JAN'08 Stoppers! deel 3 - 17 baby's! Compleet!!!!

Hallo Meiden!

Ik ben weer terug!

Ik heb een FAN-TAS-TISCHE vakantie gehad!!! Heerlijk genoten… veel gezien, veel foto’s gemaakt, lekker gerelaxed en boeken gelezen… echt ontspannen! Het was elke dag een graadje of 30-35… Heerlijk!

Op 14 feb had ik mijn NOD… geen :twisted: :twisted: !! Toen uiteindelijk op 16 feb een test gedaan… maar negatief! Manlief was ook een beetje boos omdat ik hem niet had verteld dat ik een test ging doen… Het leek mij zo leuk om hem te verrassen, maar hij wil liever voortaan weten als ik ga testen dan heeft hij ook voorpret en kunnen we elkaar steunen als het weer niet zo is…

Mijn :twisted: :twisted: kwamen maar niet… dus krijg je toch weer een ietsiepietsie hoop… Maar helaas is het vrijdag (na 33 dagen) toch begonnen…

Dus helaas geen leuk nieuws uit Thailand!

Nu gaat manlief deze week een potje inleveren om te kijken of allles ok is met zijn ‘goedje’… Daarna wordt het de gyn voor mij…

We hebben er in ieder geval goed over gesproken en gaan er helemaal voor!

Hoe gaat het hier met iedereen?

Jules: Fijn dat alles goed is gegaan! Niet gevallen! Heb je ook een beetje zon gehad? Hoe is het op je nieuwe baan?

Toedels: Nu weer helemaal beter! Heb jij nog iets van Menies gehoord?

De rest! :-*

Gelukkig heb je een fijne vakantie gehad Imani. Maar wel erg balen dat het deze maand weer niks geworden is :cry: . Hopelijk weten jullie snel meer als je in het ziekenhuis geweest bent. Misschien is het wel iets kleins en dat er simpel iets aan te doen is. Heb je de afspraak al staan? Want de eerste keer dat het bij ons niet lukte en we een afspraak maakten bleek ik ineens zwanger dus heb toen de afspraak weer af kunnen bellen :mrgreen: .

Imani, fijn dat je vakantie zo heerlijk is geweest!!! Moeilijk om weer te wennen hier, of juist gewoon heel goed opgeladen? Echt jammer dat je zo laat toch nog ongesteld werd. Maar wat Miepel zei, was bij ons ook het geval. Hopelijk ook bij jullie!

Ik heb nog niet met mijn moeder gesproken. Ben nog erg boos… maar ach, er zijn ergere dingen. Dus als ze belt, zal ik mijn telefoon dit keer wél opnemen :roll: .

Op mijn werk is het wel leuk, lekker veel uitpluiswerk, dat vind ik wel leuk. En ze hebben een gewéldige kantine. Heb steeds erg veel zin in een kaaskroket, maar die heb ik tot nu toe pas één gehad. Een MacKroket zou er ook wel ingaan :drool: . Maar vriendje is nu GEZOND aan het koken… Ben ook nog niets aangekomen, gelukkig.

Imani, wij hebben op vakantie één dag zon gehad. Maar dat vond ik niet erg, want door het weer hadden we super-sneeuw.

Diner is served…

Hoi allemaal,

Ik kwam ook maar weer eens wat posten. Lees nog regelmatig mee hoor want wil wel op de hoogte blijven.

Imani en Jules: fijn dat jullie zón leuke vakantie hebben gehad. En Imani jammer dat je ongesteld geworden bent. :x

Jules wat rot dat je moeder haar mond voorbij gepraat heeft.

Miepel, Mereltje en Toedels: Hoe gaat het met jullie??? En de rest???

