JAN'08 Stoppers! deel 3 - 17 baby's! Compleet!!!!

Dat was dus een goede zet, om naar de internist te gaan. Vreselijk als je hond alles laat lopen. :sick: Fijn dat het nu weer normaal is. Met mijn caviaatje gaat het weer beter. Hij is al minder dik en ziet er beter uit. Ik geef hem met een spuitje antibiotica en water. Hij heeft de hele dag op een kruikje gelegen. Ach gos. Ik dacht echt dat ik hem bij de dierenarts achter moest laten. Maar zoals het er nu uitziet, overleeft hij het wel. Mijn moederinstinct doet wonderen :smiley:

Nathalie, wanneer is het laatste afscheid van je oma. Zal een verdrietige bijeenkomst worden… Veel sterkte daarbij :hug:

Morgenavond condoleance en vrijdag de crematie.

Ik ben er dus niet eerder dan het weekend.

Summer: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON PIM! Stoere naam!!!

Natuurlijk horen we graag alle verhalen!

Toedels: veel sterkte met het afscheid van je oma… Fijn dat jullie er weer voor gaan! 2009 wordt ons jaar!

Helma: Hoe was het bij de verloskundige? Trek je het nog een beetje?

Jules:
Hoe gaat het met de cavia? Fijn dat de echo goed was van je zus!

De rest:
Alles ok met jullie?

Met mij gaat het goed! De Kerstpakketten zijn, in principe, af! :dance: Tenzij iemand nog een bestelling plaatst… Viel uiteindelijk mee! Heb niet eens avonden hoeven door te trekken… alleen mijn vrije woensdagen opgegeven de afgelopen weken…Kan ik eindelijk weer mijn eigen werk doen! :smiley:

Ben wel mezelf sinds een paar dagen weer aan het gek maken! Zoals ik al eerder schreef, hebben manlief en ik niet heel veel geklust deze ronde omdat we allebei doodop van werk waren/zijn… maar toch heb ik ontzettend de hoop dat het deze ronde raak is! :pray: Kan er mijn vinger niet echt opleggen…

• Heb veel honger op rare tijden (Om 11 uur al zin in lunch en om 15 uur al trek in avondeten etc etc)
  • Beetje kramp in mijn buik
  • Ben ontzettend moe (maar dat ligt waarschijnlijk meer aan werk…)
  • En denk constant ‘Misschien ben ik wel zwanger!’

M.a.w. ik maak mezelf gek! Ik vind het wel prettig/leuk/fijn om iedere maand vlak voor mijn NOD wat hoop te hebben, alleen wordt de teleurstelling natuurlijk ook steeds groter als de :twisted: :twisted: toch komen…

Hmmm… :roll:

Hoop doet leven, toch?

Tot snel!

:slight_smile:

Hier zijn ze er weer de :twisted: :twisted: :twisted: .Vroeg deze keer.Een cyclus van 26 dagen. We zullen er het positieve maar van inzien. Ik mag een wijntje met de kerst :mrgreen: .

Heb de banner maar eens op 27 dagen gezet.

Iemand ooit de grote meneer catusshow gezien? We zitten nu in “de veertiende ronduuuh, de veertiende ronduuuuh!!!”

Hahahahahahahahaha!!! :lol:

Heel grappig!

Wat goed dat je de humor er nog van kan inzien! Miepel!

En inderdaad… niet vervelend een wijntje met de Kerst!

Fijne dag allemaal!

Hé jammer miepel, een of meerdere wijntjes met kerst is leuk, maar een baby in de buik toch leuker…

Nieuwe jaar, nieuwe ronde!

Imani, hoe gedraagt jouw buik zich? Nog meer symptomen ontdekt??

liefs van Jules

ps VAKANTIE!!!

Helemaal mee eens Jules :thumbup: . Wil ook liever een baby in mijn buik. We zijn nu een jaar verder en we doen gewoon of we nu pas beginnen 8) . Misschien ben ik dan toch nog snel zwanger :smiley: .

