JAN'08 Stoppers! deel 3 - 17 baby's! Compleet!!!!

Hoi meiden

Imani, wat een geweldig nieuws!!!

Wel fijn dat je nu niet het medische traject in hoeft te gaan.

Wil je me nog even een pb sturen met de ontbrekende gegevens voor de lijst?

Survivor, ook een jan2008 stopper. WELKOM!

De lijst staat op pagina 1. Als je ook op de lijst wil, stuur me dan even een pb met jou gegevens.

Miepel, wij hebben dezelfde NOD, spannend he.

Meiden, ik ben al weer een week terug, maar ben erg druk. En had nog geen tijd gevonden om op het internet te zitten. Vandaar ook deze late reactie.

We hebben een fantastische week gehad. Mooi weer, dus veel buiten geweest. 's avond was onze meid gesloopt, en viel als een blok in slaap.

Ik zat volop in de groene dagen daar, maar denk dat we die wel goed benut hebben. Het is nu afwachten.

Tot de volgende keer.

Hallo Dames!

Hoe gaat het ermee?

Survivor: Hoe gaat het? Zijn je :twisted: :twisted: gekomen? Of :pray: ?

Mereltje: alles ok? Heb jij al ergens last van? Wanneer heb je eerste afspraak bij Vk?

Miepel: al aanwijzingen of het gelukt is? Morgen is het april! :smiley:

Toedels: nog even wachten voor jou… maar groene dagen benut! :mrgreen:

Met mij gaat het goed… Soms denk ik, te goed! Heb nergens last van! Alleen 's avonds MOE en hele dag veel dorst, maar verder niets! :o Dan ga ik daar natuurlijk weer aan twijfelen! Gaat het allemaal wel goed???

Maar goed nieuws! Ik heb een afspraak bij de VK! Op woensdag 22 april mag ik komen en meteen een echo! :dance: :dance: :dance:

Spannend!

Voor mij gevoel weet ik al weken dat ik zwanger ben… maar het is natuurlijk nog maar een weekje! Ik ben pas 5w4d…

Maar: voor je het weet is het 22 april!

Fijne dag allemaal! Geniet van het zonnetje! :smiley:

Imani, het gaat om de maand van bevruchting en aangezien die in Maart is geweest zou deze ronde nog niet mee moeten tellen. Maar de volgende dus wel. Ik hoop het zo :pray: .

Helaas, WOD: 30 maart :roll:

Ach ja, tenminste niet met Sinterklaas uitgerekend :wink:

Nu gaan we voor een januari baby :pray:

Ach nee, we zien wel of het ons nog gegund is :think:

Ik sla nu ff een rondje over bij de acupuncturist. Kost me een rib uit mijn lijf en ik ben er veels te veel mee bezig, dus ff rust in mijn koppie en mijn lijf en dan zien we wel verder

:-* Jeanine

Survivor: Wat vervelend! :frowning:

Ik blijf voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !

En hormoontjes strooien! :: :: :: :: :**:

Daar heb ik er genoeg van! :smiley:

Ben sinds gisteren 's morgens een beetje misselijk! :silenced:

Vanmorgen echt boven de wc gehangen, maar behalve een paar slokken water en een halve vitaminepil… niets… Daarna was het wel weer over!

Ben ook weer even 2 minuten op bed gaan liggen en toen verdween het weer zo snel al het gekomen was! Gelukkig!

Ik hoop maar dat het hierbij blijft… Alleen een beetje misselijk 's morgens vroeg, zodat ik gewoon op werk kan functioneren (en het dus nog niet hoef te vertellen!)

Komt allemaal goed!

Hebben jullie al een beetje van het zonnetje kunnen genieten?

Ik heb gistermiddag heerlijk een boekje gelezen in de tuin! Laat die lente/zomer maar komen! :lol:

Fijne dag allemaal!

Weer ongi :twisted: .

Miepel, erg jammer.

Ik ga heel hard duimen dat die man van de voorspellingen dan nu gelijk krijgt, en dat het deze ronde gaat gebeuren. :pray:

Ook bijna mijn NOD. En heb er niet zo’n heel goed gevoel over…

Ik heb op dit moment knallende koppijn, en dat is meestal geen goed voorteken.

Maar zolang ik nog niet ongesteld ben, heb ik hoop :smiley: We zullen het gauw genoeg weten.

Ik hoop het voor je :pray: . Bij mij hetzelfde altijd ja. Zodra ik hoofdpijn krijg dan weet ik dat het eraan zit te komen.

Zou heeeeel fijn zijn als het raak is voor je, dan ik deze maand en het lijstje is compleet :thumbup: !

Kan er misschien nog iemand :: :: :**: strooien?

Ook hier weer een ronde verder… :evil:

Hè dames, wat jammer weer!

Ik gun jullie die positieve test zó!

