JAN'08 Stoppers! deel 3 - 17 baby's! Compleet!!!!

Mereltje, ik heb je berichtje helemaal gemist!!! Gefeliciteerd zeg!!!

Hoe voel je je??

Ben heel blij voor jullie :dance:

Een acupuncturist zou niets voor mij zijn. En wat zwanger worden betreft heb ik die ook niet nodig :wink: dus dat scheelt.

Imani, zou leuk zijn als je gevoel je bedriegt :pray:

Jules, bedankt voor je felicitatie!

Survivor, dag 11/12 zal best het vruchtbaarst kunnen zijn. Bij ons deze keer wel iig, we hebben slechts een keer de groene dagen benut en wel op dag 11/12 (weet niet welke van de twee omdat ik niet exact meer wist wanneer mijn cyclus begonnen was):mrgreen: .

Wij zijn nog steeds helemaal blij! Met mij gaat het wel prima. Vorige week was ik extra moe, maar had ook veel gewerkt. Verder geen last van misselijkheid of andere kwaaltjes. Aan de ene kant heel fijn, aan de andere kant blijft het daardoor wel heel onwerkelijk. Ondertussen zijn we een beetje aan het vooruit denken, met name qua werk. Ik werk namelijk gedeeltelijk als zelfstandige (na de zomer waarschijnlijk alleen maar), dus niet op een reguliere manier zwangerschapsverlof. ook even puzzelen qua hoeveel ik ‘moet’ werken, om rond te blijven komen op de huidige manier, vooral omdat manlief eigenlijk ook minder wil gaan werken tzt. Op dit moment kan het precies zoals we verwachten dat het gaat zijn, maar t houdt niet over. En ik kan er geen werk bij toveren, dus het is wel een punt van aandacht (hmm kan natuurlijk ook wel mn tarief verdubbelen, maar daar trappen ze vast niet in :think: )

Hello Ladies!

Hier even een kort berichtje van mij!

Ik heb vanmorgen naar het ziekenhuis gebeld voor een afspraak bij de gyneacoloog. Ik kan meteen aanstaande maandagmiddag al komen! :shock: (Er was een gaatje gekomen en anders werd het eind april!!!) Ik had verwacht dat ik een maand of 3 moest wachten!

Heftig he?

Manlief moet ook mee… Gesprek met 'fertiliteitsarts’en wat onderzoeken voor mij… Spannend! :o

Nu wordt het dus zondag testen voor de zekerheid… en dan maandag naar het ziekenhuis! (Ik hoop trouwens niet dat ik dan ongesteld ben… :shock: )

Maar goed… We zien het wel!

Groetjes voor jullie allemaal!

Oh Imani, spannend zeg. t Lijkt me wel fijn dat je er niet heel lang tegenaan hoeft te zien, maar ja, ook weinig tijd om aan t idee te wennen. veel succes maandag!

Imani, wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen! Heb je wel geluk mee hoor!! En dit weekend ook nog je NOD… Spannend hoor!

Mereltje, 't wordt vast puzzelen… Maar jullie komen er vast wel uit!

liefs van Jules

Dames: hierbij een leuk nieuwtje voor de maandagochtend…

IK BEN ZWANGER!!!

:dance: :dance: :dance:

:smiley:

Heb de afspraak bij de gynaecoloog dus maar afgezegd!

:smiley:

Joehoe, Imani, gefeliciteerd!!! Fantastisch!

WHAUW MERELTJE EN IMANI GEFELICITEERD

DAS GOED NIEUWS. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

EN NU LEKKER GENIETEN

MIEPEL en TOEDELS :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: Die zijn voor jullie!!!

Ik blijf voor jullie duimen hoor.

ff niet geweest hier, en wat zie ik, 2 zwangeren erbij!!

Wat geweldig, imani en mereltje gefeliciteerd!!!

Hoe voelen jullie je?

En Jules ook al een eind op weg, hoe gaat het met jou?

Miepel en Toedels, voor jullie blijven mijn duimen draaien!!

En survivor nieuw hier, hoop ook voor jou op goed nieuws!

Hier gaat verder alles goed, geniet volop van ons kereltje, alweer 3 maanden, de tijd vliegt!

:-*

Imani! Wat super zeg! Gefeliciteerd!!!

Nog 2 te gaan dus? Ik duim flink hard mee hoor voor jullie!

Imani, mega proficiat zeg :dance: :dance: :dance:

Wij het afgelopen weekend naar Egmond aan Zee geweest 8)

Genoten :lol: genoten :lol: genoten 8)

Echt ontspannend. Dit moet goed geweest zijn voor mijn lijf 8)

:-* Jeanine

Heey Imani, helemaal super zeg!! Gefeliciteerd! Zo is het dus bij mij de eerste keer ook gegaan. Had een afspraak gemaakt in het ziekenhuis en heb die toen ook af kunnen bellen omdat ik toch zwanger bleek.

