Toedels: :hug:
Hoi allemaal,
Das lang geleden. Alles goed verder met jullie??
Hier ben ik de laatste weken aan het aftellen. Ik moet nog 2,5 weken werken en dan heb ik heeeeeeeeeeeel lang vrij. Ik neem na mijn zwangerschapsverlof gelijk al mijn ouderschapsverlof op. Dan kom ik (als ik op tijd beval) 4 weken voor de zomervakantie uit. Die 4 weken neem ik onbetaald ouderschapsverlof op. Dus hoef pas weer naar de zomervakantie te beginnen (begin september) pffffffffffff ?hoezo ASO
Verder loopt alles lekker. Begin wel steeds nieuwsgieriger te worden of ik nu een jongen of een meisje krijg.
Hier weer even wat voor de nog niet zwangeren onder ons :: :: :: :: :**: KOP OP!!! Ik ben nog steeds aan het duimen.
Nou hopelijk tot gauw
Heel veel liefs Helma
HEy meiden,
Dacht laat ik hier ook weer eens gaan rondneuzen. Jammer genoeg nog niet veel verandering met de laatste keer.
Toedels, ben blij dat het wat beter gaat met de hond. Hoop dat i snel nog een beetje aankomt, dan kunnen ze ook meteen weer wat meer aan.
Hier gaat verder alles ok, nog 2,5 week werken, maar ik werk nog maar 4 ochtendjes per week ivm bekkeninstabiliteit, dus die zijn vast ook zo voorbij. Verder zijn we druk met de babykamer, verschillende echo’s hebben aangetoond dat onze dame ruim 3,5 voorloopt op groei, dus we zijn voor de zekerheid maar wat sneller aan de slag gegaan, omdat ze misschien wel wat eerder komt. Zelf denk ik dat ze gewoon 2 weken over de datum heen gaat, maar het kan maar beter klaarstaan.
Ik zal ook nog even strooien en hoop dat we in de laatste maandjes van dit jaar het lijstje nog even vol kunne maken.
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
:-*
Hallo Allemaal!
Hoe gaat het met jullie?
Loesje: Leuk dat je even komt kijken! Nog maar een paar weekjes werken! Wat gaat de tijd toch hard! En die kleine meid is al zo groot! :shock: Bedankt voor je hormoontjes! Wie weet helpt het!
Helma: Ook jij nog maar 2 weekjes te gaan en dan verlof tot september! Belachelijk! :lol: Geniet er maar lekker van! Komt er een tijdelijke plaatsvervanger voor jouw baan? Ben je die al aan het inwerken?
Toedels: Alles gelukt met de PC? Dat kan zo’n drama zijn! Heb je nog foto’s kunnen terugvinden?
Miepel: Hoe gaat het nu? Vervelend die voorspelling van die man! Kan het niet zijn dat hij bedoelde TUSSEN aug en april? Ik hoop het voor je! Ik ken dat ‘jaloerze’ gevoel als een vriendin vertelt dat ze zwanger is… Hou maar in gedachten dat jouw tijd nog wel komt! (Dat probeer ik ook…)
Mereltje: Hoe gaat het met jou? Groene dagen goed benut? Wanneer is je NOD?
Met mij gaat het goed! Ik heb een heerlijk lang weekend naar Lissabon gehad met schoonfamilie! Echt een hele mooie stad en lekker zonnig weer! Echt een beetje bijgetankt!
Met mijn collega gaat het wat beter… Ze is inmiddels uit het ziekenhuis, maar moet wel thuisblijven! Ze weten niet waar de (epileptische?)aanval vandaan kwam, ze gooien het nu op stress/oververmoeidheid…
Ik had gisteren voor het eerst een echt positieve ovutest in handen! Ander merk dan normaal, maar duidelijk een donkerdere streep dan het controlestreepje! We heben deze week goed geklust, dus nu is het :thumbup: :thumbdown: !!!
Ik hou jullie op de hoogte!
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Toedels, balen van je computer…
Miepel, dikke :hug: van mij. Wat balen met die voorspellingen zeg.
Helma, wat een superdeluxe lang verlof. Daar moetje natuurlijk wel heerlijk van genieten zeg :mrgreen: .
Loesje, 3,5 week voor, een flinke meid dus. Hopelijk is de kamer klaar voor ze komt 8) .
