Dank je wel allemaal, wat lief! We zijn erg trots op onze mooie zoon
Als ik weer normaal kan zitten en we weer een beetje in een ritme zitten kom ik ff teruglezen en meekletsen hoor!
Hopen dat het nu heeeeeel snel voor ALLE meiden zover is!
Evy en Loesje: Gefeliciteerd met jullie dochter
Dolfijntje, Littlewonder, Visje: gefeliciteerd met jullie zoon.
Geniet er maar van.
Jules: Whauw!!! Gefeliciteerd hoor. Ik wens je een fijne zwangerschap.
voor de rest: :: :: :: :: :: :: Ik blijf voor jullie duimen.
Hier verder even een ego berichtje. Na de geboorte van Joris veel last van naweeen gehad, daarna borstontsteking, toen Jur ziek en nu alweer borstontsteking. Gelukkig doet Joris het erg goed. Ik ben zelf heel erg moe. Geef Joris momenteel kunstvoeding omdat hij heel erg last van krampjes heeft van de antibiotica die ik moet slikken. Ik blijf nog wel steeds kolven om na de antibiotica weer borstvoeding te geven. pffffffff wat een gedoe.
Hopelijk tot gauw (met nog meer zwangeren)
Littlewonder, mooie naam hebben jullie je zoon gegeven! Gaat het goed bij jullie? Kan me voorstellen dat zitten nu nog erg pijnlijk is. Lekker veel rusten, als dat mogelijk is, met alle visiteā¦
Helma, wat moet dat ontzettend pijnlijk zijn, zoān borstontsteking. Wat dapper dat je toch door gaat met kolven. Neem aan dat je wel pijnstilling hebt??! Wel erg fijn dat Joris het ondanks alles zo goed doet. Hopelijk gaat het snel beter met jou en met je andere zoontje!!
liefs, Jules
Het is rustig hier⦠Stilte voor de storm?
Of heeft iedereen een leuk/druk weekend gehad?
Ik ben de dagen aan het aftellen voor de vakantie⦠Ben zo ontzettend aan vakantie toe! Nov/dec heel druk op werk, nu eigenlijk nog omdat 1 collega op zwangerschapsverlof is en 2 met vakantie⦠Ben dus nog steeds met 2 banen tegelijk bezig!
Nog 9 nachtjes slapen! :dance:
Hoe gaat het met jullie?
Thailand, here she almost comes!! Lekker hoor Imani!
Ik ga volgende week vrijdag ook op vakantie, naar de sneeuw!
Zit nu misselijk te wezen. Denk dat ik zo een fles cola ga kopen, want dat schijnt wel te helpen⦠En straks komt iemand van MvM.
Maar het liefst duik ik lekker terug mijn bed in!!!
Ik hoop overigens dat er een storm voor jullie aankomt!
He Jules, jij ook op vakantie! Jodelahitieieieie!
Ga je skieen? Of snowboarden? Of doe je deze vakantie maar een beetje rustig aan� :lol:
Hoe was het met die mevrouw van MvM?
Heeft de cola nog geholpen?
Heb je het eigenlijk al aan je zus verteld? Of hou je het nog even voor jezelf?
Fijne dag vandaag!
:-* voor iedereen!
Hallo! Ik ga gewoon lekker skieen. Mijn zus gaat mee, maar die gaat niet meer mee de berg op. Ik ga rustig aan doen, natuurlijk. Tot nu toe weet niemand het van onze vrienden/familie. Mijn fam vertellen we het op vakantie. De ouders van mijn vriend zijn daarna aan de beurt. Maar volgende week vrijdag eerst nog een echo, hopen dat alles goed is
Cola heeft niet echt geholpen, maar nu gaat het 's middags steeds beter. Heb gembercapsules, die ontzettend goor zijn, maar wel wat helpen. En ik heb steeds zoān honger!!! Ga vanavond lekker uit eten, dus dat komt goed uit!
Liefs van Jules!
ps MvM stelde niet zo veel voor. Wel een leuk serviesje uit mogen kiezen! En nu plassen maar!!! :lol:
KK, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Caithlyn!!!
Meiden, ben al een tijd niet geweestā¦sorry sorry sorry. :oops:
Maar heb het afgelopen week heel druk gehad.
Van de week wel even online geweest, en zag toen dat KK al 3cm had.
Helaas had ik geen tijd om hier te reageren.
Ben nu ook te moe, maar kom morgenochtend weer even langs.
Bijlezen, en reageren.
Voor nuā¦Slaap lekker!
Littlewonder, gaat alles weer lekker met je? Kan je weer normaal zitten?
Wanneer kom je hem showen?
Helma, hoe is het met je jongens?
En lukt het allemaal met de borstvoeding, na de antibiotica?
Imani, nog een weekje en dan ga je heerlijk naar Thailand.
Hoe is het weer daar op dit moment? Hopelijk wel warmer dan in Nederland.
Jules, ook op vakantie, lekker naar de sneeuw. En spannend dat je het je familie gaat vertellenā¦nog op een speciale manier?