Hier al een 5 weken lange verkoudheid bij Joris. Hij heeft zijn neus zo verstopt dat hij soms erg benauwd is en dan in paniek raakt. Heb al antibiotica kuur gehad en doorgestuurd naar een kinderarts omdat ze eerst dachten dat hij wat aan zijn longentjes had maar gelukkig bleek dat dus niet zo te zijn. Heb 2 verschillende neussprays gekregen, heb deze al een week gebruikt maar het helpt echt geen bal. Als het woensdag nog niet beter is moet ik toch nog maar een keer naar de huisarts.

Weten jullie dat, is het normaal dat een baby van 8 weken al meer dan 5 weken heel erg neusverkouden is? Eerst kwam er ook helmaal geen snot maar hoorde hem wel roggelen in zijn neus. Nu sinds 2 dagen dat er af en toe ook wat (doorzichtig) snot komt. pffffffffffff word er zo moedeloos van, arm jongetje.

Nou even genoeg over onszelf.

Ik ben nog steeds aan het duimen voor de niet zwangeren.

Hoe is het met alle zwangeren en met alle net mama’s?

Tot gauw!!!

Imani, wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad.

En wat leuk dat je mannetje samen met jou de voorpret wil beleven :mrgreen:

Heb de lijst aangepast, met de datum uit je onderschrift.

Ik heb vorige week even contact gehad met Menies. Op KOK is ze niet meer actief, omdat ze daar al een tijdje geen tijd meer voor heeft. Ze was nog niet bevallen, beeb zit nog lekker binnen.

Als ze bevallen is, hoop ik dat ze mij een mailtje stuurt. Anders stuur ik haar van het weekend weer even een mail.

Met mij gaat het goed.

Ik denk dat het klussen deze maand niet helemaal goed is gegaan…verkeerde dagen :frowning: Maar dat weten we pas over 1 1/2 week.

Vanavond nog een keer klussen, baadt het niet dan schaadt het niet

:mrgreen:

Sorry meiden, verder niet bijgelezen. :oops:

Ik hoef deze keer niet in spanning te zitten of ik ongi ga worden. Ga het namelijk gewoon worden want we hebben nul keer geklust deze keer rond mijn ei. Ik heb allemaal wat gekwakkeld. Vorige week een nacht overgegeven en diarree en toen dat over was ben ik met carnaval een avond op stap geweest (zonder wederhelft ) waardoor ik een dag of twee later lichte griep heb gekregen. Dus het is er en niet van gekomen en heb er geen zin in gehad .

Wat is het stil hier…

Hoi Allemaal!

Hoe gaat het hier?

Met mij gaat het goed… Moet wel weer erg wennen na de vakantie aan zoveel stress. (We hebben echt een structureel mensentekort op het werk, waardoor je constant je eigen werk moet combineren met probleem oplossen en ander werk…)

:frowning:

Maar goed… Begin april komt mijn collega terug van zwangerschapverlof, dus hebben we er in ieder geval 2 handjes bij…

Wat betreft de vorderingen om zwanger te worden…

Manlief en ik hebben de laatste tijd veel goede gesprekken gehad en we gaan er allebei voor 120% voor! :inlove:

De 1e stappen zijn gezet… Manlief is vorige week met een potje naar het ziekenhuis geweest en aanstaande vrijdag hebben we een afspraak bij de huisarts. Dan krijgen we de uitslag van zijn onderzoek en zullen we de te nemen stappen bespreken. Bloedprikken bij mij? Afspraak maken bij gyn?

Ik ben blij dat de eerste stappen zijn gezet. Hierdoor ben ik er in mijn hoofd wat minder mee bezig… (Lijkt het. :slight_smile: ) Het is gewoon afwachten wat de uitslag vrijdag is en dan over een paar maanden naar de gyn…

Wel hebben we afgesproken om deze ronde echt netjes elke 2e avond te klussen. Dus niet ineens 2 avonden achter elkaar en dan weer 2 dagen niet! :lol: (En na afloop te blijven liggen! :oops: )

Niet zo spontaan dus, maar misschien helpt het! Dan moeten we maar extra ons best doen om het een beetje leuk en spannend te houden! :mrgreen:

Mereltje, Miepel en Toedels! Hoe gaat het met jullie?

