Imani, wat verdrietig dat je je moeder moet missen. Zeker op zulke dagen als kerst moet dat rot voelen. :hug: Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar. En ondanks dat gemis en verdriet toch een fijne kerst gehad. Heb ik veel bewondering voor!
En ondertussen maar die pakketten… jij moet er inmiddels over dromen :lol: .
Miepel, je kan natuurlijk altijd naar de huisarts gaan, want eer je dan bij de gyn terecht kan, ben je weer een tijd verder. Huisarts kan zelf trouwens zaad beoordelen onder de microscoop. (zo kwamen wij erachter dat dat verre van jofel was ) Ik hoop dat die man gelijk heeft. Hij had het bij Jasmijn ook goed voorspeld?
Nathalie, hoe gaat het met jou nu? Jullie gaan er nu weer helemaal voor?
Mereltje, bedankt voor de uitleg. Het is dus niet iets waar hij even overheen kan komen. Maar toch veel beterschap, dat het maar als de donder naar de achtergrond mag gaan!!! Wat betreft jouw vraag… heb eigenlijk geen idee of het invloed heeft. :think:
Ben een leuke film aan het kijken: Lemony Snicket. Daar ga ik me weer even op storten!
Jules, het gaat allemaal lekker. Nog af en toe een dipje, maar dat worden er langzaam minder. Het zijn toch juist deze dagen die het 'm doen.
Ja, we gaan er weer helemaal voor.
Fijn, dat je cavia weer opgeknapt is.
Mereltje, ik durf het niet met zekerheid te zeggen of het gevaarlijk is voor het vruchtje.
Aan mijn antwoord heb je dus weinig.
Imani, deze dagen breng je meestal met familie door, en dan mis je degene die dierbaar voor je zijn en er helaas niet meer zijn.
Ondanks dat hoop ik toch dat jullie een gezellige kerst hebben gehad.
Miepel, je houdt moed… iig tot april. ALS het dan nog niet gelukt is, ga je dan wel naar de dokter?
Ik vind de stap naar de dokter toch moeilijk, omdat ik toch al een keer zwanger ben geweest.
De kerstdagen weer voorbij. 1e hebben wij doorgebracht bij mijn vader, zeer geslaagd. 2e waren we thuis, en hebben we doorgebracht met vrienden.
Morgen zijn we weer bij m’n vader, de bedoeling is ook dat we blijven slapen. Maar we zien wel, als S echt naar huis wil dan gaan we naar huis.
Iedereen een heel fijn uiteinde, en ik zie jullie weer in het nieuwe jaar!!!
Toedels, mooi dat t weer beter gaat en super dat jullie er weer voor gaan!
Jules, was die film leuk? Hij leek mij wel grappig, maar ben heel vroeg naar bed gegaan, dus niet gekeken.
Miepel, ik zag dat je ook op het lijstje staat bij de dec08/jan09 stoppers :mrgreen:
Ik ben hier ondertussen misselijk :eh: . Ben benieuwd wat dat mag betekenen (hoop heel hard dat t in elk geval geen buikgriep is). Ondertussen denk ik nog zo 7-10 dagen tot mijn NOD dus dan weet ik weer meer…
Hier is het volgens mij begonnen. Om de 10 minuten weeen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Liefs HELMA
mereltje, is dat zo? Dat ik op de lijst sta bij de decemberstoppers 2008 :think: ? Had alleen bij dat topic gemeld dat ik me net zo goed ook bij hun aan kon sluiten omdat we dan zouden kunnen doen alsof we weer opnieuw begonnen zijn. Maar wist niet dat ze me daar ook daadwerkelijk op hadden gezet. Niet erg trouwens.
Jules, ik heb met mijn wederhelft het ook nog helemaalniet gehad over naar de huisarts gaan. Denk dat hij dat (nog) helemaal niet ziet zitten. Ikzelf heb er helemaal geen problemen mee om te gaan. Zou wel willen weten of alles wel goed zit bij mij daarbinnen. Al zou ik niet weten wat er mis zou moeten zijn omdat ik geen klachten of onregelmatige cyclus heb.
Ja Miepel, had ik wel gezien.
Helma, zet em op :dance: !
Edit: Ik lees net dat visje ook is bevallen! Gefeliciteerd met jullie zoon!
2009
>GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!!
en Helma, een zware, maar mooie start van 2009! Waarschijnlijk is je kindje er nu al, ik hoop dat hij/zij helemaal gezond is en dat jij je ook goed voelt!
liefs van Jules
Visje, gefeliciteerd met de geboorte van Thomas!!!
Helma, hopelijk heeft het voor jullie ook doorgezet, en zijn jullie nu lekker aan het genieten.
Meiden, allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!
hoi meiden,
Even snel een berichtje van mij.
Ben gisteren om 17.00 uur bevallen van onze prachtige zoon Joris Rien Willem. Kom later meer details vertellen.
Happy 2009!!!
Dat het maar een mooi en vruchtbaar jaar mag worden voor de (nog) niet zwangeren en een mooi en gelukkig jaar voor de dames die zwanger zijn of al zijn bevallen!
Helma: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Joris!
Visje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thomas!
We wachten op de foto’s en verhalen!
Veel knullen trouwens bij de januaristoppers!
Nou meiden:
Ik :thumbup: :thumbdown: voor iedereen!