Hier is niet zo veel te vertellen. Op dit moment niet echt een heel groot verlang naar een babietje. Hubbie is wat ziek, ik zit in een drukke tijd qua werk. Voor mij wordt het straks weer wat rustiger, ben dan bijna elk weekend vrij, daar zie ik wel naar uit. Voor onze relatie en kluszin is dat ook wel positief waarschijnlijk :mrgreen: . En als hub zich nou ook nog weer beter gaat voelen is het helemaal mooi.
Mijn NOD was geloof ik anderhalve week terug, maar nog geen ongi tot nu toe. Nu is het de laatste maanden steeds wat laat en we hebben ook niet ons best gedaan, dus ik wacht gewoon maar af :roll: .
Bedankt zwangere dames :thumbup: ! Ik heb de :: :: :: :: :**: in ieder geval gevangen .
Het is me al eens eerder gebeurd dat ik foto’s kwijt was. Dat al weer ruim 5 jaar geleden.
M’n computer herkende mijn C toen niet meer en had van mijn D een C gemaakt. Om opnieuw te installeren moet je de C formatteren…dus alles weg.
Nu heb ik het zelf gedaan…niet goed opgelet.
Maar had toen een programma die zelfs na formatteren bestanden terug kon halen. Deze laat ik nu dus weer lopen. Alleen het duurt zooooooo lang. (500 GB)
Zit nu op 25% en hij is al bijna 2 dagen aan het scannen. Maar dat heb ik er zeker wel voor over.
Oooooh wat gaat het allemaal snel dames.
Binnen een maand zal er weer een beeb geboren worden. (Misschien iets langer)
Volgend jaar September pas weer werken…das heeeeeeel lang verlof.
Geniet er van!
Met de hond gaat het de goede kant op. Nu geen vitB12-spuiten meer.
Prednison langzaam afbouwen, en hopelijk blijft ze het zo goed doen.
Ze wordt nog wel goed in de gaten gehouden. Om de 2 weken hebben we contact met de internist en laten we haar wegen bij de dierenarts.
Miepel, hopelijk bedoelde hij tussen aug en apr.
Tot de volgende keer!
Toedels, mooi dat t weer beter gaat met je hond! Hopelijk is ze er snel weer helemaal bovenop.
Hier donderdag ongi geworden, dus gewoon weer een nieuwe ronde. Nummer 11 nu. Ik ga nog even een NOD verzinnen, denk dat ik voor 5 weken ga deze ronde, dat was vorige keer ook al zo. Toedels, ik zal je dat wel pb-en voor t lijstje.
Ik ben nu es begonnen met temperaturen, om wat meer inzicht in mn lijf te krijgen. Ben benieuwd of ik er wat mee kan.
Hoi!
Mereltje: Ik had echt mijn hoop op jou gevestigd deze maand! Jammer dat je weer ongi bent geworden… Was je erg teleurgesteld?
Ik temperatuur al een paar maanden, maar sinds ik een nieuw schema heb 's ochtends (moet er nu eerder uit ivm afstand tot werk) klopt er niet veel meer van mijn temperatuur… Kan ook aan stress liggen, geloof ik! Maar veel succes in ieder geval!
Toedels: wat fijn dat het wat beter gaat met jullie hond! Een hond is echt een deel van het gezin! Ik vind het al stil in huis als de hond bijvoorbeeld voor vakantie uit logeren is… :oops:
Alle andere dames: :-*
Met mij gaat het redelijk… Ik ben morgen jarig! Alleen ben ik wel veel emotioneler de laatste dagen… Het is natuurlijk de eerste verjaardag zonder mijn moeder en dan de eerste Feestdagen zonder mijn moeder… Heb zaterdag ook ruzie gehad met mijn zus… Die liep weer zo te zeuren dat ze zoveel moet doen voor onze vader en dat ik hem niet vaak genoeg zie etc etc. Mijn zus maakt zich veel te druk, trekt heel veel dingen bewust naar zich toe en gaat dan achteraf klagen… maar goed… ze zal wel weer bijdraaien… maar het wordt lekker een beladen verjaardag!
Sorry voor mijn gezeur, maar ik moest het even kwijt!
Wel ga ik morgenavond lekker met mijn liefje uit eten! :inlove: (Vergeet de crediet crisis en geniet van het leven! Hahaha!)
