Toedels, hoe is het met jou? Nog steeds in je gewone broeken? En weet S het ondertussen al?
Imani, een kerstkindje is niet te hopen voor jou :). Het duurt nu echt niet lang meer he.
Jules, hoe is het met Mare?
Littlewonder, hoe is het bij jullie? Aan het verhuizen geloof ik? Althans dat dacht ik ergens anders te lezen.
Hier gaat t nog steeds prima. Vanaf morgen mag ik thuis bevallen, maar ik denk dat het nog wel even op zich laat wachten. Heb wel wat meer harde buiken dan eerst, maar verder niets… Bovendien zit mijn broertje tot eind van deze week nog in t buitenland, wil toch ff wachten tot hij weer in de buurt is. Vorige week een extra groeiecho gehad, ze dachten dat beeb te klein was, maar dat bleek niet zo te zijn :thumbup:
Hallo!
Hier gaat het prima! Mare ligt nu sinds een week weer in haar eigen bedje op haar eigen kamer te slapen! Ze was erg onrustig, huilde en spuugde veel. Wilde overdag niet meer slapen! Vanochtend zijn we bij de kinderarts geweest en nu krijgt Mare spul tegen maagzuur. En jawel, het werkt! Ben erg blij, want een huilend babietje is niet leuk
Verder groeit ze als kool. Hmmm, nee sneller dan kool :shock: .
Mereltje, wil je thuis bevallen? Hoop dat je ukkie nog een weekje blijft zitten, maar er dan snel uitkomt! Ben je je buik al zat?
Hoe is het met de andere dames? Imani, bijna met verlof :dance: ! Nathalie, groeit je buikje nu goed?
liefs, Jules
@Imani: :oops: Oeps, maandje verrekend, nee hoop idd niet dat het nog een kerstkindje wordt. Het kan eventueel nog een sinterklaaskindje worden, andere man in het rood
:-*
@Mereltje, het wordt spannend zeg! Heel veel succes alvast!
We zijn idd aan het verhuizen. nouja, we zijn eerst naar ons tijdelijke huis verhuisd, en zijn nu erg hard aan het klussen in ons nieuwe huis. Tja, met een kindje is een tuin toch wel heel erg lekker. En in ons oude huis hadden we een trap naar boven en een trap naar beneden (drive-in huis) in de woonkamer, en dat vind ik niks met een kindje. Dus in ons nieuwe huis een trap in de gang en een heerlijke tuin.
@jules, gelukkig werkt het bij Mare, zo sneu als ze zich niet lekker voelt.
Tjonge, dat we nog steeds als stoppers schrijven he Terwijl er al zoveel baby’tjes zijn (en volgens mij zelfs als dreumessen).
Jules, het is wel de bedoeling dat ik thuis beval inderdaad. Het zwanger zijn op zich ben ik niet zat hoor, heb nog steeds weinig klachten, dus dat scheelt wel. Ik zou wel graag mijn normale energie en conditie weer terug krijgen, maar dat komt straks vast wel.
Mooi dat het beter gaat met Mare nu.
Littlewonder, twee keer verhuizen, wat een klus zeg.
Inderdaad, de eerste is al weer een jaar (of zijn er al meer jarig geweest?)
Voor je t weet beginnen de tweede rondes al . Nou ja, hier nog niet natuurlijk, eerst maar bevallen :mrgreen:
Edit: even gecheckt, er zijn er al drie die een jaar zijn: Stan, Abigail en Kevin.
Hier voel ik me nu beroerd, rugpijn, buikpijn, buik is veel hard en kindje rustig. Ben benieuwd of het wat betekent. Straks maar eens naar de VK…
Hoi meiden!
Jules, een huilende baby is inderdaad geen pretje, gelukkig helpt dat spul bij Mare.
En op haar eigen kamer… lekker is dat dan he? S lag meteen vanaf dag 1 op haar eigen kamer. Nu zal het wel even anders zijn, aangezien uiteindelijk samen op 1 kamer moeten.
Mereltje, het schiet op…je kan aftellen
Wel vervelend dat je je nu beroerd voelt.