Voor nieuwe zwangerschappen en voorspoedige bevallingen!
Liefs van mij!
P.S. Op naar de groene dagen! :mrgreen:
even een snelle update vanuit het kraam bed.
Hier is alles goed, Thomas drinkt zijn flesjes goed leeg en is erg wakker tussendoor. Vanmorgen is hij voor het eerst in bad geweest en vond het erg fijn.
Helma, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!
Komen jullie snel showen???
edit:
visje :inlove: :inlove: :inlove:
Meiden, ik ben vandaag ongesteld geworden.
Wist het niet meer helemaal zeker, maar had het wel in dit weekend verwacht.
Dat was mij ook opgevallen dat er pas 1 meisje geboren is.
Helma, Gefeliciteerd met je zoon Joris.
Visje, Gefeliciteerd met je zoon Thomas.
Hopelijk gaat alles goed maar daar gaan we vanuit :thumbup: !
Het wordt nu wel weer eens tijd voor een meisje .
Helma en Visje, gefeliciteerd met jullie zoontjes!! Visje, wat een schattige foto :inlove:
Meer foto’s zijn natuurlijk welkom
Nathalie, nu kun je je cyclus beter in de gaten houden. Als die zich tenminste in de gaten láát houden…
Hoe is het verder met de anderen?
liefs van Jules
… die nu echt weer eens het huis moet gaan poetsen :oops:
ik hoop dat m’n cyclus in 2009 ook een nieuwe start maakt, en vanaf nu toch wel weer regelmatig is.
de lijst is weer aangepast…ik sta er ook weer bij.
en had m’n achtergrond weer gevonden.
van het weekend met z’n allen wezen schaatsen…ik niet, ik kan het niet.
ik heb langs de kant foto’s gemaakt.
papa wil graag dat het de komende dagen nog flink gaat vriezen, want dan kan hij met s bij ons op de vijver.
bij de dec mamma’s las ik dat Evy vannacht is bevallen van een dochtertje: Lise!
Evy, van harte gefeliciteerd.
Een mooie naam heeft je dochter! :inlove:
Hopelijk gaat het met jullie allebei heel goed!
liefs van Jules
Evy: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter LISE!
Geniet van je roze wolk!
Hoe gaat het verder met alle jonge moeders? Bevalt het leven met een kleine wolk?
Ik ben gisteren naar de huisarts geweest. Eerst uitstrijkje voor bevolkingsonderzoek bij assistente en daarna bij de nieuwe dokter. Ze zei dat 80% binnen 1 jaar zwanger is, maar dat het niet perse hoeft te betekenen dat er iets mis is. Na aanleiding van mijn verhaal + lijstjes + ovutesten, gaat ze ervan uit dat ik wel een ei-sprong heb. Daarom hebben we afgesproken dat als het deze ronde niet raak is, dat dan eerst het sperma van mijn man wordt getest. Dus de formulieren en het potje zijn al in huis. De uitslag is 2 werkdagen na het afleveren van het potje binnen. Daarna kan ik een verwijzing krijgen naar een gynaecoloog, maar hier zit een wachttijd van maximaal 6 maanden aan. Bij een flink aantal gevallen, is er sprake van een spontane zwangerschap tussen het maken van de afspraak en de afspraak zelf… (Dan heb je blijkbaar rust met het idee dat je over een paar maanden naar de gyn kan en wordt je opeens toch zelf zwanger…)
Gelukkig nam manlief het goed op! Maar misschien is het wel helemaal niet nodig!
Verder ben ik ontzettend verkouden! Maar ik ben vast niet de enige met dat koude weer! :lol:
Gaan jullie nog schaatsen?
Dames, een fijne dag!
Evy, gefeliciteerd met je dochter!
Imani, naar de dokter dus… spannend. Hopelijk raak je toch gauw spontaan zwanger.
Hier weer door naar de volgende ronde. Toedels, ik zal je mijn NOD nog pb-en. Overigens heb ik me er nu eerst maar op ingesteld dat het nog even duurt voor het bij ons zo ver is. manlief is nog steeds ziek en dat is niet echt een ideale situatie om te klussen en zwanger te worden. Ik hoop maar dat ie gauw zich beter gaat voelen (heeft ook nieuwe, behoorlijk zware medicatie) en dan houden we de moed er maar weer in…
Evy, gefeliciteerd met jullie dochter Lise!!!
Mereltje, bedankt voor de PB, de lijst is weer aangepast.
Schaatsen, wij zijn al een paar keer geweest. Niet op natuurijs, want daar krijg je mij echt niet op. (tenzij het minstens 2 weken -20 heeft gevroren)
Gisteravond ben ik met schoonzus naar de bios geweest, ik was pas om 1 uur thuis.
Bedtime Stories, leuke film!
Imani, vond je het moeilijk om aan te kaarten bij de dokter? Ik zelf vond het namelijk wel een opluchting, terwijl ik van veel mensen lees dat ze de stap naar de huisarts erg groot vinden. Als ik deze ronde niet zwanger ben, gaan mijn vriend en ik naar het ziekenhuis. Die afspraak moet 10 dagen na 1e dag menstruatie zijn. Dus daar zit ik nu op te wachten :liar:
Hoe is het verder bij jullie?
liefs van Jules en een heel fijn weekend!