JAN'08 Stoppers! deel 3 - 17 baby's! Compleet!!!!

Mmmm, tja ik heb inderdaad 11 feb opgegeven, maar waarom, dat snap ik niet… als ik terug kijk was mijn vorige ongi op 6 jan begonnen en heb de laatste tijd netjes 4 weken elke keer. Beetje in de war hier dus. Ik wacht het voorlopig wel af, kan haast niet anders dan dat ik uiteindelijk toch ongi wordt.

En Mereltje… nog steeds geen :evil: :twisted: ?

Morgen dus tijd voor echo en natuurlijk kom ik daarna even hier melden of het in orde is!

liefs, Jules

ps tosti gisteren was goor! Heb hem weggegooid…

Jules, van jullie eerste echo…ben/was je nerveus??? En hoe is het gegaan?

Mereltje, heb jij al meer nieuws? Nog geen rood? :pray:

Miepel, hoe gaat het met jou?

wel een beetje gespannen ja :shifty:

het is er één en het hartje klopt! :inlove:

Hij/zij ligt op haar kop, rechts in mijn buik. Het is nu nog een salamandertje, met stomp beentjes en armpjes. Je ziet op de foto de voor- of achterkant, dus geen duidelijk profiel…

Hier is mijn spam:

:thumbup: :dance: :smiley: :thumbup: :dance: :smiley: :thumbup: :dance: :smiley:

Jules, fijne vakantie!

Ben benieuwd hoe je het gaat vertellen en de reactie natuurlijk.

Veel plezier.

tot maandag over een week! We vertrekken morgenvroeg :dance: :dance: :dance:

Hier weer de volgende ronde. 10 maart is (als ik deze keer goed tel) mijn volgende NOD.

Heey mereltje, dan lopen we nu gelijk. Mijn volgende nod is ook 10 maart. Ronde 16 nu :roll: .

He verdikkie. Nu is het wachten op Imani, hopelijk komt ze met goed nieuws terug van vakantie!

Heb de lijst weer aangepast.

Hier gaat alles goed.

Tijdens de ongi veel last gehad van m’n buik. Een stekend gevoel als ik zat (dat heb ik nog nooit zo gevoeld).

Ik kan eindelijk kijken voor nog een kastje, we hebben de meubels verkocht.

Aankomend weekend met m’n moeder mee naar curcus, gaat ze nagels bij me zetten. Ze kan het wel, maar wil graag de papieren ervoor hebben.

Ik merk dat ik een beetje ziek ga worden. Bepaald gevoel in m’n keel.

Had eigenlijk niet anders verwacht, zo is het overdag -2 en dan weer +9…ik ben daar gewoon heel gevoelig voor.

Jaja, ik ben ziek geweest. Heb van de week een hele dag in bed gelegen.

Nu voel ik me wel weer een stuk beter.

Vrijdag had ik filmpje voor S opgezet, en ging even wat dingetjes doen.

Hoor ik haar in ene huilen, en dikke ranen op d’r wang. Dus ik vraag aan haar wat er is.

Wheeeeeee, en ze is weg en komt niet meer terug!

Heeft ze zich zo ingeleefd in de film, en was er zo verdrietig van. Ben maar even bij haar gaan zitten, samen verder kijken.

Hebben jullie nog iets gedaan aan valentijnsdag? Lekker uit eten geweest, of heerlijk vertroeteld?

Ik heb niks aan valentijn gedaan, ben met m’n moeder mee op cursus geweest.

Ze doet een cursus voor nagelstyliste en ik was haar model.

Een hele dag niks doen, maar 's avonds was ik wel gesloopt.

Gisteren zijn we wezen schaatsen.

Ik kan het niet goed, maar heb schaatsen gehuurd en ben ook het ijs op gegaan.

Imani, nog lekker aan het genieten van de akantie?

Jules, hoe is het geweest? En heb je het nog verteld?

Miepel, alles goed met je?

Mereltje, hoe gaat het met jou?

…en hoe gaat het met de zwangere dames?

…en alle dames die al mama zijn geworden?

Nathalie, je bent het ijs opgegaan! Goed, dat is de voorbereiding voor het natuurijs! :lol: Fijn dat je je weer beter voelt.

Wij zijn gisteren teruggekomen van vakantie. 0 keer gevallen en dus 0 botten gebroken :clap: We hebben het inderdaad verteld.