Imani, voor jou schiet het ook lekker op.
----
Met mij gaat het goed. Nog steeds geen last van nare kwaaltjes.
Heb af en toe wel een off-day. Ben dan heel erg moe, en bepaald voedsel/drinken kan dan verkeerd vallen. En ligt er dan binnen 5 min weer uit. Maar ben dus niet constant misselijk.
Ik kan nog steeds m’n gewone broeken aan, maar gaat nu wel minder lekker zitten. Dus als ik dan thuis ben, heb ik lekker een jogging-broek aan.
Heb echt van alles al geregeld. Kraampakket & kraamzorg.
Ik doe mee met een onderzoek naar zwangerschapsdiabetes… en nee dat houdt niet in dat ik het heb. Volgende week donderdag moet ik mij nuchter melden.
We laten weer een pretecho maken, ook al de afspraak gemaakt. Rond de 25e week.
En over 2 weekjes gaan we met S naar K3. Ze kan niet wachten :mrgreen:
Ja, ze weet nu ook dat er een baby in m’n buik zit.
Haar eerste reactie was… ALWEER??? :shock:
groetjes :-*
Haha nathalie, wat een reactie van S :mrgreen: Vindt ze t leuk? K3, leuk vooruitzicht hoor, daar zal ze wel enorm zin in hebben.
Ondertussen gaat t hier weer wat beter, geen pijn meer, kan zo wat beter ontspannen. Verder tellen we nog steeds lekker af, ik ga er vanuit dat we nog wel drie weken zoet zijn voor we de kleine te zien krijgen.
Daar kan je beter maar wel rekening mee houden.
3 weken zijn zo voorbij…jaja kan ik makkelijk zeggen. Maar voor jou zal het wel erg langzaam gaan.
Voor je het weet ben je mama :dance:
Ja wat een reactie he… heb ook erg hard gelachen :mrgreen:
Ze vindt het leuk, maar duurt nog veel te lang voor haar. De volgende afspraak bij de vk gaat ze mee, en als we de pretecho hebben.
Eerst wou ze een zusje, maar nu zegt ze weer een broertje.
Wat het ook mag zijn, ze zal hem/haar leren schrijven :inlove: want dat leert zij nu op school.
groetjes :-*
S heeft er dus al helemaal zin. De kleine leren schrijven, geweldig zeg :D. Gaat alles nog goed met je?
Imani, hoe ist met jou?
Hier nu echt bijna uitgerekend, merk dat het een beetje wisselend is, zie er naar uit, maar vind het ook wel spannend, hoe zal ik het vinden, kan ik ineens van zo’n kleintje houden (vast wel:)), hoe zal t gaan…
Ik ga voor volgend weekend of de week erna, ik geloof nog steeds niet dat ik op de uitgerekende datum mama ben.
Mereltje, hou je het nog vol? Het wachten duurt lang hè… Heb je al enige tekenen dat je kindje geboren wil worden??
liefs, Jules
Nathalie, je past nog steeds je eigen broeken? :shock: Wel fijn hoor. Maar je buik groeit toch wel goed??!!
Spannend, bijna de echo. Wil je weten wat het wordt en zo ja… mogen wij dat dan ook weten? :mrgreen:
:mrgreen: Hier gaat het helemaal top met Mare. Ze is veel rustiger en meer ontspannen door de medicijnen. Ze is nu een middagje met mijn vriend mee, naar zijn ouders. Dus ik kan even relaxen. Ga zo lekker in bad met een tijdschriftje!
Hey meiden!
Ben een heerlijk weekje op vakantie geweest.
Niet echt uitgerust, maar ooooh zoooo heerlijk genoten!
Mereltje, lees net je BUB-melding!
Gefeliciteerd met jullie dochter Eke
Jules, heerlijk dat Mare goed op de medicijnen reageert. Geeft je als mama ook meer rust.
Inderdaad, kan m’n gewone broek (heupbroek) nog steeds aan. Al zit een zwangerschapsbroek ook lekker hoor
M’n buik heeft de afgelopen week echt een spurt gemaakt.
