Gefeliciteerd Evy, met je dochter Lise. Leuk, weer een meisje erbij in het rijtje :mrgreen: .
Ik zit nog steeds te wachten! Dag 33 en het is echt zenuwslopend!!!
He Jules!
Dag 33… en je hebt nog niet getest??? :shock:
Hoe hou je dat vol???!!!
Ik ben nu op dag 22 en ik tel bijna de dagen af dat ik weer kan testen!!!
(Jaja… het is weer die week voor mijn NOD en dan ga ik mijzelf weer gek zitten maken! :oops: Ik weet het… :wall: )
Het gesprek met de dokter was inderdaad een opluchting. Het was wel bij een nieuwe dokter (we zijn net verhuisd) maar het is een hele aardige jonge vrouw, dus het was een makkelijk gesprek! Nu weet ik dat het niet gek is en dat als het deze ronde niet raak is dat we dan het zaakje van mijn man kunnen laten nakijken… Daarna een afspraak bij gyn, maar dat duurt nog een paar maanden! Blijkbaar worden veel vrouwen dan nog spontaan zwanger, dus daar hoop ik maar op!
Ik duim nu eerst voor jou!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hou je ons op de hoogte?
Fijne avond!
Goed hè! Haha. Ik heb al zo veel testen gedaan het afgelopen jaar (DUUR!), dat ik nu minimaal wacht tot de langste cyclus. Dat is 35 dagen geweest. Als ik dit weekend nog niet ongesteld ben, ga ik zondag testen.
Die 35 dagen waren overigens raar, aangezien ik toen 1 maand zwanger worden pillen van de Etos nam. Daar zitten allerlei kruiden in die je cyclus zouden beïnvloeden. In negatieve zin bij mij? Kweetniet. Maar aan de andere kant, ik neem nu gravitamon pillen. Hebben die ook invloed op de cyclus?
Fijn hé, dat je zo’n vriendelijke arts hebt. Die van mij is echt een oenetje. Maar hij lijkt een beetje op een van de artsen uit Private Practice, dus ik bezoek hem graag. :oops: Maar had misschien ook wel liever dat hij een zij was…
Ik gebruik ook gravitamon. Heb niet het idee dat het de cylcus beinvloed bij mij.
Ben eigenlijk nu niet meer zo bezig met zwanger worden. Of ja…we zijn er wel mee bezig maar omdat die “voorspeller” het had over april ga ik nu nog nergens van uit. Denk dus dat ik gewoon mijn ongi weer ga krijgen over een dag of twee. Begin ook weer wat naar zweet te ruiken :sick: :sick: als ik me wat heb ingespannen en dat is ook een teken dat er wat aan zit te komen.
Miepel, dat heb ik nog nooit eerder gehoord. Wel een vervelend symptoom…
Die voorspeller had het bij je dochtertje ook goed, toch? Ik hoop zo dat hij het nu weer goed heeft. Of niet, en dat je eerder een positieve test in handen hebt
Ik vind het wel knap als minder bezig zijn met het zwanger worden. Ik probéér het wel, maar het lukt niet zo goed.
Beetje freaky!
Mereltje en Nathalie, hoe gaat het bij jullie??
Met mij gaat alles goed, ben weer lekker aan het snotteren.
Vrijdagavond ben ik door m’n rug gegaan, maar gaat nu alweer een stuk beter.
Ondanks de pijn in m’n rug toch veel op het ijs geweest.
De stap naar de dokter neem ik nog niet.
Imani, hopelijk worden jullie toch spontaan zwanger voordat jullie naar de gyn gaan.
Jules, spannende dagen weer.
Ik ben er niet zo heel erg mee bezig, heb dus ook niet in de gaten gehad dat het alweer zover voor jou is.
Dat is een groot meer :shock: ! Waar is dat?
By the way, ze zijn er weer de :twisted: :twisted: :twisted: . Weer een dagje kortere cyclus :think: . Zou het dan toch zijn dat gravitamon je cyclus beinvloed?
Dat is het IJ-meer.
Miepel, lijkt mij niet dat gravitamon invloed heeft op je cyclus.
Maar misschien hebben meer dames op het forum dit…zou je even kunnen vragen.
Ik blijf voor je duimen dat het toch voor April raak is
och Nathalie, wat een mooie foto’s! Wat een klein hummeltje, als ze zo tussen jullie/volwassen inhangt :mrgreen:
Balen Miepel, de :twisted: :evil: die er al zijn… Toch weer een teleurstelling, ook al richt jij je op april. Hey, in april, dan wordt het een kerstkindje of oud&nieuwjaarskindje!
Hier een druilerig uitzicht - regen regen regen. Ik heb nog niets gehoord op mijn sollicitaties, en ik wil zo graag werken! Dat ik dat ooit zou zeggen, haha. Ben het thuiszitten nu al zat, en ik zit nog maar pas thuis!
KOK is dan wel een uitkomst hoor :D! Leuk muziekje en kop thee erbij. Kan er maar beter van genieten hè
nathalie, ik lees net nog even dat jij natuurijs liever mijdt. Dus jij was het niet op de foto! Ben je echt het ijs niet op geweest??
Jules, naar wat voor baan solliciteer je (misschien al wel vertelt, maar ik weet t niet meer).
Miepel, apart dat je cyclus steeds korter wordt. Ik hoop voor je dat je gauw zwanger mag zijn.
Imani, fijn dat het gesprek met de dokter goed was. Hopelijk hebben jullie het onderzoek niet nodig. Sterkte met wachten.
Nathalie, beterschap. Vervelend zeg dat je door je rug bent gegaan :hug:
Hier gaat t wel goed. Hub begint weer wat op te knappen, dat is toch wel erg fijn. Ondertussen ook weer lekker bezig met sollicitaties en een mogelijke pgb client. Hoop dat ik op de een of andere manier iets ga vinden wat echt mijn ding is. Verder hier ook niet zo bezig met zwanger worden. Ziekte van hub vraagt eerst de aandacht en wil me er gewoon niet te druk om maken.
nee, ik sta niet op de foto. En heb 'm ook niet genomen.
Ik stond wel op het ijs, maar 1 stap en ik had weer vast land onder m’n voeten
Dat zijn papa en z’n beste vriend, zeker wel 100 meter bij mij vandaan.
Haha, waren het twee mannen, had ik helemaal niet gezien :oops: !
Wat een held ben jij! Of gewoon verstandig voorzichtig :mrgreen:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA: RAAK!!!
Vannacht heb ik echt de uren voorbij zien kruipen, kon niet meer slapen. Ik wilde echt zondag pas testen, maar niét elke nacht op deze manier door worstelen. Dus heb ik vanavond toch maar getest. En hij was direct knalpositief!! :mrgreen: En ik was zo bang dat het niet raak was, want ik heb al zo vaak een negatieve test in mijn handen gehad.
Heel onwerkelijk nu. Had me echt al op het ziekenhuis ingesteld. Pffffff.
En nu ga ik heeel veel hormonen naar jullie toesturen :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: , zodat jullie ook in 2009 (opnieuw) zwanger worden!
Jules!!!
Wat een geweldig nieuws!!!
Wauw, ben zooooo blij voor jullie. Oooooo, zit hier te juichen.
In ieder geval 1 goede zwemmer!!!
Ik denk zelfs dat het eitje die éne is gaan halen :mrgreen:
Ben trouwens erg hyper, lekker opgefokt. :dance:
En zit volop te grijzen. Dat groene poppetje is een understatement!
Echt super!!!
BIGSMILE
Puk heeft haar eigen naam!!!
Loesje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jitte!!!
Ga nu je verhaal lezen.