JAN'08 Stoppers! deel 3 - 17 baby's! Compleet!!!!

@toedels: duim nog steeds voor je hoor!!!

@imani: gefeliciteerd met je meisje. Het is echt zooooooooooooooooo leuk, maar dat vinden jongens mama vast ook van hun jongetje :wink: Wij wilde ook geen top20 naam en dat is best goed gelukt al zeggen we het zelf :wink: Voor ons was dat echt iets om een ander te zoeken, maar als je het echt perse wilt, dan kun je het natuurlijk wel doen. Ligt er natuurlijk ook aan of i op 1 staat of net op 20.

@littlewonder: ik vind jan ook niet zo leuk. Vind jurian veel leuker, maar goed, gelukkig hebben we allemaal een andere smaak en het is natuurlijk wel een heerlijk ventje :inlove:

@jules: Ik vind m.r. achternaam best kunnen. Je wordt ten slotte gewoon met je voornaam aangesproken en als ze het alleen van lezen hebben zodra ze de telefoon opneemt weten ze ook wel dat het een vrouw is.

@ Jules, hij heeft nu al als bijnaam Jantje idd :wink: en we vinden Jurian ook superleuk hoor (al moest ik wel even wennen, ik wist zeker dat het een meisje zou worden, en had me er bij neergelegd dat de jongensnaam niet mijn top1 naam zou worden, omdat mijn man die vreselijk vond :wink: ).

Ik vind M.R. prima kunnen hoor. Jurian heet J.P.G. Ik wilde liever geen doopnamen of vernoemingen (sowieso niet naar de opa’s, die hebben allebei geen mooie naam :slight_smile: ). Mijn man vond het wel mooi. Toen vond ik dat het er dan wel 3 moeten zijn, toen ging ik akkoord. Mijn opa heette P.G. Maar daar zat niks van Jurian in, dus hebben we achter Jurian gewoon P.G. geplakt. J.P.G. is een bestandsnaam op de computer, maar ach, ik vind het niet zo erg hoor. En M.R. al helemaal niet. (en ben heeeeeel nieuwsgierig welke naam er bij die letters hoort :wink: )

Hoi meiden

:oops: :oops: :oops:

Sorry dat ik zoooooo lang niet langs ben geweest, maar heb een hele vervelende maand achter de rug.

Mijn vader heeft in het ziekenhuis gelegen, heel erg slecht dat ze zelfs niet wisten of hij het wel zou redden.

Maar een vechter als hij is, is hij er weer helemaal bovenop gekomen.

Hij is nu weer lekker thuis, maar moet nog wel flink aansterken. En dat gaat een stuk langzamer dan hij verwacht.

Heb er de afgelopen maand dus helemaal niet aan gedacht om zwanger te worden.

Misschien heeft dit juist wel geholpen, en fijn om te weten dat jullie nog steeds duimen voor me.

Groetjes Nathalie

Hi Nathalie, sorry voor de late reactie. Had je berichtje helemaal over het hoofd gezien! Wat naar van je vader, onzekere tijden zijn het geweest dus. Gelukkig is weer alles goed nu!!

Hoe is het verder met je cyclus??

En hoe is het met de andere dames?

Hier is het echt afwachten…

Toedels, wat een heftige tijd heb je achter de rug. :hug: Hoe ist nu met je vader?

Mijn moeder vertelde laatst dat de derde ook niet zo gauw wilde komen als zij graag wilden, toen heeft ze eens gezegd ‘ik wil er wel 9 maanden beroerd voor wezen’. Nou, dat heeft ze geweten :mrgreen:

Ik hoop dat jij binnenkort ook goed babynieuws mag hebben :pray:

Jules, dat kan niet lang meer duren. Vast al erg nieuwsgierig naar je kleine, denk ik?

Hier alles prima eigenlijk, heb geen echte klachten, t wordt wel allemaal wat zwaarder, maar gaat nog prima. Ik begin wel mega nieuwsgierig te worden naar de kleine in mijn buik. Jongen/meisje tis voor ons een verrassing, dus wij moeten ook aan de neutrale kleertjes (vind ik meestal wel een beetje saai).

Littlewonder, ik zag dat jij meeschrijft op RW (ik lees alleen maar mee) en iedereen weer lekker gek aan t maken was met de kleine van Petra :mrgreen:

@ mereltje, haha, flauw eigenlijk he. Maarja, dan moeten mensen maar niet zo duidelijk hun naam erin zetten :wink: Al weten ook heel wat mensen wie ik hier en wie ik daar ben, maar als we ooit eens voor een tweede zouden willen gaan, dan zal ik toch echt een andere naam aanmaken :smiley:

Fijn dat alles goed met jou en je kindje gaat.

Jules, spannend zeg! Succes met je laatste loodjes!

Jules, WAUW :shock: wat gaat de tijd toch snel! (misschien denk je er zelf anders over :mrgreen: )

Heel veel succes met de laatste loodjes.

Met mijn vader gaat alles gelukkig weer goed. Hij is goed onder controle nu.

Nog niet helemaal de oude, maar heb er vertrouwen in dat dat wel weer goed komt.