Dinsdag hebben we de 20-weken echo.
Ja we willen graag weten wat het wordt, maar houden het geheim.
Sorry, jullie zullen dus echt moeten wachten tot het geboren is :mrgreen:
Nathalie, prima hoor, dat jullie het geheim willen houden. Hopelijk lukt dat t.o.v. familie en vrienden. Je verspreekt je zo snel. Hopelijk was de echo helemaal goed en het kindje gezond in aanleg. Want daar gaat het toch om!
Waar ben je trouwens op vakantie geweest?
Mereltje van harte met je meisje!!! Meisjes zijn leuk :inlove:
Hopelijk gaat het heel goed met jullie allebei en heb je niet al te veel schade opgelopen… En is de kraamhulp oké? Ik ga zo even zoeken naar je BUB melding.
liefs van Jules
Op internet blijft het geheim, zeker omdat familie & vrienden weten dat ik hier schrijf.
En er zullen zeker momenten komen dat ik op mijn woorden moet letten.
SHOWEN!!!
De echo’s van afgelopen dinsdag:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
De vorige buikfoto, en van vandaag:
Wauw, gaaf om te zie Toedels!
En Mereltje idd een dochter, echt leuk! Ook hier gefeliciteerd!!
Mooie buik Nathalie!!
En zeker ook hele mooie (en duidelijke!) echo’s. Dat roze randje betekent dus niets anders dan dat je roze een mooie kleur vindt? :eh:
Alles goed hier met Mare. Ze ligt lekker in de box op haar vuistjes te knagen :inlove:
liefs, Jules
Dank jullie wel!
Was heerlijk om ff bij de beeb te koekeloeren :mrgreen:
En Jules, dat roze randje… had ik ook bij de vorige echo, en toen wisten we het nog niet
Lijstje eromheen, geheel in dezelfde stijl als m’n hyves :inlove:
Voel je je verder oke? En is S nog steeds zo blij? Of is ze meer met Sinterklaas bezig nu :mrgreen:
Dit weekend moeten mijn vriend en ik een suprise maken voor mijn ouders. We weten nog niet wat :? Gelukkig heeft hij vandaag vrij (we krijgen de mex. griepprik). De stad in dus en ideetjes opdoen. Sinterklaas vind ik altijd erg gezellig, maar ik heb zo’n hekel aan dingen verzinnen. Dichten lukt gelukkig altijd wel.
Vieren jullie het nog?
Eke, hoe is het met je mamma?
liefs, Jules
Imani, waar ben je???
Al een hele tijd niet op KOK geweest?
Gisteren was jullie GROTE dag…kortom, we willen een update!
Is jullie meisje er al? Of moeten we nog even geduld hebben?
S is nog steeds heel blij met een broertej of zusje op komst. Zij weet het ook niet. En aangezien ze ook zooooo tegen de kassiere vertelde dat ik een baby in m’n buik heb, houden we dat zo.
Nog gelukt de surprise voor Sinterklaas??? wat is het geworden???
groetjes Nathalie
Toedels, mooi buikje heb je
Hier gaat t wel goed. Overdag is E.ke echt een voorbeeldig meisje, drinkt prima, kijkt even wat rond en gaat dan weer slapen (moet dan wel heel even huilen, maar gaat prima). 's Nachts is wat lastiger, ze komt vaker, wil liefst een heel warm bedje of liever nog bij papa of mama slapen. Wel pittige nachten dus. Ze is waarschijnlijk al wel weer op geboortegewicht
Zelf ben ik goed aan t herstellen. De bevalling zelf was vlot (half 5 nog amper ontsluiting, vanaf een uur of negen persweeën weg zitten zuchten, om 10 uur was de VK er en om 11.10 was E.ke geboren.) Wel een subtotaalruptuur en daarvoor naar het ziekenhuis gegaan om te hechten. Ik krijg nu weer steeds meer energie gelukkig, dus we gaan de goede kant op.
Jules, is het gelukt met de surprise?
Littlewonder, met jou en Jurian alles goed?