Hoi Dames!

Ik heb zaterdag getest… NEGATIEF!! :wall: :cry:

Nog geen :twisted: :twisted: … dus weer een (iets) langere cyclus!

Als ik woensdag nog niet ongesteld ben, dan test ik nog een keer, maar denk dat het niet raak is… :frowning:

Was zaterdag wel erg teleurgesteld! Maar erg drukke dag gehad met Kerstboodschappen, lunchen met vriendinnen en daarna shoppen! 'S avonds ook nog verjaardag en gisteren weer wa uurtjes gewerkt… Kijk uit naar Kerst! Eindelijk relaxen!

Al ik nieuws heb, laat ik het weten!

Groetjes!

Wat een teleurstelling weer Imani, bah :hug: .

Maar let op! 2009 wordt gewoon ons jaar :thumbup: ik weet het zeker! We doen gewoon alsof we nu pas beginnen 8) .

He Imani, enorm balen zeg. Ook een wijntje met kerst voor jou…

We zijn wel solidair met elkaar. Begin 2009 allemaal zwanger? Lijkt me een goede deal!

liefs van Jules

Bedankt voor jullie lieve reacties! En inderdaad begin 2009 zwanger lijkt me zeker een goede deal!

De :twisted: :twisted: zijn gisteravond inderdaad in alle hevigheid gekomen! Buikpijn! oeioeioeioeioei! Zo erg dat ik er misselijk van werd! (En ik had mijn vader EN schoonouders te eten!)

Ik ben zo druk op werk dat echte teleurstelling alweer weg is… Het is weer op naar de volgende ronde! Maar eerst zo snel mogelijk de :twisted: :twisted: weer weg, hoop ik!

Lekker wijntje bij Kerst en Oud & Nieuw! Toch niet vervelend!

Gaan jullie nog iets leuks doen?

Sorry sorry, had geloof ik gezegd dat ik er het weekend weer zou zijn.

druk druk druk druk, jullie kennen het vast wel.

Ik zag iig dat de humor niet verloren gaat.

Wel balen meiden. weer een ronde verder.

Ben het er ook wel mee eens om begin 2009 een positieve test te hebben.

Meiden, ik wens jullie allemaal:

HELE FIJNE KERSTDAGEN!!!

Iedereen zich al rond gegeten :mrgreen: Nog één kerstdag te gaan!

liefs van Jules!

Imani, jules, mereltje, toedels, miepel: speciaal voor jullie voor het nieuwe jaar :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Dat het jullie jaar mag worden…

Vandaag mijn uitgerekende dag maar het zou volgens mij maar zo kunnen dat ik in 2009 ga bevallen. (Bij Jur ging ik ook 2 weken overtijd)

Tot gauw en ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Helma

Hier ook eindelijk maar weer eens een berichtje van mij, ik lees wel braaf mee, maar posten schiet er meestal bij in.

Met de medicatie van hub kunnen/mogen we wel gewoon zwanger worden. Ondertussen gaat het met hem eigenlijk niet echt beter, krijgt last van bijwerkingen :? . Maar we houden moed en dan gewoon maar weer langs de arts, hopen dat die hem weer verder helpt :pray: . in elk geval hebben we als t goed is de groene dagen weer gehad, dus wie weet.

Summer, gefeliciteerd met de geboorte van Pim!

Imani, balen hoor, maar goed dat je gewoon weer er voor gaat, hoop doet leven zoals je al zei :thumbup: .

Jules, goede deal, allemaal zwanger over een maand ofzo. Rond gegeten? Hier niet echt, wel lekker gegeten, samen met hub gekookt voor ons tweetjes. En de volgende dag lekker gebruncht met dingetjes die over waren (engels ontbijtje :mrgreen: ).

Helma, succes met de laatste loodjes.

