ik wil jullie allemaal even een hele dikke knuffel geven! en mijn duimen draaien voor jullie!
ben hier al heeeel lang niet meer geweest, maar zit ook bij zoveel fora…
Oei, heerlijk zo’n knuffel!!
@ Miepel, helemaal mee eens dat het nu wel eens raak mag zijn! Leuke dagen achter de rug
@ Summer, hihi, die kleine ligt lekker te pitten. Weet hij/zij veel!! Haha. Hopelijk komt er snel beweging in!
@ Helma, leuk zeg, gelijk met je zus! Lijkt me heel speciaal. Maar wel ruzie moeten maken wie de familiewieg krijgt… mmmmm :think:
Met zo’n zware buik is het logisch dat je minder (goed) slaapt, toch? Zeker als je normaal een buik- of rugslaper bent! Nog even volhouden!
@ Imani, dus jij bent ook al weer aan het wachten… Jammer.
@ Nathalie, is je pc weer helemaal in orde??
Hier nog weinig nieuws, heb een beetje last van mijn buik (en hoop natuurlijk dat er een prachtige baby in groeit), maar denk dat ik deze week wel :evil: word. Getverdemme.
liefs van Jules
Jules, wat een geweldig nieuws van je zus!!! Super zeg, gefeliciteerd.
Imani, :shock: tjonge…MAAR 700 a 800.
Dat hoef je toch niet in je eentje te doen, anders komt het denk ik niet voor kerst af.
Mereltje, nog steeds een ziekenboeg bij jullie.
Balen hoor, hopelijk hebben jullie toch de groene dagen benut.
Helma, ookal aan het aftellen.
Het lijkt mij ook zwaarder een 2e zwangerschap, aangezien je natuurlijk al een ukkie in de huis heb lopen.
Neem je rust, zodra je die pakken kan.
Summer, hopelijk duurt het niet al te lang meer.
Miepel, vervelend dat het zo lang duurt…de 13e ronde.
Hopelijk brengt dit geluk
Sinterklaasavond is geslaagd.
Normaal zingt ze de liedjes bijna onverstaanbaar, maar die avond was ze heerlijk aan het zingen.
Ze dacht dat alle cadeautjes voor haar waren, maar de Sint had er ook een cadeau voor ons in gedaan.
Nee, ik ben er nog niet helemaal uit. Moeilijk uit te leggen.
We willen er allebei heel graag voor gaan. Maar af en toe maakt m’n lief een opmerking (met een bijsmaak van er komt geen 2e)
En dan vraag ik me af…wil hij wel?
M’n pc…DRAMA
Ben nu echt voor de laatste keer een scan aan het doen. Deze is donderdag-ochtend klaar.
Voor nu zit ik lekker op de laptop, en kan ik toch alles doen.
Tot de volgende keer
Mijn vriend en ik zijn nu officieel een jaar aan het proberen. Helaas, gisteravond zijn :evil: :twisted: :evil: :twisted: gekomen. En vannacht hebben ze geprobeerd mijn buik helemaal te verscheuren en op te eten. AAAUUWW, heb zo’n buikpijn (en beenpijn én teenpijn!) gehad. Nu nog wel, maar met ibuprofennetje gaat het beter. Heerlijk chemisch spul is dat toch :mrgreen:
Nathalie, zet je mij op 11 januari? Wat je vriend zegt… ik roep dat ook wel eens, uit pure frustratie!! Hij misschien ook wel :eh:
Imani, hoe ver ben je met de kerstpakketten? Schiet het wel een beetje op?
Mereltje, bij jou nog geen O? En hoe is het met manlief?
alle zwangere dames: geniet van het verlof!!
liefs van Jules
Hallo Ladies!
Hoe gaat het? Met mij wat beter! Ik heb sinds deze week een aantal studentes die me helpen en nu gaat het opeens een stuk harder! Dinsdag 110 pakketten gemaakt en gisteren 60! (Maar dat waren hele grote pakketten, dus het schiet op!) Kan steeds meer bedrijven van mijn lijstje strepen! Jee! Nog maar 2 weken tot Kerst!
Door de drukte, helaas niet zo veel geklust! Ik moe van werk en manlief al een weekje erg verkouden! Maar ja! Je weet het niet! Wellicht hebben we toch raakgeschoten deze maand!
We blijven hopen!
Jules: wat vervelend dat die $%&£ :twisted: :twisted: weer zijn gekomen! Het zou verboden moeten worden! Pijn in de benen heb ik ook tegenwoordg tijdens mijn :twisted: , maar teenpijn? Sterkte! Het komt goed! Kijk naar je zus… Haar is het toch ook gelukt met een beetje hulp van de hormoontjes?