MvM, hier wordt het serviesje nog volop gebruikt.
Misselijkheid, nee sorry daar weet ik niks tegen.
Juffie, nog een maand en dan ben je uitgerekend. Wat is de tijd snel gegaan.
Hoe voel je je?
Menies, ik stuur jou een PB.
Hopelijk lees je nog wel mee op het forum.
Zoals ik vanacht al zei, ben ik de afgelopen dagen heel druk geweest.
Niks bijzonders gedaan eigenlijk, maar veel weg geweest en pas laat thuis zijn. Weinig te vertellen dus.
En nu? Het huis schoonmaken :mrgreen:
KK: Gefeliciteerd met jullie meisje Caithlyn!
Wat een mooie naam!
We willen graag fotoās zien en verhalen horen!! :lol:
Visje/Loesje/Littlewonder/Summer/Dolfijntje/Evyā¦
dat geldt ook voor jullie! Hahahahahaha! Hoe bevalt het moederschap?
Toedels: Hoe gaat het met je? Je postings āklinkenā vrolijker⦠voel je je beter? Dat zou toch fijn zijn! Vandaag is je NOD!!! Voel je iets?
Menies: Waar ben je? Je laatste bericht was juli! :shock: Alles ok?
Helma: Wat vind Jur ervan om āgrote broerā te zijn? Is hij trots/vind hij het leuk? Of is hij een beetje jaloers?
Mereltje: Hoe gaat het met je hub? Gaat het wat beter? Hoe gaat het met jou?
Miepel: Hoe gaat het? Heb je je helemaal āneergelegdā bij april? Knap hoor! Wel je best blijven doen he? :mrgreen:
Met mij gaat het goed! Een heel vol weekend voor de boeg! Vanavond gezellig eten met wat oude studie-vrienden, morgen komen een stel vrienden naar ons huis kijken, waarna we uit eten gaan en gaan stappen! Zondag koffer inpakken voor vakantie. Maandag zijn we 2 jaar getrouwd en moeten we de hond wegbrengen naar de schoonfamilie (daar verblijft ze tijdens onze vakantie) Dinsdagavond komt mijn zus nog even koffiedrinken, dan woensdag extra werken voor overdragen taken tijdens vakantie en woensdagavond⦠naar Schiphol!!! :dance: Thailand, here we come!
Joehoe!!!
En dan is een goed vriendinnetje van mij al 11 dagen voorbij haar uitgerekende datum, dus wellicht moeten we ook nog even op kraamvisite voor de vakantie! Soms zijn er te weinig dagen in een week! :think: :lol:
Fijn weekend allemaal!
KK, gefeliciteerd met je dochter!
Beetje stil hier⦠maar ik snap het ook wel.
Imani, nog 3 nachtjes, dan lekker weg! Alvast hĆĀ©le fijne vakantie!!
Vrijdag hebben we de eerste echo. Best spannend! We hadden een leuk idee, hoe we het mijn ouders gingen vertellen. Maar er is het een en ander veranderd, waardoor we een ander idee moeten verzinnen. Nou ja, we hebben nog een weekā¦
liefs, Jules
Hallo Allemaal!
Lekker weekend gehad?
Ik wel!
We zijn vandaag 2 jaar getrouwd en nogsteeds helemaal :inlove: !
We doen niets bijzonders vandaag, want we moeten de hond wegbrengen naar schoonzus en we gaan natuurlijk woensdag op vakantie, dus we vieren het daar!
:dance:
Jules, heb je al iets leuks verzonnen? Hoe heeft je zus het ook alweer verteld? Op een speciale manier?
Vrijdag echo⦠vlak voor je vakantie dus! Spannend hoor! Kan je dan het hartje al horen? Of is dat nog te vroeg? :think:
Fijne dag allemaal!
Imani, 2 jaar getrouwdā¦gefeliciteerd!!!
Woensdag op vakantie, geniet ervan. Maar voornamelijk van elkaar!
Heb ik er nou helemaal overheen gelezen? Hoe lang gaan jullie?
Jules, spannend vrijdag een echo.
Wel jammer dat de plannen gewijzigd zijn, om het je ouders te vertellen. Ze zullen vast door het dollen zijn.
KK, ben je inmiddels al weer thuis? Alles goed met je? Hoe gaat het met Caithlyn?
En hoe is het met de andere meiden?
Wij hebben ook een leuk weekend gehad.
Vrijdag was mijn moeder jarig, ze is 50 geworden. En zaterdag was mān schoonmoeder jarig.
Zondag zijn we op visite geweest bij mān broer. De winkels waren open, dus met zān allen even geshopt.
Nog geen rood hier, maar ik wacht nog met testen.
NOD had ik zo snel op 28 dagen gerekend. Ik denk dat ik zaterdag ga testen (mocht ik niet ongesteld worden).
Fijne dag!
Oh Nathalie, ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je dat je niet ongesteld wordt!!! Wat heb je trouwens een jonge moeder :shock:
Imani, gefeliciteerd!! Doen jullie nog iets speciaals vandaag (buiten de hond wegbrangen )?
