JAN'08 Stoppers! deel 3 - 17 baby's! Compleet!!!!

Jitte is een mooie naam!

Gefeliciteerd Loesje!

Jules: GEFELICITEERD!!!

:dance: :dance: :dance: :dance:

JOEHOE!!! Wat fijn!!! Het is al zo lang geleden dat een januari-stopper een positieve test in handen had!!! Dit geeft hoop! :smiley:

Heb je lekker geslapen? Of alleen maar over de baby gedroomd? :lol:

Loesje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jitte! Eindelijk heeft Puk haar echte naam! Geniet ervan!

Ik heb sinds dinsdagavond buikpijn en enorm pijnlijke (.)(.)!!

En maarliefst 10 pukkels om mijn voorhoofd! (Ik voel me echt weer een puber! Wordt er ook onzeker van!) Ben dus bang dat de :twisted: :twisted: onderweg zijn… Maar zolang er geen bloed is, is er hoop! Mijn temperatuur is wel nog hoog… Ik kan alleen maar :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: …

Jules: kom maar door met die hormonen!!!

Geniet ervan!

Jules, geweldig, wat fijn! Gefeliciteerd!!!

Loesje, van harte met de geboorte van Jitte! Veel geluk met zn 3tjes.

Super Jules!!! Gefeliciteerd! Eindelijk weer iemand.

Loesje gefeliciteerd met je dochter Jitte :thumbup: .

Had je geen verschijnselen waaruit je op kon maken dat je waarschijnlijk zwanger was :think: ?

Ooh, de nacht voor het testen heb ik zó slecht geslapen. Gewoon van de spanning. Daarom toch maar getest. Daarna weer heerlijk geslapen!

Ik had al anderhalve week krampen in mijn buik/baarmoeder. Dus ik dacht echt dat ik gewoon ongesteld zou worden. Verder helemaal niets! Nu zijn die krampen minder geworden, af en toe een steekje rechtsonder in mijn buik. En ik vind het heel vervelend in bed op mijn buik te liggen. Da’s nu even aanpassen. Verder gaat het prima en hoop dat dat zo blijft!

Mooi op de uitgerekende datum!!!

Littlewonder, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jurian!!!

Dolfijntje12, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Reno!!!

Weer twee baby’s erbij! Gefeliciteerd Littlewonder en Dolfijntje! Veel geluk met jullie gezinnetjes!

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes!

Nog twee jongens!! 't Valt wel op deze maand!

Gefeliciteerd met jullie zoontjes Jurian en Reno!

Ik volg de mamma’s in spé van dit topic nog wel stiekem bij de maand-mamma’s…proficiat allemaal met jullie kindjes!!! :inlove: :inlove: :inlove:

En hier ook een nieuwe zwanger lees ik, proficiat!!

Groetjes Juffie

Imani, heb je het idee dat de :evil: :twisted: komen??? Of heb je andere klachten? :pray:

Nathalie, succes de komende dagen :wink:

Dolfijntje en Littlewonder: GEFELICITEERD MET JULLIE MANNETJES!!!

Geniet ervan!

Hier zijn gisteren de :twisted: :twisted: gekomen! :cry:

Ik word er zo ontzettend moedeloos van!!!

(Ik had al het gevoel dat ze kwamen… al sinds dinsdag kramp, ongelofelijk pijnlijke borsten en sinds vrijdag heel heel licht roze soms… Maar toch blijft die 5% hoop!)

Gisteren was het precies 1 jaar geleden dat mijn moeder was overleden… dus het was zowiezo een emo-dag!

:frowning:

:hug: Dat moet een extra lastige dag voor je zijn geweest. Heb je nog iets speciaals gedaan?

En dan ook nog ongesteld :(. Dus nu gaat het sperma van manlief onderzocht onder de microscoop bewonderd worden?

Wij zijn met vader en zussen + mannen en kinderen naar begraafplaats geweest. Even nieuwe windlicht en plantjes neergezet… Was wel mooi! Een jaar gaat heel snel, maar toch ook weer niet…

Ik ben er deze afgelopen week zowiezo meer mee bezig geweest. Elke keer denk je: Vorig jaar rond deze tijd lag ze in het ziekenhuis… etc etc…

Wat betreft de onderzoeken hebben mijn man en ik besloten nog even een ronde te wachten…

We gaan 4 februari op vakantie en eigenlijk willen we nog blanco van de vakantie genieten! Het was zo’n hectisch jaar dat we echt even moeten onspannen en bijkomen…

Zodra je de uitslag van zo’n test hebt, ga je toch weer zorgen maken… Als zijn sperma perfect is, dan maak ik me meteen zorgen dat het vast bij mij niet goed zit (en dan moet ik nog een paar maanden op de wachtlijst bij de gyn…) en andersom als het sperma niet goed is, dan ga je daar weer over nadenken…

Wellicht op/door de vakantie worden we nog spontaan zwanger!