Dus hier:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Dat moeten er genoeg zijn Jules :mrgreen: . Ik heb ze gevangen :thumbup: !

Allemaal :hug:

Balen hè :roll:

:**: ik heb er ook stiekem wat gevangen :wink:

hopelijk vinden jullie dat niet erg

Ik zal ff pb, want ik wil toch ook wel op het lijstje, is hier best gezellig :lol:

ff ons eerste wonder showen :inlove: :inlove: :inlove:

Goedemorgen dames!

Wat vervelend!

Hierbij nog wat hormoontjes:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Hopelijk helpt het! :pray:

Goeiemiddag!

Weinig nieuws, ben nog steeds ongesteld. :evil:

Zat me net te bedenken…mocht het deze ronde raak zijn, dan uitgerekend in 2010.

En dat klinkt echt heeeeeeeeel ver weg. :frowning:

Volgende maand wordt m’n meissie 4 jaar!

En gaat dan meteen naar de kleuters :dance: Ze heeft er ook zoveel zin in.

Vooral blijven strooien :**: :mrgreen:

Survivor: Wat een mooie foto van jullie 1e wonder :inlove:

Je bent toegevoegd op de lijst.

Ik ga nu lekker van het zonnetje genieten :mrgreen:

Toedels en Miepel, ik baal met jullie mee.

Even strooien dan maar weer: :: :: :**:

Survivor, wat is je zoon een stoere knul!

Fijn Paasweekend allemaal!

Iedereen fijne pasen gehad? Al is het nog niet helemaal voorbij…

Zit een beetje met een dilemma.Voorzover je het een dilemma kunt noemen…

Op donderdag ga ik altijd sporten. Maar aangezien de "voorspeller"had gezegd dat April DE maand zou moeten worden en ik eerdaags mijn eisprong ga hebben twijfel ik of ik wel moet gaan. Ik weet wel dat het niet van invloed heeft maar ben bang dat er toch teveel “geschud” :eh: gaat worden met dat sporten en dat daardoor de bevruchting negatief beinvloed wordt. Zeg misschien iets heel doms :shifty: maar hoe denken jullie daarover? Zal ik gewoon gaan of niet :think: ?

Hoi hoi!

Hoe gaat het met jullie?

Lekker genoten van het mooie weer met de Pasen?

Miepel: Wel of niet sporten? Tja… geen idee! Ik denk dat ‘schudden’ geen effect heeft op de bevruchting als het goedje van je man eenmaal binnen is… Ik neem tenminste aan dat je niet gaat sporten meteen na het klussen? :mrgreen:

Bij mij heeft het (volgens mij) geholpen dat ik de laatste ronde met opgetrokken knieen in bed bleef liggen…

Maar je kan een keertje sporten overslaan! Als je twijfelt zou ik dat zeker doen! Dan hoef je je achteraf geen zorgen te maken wat het effect zou kunnen zijn! Bovendien: het is heerlijk weer! Lekker met man en meisje naar buiten! (wandeling na het eten ofzo?)

Succes!

Met mij gaat het goed! Beetje misselijk ‘s morgens maar na het eten van een banaan gaat het ok! Dan rond een uurtje of 9.30 na een lekker kopje thee op het werk en de start van de hectiek van mijn baan gaat het beter! (Wellicht omdat ik dan ook geen tijd heb om er aan te denken? :think: )

Volgende week woensdag de echo! :dance:

Spannend! Dan gaan we het daarna rustig aan directe familie (ouders, zussen) vertellen! We willen half mei een borreltje organiseren voor onze beste vrienden! (Onder het mom van ‘begin van de zomer’ of ’ inwijden van onze nieuwe tuin’) Nu maar hopen dat ze niets vermoeden…

En op werk… ik hoop dat nog even geheim te houden! Maar dat ligt natuurlijk aan hoe goed ik me blijf voelen?

Mereltje: wanneer heb jij je 1e echo? Heb jij het al aan mensen verteld? Plannen?

Toedels: Ben je lekker naar de camping geweest?

Survivor: Hoe gaat het met je? Al in je groene dagen?

Fijne dag allemaal!

Heey Imani, fijn dat alles goed gaat. Ik heb nu al 18 rondes met een kussen onder mijn kont gelegen dus daar kan het niet aan liggen :mrgreen: .

Wat is de reden dat je nu al een echo krijgt? Dat is toch pas met een week of 12?

Hoi Miepel!

Deze VK doet een echo met 8 a 9 weken en volgende week zit ik op 8w5d… Ik weet ook niet waarom ze daarvoor kiest… Ook bloedprikken enzo! Vind het wel een fijn idee! Wel jammer dat daarna pas de eerstvolgende echo met 20 weken is, tenzij er aanleiding is voor extra echo’s… maar goed! We zien wel!

Ga je nog sporten vandaag?

Fijne dag!

Hierbij voor jou, Toedels en Survivor nog wat hormoontjes: