mwoa, denk het niet… Gisteren of vandaag heb ik mijn eisprong gehad, maar er is niet geklust, omdat ik vandaag foto’s moest laten maken in het ziekenhuis. Twee schorten om mijn middel gebonden, mega zwaar. Maar het eicelletje is goed beschermd!
Heb net wel vriendlief gesmst dat ie maar snel naar huis moest komen, misschien zijn we nog op tijd :mrgreen:
Als ik heel eerlijk ben, komt een babietje bij ons nu ook niet zo goed uit, want ik ben op zoek naar ander werk. Maar ja, elke kans niet benut, is een gemiste kans. En dat werk, dat komt echt wel. Denk ik. Hoop ik.
Ik hoop wel veel :oops:
Over dat temperaturen. Ik vertelde dat aan de fertiliteitsarts, waar we waren. METEEN STOPPEN, zei ze. Onbetrouwbaar en zorgt voor veel stress. Ik opgelucht, want dat vind ik maar een gedoe hoor.
Balen Imani ! Dan heb je deze keer een “korte” cyclus gehad. Ik zit eigenlijk altijd op 28 dagen. Deze maand een keertje 27. Ben afgelopen zaterdag weer ongi geworden. Zie eerdere berichten. Ga echt ervan uit dat het zeker april gaat worden voordat ik zwanger ga zijn. Zie ook eerdere berichtjes. Het schijnt inderdaad niet goed te zijn om te roken en alcohol te drinken als je zwanger wilt worden dus goed van je man dat hij er aan denkt om er rekening mee te houden :thumbup: .
Welkom Jules. Ik heb bij de eerste zwangerschap ook getemperatuurd maar werd daar niet wijzer van. Als je een regelmatige cyclus hebt is het ook een beetje nutteloos bent om dat te doen omdat je eisprong dan toch altijd op het hetzelfde moment is ongeveer.
pff ik zit te studeren, maar kan me echt echt echt niet concentreren. 't Is wat. Mijn vriend zit met een deken over zich heen coach-adviezen te geven aan onze heren van PSV op tv. Erg irri…
Mannen en voetbal :wall:
liefs Jules
@ Miepel: mooie naam heeft je dochter, die hebben wij ook op ons lijstje staan!
Hoi meiden
Ten eerste: Jules welkom!
Ik ben Nathalie 28 jaar, getrouwd en mama van een dochter.
Voor eventuele aanpassingen voor de lijst kan je mij een PB sturen.
Meiden, nog even geduld met de lijst. Mijn week zit behoorlijk tegen.
Gisteren was ik met m’n laatste scan bezig om m’n bestanden terug te krijgen, moest nog maar heel eventjes…en wat doe ik !!!
Trek ik de stekker uit het stopcontact :wall: Alle uren die erin hebben gezeten dus voor niks.
Heb me er nu bij neergelegd dat ik dus alle bestanden kwijt ben…en dus ook de foto’s.
Had m’n computer opnieuw geinstalleerd en was al heerlijk bezig om een nieuwe lijst te maken.
Slaat dat stomme ding vast!!!
Nu heb ik uit boosheid alles losgekoppeld en zit ik op de laptop.
Alweer spijt dat ik dat gedaan heb, ga dus alles maar weer terug zetten.
Als ik daar klaar mee ben, ga ik op een rustig tempo weer aan een nieuwe lijst beginnen.
Ik meld me van de week weer.
Nathalie, ontzettend balen dat je pc niet meewerkt. Zonde van al je bestanden, hopelijk kan je ze nog ergens terugvinden. Waarom trok je de stekker uit het stopcontact?? Of weet je dat zelf eigenlijk ook niet :think:
Zal je wel even pb-en voor het lijstje.
lfs, Jules
Waarom ik de stekker eruit trok…FOUTJE :oops: :wall:
Er staat een nieuw lijstje op pagina 1.
Ben nog op zoek naar een leuk plaatje voor erachter, maar dat komt wel.
Eeeej, leuk dat ik er meteen bij sta.
hey meiden,
Hoe is het hier??? Jeetje al weer 3 babies, wat gaat het toch hard. En nu de laatste zwangerschappen nog ff op de valreep voor het nieuwe jaar dat zou toch wel heel erg mooi zijn.
Ik ben sinds net met verlof, heel raar hoor zo lang niet meer naar je werk hoeven. Ben benieuwd hoe ik me volgende week voel. Nutteloos, of misschien wel heel relaxed.
Ik schrijf niet zo veel meer, maar lees nog wel mee en duim helemaal voor jullie
:-*
Heey loesje, alles goed. De laatste loodjes :thumbup: !
