die opnieuw installeren. Verwijder ik de verkeerde partitie (externe harde schijf)…en nu ben ik dus alles kwijt. Ook al mijn foto’s :wall:
Ik baal hier zo van, maar heb nog hoop dat het terug te halen is. Alleen kan ik dit zelf niet.
Dit betekend ook dat ik een nieuwe lijst zal maken. Gelukkig staan alle gegevens hier op pagina 1, dus dat komt allemaal wel weer goed.
Ik ga weer verder met de pc opnieuw instellen.
Tot de volgende keer!