:cry: heb vanochtend op de weegschaal gestaan. Welke idioot doet dat dan ook, na drie dagen eten… :oops:

Nou ja, heb ik tenminste een goed voornemen. Oh nee, die heb ik natuurlijk twee!!

Hier gaat het mwoa. Werk zoeken valt vies tegen. Er zijn weinig voor mij interessante vacatures, maar de werkzoekstress is wel in overvloed aanwezig.

Verder hebben vriend en ik de uitslag gekregen van het 3e zaadonderzoek. 4 miljoen zwemmers per ml. Da’s erg weinig. Maar volgens de gyn zou ik daar wel gewoon mee zwanger mee kunnen worden. Mits er bij mij ook iets mis is… En dat spookt nu natuurlijk veel door mijn koppie. 10 dagen na mijn ongesteldheid moet ik naar het ziekenhuis voor een echo en bloedonderzoek. Iets om naar uit te kijken.

Zou natuurlijk helemaal leuk zijn als die 10 dagen na mijn ongesteldheid pas over 9 maanden zijn :wink:

Helma, succes voor als het zover is!

Nathalie, Imani, Miepel, hoe is het nu met jullie?

Mereltje, wat heeft je vriend/man toch, dat het zo lang duurt??!! Echt balen zeg. :hug:

liefs, Jules

ps mijn cavia is weer helemaal opgeknapt!!

Bedankt Helma, ik heb ze gevangen. M’n groene dagen komen er ook aan dus wie weet :pray: . Is het niet zwaar nu? Misschien beval je wel van oud op nieuw.

We zijn nu een jaar bezig maar ben nog niet van plan om naar de huisarts te gaan. Mede omdat die man die voorspelde dat ik in april zwanger zou raken. Dus wil in ieder geval tot april/mei wachten.

Hallo Allemaal!

Ik hoop dat jullie fijne feestdagen hebben gehad! Hier was het ok… natuurlijk wel wat emo… eerste Kerst zonder moeder! Maar vorig jaar was ze met vader op vakantie tijdens Kerst dus was ze er ook niet… dat scheelt. Voor vader natuurlijk wel erg verdrietig! ‘Vorig jaar zaten we lekker in de zon en wisten we nog niets…’ Tja… Maar het was niet al te heftig gelukkig! Tweede Kerst dag naar Schoonouders! Gezellig in bos gelopen met hond, naar oma op bezoek en spelletjes! Gezellig!

Op werk is het iets rustiger! Alhoewel! Heb zojuist nog 200 pakketten verkocht voor een nieuwjaarsreceptie! Hahahahahahaha!

Ben wel een beetje trots op mijzelf!" :oops:

Tja meiden… 2009 moet ons jaar worden! We zijn al bijna een jaar bezig! Ik wil wel op korte termijn naar de huisarts! Even voorstellen en dan meteen wat advies/onderzoekjes vragen… Maar tot die tijd regelmatig (lees: elke 2e avond) aan de klus! Heel vervelend! Not! :smiley:

Helma: Bedankt voor je hormoontjes! Is de kleine er al?

Alle dames: Veel plezier op Oud&Nieuw en vooral een vruchtbaar 2009!

Liefs

2009 moet maar inderdaad ons jaar worden, als het aan mij ligt… :pray:

Wat ik me trouwens afvraag: als je heel pril zwanger bent, is het dan gevaarlijk voor t kindje als je ziek bent? Ben nu nl ziek (koorts, verkouden)… En tja, het zou toch kunnen…

Jules, mijn man heeft een chronische ziekte, die soms opspeelt. Nu dus (lees de laatste 4 maanden ofzo). Ik ken hem niet zonder de ziekte, maar tot nu toe was het altijd redelijk op de achtergrond, maar nu vergt het voor mij wat meer aanpassen/wennen etc.

Nou, fijne dagen nog, deze laatste dagen van t jaar en een fijne jaarwisseling!