Jules, dat vonden wij nou ook…dat Jasmijn een leuke naam is. Heb er geen seconde spijt van gehad.
Loesje, hopelijk voel je je vooral relaxed! Is alles af/kan het babytje zo komen?
Mijn examen heb ik al voor de helft gehaald. De andere helft moet nog nagekeken worden. Terwijl ik me de afgelopen week echt niet kon concentreren. Kennelijk is er toch wat blijven hangen :dance:
Hoe is jullie weekend (buiten heeeel druilerig weer). Ik ga zo maar de stad in om sint. kadootjes te kopen. Met parapluutje…
En iets leuks voor mezelf kopen, als beloning voor het examen :roll:
liefs, Jules
Imani, hoe is het met jou?? :evil: :twisted: :evil: :twisted: gekomen?
Hoop zo van niet voor je!
Laat het ons maar snel horen
In de stad was het afgelopen zondag zó ontzettend druk :shock: Ik heb het nog best lang uitgehouden en mijn score van de middag was:
deo
tandpasta
nagelvijltjes
ennnn… een kaasrasp voor mijn vriend :eh:
morgen nog maar eens een poging wagen!
liefs van Jules
Hoi meiden
Zo de drukke decembermaand is weer begonnen.
Als ik me goed kan herinneren is Loesje deze maand jarig!
Sinterklaas, Kerst en Oud & Nieuw… hebben jullie nog plannen?
Wij hebben op het laatste moment toch nog besloten om vanavond Sinterklaas te vieren.
Dus snel nog cadeautjes inpakken. Moeten alleen nog even iemand regelen die vanavond op de deur komt bonken.
Ze krijgt een pop, kleurboek met stiften, puzzel, kleine chocolade letter, dvd van MickeyMouse Clubhuis.
Met kerst trekken wij lootjes, en vanochtend even snel alvast inkopen gedaan. Niet alles helaas.
Ik ben er nog niet over uit wanneer we er weer voor gaan. Of het deze maand wordt of dat we toch nog langer wachten.
Ben niet aan de pil, maar klus gericht om de groene dagen heen.
Imani, volgens de lijst ben je overtijd.
Maar hoe staat het ervoor? Ga je binnenkort testen?
Jules, de groene dagen goed benut?
Mereltje, gedachten op iets anders…hmmmmm… misschien helpt het.
Miepel, leuke avatar!
Alle goed met je?
Allemaal een heel fijn weekend!
Imani overtijd :think: ? Volgens haar banner nog 17 dagen tot de redday.
@Miepel wrote:
Imani overtijd :think: ? Volgens haar banner nog 17 dagen tot de redday.
Ga gelijk even de lijst weer aanpassen.
Hallo!!
Hoe was het Grote Sinterklaasfeest bij jullie? Ondanks mijn leeftijd heeft Sinterklaas mij goed verwend. En ik heb mijn schoonmoeder in de slappe lach gezien :shock: :lol: Haha, ik bleef er zelf ook bijna in!!
Heb wel heel veel buikpijn. Het maakt me een beetje angstig, aangezien mijn zus PCOS heeft. Ik kwam gisteren binnen bij mijn ouders en zij hing onderuit gezakt in een stoel. Ze had weer last van een cyste en moest deze week naar het ziekenhuis. 1,5 jaar proberen zij en haar vriend zwanger te raken en zitten in ronde 2 met hormonen (clomid/pregnyl). Ondertussen knabbelde ik aan wat paracetamolletjes…
Mijn moeder weet van haar dat ze hormonen gebruikt, maar niet dat mijn vriend en ik ook zwanger proberen te worden. Dus aangezien het bij mijn zus niet makkelijk zal gaan, worden alle pijlen (lees: opmerkingen) op mij gericht. “Zo wat zie jij er zwanger uit” (haha, niet vanwege mijn gewicht, maar ik zag er anders uit omdat ik mijn haar heb geverfd…) en “voor je dertigste hè, dus wij wachten op nieuws” etc. Ach, jullie kennen het wel. Héél vervelend is dat.
Goed, surprise tijd. Mijn vriend en ik hadden een hele mooie surprise gemaakt, maar mijn vader ‘opa’ was steeds met zijn kleinkind bezig. Erg fijn, zo weinig aandacht voor iets waar je zelf helemaal vol van bent.
