Wauw, gefeliciteerd zeg! Foto! Foto!
En het verhaal hoe het gegaan is
Gefeliciteerd Jules!! Geniet ervan.
Hi meiden!
Hier een fotootje van mijn lieve meisje!
De bevalling ging uiteindelijk erg snel. Zaterdag aan het eind van de middag zijn de weeen begonnen. Ik had ontzettende rugpijn en pijn in mijn onderbuik. Maar twijfelde zo of dit nu weeen waren. Tja, als je ze niet eerder hebt gevoeld… Om drie uur 's nachts belde mijn vriend de verloskundige, ik had toen om de 4 minuten weeen. De verloskundige kwam snel, gelukkig, want ondertussen was de pijn toch wel erg heftig. Door de telefoon had ik gevraagd hoeveel centimeter ontsluiting ik zou hebben. Ze schatte twee centimeter, maar wilde toch even langs komen. Gelukkig maar, want toen ze aankwam zat ik al op 8 centimeter! Ze is dus gebleven en een uur later werd Mare geboren!!
Helemaal gezond en compleet en ze zit nu al weer over haar geboortegewicht heen. Alleen het dag- en nachtritme is nog niet helemaal duidelijk voor haar. Ach, dat komt vanzelf. En ik vind het ook wel lekker om 's middags even te gaan liggen!
liefs van Jules
oooow Jules
:inlove: Wat een plaatje! :inlove:
en al een hele bos haar…wauw
Jules, gefeliciteerd met Mare! Ze is prachtig :inlove:
Toedels, heb je de echo al gehad?
Ja, we hebben de 22e een echo gehad.
Vandaag ben ik 11 weken :dance: , en uitgerekend op 15April.
Ik was heel erg nerveus, maar zooooo opgelucht toen ik het hartje zag kloppen. :inlove:
Bijna 4cm groot, en armpjes en beentjes waren al duidelijk aanwezig.
Daarna nog een gesprek met de gyn.
De groei van de beeb zal goed in de gaten gehouden worden, en krijg dan ook meerdere echo’s. 20wk 28wk 32wk en misschien nog meer.
Controles mogen wel bij de vk.
Kwaaltjes merk ik weinig van.
Ben iig niet misselijk. De laatste week ben ik sneller moe, en lig dan ook op tijd in bed.
Toedels, fantastisch :inlove:
Was S een grote baby? of juist klein?
En wat heerlijk dat je weinig kwaaltjes hebt, moeheid gaat ook vast weer bijtrekken (en dan aan het eind weer terugkomen natuurlijk, maar ach). Ik vind het zo super voor jullie
Gefeliciteerd met de goede echo, Nathalie! Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt, houden zo!!
Hier alles goed. Heb vannacht nog gevoed om 1 uur en toen pas weer om half 7. Mare slaapt dus goed door, maar ik schrik steeds wakker en denk dan dat ze tussen mij en mijn vriend in onder het dekbed lig. Dan grijp ik naar zijn arm en wordt hij weer wakker :oops: Sorry lief!
De angsten van een nieuwe moeder ?? Ik zal er wel aan wennen…
liefs, Jules
Tja best wel lekker dat ik geen last heb van kwaaltjes, maar maakte me deze keer dus heel erg onzeker.
Bij S had ik ook bijna nergens last van, alleen gevoelige borsten.
S was te klein voor de duur van de zwangerschap (negatieve dyscongruentie) vooral het hoofdje bleef achter.
Ingeleid met 40+4, en S was 49cm en 2640gram.
Jules, je hoort zo vaak dat ouders hun baby tussen hun in leggen, dus totaal niet vreemd dat je wakker schrikt.
S heeft altijd in haar eigen bed gelegen.
Sinds ze een groot bed heeft en ze wordt 's nachts wakker, komt ze wel tussen ons in liggen. Maar zij is dan ook al veel ouder, en ligt het liefst zonder dekens.
Mereltje, ik ben nu echt helemaal in luv :inlove:
Bijna iedereen weet het nu, morgen alleen nog even langs m’n broer.
Hier de foto van de test en de echo’s :inlove:
Super :inlove:
Jules, het is toch wennen dat moeder-zijn. Heerlijk dat ze een beetje door slaapt al :thumbup:
Prachtig Toedels!