Het ging zo:

Ik zei dat we volgend jaar waarschijnlijk niet meer samen op ski-vakantie gingen. Mijn moeder haakte in: ja, want waarschijnlijk heeft … [schoonzus] dan weer een kleine en … [zus] ook. Waarop ik zei: en Bart. Ze hoorde het niet en ratelde door. Dus ik zei nog een keer: En Bart ook. Verward keek ze naar mijn vriend: wat Bart ook? Toen keek ze mij aan: Nee, hoezo? Bart een kleine? Nee, je maakt een grapje. Jij maakt altijd van die grapjes… Nou weet ik niet of je een grapje maakt. En toen naar mijn vader, die door zat te eten: Je let helemaal niet op. En toen weer naar mij: Je maakt altijd een grapje als je zo zit te lachen. Ik: Nee echt niet. In september wordt het geboren. Om mijn woorden kracht bij te zetten, sprong ik op om de echo te pakken. Toen was toch wel duidelijk dat het écht geen grapje was en riep mijn moeder: Jee, ik word weer OPÃ?! :D. Ze waren allebei heeel blij en hadden het helemáál niet verwacht!

Erg leuke reactie, vooral die uitroep van mijn moeder!

Hilarisch :mrgreen:

Geweldig zeg, hoe je moeder reageert. Ze had het duidelijk dus nog niet van jullie verwacht.

Ik ben wel blij dat je heelhuids bent terug gekomen.

Nog kwaaltjes erbij? Ze zijn vervelend, maar toch zeg ik geniet ervan :mrgreen: :mrgreen:

Haha, ervan genieten :? Ik heb vanochtend mijn plas ingeleverd bij de huisarts, want ik heb zo’n buikpijn! Hopen dat het een blaasontsteking is, daar kan tenminste iets aan gedaan worden…

Verder amper misselijk, gelukkig! Maar wel heel moe. Tja, dat betekent vroeg naar bed en daar geniet ik zeker van!

Hoe voel jij je? Weer helemaal fit??

Nee, het mag niet ten koste gaan van je gezondheid. Ik bedoelde eigenlijk meer de kwaaltjes als misselijkheid, moeheid, gevoelige borsten.

Heb je al een uitslag gekregen van de dokter?

Mijn kwaaltjes zijn: moe en duizelig. Ik ben minimaal misselijk en mijn borsten zijn al een stuk minder gevoelig.

Het was geen blaasontsteking. De arts denkt een geprikkelde dikke darm. Misschien van de stress? Want morgen begin ik aan mijn nieuwe baan…

Dat zou kunnen.

Hoe was je 1e werkdag op de nieuwe baan?

Pffffff vermoeiend en lang! En mijn avondprogramma is ook nog vol… Al denk ik dat ik die eerder af ga breken en lekker om 10 uur in bed probeer te liggen. Vannacht niet zo goed geslapen (had gedroomd dat mijn vriend, ik en de katten aan het kamperen waren en dat iemand de tent en alle spullen had gestolen :think: Verder was één van mijn katten aangevallen door een andere kat en zijn rug was aan flarden gescheurd :cry: ).

Gisteren hebben we de zwangerschap voor het eerst aan onze beste vrienden verteld. Wat bleek… wisten ze het al, omdat mijn moeder het aan de moeder van die vriendin had verteld. Terwijl ik 1000x keer heb gezegd dat ze het voor zich moest houden. Ik was zooooooooo boos :evil: :twisted: . Dachten we met leuk nieuws te komen, zaten zij echt te wachten tot we het vertelden. Het kadootje stond al klaar. Dat voelde zó lullig! Dus voorlopig praat ik even niet met mijn moeder, heb het helemaal gehad met haar!!

Ooooh Jules, wat naar zeg! Je voelt je dan echt voor paal staan.

Zeker omdat je overduidelijk heb gezegd dat ze het voor d’r moest houden. Dit is iets wat je liever zelf verteld.

Ik begrijp je helemaal, en zou door de grond zakken op dat moment.

Heb je inmiddels wel al met je moeder gesproken?

Imani, al terug van vakantie?

Heerlijk genoten in Thailand? En heb je nog nieuws?

Miepel & Mereltje, jullie NOD gelijk!

De groene dagen, maak er gebruik van meiden.