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Juffie: Sta je al op knappen? :slight_smile:

Jules: Alles weer ok met je moeder?

Voor de rest! Groetjes van mij!

Ik bleef naderhand ook altijd even liggen met een kussen onder mijn kont. En bij Jasmijn heeft dat geholpen :mrgreen: :thumbup: .

Hallo!

alles oke hier, maar ontzettend druk met examens/nieuwe baan. Om half 9 's avonds ben ik echt uitgeblust!

Imani, met mijn moeder is het weer oké. Ze heeft er iig erg veel spijt van en er zeker van geleerd. Al zal zij in het vervolg niet meer de eerste zijn die gevoelig nieuws hoort…

Goed dat jullie de stap hebben gezet. Hopelijk heeft de huisarts morgen goed nieuws. Hoe laat hebben jullie de afspraak?

Wij hebben vanavond nog een echo (+ bloedprikken). Toch wel weer heel spannend, of we een kloppend hartje te zien krijgen!

liefs van Jules

ps idd erg stil hier! Hoe is het met de andere dames??

Hoi!

Jules: alweer 12 weken! Wat gaat de tijd toch snel! Dus nu kan je het van de daken gaan schreeuwen!!! Weten ze het op je werk al?

Weer een echo! Fijn! Hou je ons op de hoogte?

Wij hebben morgenochtend om 8.20uur de afspraak bij de dokter. (Dubbele afspraak) Ben benieuwd. Manlief maakt zich natuurlijk zorgen ‘dat het aan hem ligt’, maar mijn gevoel zegt dat het aan mij moet liggen… Zelfs met ‘zwak zaad’ kan een supervruchtbare vrouw gewoon zwanger worden… Kijk maar naar jou! :smiley:

Nu heb ik alle gegevens uitgeprint en als ik zo naar mijn laatste rondes kijk, hebben we ook wel wat kansen gemist… In nov/december waren we allebei heel druk op het werk en hebben we ook maar 5 keer per ronde geklust… :oops:

Dus misschien valt het allemaal wel mee… Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik in de zomer meer weet of zwanger ben…

Ik hou jullie op de hoogte!

Gisteren was Juffie nog niet bevallen (las ik ergens…)

Juffie: ik duim voor je! Laat dat mooie meisje maar komen!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Fijne dag!

Ik ben de afgelopen week niet online geweest.

Zag nog geen babynieuws van Juffie.

Van Menies heb ik nog niks gehoord.

Imani, morgen de uitslag. Spannend! Maar de stap is genomen, het zal jullie uiteindelijk wel lukken.

Miepel, jammer dat deze ronde niks is geworden.

Mereltje, alles goed met je?

Ik zit weer in de volgende ronde.

We hadden ook verkeerd geklust. Perfect voor een ronde van 28, maar mijn rondes duren iets langer. Deze ronde was 30 en die daarvoor 32.

Binnenkort gaan we een midweek naar CP. Ik heb er zin in.

Lekker thuis ff de boel de boel laten, en lekker genieten.

Voor die tijd kom ik nog even langs.

Hoi hoi!

Even snel laten weten hoe het was bij de dokter…

Weinig nieuws… de uitslag van het onderzoek was nog niet ‘geautoriseerd’, dus het lab mocht de uitslag nog niet aan de ha geven… ???

Nu moeten we maandag bellen voor de uitslag…

Ik krijg zowiezo verwijsbrief voor de gyn, maar die wil ze pas schrijven als ze de uitslag van het goedje van manlief heeft… DAn kan ze waarschijnlijk meer details verwerken…

Verder allebei een formulier voor algemene bloedtest gekregen…o.a. testen of suikergehalte goed is en schildklier werkt?

We zien het wel!

Fijn weekend!