Toedels: Waarschijnlijk is die opmerking van je man inderdaad frustratie… Mijn man maakte vorige week ook ineens zo’n opmerking! We hadden het over dat ik toch wel hoop snel zwanger te zijn, omdat dit niet echt goed is voor mijn ego enzo… Toen zei ik: Desnoods adopteren we een baby uit Afrika ofzo! Maar toen zei hij: Ik kan prima leven met jou alleen, zonder kinderen! :shock: Uiteindelijk bedoelde hij het lief en wil hij ook erg graag kinderen, maar als het allemaal niet lukt dat is hij ook gelukkig met mij zonder kinderen… Alleen kan ik me geen leven zonder kinderen voorstellen! Ik wil sinds ik klein was al moeder worden! Hmmmmm…
Helma & Summer: Heeft de kleine zich al aangemeld?
DarkAngel: Alles ok met Kevin?
Hoe gaat het met de rest?
Ik ga weer gauw verder met leidinggeven! Hahahaha!
:-
Nou toedels, het is nu donderdagmiddag, dus hopelijk heb je weer vrede met je computer ;).
Jules, balen weer ongi. Enne teenpijn, klinkt bijzonder. Hopen dat de ibu helpt (ik heb een keer zoiets geprobeerd, resultaat was een hele dag spugen, dus ik houd het bij de paracetamol).
Imani, ik hoop met je mee dat jullie goed geklust hebben.
Hier ondertussen gisteren wel ongi geworden. Was een beetje verbaasd, je zou toch twee weken ofzo moeten hebben tussen eisprong en ongi, was bij mij max anderhalf nu. Maar ach, we gaan gewoon weer door. Met hub gaat het ondertussen ietsje beter, maar heeft nieuwe medicatie en het is maar de vraag of we daarmee zwanger mogen worden. Er staat op in overleg gebruiken bij zwangerschap of zwanger willen worden. Maar ja, geld dat dan ook als de man het gebruikt?
Zou het frustratie zijn??? Ik hoop het dan maar.
Bij S was het de 1e ronde raak, en nu zijn we al bijna een jaar verder.
Jules, jammer dat je ongi bent geworden. Had toch nog leuk geweest zo aan het einde van 2008.
Imani, ik hoop echt dat je nog wat meer hulp krijgt met het inpakken.
M’n lief heeft gisteren ook kerstpakketten ingepakt. Dat waren er ong. 400. Ze hebben er 3 uurtjes over gedaan. Veel handen maken licht werk.
Ja, m’n lief heeft z’n eigen pakket ingepakt…maar heb er wel een heerlijk wijntje in zitten. Tja, laatst bij een diner wijn geproeft, en dit wijntje was echt lekker :drool:
Mereltje, ook ongi geworden. Jammer!
Laat je me nog even weten wat de nieuwe NOD wordt.
Nee, heb geen vrede met mijn computer Niks terug gevonden. Kan nu wel weer in huilen uitbarsten, maar dat helpt niks. Ik heb het geprobeerd.
Gisteren meegedraaid op de PSZ, was me het dagje wel.
Vorige week Sinterklaas, en over anderhalve week al kerstviering. Wat een drukte.
Gelukkig zijn de kids niet hyper, waar zelfs de juf van staat te kijken. Ze zijn zoooooo lief.
We hebben weer een druk weekend voor de boeg, met 3 verjaardagen.
Dus morgen even cadeautjes halen. Zal gelijk ook kerstcadeautjes halen.
Maar nu ga ik de lijst even updaten!
Mijn zus heeft een eerste echo gehad, met 7 weken, om te kijken hoeveel kinderen ze in haar buik heeft. Het is er gelukkig voor haar maar één. Maar ze is goed :sick: !
Nathalie, leuk weekend gehad? Vooral druk denk ik… Heb je je computer al uit het raam gegooid?? Denk dat je die neiging in ieder geval wel hebt (gehad)…
Mereltje, ook jammer voor jou, dat je weer een maand moet wachten. Ben je er al uit of de medicijnen van invloed kunnen zijn?
misschien heb je iets aan http://www.dokterdokter.nl
enneh… teenpijn had ik ook nog niet eerder gehad. Maar kennelijk heb ik het wel in me :o . Ibu vind ik echt ideaal, daar kunnen geen 4 paracetamollen tegen op. Nadeel vind ik wel dat je het niet mag slikken als je (mogelijk) zwanger bent. Dus eigenlijk slik ik dat alleen maar als er :evil: :twisted: zijn.
goed en dan nu:
Zijn er inmiddels al kleine babytjes geboren???
liefs van Jules
Summer: Hoe is het met jou??
Ik zie dat je al aardig wat daagjes overtijd bent. Kun je het nog wel volhouden? Ik duim voor je.
Hoe is het met de rest???
Hier is het maar afwachten. Ben niet helemaal lekker in orde dus denk dat het nog wel even gaat duren.
Tot gauw
Liefs Helma
De lijst is aangepast.
Heb niet echt een leuk weekend gehad. Mijn oma is zaterdag overleden.
Het drukke weekend heeft dus voor veel afleiding gezorgd.
Heb er zeer zeker over nagedacht om de computer het raam uit te gooien.
Verder heb ik nog wel goed nieuws…we gaan er weer voor :dance:
Heb alleen geen flauw idee op welke dag ik nu zit. Moet even goed in m’n agenda kijken.