Zaterdag eerst verjaardag met familie die naar ons nieuwe huis komen kijken en dan 's avonds gezellig met vrienden naar de kroeg! :dance:
Heb er nu al zin in!
Fijne dag allemaal!
Ik was niet echt teleurgesteld, had al nergens op gerekend en met mijn nieuwe werk en ziekte van hub is het niet zo’n ideaal moment om zwanger te worden.
Wat raar dat jouw temperatuur ineens zo anders is. Ik heb wel eens gehoord dat je elke dag op de zelfde tijd zou moeten tempen, maar ik heb nog geen zin om daar moeite voor te doen, wie weet ga ik dat over een paar maanden es proberen. Kun/kon jij wel goed aan je temp zien wanneer je eisprong was?
Heb voor de eerste zwangerschap ook getemperatuurd een paar maanden. Maar werd er niet wijzer van. De cyclus verliep zoals het zou moeten, 28 dagen met op dag 14 ongeveer een eisprong. Heb het deze keer dus ook niet gedaan, iis een beetje nutteloos werk. Vermoed dat er trouwens een ongi aan gaat komen want er komt weer een dikke puist op mijn kin :x . Dus kan best dat het een dagje eerder komt. Maar goed…het zou ook pas april worden voordat ik weer zwanger ben :roll: .
Uhm…waar kan ik tekenen :think: ?
Hey meiden
Miepel, kop op meid! :hug:
Als je alles van tevoren zou weten…beetje saai lijkt me.
Imani, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Begrijp dat het heel emotioneel allemaal is, zo zonder je moeder.
Mereltje, voelt hub zich al weer iets beter? En de werkdruk al iets minder?
Ik blijf duimen voor jullie mieden!
Hopelijk hebben we voor het einde van het jaar nog een keer goed nieuws.
Ik baal
Heb verteld dat ik een stomme fout heb gemaakt, en alles kwijt ben wat op m’n harde schijf stond.
Ik heb nog wel goede hoop hoor. De 1e scan heeft niks opgeleverd, maar die zocht ook niet naar verloren bestanden.
Ben nu dus weer bezig…heeft al 24 bestanden gevonden.
Maar het scannen duurt zoooooo lang, denk dat het wel weer een week duurt voordat deze is afgelopen.
M’n lief is er niet zo blij mee dat de pc dag en nacht aanstaat. Maar ik vind het heel belangrijk dat er iets terug gevonden wordt.
Verder gaat heir alles goed.
We hebben het huis opgeknapt, muren en plafonds weer een beurt gegeven.
We hebben een andere tv-kast aangeschaft. Ben er helemaal happy mee.
Nu wil ik dus m’n foto’s terug, zodat ik er een boel kan laten afdrukken.
S gaat nu 3 dagen naar de PSZ, ze vindt het helemaal geweldig. Heeft een echt vriendinnetje op school, en heeft haar eerste verjaardagsuitnodiging gekregen…echt leuk.
Ik meld me van de week weer!
Hier weer ongi :twisted: . Deze keer cylcus van 27 dagen. Zoals ik al zei verwachtte ik het al vanwege de puist die van de week kwam opzetten :mrgreen: .
IK BAAL! IK BAAL! IK BAAL!
Afgelopen woensdag (op mijn verjaardag) had ik 3 iemiemienie druppeltjes bruinverlies. Dit was 1 week na mijn positieve ovu-test en 1 week voor mijn NOD! Natuurlijk ga je dan vanalles denken en hopen. Donderdag niets, vrijdag weer een ieniemienie beetje lichtbruin. Zaterdag niets. Wel die dagen wat krampjes en giga pijnlijke (.)(.)!!
Zondagmorgen word ik wakker van ontzettende buikpijn! En ja hoor! :twisted: :twisted: !!! Op dag 27!!! :shock:
Goed… ik baal dus als een stekker want ik hoopte en dacht echt dat het nu eindelijk raak was!
Ga nu ook steeds meer aan mijn lichaam twijfelen! Bah bah bah! Misschien kunnen manlief en ik wel niet (makkelijk) zwanger worden! Dit wilde ik even kwijt…
Manlief heeft wel beloofd vanaf nu ‘meer zijn best’ te doen… Dit houdt in minder roken en minder alcohol om de kwaliteit te verhogen! Wie weet helpt het! Nog meer tips?