:-*

Imani, wat een domper zeg, dat je nu langer moet wachten. Maar hoop dat de uitslag maandag goed is!

Nathalie, lekker even een paar dagen weg! CP is ook leuk voor je meisje, lekker veel te doen, toch?!

Hier alles oke. Inmiddels is bijna iedereen ingelicht, ook op het werk :smiley: .

liefs, Jules

Hoi meiden,

Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij.

Jules, mooi dat alles goed gaat. leuke reacties gehad op je werk?

Imani, wat balen dat de uitslag nog niet binnen was, hopelijk morgen wel.

:pray: voor een goede uitslag.

Toedels, balen dat je verkeerd geklust had. Veel plezier in CP!!!

Hier gaat het ondertussen prima. ik heb ander werk, op verschillende plekken, dus druk en nieuw en afwachten hoe het bevalt. Hub is gelukkig weer ongeveer beter, gaat nu best goed met hem. Komende week weer NOD, ben benieuwd of het wat oplevert. Heb in deze periode toch wel een dubbel gevoel over zwanger willen zijn :think: . Ach, ik merk vanzelf wel hoe het wordt.

Ik kom wel weer melden als ik nieuws heb over mn NOD *zwaait

Net ongi geworden. Maar dat wist ik. Deze ronde niet geklust tijdens mijn ei vanwege ziekte. Waarom moet dat dan ook altijd net dan zijn . Deze keer wel 26 dagen i.p.v. 28. Ronde 17 alweer.

Hoi Hoi!

Hoe gaat het hier?

Miepel: wat vervelend dat je weer ongi bent… :frowning: Vooral frustrerend dat je ziek was tijdens groene dagen… dan ga je je inderdaad afvragen of dat het lot is!! Maar hou hoop! Het is bijna april!

:smiley:

Mereltje: Wat fijn dat het weer beter gaat met je mannetje!! :smiley: Dat is toch wel het belangrijkste! Met je nieuwe werk en dan zwanger worden… tja dat is inderdaad lastig! Maar het is ook lastig als je vaste kracht bent en alle kennis hebt van een afdeling/bedrijf en dan voor een paar maanden weg bent… Dat knaagt ook aan je schuldgevoel! :oops:

Het komt waarschijnlijk nooit 100% goed uit, maar oh wat willen we het graag! En als we eenmaal die kleine baby in onze armen hebben, dan zijn al die twijfels/stress/schuldgevoelens onbelangrijk geworden! :lol:

Hier nogsteeds geen uitslag van de dokter! Het lab heeft de uitslag nog steeds niet ‘geauthoriseerd’!

Ben benieuwd…

Zodra ik iets weet, zal ik het melden!

Groetjes aan iedereen!

Nou Imani, wat balen dat het nog steeds niet bekend is. Hoop voor je dat je t snel te horen krijgt.

Hoi!

De uitslag is binnen! Het resultaat is positief ‘geen afwijking gevonden die onze plannen in de weg staan’. :smiley: :dance:

Dat scheelt weer! Wel kwam bij mij natuurlijk meteen de gedachte op: Het ligt dus aan mij…! :oops:

Manlief was het daar niet mee eens! Het lukt ONS nu nog niet, vindt hij! :inlove:

Onze eigen HA was er niet vandaag. Manlief had (mannelijke) vervanger aan de telefoon. Die benadrukte dat het natuurlijk nog prima zomaar kan gebeuren… Dus daar hopen we dan maar op!

Verwijsbrief kan ik deze week ophalen…

Nu weer even verder werken!

Groetjes aan iedereen!

@Imani wrote:

‘geen afwijking gevonden die onze plannen in de weg staan’. :smiley: :dance:

wat een prachtige formulering :mrgreen: . Fijn, zo’n goed resultaat. Hopelijk dat jullie dat ook gaan merken met een zwangerschap. Zou zo fijn zijn… Succes met de verwijzing straks.