Nu wij nog. Kun je voor Toedels en mij nog wat strooien :mrgreen: . Want wij zijn nou wel een beetje zielig :frowning: :cry: …of niet Toedels?

Hallo Ladies,

Hoe gaat het ermee?

Met mij gaat het ge-wel-dig! :smiley:

Betrap me erop dat ik regelmatig aan het neurien ben! :oops:

(En een van de directeuren vroeg net of ik misschien jarig was omdat ik zo’n smile had! Heb maar gezegd dat ik zo blij was dat ik alle salarisstroken al had verwerkt!)

Niet echt kwaaltjes nog… Alleen enorme dorst! Daardoor veel drinken en dus veel plassen… Daarnaast beetje buikpijn alsof :twisted: :twisted: komen, maar dan minder heftig…

Hopelijk blijft het zo :pray: en anders… ik heb het er allemaal voor over!

Mereltje: Hoe gaat het met jou? Ben je al aan het idee gewend? (Ik nog niet!)

Jules: alles ok? Heb jij al kwaaltjes?

Toedels: je zal nu wel bij CP zitten… Heb je het leuk?

Survivor: Heerlijk naar Egmond! Het was prachtig weer afgelopen weekend! Daar heb je wel echt geluk mee gehad! Ben je nog naar het strand geweest met je kleine man?

Miepel: Hoe gaat het met je? Bijna april! :pray:

Juffie: Hoe gaat het met Sofie? Zit je nog op de roze wolk?

Summer: hoe bevalt het moeder-zijn? Je moet zeker weer bijna aan het werk?

Helma en Littlewonder: Hoe gaat het met jullie mannetjes?

Nou dames, nu weer even aan het werk!

Hierbij nog wat hormoontjes voor Toedels en Miepel! :: :: :: :: :: ::

Haha, geweldig Imani!! Zo ging het bij ons dus ook. Fijn hè, dat je nu de mmm niet in hoeft!

Van harte gefeliciteerd!!

Met mij gaat alles goed hoor Imani. Deze maand ook goed geklusd rond mijn ei dus hoop dat het deze maand al raak is. Anders weten we het pas in mei als april DE maand is. Mijn volgende nod zal dan vallen in mei.

Miepel, ik hoop voor je dat het raak is :pray:

Imani, hier voelt het ook nog erg onwerkelijk hoor. Ik heb eigenlijk niet echt klachten, dus ik weet alleen aan d ewegblijvende ongi en de positieve test dat ik zwanger ben. Dus tja, moet nog wel wennen…

@Imani wrote:

Survivor: Heerlijk naar Egmond! Het was prachtig weer afgelopen weekend! Daar heb je wel echt geluk mee gehad! Ben je nog naar het strand geweest met je kleine man?

Ja ja, heerlijk weggewaaid op het strand met Connor :inlove: Hij vond het geweldig. Toen ik na 3 uur kou lijden, echt terug naar ons huisje wou, wou hij nog absoluut niet weg :lol:

Lieve allemaal die zwanger is, of al een kleine heeft :inlove: Geniet van iedere seconde. Schrijf zoveel mogelijk op zodat je het later nog eens terug kan lezen. Besef dat het een wonder is :inlove: Ikzelf dacht echt te genieten van mijn 1ste zwangerschap en van ons lieve babietje Connor :inlove: Maar nu hij alweer ruim 4 jaar is, heb je echt zoiets van: IK HAD NOG MEER MOETEN GENIETEN :inlove: :inlove: :inlove:

Het is het mooiste wat er is :inlove:

Dus nogmaals, allemaal MEGA PROFICIAT :dance:

:-* Jeanine

Survivor: Vandaag is je NOD!!! Nog geen :twisted: :twisted: ?

Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je!

Net als voor Miepel en Toedels natuurlijk!

Hierbij nog wat hormoontjes!

:: :: :: :: :: :: :: ::

Merk zelf nog weinig van mijn prille zwangerschap… Wel veel dorst! Verder slecht slapen de eerste nachten (zal wel van de opwinding zijn) en vanaf 's middags beetje buikpijn. Maar voel me niet echt ‘zwanger’ ofzo! Maar ja… weet ook niet hoe dat zou moeten voelen! :think:

Hahahahahahaha!

Fijne dag allemaal!

Thanks voor de hormoontjes :-

Ik voelde af en toe zo’n tinteling in mijn melkklieren :wink: toen ik zwanger was van Connor. Maar verder geloofde ik het ook pas echt toen, toen ik 14 weken zwanger was, en inmiddels zelf getest had, bij de ha, en door moeders voor moeders :thumbup:

Het is zo wonderlijk, dat ik het ook absoluut niet kon geloven in het begin.

Hoe dan ook, GENIET er van :-