Fijn Imani!!! Dat vind ik eigenlijk wel een felicitatie waard!
Hoi Hoi!
Hoe gaat het hier…?
Rustig!
Even ego-momentje:
Ik heb dinsdag-avond nog een mega emo-avond gehad! Ik had al gezegd dat door de uitslag van manlief, ik onzekerder werd… “Het ligt dan zeker aan mij”- gevoel… Kreeg van manlief niet echt een duidelijk antwoord over wat de dokter nou precies had gezegd… De HA zei wel dat ‘er geen afwijking was gevonden die onze plannen in de weg staan’ maar ik kreeg niet echt een duidelijk antwoord hoe ‘goed’ het dan was… Niet zoals bij Jules… zoveel miljoen! Hij begreep mijn probleem niet, hij is immers niet onvruchtbaar! Of hij dan super zaad heeft of zwak zaad, er is een bevruchting mogelijk… Nu is het mijn beurt om me te laten onderzoeken en wellicht is er bij mij ook niets aan de hand en is het gewoon een kwestie van verkeerd timen of pech hebben gehad…
Hoe dan ook… Mede door stress op werk… was ik helemaal emo!
Woensdagmorgen nog met dikke ogen gelopen, maar daarna ging het wel weer!
Het lukte alleen niet om gisteravond te klussen… :oops: Dat hebben we nog nooit gehad! We hebben wel een poging gedaan, maar we zaten niet op dezelfde golflengte en toen was the mood voorbij! Ik vond het echt vervelend!
Maar goed… ik heb het nu van me afgeschreven, dus dat lucht ook wel weer op! De groene dagen zijn voorbij (denk ik) dus voor de poging maakt het niet uit maar voor de fun was het wel leuk geweest!
Juffie is volgens mij vandaag aan het bevallen! Sterkte! En ik ben benieuwd naar je meisje!
Jules: Hoe gaat het? Hoe heb je het aan iedereen verteld? Nog op een ludieke manier?
Mereltje: wanneer is jouw NOD? Bijna?
Groetjes aan iedereen!
En nogmaals sorry voor mijn ego-zeur-moment…
Imani :hug: . Ik kan me best indenken dat je emo wordt van deze dingen. Maakt je toch onzeker dit.
Mijn NOD was dinsdag. Ik heb af en toe getempd en weet daardoor zeker dat mijn eisprong vandaag tenminste 14 dagen terug is. Waarschijnlijk meer. Als ik dit weekend nog niet ongi ben ga ik testen.
Juffie, succes.
Snel testen mereltje, we willen het weten :oops: :mrgreen: !
Dat je dat zolang volhoudt?
Het zou wel weer eens tijd worden voor een zwangere. Het staat al weer een tijdje stil hier. Maar goed…inmiddels weten we dat we dat niet voor het zeggen hebben.
Imani, wanneer kun je terecht bij de arts voor de onderzoeken voor jezelf? Het zal wel meer rust geven denk ik als je weet of er bij jou misschien iets is wat een zwangerschap of bevruchting belemmerd. Misschien is er ook helemaal niks en is het gewoon nog niet gelukt. Vond die onzekerheid ook verschrikkelijk voordat ik de eerste keer zwanger was. Nu ook wel maar we weten in ieder geval dat het kan. Dat geeft wel hoop.
Ik
voor ons vieren die nog over zijn.
Sorry :oops: breek heel even in :oops:
Ben # 5 die nog niet zwanger is, want ook sinds januari 2008 ‘bezig’
Heb me nu een 2de cyclus laten behandelen bij een accupunturist omdat we het jaar overschreden zijn, en ik dit toch minstens wilde proberen.
Gelukkig constateerde hij dat er lichamelijk niks fout was, alleen mijn nier of nierenergie lag fout :think: en die heeft hij iig goed gelegd.
5 jaar geleden, toen we voor de 1ste keer zwanger wilde raken, lukte het meteen na deze behandeling, dus ik heb goede hoop, ook al is het nu niet ‘meteen’ gelukt.
Meiden, die nog niet zwanger zijn, een dikke knuf van mij :hug:
Meiden, die zwanger zijn, of al een wondertje hebben, mega proficiat :dance:
Ik breek weer uit :oops:
:-* Jeanine
Hoi!!
Survivor:
Wat leuk dat je even een berichtje achterlaat! We staan altijd open voor nieuwe meiden hoor! Dus als je vaker wil posten… gezellig!
Accupuncturist… Interessant! Zal het zeker onthouden als extra optie!