Meiden, ik kom van de week nog langs en zal dan uitgebreid reageren.
Och jee. Wat een verdrietig bericht. Gecondoleerd en veel sterkte :hug:
Ben je er al uit waar je zit in je cyclus? Leuk dat jullie op een lijn zitten en er weer voor willen gaan. Zie je wel, het was frustratie!!
liefs van Jules
@Jules wrote:
Ben je er al uit waar je zit in je cyclus? liefs van Jules
Nee, nog niet in de agenda gekeken. Ga ik nu doen.
Hallo!
Mijn zus heeft afgelopen maandag een echo gehad (7 weken) en jawel, het hartje klopte! Ze is ontzettend zwanger, want ze ligt al twee weken in bed Ze is zo misselijk en duizelig. 't Is echt geen aansteller, en ze voelt zich heel schuldig dat ze niet kan werken. Een hoopje ellende! Ach gos. Maar hé, ze is wél zwanger!
@ Summer, waar blijft je babietje?!
@ Nathalie, ben je er al uit? Zag nog niets op het lijstje staan…
Ik las trouwens iets over je hond. Ging niet goed met hem/haar? Hoe gaat het nu? Hoop dat je het niet erg vindt dat ik ernaar vraag. Misschien wel pijnlijk onderwerp…
Liefs van Jules
Summer Gefeliciteerd met de geboorte van Pim! Is alles goed?
@Summer wrote:
BUB!!!
vanmiddag om 15.46 uur is onze zoon PIM geboren!
3500 gram, 53 cm en helemaal gezond!
ga nu lekker slapen, kom binnenkort meer vertellen
Summer, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Jules, ben er niet helemaal uit.
Of ik zit nu in de groene dagen…of ik ben er net voorbij. Weet niet meer precies de EDLM (eerste dag laatste menstruatie).
Met de hond gaat het een heel stuk beter. Na maanden aan de dunne, was ze flink wat kilo’s kwijt. Ze woog altijd rond de 50, en toen nog maar 33.
Endoscopie laten doen, en de uitslag was verrassend goed. Daar bedoel ik mee dat het geen K was.
Aan vitamine B12 injecties (5x 1 per week) en 80mg prednison. Binnen een week had ze weer vaste ontlasting.
Prednison zijn we aan het afbouwen, om de dag 20 mg. Elke 2 weken laten wegen. En nu 1x in de maand contact met de internist.
Ze is inmiddels bijna 3 kg aangekomen… 35,8kg. Ze leeft weer helemaal op, wil weer spelen. Blaft weer tegen voorbij rijdende bussen. En wat ze alleen als pup gedaan heeft, vreet de kattenbak leeg :sick: :sick: :sick:
Summer gefeliciteerd!!! Geniet ervan]
Toedels: Fijn dat het weer beter met de hond gaat. En super dat jullie er weer voor gaan. Ik ben weer hard aan het duimen.
Natuurlijk ook voor alle anderen.
Ik zit maar te wachten en te wachten. Ben het een beetje zat aan het worden. Voel me namelijk net een walrus.
Ik moet zo naar de verloskundige dus dan hoor ik het wel weer.
Tot gauw
Summer, gefeliciteerd!!! Alles goed met kleine Pim? En met jou?
liefs van Jules
nathalie, fijn dat het iets beter gaat. En dat je weer een beetje je ‘oude’ hond terug hebt. Weet je wat ze nou heeft gehad??
Ik zit me hier zorgen te maken over mijn caviaatje. Ooit een zwangere cavia gezien? Van boven is dat net een pannekoek. Nou is mijn cavia een mannetje, maar hij is zo rond als een cavia die op het punt staat te bevallen. Kan amper lopen en ademt moeilijk. Hij heeft last van verstopping en krijgt pijnstilling en antibiotica. Hij heeft het erg zwaar en ik kan niet veel voor hem doen. Je bent zo machteloos in zo’n situatie.
En ik weet wel, het is maar een cavia, maar het is wel mijn cavia.
@Jules wrote:
nathalie, fijn dat het iets beter gaat. En dat je weer een beetje je ‘oude’ hond terug hebt. Weet je wat ze nou heeft gehad??
Ze had een flinke ontsteking, met op verschillende plekken zweren, in haar darm en maag.
Doordat ze zolang aan de dunne is geweest, nam het lichaam geen eiwitten/vitamines meer op. Hierdoor kreeg het geen kans op genezing.
VitB12 injecties, om dit weer op peil te krijgen.
En in het begin een prednison-shot (80mg) om er oa voor te zorgen dat de ontlasting weer hard werd, en het lichaam dus ook de eiwitten uit het eten kan halen.
Ik heb de beslissing genomen om toch naar de internist te gaan. Dit terwijl ik alleen maar het vrouwtje ben. M’n lief wou een Rottweiler, dus het is echt zijn hond.
Beesten, groot of klein, je gaat toch van ze houden.
Veel sterkte met je cavia, hopelijk knapt hij nog op.