En Jules, heel begrijpelijk hoor. Toen Jurian de eerste keer doorsliep ben ik ook verschillende malen gaan kijken of hij nog wel leefde :oops: Dat was ik na 2 dagen afgeleerd, want het was heerlijk om van 11 tot 6 te kunnen slapen (en nu slaapt hij soms om 6 uur al tot de volgende morgen 9 uur, dat is pas echt genieten
)
Erg mooie echo’s, Nathalie!! Leuk voor je kindje later, ze zijn goed duidelijk!
Mare ligt ook niet tussen ons in te slapen hoor, dat vind ik veel te eng. Maar ik ben zo bang dat ik na het voeden in slaap val, voordat ik haar terug in de wieg heb gelegd. Dus nu voed ik niet meer op bed, maar gewoon in de huiskamer… Zit ik ook te knikkebollen, maar gelukkig is mijn kat 's nachts heel actief en houdt hij mij nog enigszins wakker!
liefs, Jules
Toedels, gefeliciteerd meid, wat een geweldig nieuws!!! En fijn dat de echo goed was!
Leuk hoor, het lijstje nu echt compleet!
En Jules, gefeliciteerd met Mare! Wat een leuke naam! En fijn dat het allemaal zo goed gaat!
Mereltje, bij jou schiet het ook mooi op, geniet er maar lekker van!
Hier gaat het ook super, ontzettend aan het genieten van mijn mannetje, en verbaas me steeds hoe snel het toch gaat, 9 maand alweer!
Stiekem ook wel heimwee naar het zwanger zijn, maar dat duurt nog wel even hoor!
Summer, 9 maanden alweer!!?? Dat gaat idd echt heel snel! Voor je het weet loopt hij al :shock:
Voor ik het weet loopt Mare al… Vind de tijd echt zo snel gaan en ze groeit zo hard!
Net voor het eerst gekolfd. Goede score 60 cc! Erg leuk, want nu kan mijn lief vanavond Mare de fles geven. Is leuker dan alleen haar laten boeren en luiers verschonen
liefs, Jules
whauw!!! Zie dat het lijstje echt helemaal compleet is.
GEFELICITEERD allemaal. Wat een geweldig nieuws.
Hier alles goed. Wel wat opstart problemen met Joris gehad. En 2 weken geleden is die kleine meneer al geopereerd aan een liesbreuk die de hele tijd vast bleef zitten. Nu gaat alles gelukkig weer goed.
Toedels: Wat zei S. dat ze een broertje of zusje krijgt??
Groetjes Helma
Goedemorgen dames
Dank jullie wel allemaal!
Ben alweer de 12wk voorbij, en dat is echt super gegaan. Geen last gehad van misselijkheid.
Was alleen iets sneller moe, en lag dan vroeg in bed.
Ik kan nog steeds m’n gewone broeken aan. De riem had ik altijd op het 4e gaatje, maar nu tot het 3e gaatje. Ik ben dus wel ietsje gegroeid.
We hebben het nog niet aan S verteld :oops:
Is er nog niet van gekomen. Maar zal niet lang meer duren denk ik.
Misschien dat ze onbewust toch wel iets door heeft… ze geeft me vaak een knuffel om m’n buik, terwijl ze eerst altijd ergens op ging staan om me echt om de nek te knuffelen.
Speelt vaak met haar pop, dat is dan haar baby… die verzorgd ze.
Helma, agut Joris al geopereerd.
Gelukkig is alles goed. Dan kan je het inderdaad maar zo vroeg mogelijk verhelpen.
liefs,
Nathalie
Toedels!!!
GEFELICITEERD!!!
Wat gaaf! :dance: :dance: :dance:
Met mij gaat alles goed! Mijn buik is enorm gegroeid de afgelopen paar weken… maar mag ook wel… ben inmiddels ruim 32 weken zwanger!
Hoef nog maar 4 weken te werken!
Ben heel lang niet op KoK geweest, maar dat kwam puur door drukte op werk! Alles gaat goed!
Geniet van je roze wolk!!!
Liefs
Ik zie dat we compleet zijn :dance: :dance: :dance:
Alle meiden die ik nog niet gefeliciteerd heb, bij dezen
GEFELICITEERD!!
@toedels: Wat een prachtige foto’s zeg. Hoop dat je zwangerschap super goed mag verlopen.
@imani: wat heerlijk geniet van je verlof. Ben benieuwd of het een kerstkindje gaat worden :lol:
:-*
Hahahahahahaha!
Loesje:
Het wordt zeker geen Kerstkindje! Ik ben 27 november uitgerekend! :lol:
Dus hopelijk ergens tussen half nov en half dec!
Alles goed met jouw meisje?
Groetjes aan iedereen![/b]