Mereltje:
Wat knap dat je zo geduldig bent!!
Ik heb vorige maand ook pas 2 dagen na mijn NOD getest… Ik begrijp dat steeds meer… Vorig jaar wilde ik bij wijze van spreken al 2 dagen voor mijn NOD testen… nu wacht ik ook liever wat langer! Dan kan je in ieder geval genieten van het gevoel dat het misschien raak is!
Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je!
Hou je ons op de hoogte??
Het wordt wel weer eens tijd voor een zwangerschap bij de januari 2008 stoppers!
Alle andere ladies!
Fijn weekend!
Juffie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sofie Elianne!!!
Ik heb niet tot zaterdag gewacht met testen :oops: :inlove: :mrgreen: :shifty:
Als alles goed gaat mogen we rond half november een kindje in onze armen houden. Ben er heel blij mee, maar vind het ook erg spannend. :silenced:
Mereltje :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd!!!
Joehoe!!! Mereltje, Gefeliciteerd!!
Kun je voor toedels, imani en mij wat :: :: :: :: :**: strooien :mrgreen: ?
Ik heb een e-mail van Menies gekregen.
Ze is op 26 Februari bevallen van een zoon. Hij heet Lars.
Menies, nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lars!!!
Deze week ben ik op vakantie.
Volgens mij een hele groene week, hopelijk komen we er ook nog aan toe.
Wauw Mereltje, gefeliciteerd! Super zeg, en dat na dat lange wachten.
Andere 3 (of 4?) meiden, heeeeel veel succes, ik duim mee!
@mereltje85 wrote:
Ik heb niet tot zaterdag gewacht met testen :oops: :inlove: :mrgreen: :shifty:
Als alles goed gaat mogen we rond half november een kindje in onze armen houden. Ben er heel blij mee, maar vind het ook erg spannend. :silenced:
Wauw geweldig :dance:
Mega proficiat :-*
Wie weet brengt het mij ook nog geluk nu ik hier schrijf

Grz Jeanine
Mereltje!
Zie je wel!!! Van harte gefeliciteerd! Joehoe!!! :dance: :dance:
Wat fijn!
Hoe reageerde je hub?
Heel het weekend op een roze wolk gezeten???
Heerlijk hoor! Geniet er maar van!
Kom maar door met die hormoontjes!
Hier alle ok! Volgende week is mijn NOD… dus dat wordt weer :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !!!
Fijne dag allemaal!
Hoi!
NOD is Niet Ongesteldheid Dag…
Met andere woorden de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden volgens je gemiddelde cyclus, maar je hoopt natuurlijk dat je dat niet wordt…! :lol:
Hoe noem jij dat dan? :think:
Nog even over die accupuncturist:
Wat heeft hij gedaan?
Moet je een aantal behandelingen ondergaan?
Groetjes!
Bedankt voor de felicitaties allemaal. We zijn er allebei helemaal blij mee, we hebben het er voortdurend over en zijn ook ineens weer extra verliefd. We zitten niet echt op een roze wolk, maar wel heel erg blij dus.
Ik zal even strooien: :: :: :**:
Menies, gefeliciteerd met je zoon!
Toedels, fijne vakantie, geniet ervan en tot gauw.
Imani, voel je wat voor n acapuncturist dan?
Ok, NOD, ik snap hem en zal proberen hem te onthouden :oops:
Dat is deze cyclus dus 26 of 28 maart geloof ik :think:
De acupuncturist heeft in de intake mijn nier goed gelegd en me druppeltjes gegeven tegen stress en om de polariteit/gifstoffen in mijn lijf te verlagen.
Per cyclus heb ik een behandeling op dag 5, 6 of 7, en dan weer op dag 11/12 (als je op zijn vruchtbaarst bent volgens hem) en dan dus met huiswerk naar huis :dance: Hij zet tijdens die behandeling naaldjes om je energie goed te helpen stromen ofzo :think: Mijn hele buik staat dan vol :lol:
Hoi hoi!
Bedankt voor de info! Ik zou zelf nu niet meteen naar de accupuncturist rennen, maar ik vind het wel interessant! (Mijn schoonzus gaat naar een accupuncturist ivm slaapproblemen…)
Kom maar door met die hormoontjes! Misschien helpt het!
Ik heb niet het gevoel dat het deze keer raak is… Heb wel last van pijnlijke (.)(.) maar ja… dat heb ik bijna elke maand!
We shall see!
Groetjes allemaal!