:pray:

Hoe ging dat bij jullie? Hebben jullie het snel laten testen? Was er aanleiding voor? Bijvoorbeeld in zijn familie ofzo?

Hoe reageerde jij/jullie op de uitslag? Wat was de volgende stap volgens de arts? Alvast bedankt voor je info!

Fijne dag!

Imani, :hug: een hele emotionele dag gisteren. En dan ook nog ongesteld.

Lijkt mij ook wel fijn om nog even blanco op vakantie te gaan…en wie weet.

Jules, al meer verschijnselen???

En plezier heb ik zeker!!! :mrgreen:

Sinds gisteren heb ik veel last van m’n buik… kramp en af en toe wel een steek.

Maar dat heb ik steeds wel gehad…en houdt dan zeker aan totdat ik ongesteld word.

Imani, dat moet zwaar geweest zijn. Zo samen naar het graf van je moeder. Hopelijk was het toch ook wel een mooi moment en hebben jullie mooie herinneringen opgehaald.

Ik snap wel dat je nog wil wachten tot na de vakantie. Gewoon nog even weg met helemaal niéts aan je hoofd. Gaan jullie skieen??

Je vroeg hoe het bij ons liep, het onderzoek. Ik was voor iets anders bij mijn huisarts en hij vroeg hoe het ervoor stond met het zwanger worden. Ik zei dat ik het lang vond duren, we waren toen 9 maanden bezig. Mijn huisarts bood toen zelf aan om het zaad te onderzoeken. Veel meer kon hij nog niet doen, maar dan hadden we een begin gemaakt. Dus mijn vriend op een ochtend met zijn gevulde potje op weg naar de huisarts. Hij belde 's middags op dat het op zich wel goed was, maar met veel te weinig cellen: 10 miljoen. Op zich was het erg schrikken. Maar het is ook wel fijn dat er een oorzaak wordt gevonden voor het feit dat het zo lang duurt.

Dat was dus de reden om eerder dan een jaar naar het ziekenhuis te gaan. De afgelopen maanden is het zaad nog twee keer onderzocht, de tweede keer waren er 3 miljoen cellen, daar schrokken wij wel erg van. Véél minder dan onze huisarts had gezien! Ik heb veel op internet gezocht hoe het verbeterd kon worden. Mijn vriend is zinktabletjes gaan slikken en wijde boxers gaan dragen. En hij heeft geprobéérd iets minder te drinken. De derde keer waren er 4 miljoen cellen. Iets meer, maar nog steeds erg slecht. Hoewel…

Deze maand zouden we naar het ziekenhuis gaan, om te kijken of bij mij alles in orde was, maar dat is dus niet meer nodig. Een toevalstreffer!

Jules,

Bedankt voor je uitleg! Toch klinkt 4 miljoen niet als weinig… :shock: er is er maar 1 nodig die de eindstreep haalt! :slight_smile: Bij jullie is het ook gelukt! :smiley:

Wij zien wel na de vakantie!

We gaan lekker 2 weken naar Thailand! Wat cultuur bekijken en vooral lekker aan het zwembad/strand! Uitrusten, relaxen en van elkaar genieten!

Hoe voel jij je verder?

Al ‘zwangerschapskwaaltjes!’?

Voor alle andere meiden: ik begin met een duim-estafette…

Ik blijf duimen!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Fijne dag allemaal!

Haha, nee in Thailand wordt skieen erg lastig :lol:

Maar wel heel lekker zeg, mooi weer, prachtige stranden, goed gezelschap. Jullie gaan wel genieten!

4 miljoen leek mij ook niet heel weinig, maar minder dan 5 miljoen (dan hebben we het over per ml) zorgt voor een sterk verminderde kans op een zwangerschap. ‘Normaal’ is een concentratie van minimaal 20 miljoen zaadcellen per ml :shock: . Laatst hoorde ik uit betrouwbare bron dat een vriend van… er 92 miljoen per ml had! Halleluja! Dat riep de arts ook, want dat was toch echt wel een uitzondering :clap: .

Vandaag gaat het beter dan gisteren. Misschien wel gewoon een beetje grieperig? Doe rustig aan en heb alleen maar een weeïg (hoe schrijf je dat???) gevoel in mijn buik. Houden zo!

En ik doe mee met die estafette. Als mijn duimen moe worden, laat ik mijn grote tenen het overnemen. Hier nog wat extra :: :: :: :: :: :: :: :: .