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: is niet meer nodig.
Laat in de middag ben ik ongesteld geworden, tezamen met een knallende koppijn.
Had ook geen vreemd gevoel in mān buik, geen grotere borsten of misselijkheid. Dus geen ākwaaltjesā, voelde me ook niet zwanger.
Heel 2008 zat ik gemiddeld op 32 dagen. Waarom ik dan weer 28 dagen gerekend heb⦠:wall:
Toedels: Wat jammer! Die %^%$ĆĀ£(&^%ĆĀ£""! :twisted: :twisted: ! Hoe voel je je? Vol goede moed de nieuwe ronde in of ben je het al beuā¦? :hug:
Wij hebben niets speciaals gedaan⦠Wel jammer maar op een maandag zo vlak voor de vakatie is het toch lastigā¦
Gewoon werken, snel naar huis en eten en dan op naar de schoonfam om de hond weg te brengen!
We gaan het uitgebreid vieren in Thailand⦠Lekker 2 weekjes van elkaar, het land en de zon genieten!!! :dance:
Mijn NOD is midden in de vakantie, dus blijven :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ! Na de vakantie zal ik jullie op de hoogte brengen!
Jules, veel plezier op vakantie en met de echo! Graag lees ik het uitgebreide verslag van de echo en hoe je het uiteindelijk aan je familie hebt verteld! Enne⦠doe een beetje voorzichtig op die berg!
Nou meiden! Tot over 2 weekjes!
Ook ik al lang niet meer gepost hier :oops: . Maar we blijven inderdaad wel ons best doen natuurlijk 8) . Je weet maar nooit, we willen geen maand verspillen. Jasmijn is nu wat grieperig. Dus hebben we allemaal slecht geslapen de laatste tijd.
Imani, 2 jaar getrouwd, gefeliciteerd. Geniet van jullie vakantie en hopelijk kom je met goed nieuws terug!
Miepel, beterschap met Jasmijn. Hopelijk voelt ze zich gauw weer goed.
toedels, wat balen weer ongi. 't Is idd wel handiger om met 32 dagen te rekenen als je dat meestal had, scheelt toch weerā¦
KK, gefeliciteerd met je dochter, wat een prachtige naam.
Jules, fijne vakantie!
Hier een tijdje radiostilte gehad, maar heb wel meegelezen hoor. Met mijn man gaat t alweer een stuk beter (en dat is ook weer beter voor t klussen:)). Heb twee cycli getempt, maar had toen een mooie regelmatige cyclus en heb het daar maar bij gelaten. En nu temp ik dus niet, ben ik meteen overtijd (heb halverwege een keer getempd, toen was ie al hoog, dus mn ongi zou er wel zo ongeveer moeten zijn nu). En het zou nog eens heel raar zijn als ik wel zwanger zou zijn, hebben dat moment gewoon niet benut :think: , dus t zal vanzelf wel komen maar ik vind het raar.
Mereltje, je NOD is toch volgende week?? Of klopt het lijstje niet en is het nu heel spannend???
Miepel, voor jou ook! Balen dat Jasmijn zo ziekig is. Hopelijk voelt ze zich snel beter, en jullie daarmee ook!
Imani, fijne vakantie!!!
Nathalie, voel jij je al wat beter? Ongesteld worden is al irritant, zeker als je dan ook nog overal pijn hebtā¦
Hier gaat het goed. Voel me redelijk en doe heel rustig aan. Ik heb nog niet overgegeven, dat vind ik wel heel fijn. Beetje misselijk, moe en vreselijk veel honger. En dan trek in vette dingen hƨ⦠Ik ben een tijd behoorlijk zwaar geweest en dat wil ik niet meer terug. Dus ik moet echt proberen me in te houden, want knakworsten, mergpijpjes en kaasbroodjes van de HEMA hebben ĆĀ©cht geen toegevoegde waarde voor de baby Maar een gewone tosti kan wel, toch??
liefs van Jules
Het was inderdaad niet slim van me om 28 dagen te rekenen.
Maar ik was op dat moment helemaal happy dat we er toch weer voor gaan, dat ik de agenda heb gepakt en snel 4 weken vooruit geteld. Niet meer bij nagedacht verders.
En de pijn, het valt mee. Alleen de 1e dag heb ik knallende koppijn.
Ik ben er alweer bijna vanaf, morgen nog een heel licht dagje.
Imani, hele fijne vakantie!!!
Jules, vrijdag de echo. Laat je nog even weten hoe het gegaan is, voor je op vakantie gaat?
Mereltje, ik weet niet meer zeker of je 11Feb heb door gegevenā¦of dat het een fouteje van mij is, dat ik per ongeluk 2x op de 1 heb gedrukt.
Maar je bent overtijd, hoeveel??? Ben je al van plan om te testen?
Ook goed om te horen dat het beter gaat met je vriend.
Miepel, ik ben ook wel eens een tijdje afwezig. Helemaal niet erg.
Jasmijn nog grieperig? Of hebben jullie nog gebroken nachten?
Ik ga nog even snel een boodschapje doen.