:silenced:
We waren aangekomen bij de laatste surprise… Aan het einde van het gedicht stond iets over augustus en advies over poepluiers… Ik gooide mijn fototoestel neer en vloog mijn zus om haar nek. Schoot helemaal vol. Ronde 2 met hormonen bleek raak!! Helemaal geweldig, ben heel blij voor haar. Ik word opnieuw tante! :inlove: Ik zei van de week nog tegen haar: het zou zo leuk zijn als we samen zwanger zouden zijn (bleek dat ze kokhalzend naast me liep, oeps, beetje misselijk :sick: ). Misschien gaat dat nog wel lukken. Hopelijk gaat dat nog wel lukken. We’ll see.
Ik heb in ieder geval weer een hele goede reden om alle babyzaken van de stad af te struinen!
fijne dag en liefs, Jules
Hoi Ladies…
Even een heel kort berichtje van mij!
Ik heb het razend druk op werk! December is de drukste periode van het jaar… naast mijn eigen werk op personeelszaken heb ik ook de verantwoordelijkheid gekregen voor de Kerstpakketten… We hoeven er MAAR 700 a 800 te maken!! :shock: Ahhhhh!!!
Nee… ben helaas niet overtijd! Ik had een hele korte cyclus van maar 27 dagen… nu alweer op dag 15… En de andere dames?
Ga weer snel verder!!!
Groetjes en fijne dagen! :-*
Jules, gefeliciteerd met je zus! Hopelijk straks samen zwanger . Wel balen dat er zulke opmerkingen over worden gemaakt.
Imani, dat klinkt wel druk, zoveel pakketen. lijkt me wel leuk om samen te stellen, maar pffff wat een werk.
Hier blijft het wat raar. Manlief nog steeds niet beter… ik ben ondertussen aan t temperaturen, tot een weekje geleden steeds ongeveer hetzelfde, toen dinsdag voor t eerst ietsje hoger, maar t is nu wel wat wisselend. Ach, we zien wel… Ben benieuwd of we uiteindelijk op de goede dagen ons best hebben gedaan. Gisteren had ik ineens een beetje bloedverlies :think:. Nu ja, wij wachten gewoon rustig af, verwacht in elk geval dat mn NOD dus binnen anderhalve week zou moeten zijn, obv temp.
Hoi meiden
Jules: Wat een leuk bericht van je zus. Nu hopen dat het bij jou ook snel raak mag zijn. Ik ben nu (voor de tweede keer) ook tegelijk zwanger met mijn zus. Ik loop alleen bijna 20 weken voor op haar. De vorige keer liep ik 8 weken voor op haar.
Andere meiden: Ik duim, en ik duim maar. Hoop zo op goed nieuws van jullie. Maar we duimen door tot de vellen erbij hangen.
Hier is het maar afwachten. Had vorige week een nacht dat ik dacht dat ik weeen had…maar niet dus. Het begint me nu een beetje zwaar te worden. En ik wordt maar steeds nieuwsgieriger of het een meisje of een jongetje is. Het slapen wordt ook steeds minder. Maar goed dat hoort er een beetje bij, en nemen we maar voor lief.
Ik houd jullie wel op de hoogte als het zover is.
Tot gauw
Liefs Helma
Ha meiden!
Hoe gaat het hier?? Werd hoog tijd om mijn gezicht weer eens te laten zien :oops:
Helaas nog geen nieuwe zwangeren hier, maar wieweet wat deze maand jullie brengt!
Ook een “nieuw gezicht” zag ik, Jules! Jij ook heel veel succes!!
Loesje, ook al lekker met verlof, schiet voor jou ook op he?
Imani, dus straks met Kerst uitgeblust op de bank? Niet te druk maken he?
Mereltje, ben benieuwd of het temperaturen je helpt om een btje inzicht te krijgen in je cyclus, hoor er wisselende verhalen over.
Helma, het is bij jou ook echt spannend nu he? Ben benieuwd! Succes met de laatste loodjes!
En Miepel, hoe gaat het nu bij jou?
En Nathalie, zijn jullie er al uit wanneer jullie weer gaan “beginnen”?
Hier is het allemaal ook erg spannend nu, vandaag zou De grote dag moeten zijn, maar die kleine van ons is volgens mij niet op de hoogte
Kortom, nog niks aan de hand, dus we wachten het maar rustig af!
En ook mijn duimen blijven voor jullie draaien hoor!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:-* Summer
Spannend Summer! Hopelijk komt hij/zij wel snel anders is het misschien wel kerst.
Mijn ei heb ik als het goed is net achter de rug dus nu weer 2 weken wachten. Vind eigenlijk dat ik al genoeg gewacht heb. De 13de keer mag het toch wel eens raak zijn :roll: .