Miepel en Imani, :hug: voor jullie. Wat balen weer he…
Imani, ik heb niet echt tips voor je, misschien in het gedeelte over zwanger worden? Succes iig.
Hallo!
Ik heb geloof ik ongeveer een jaar vertraging, maareh… mag ik toch bij jullie in dit forum erbij?
De kinderwens bestaat al veeel langer, maar mijn vriend en ik zijn nu 11 mnd aan het proberen zwanger te worden. O&N 2007 hebben we er een drankje erop getoost: 2008 zou ons jaar worden. Uhm… niet dus
Omdat het er naar uit ziet dat het nog wel even kan duren, vond ik het tijd om me aan te melden bij KoK. Gezellig!
lfs, Jules!
Hallo Jules!
Wat leuk dat je bij ons komt schrijven! Welkom!
Wij zijn sinds januari 2008 aan het schrijven en zijn met zijn 17-en(?) Er zijn een aantal dames gekomen en weer gegaan…
Er zijn inmiddels 3 babies geboren, flinke groep zwangeren en nog 4 niet- zwangeren… met jou erbij dus 5!
Ik zal me even voorstellen: Ik schrijf hier onder de naam Imani. Ik ben vorige week 30 geworden en sinds bijna 2 jaar getrouwd met een hele lieve man! :inlove: We hebben een aantal jaren in Afrika gewoond en zijn sinds 2,5 jaar terug in Nederland. Begin dit jaar is mijn moeder heel plotseling overleden en daarom heb ik met mijn zussen ook de zorg voor mijn vader… Manlief en ik hebben een hondje en sinds begin oktober wonen we in ons nieuwe huis! Ik werk 4 dagen per week op een personeelsafdeling. Zo… dat is mijn leven in een aantal regels! :lol:
Ik ben op 19 januari gestopt met de pil en , achteraf gezien, toch wel een paar maanden moeten ontpillen… Langzaamaan gaat mijn cyclus nu van 42 dagen naar rond de 30 dagen… Afgelopen maand dacht ik echt dat het raak was… Was een leuk verjaardagkado geweest! maar helaas op dag 27 alweer :twisted: :twisted: !
Maar we gaan er weer voor!
Hoe gaat het met iedereen?
Fijne dag allemaal!
Imani, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad??
Ik ben 28 jaar en woon samen met mijn vriend. Ik jengel al een hele tijd naar een ring, maar vrees dat die er niet komt. Of de ring wel, maar de bijbehorende trouwbelofte niet… :eh:
Ik ken het gevoel dat je denkt dat het raak is maar al te goed. Och, je lichaam kan je zooo voor de gek houden! Vreselijk.
Maar ooit ooit mag het toch wel raak zijn??!!
liefs van Jules
Jules!
JA! Laten we er maar vanuit gaan dat het OOIT een keertje moet lukken toch?? Ben wel van plan om in januari (als het iets minder druk is op mijn werk) maar een keertje naar de huisarts te gaan… Een nieuwe huisarts… dus dat zal ook een beetje vreemd zijn! Hahahaha! Wellicht dat die nog wat tips heeft… Of wat onderzoekjes die we moeten ondergaan…
Voorlopig is het maar weer de tranen drogen en op naar de groene dagen! :mrgreen: Wellicht zit er een leuk Kerst kadootje voor ons in!
Groetjes!
Jules!
JA! Laten we er maar vanuit gaan dat het OOIT een keertje moet lukken toch?? Ben wel van plan om in januari (als het iets minder druk is op mijn werk) maar een keertje naar de huisarts te gaan… Een nieuwe huisarts… dus dat zal ook een beetje vreemd zijn! Hahahaha! Wellicht dat die nog wat tips heeft… Of wat onderzoekjes die we moeten ondergaan…
Voorlopig is het maar weer de tranen drogen en op naar de groene dagen! :mrgreen: Wellicht zit er een leuk Kerst kadootje voor ons in!
Groetjes!
Jules, welkom hier! Hopelijk wordt 2008 op de valreep toch nog jullie jaar .
Oh Imani, naar de huisarts. Hopelijk kan die jullie helpen (of is ie tegen die tijd niet meer nodig).
Hier ligt de focus echt op andere dingen dan zwanger worden. We willen t beiden graag en hebben het er regelmatig over, maar door moeheid en ziekte niet echt energie om er aan te werken :o . Hopelijk komt dat gauw weer.