Z’n spieren hebben een flinke klap gehad, en weer terug op kracht komen heeft nou eenmaal tijd nodig.

Hoop dat het snel beter gaat en dat hij goede begeleiding krijgt… Is hij zelf tevreden?

Hier vandaag een erg onrustige buik. Wie weet gaat er vannacht wel wat gebeuren :shock: . Eigenlijk mag dat niet, want woensdag had ik in mijn hoofd als toffe geboortedatum: 09-09-09!

Maar ja, kleine kindjes zijn vaak eigenwijs :wink:

Dusse… kan de uk ook gewoon tot 30 september blijven zitten :?

Ik hou jullie op de hoogte!

Enneh Mereltje, ja ik ben hééél nieuwsgierig. Erg leuk en spannend om niet te weten wat het wordt!

liefs van Jules

Toedels ben je zwanger??!! Ik lees dat het lijstje compleet is.

@Miepel wrote:

Toedels ben je zwanger??!! Ik lees dat het lijstje compleet is.

Was het nog niemand opgevallen, je bent de eerste die erover begint Miepel.

Het lijstje is compleet :mrgreen:

Had besloten om weer aan de anti-conceptie te gaan, en hiervoor een afspraak gemaakt bij de HA.

Mijn menstruatie was uitgebleven, maar dacht dat dit te maken had met de stressvolle maand die wij hebben gehad.

Ze wilde voor de zekerheid toch een test doen, en inderdaad deze was positief … euh :shifty:

Sprong dus niet gelijk een gat in de lucht, en hopelijk begrijpen jullie ook dat ik het hier nog niet heb uitgeschreeuwd.

Totaal niet meer verwacht, en moet er echt heel erg aan wennen.

Ik kan het ook maar moeilijk geloven, want heb echt nergens last van.

Moet nog zeker 2 weken wachten voordat ik langs mag komen en dus een hele duidelijke bevestiging krijg (of niet?)

Alleen mijn ouders weten het, m’n vader is al helemaal in de wolken.

Hoe ver ik precies ben, weet ik dus niet.

Weet niet meer wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest.

liefs Nathalie

Jeee Nathalie, wat geweldig! En onwerkelijk… Net als je er minder mee bezig bent en je hoofd echt bij iemand anders is. Van harte, ookal ben je nog heel voorzichtig.

Voel je je goed??

Hier geen geboorte op 9-9-9 hoor, buik is volledig rustig :frowning:

Miepel, hoe is het met jou nu? Is je situatie erg veranderd? Je hoeft er niets over te zeggen hoor, kan het me voorstellen als je het liever voor je wilt houden…

liefs van Jules

Ik zie het lijstje op de eerste pagina helemaal niet?!

Jules, :oops: klopt dat je het lijstje niet ziet.

:doh: FOUTJE!

Zal de nieuwe lijst zo even uploaden.

Zou nu weer te zien moeten zijn.

Had wel de oude weggehaald, maar was vergeten de nieuwe online te zetten :doh:

09-09-09 wordt 'm dus niet…wel een leuke datum :mrgreen:

Best spannend, nog maar 7 daagjes.

Ik voel me toppie.

Echt heel onwerkelijk nog, heb nergens last van.

Alleen paps en mams weten het. Broers en zussen nog niet, en hopelijk komen die niet op KOK :pray:

Over 2 weken mag ik langs komen voor een echo, en weet dan ook hoever we zijn.

Tot die tijd proberen we het nog niet te zeggen, ben toch wel onzeker.

Dat is logisch, dat je onzeker bent. Je hebt er zo lang op gewacht. En nu is het dan zover, niet te bevatten. Ik was ook erg bang dat het mis zou gaan. Maar dan kan je overal wel over gaan doemdenken. Probeer er gewoon niet te veel aan te denken (eh, is dat een optie?). Dan is het ‘het voor je houden’ ook een stuk makkelijker.

Ik ben een beetje chagrijnig dat het kindje niet wilde komen vandaag… Stom hè. En nu wil mijn vriend ook nog voetbal kijken. Bah. :frowning: Denk dat ik maar in bad ga en dan lekker mijn schone bed in duik.

liefs Jules

Gefeliciteerd!!! Super :thumbup: . Hopelijk blijft alles goed gaan en heb je over 9 maanden dan eindelijk jullie tweede wondertje in armen.

Jules, met mij gaat alles goed hoor. Woon nog wel samen met mijn ex de komende maanden. Hij moet wachten tot hij de sleutel van zijn huurhuis krijgt. En dat zal op zijn vroegst half oktober zijn. Dan moet hij zelf nog wat gaan klussen daar dus dat zal wel eind december, begin januari worden. Ik blijf wonen in het huis waar we nu wonen en mijn nieuwe vriend komt erbij. Dus al met al gaat het nog wel even duren.

Wauw Toedels, wat een verrassing zo ineens. Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je even moet wennen, bekend gevoel hoor. Hopelijk over een paar weken met de echo meer duidelijkheid en zekerheid.

Jules, jammer dat je kleine er nog niet is. Nog even geduld dan maar.

Miepel, fijn dat het goed met je gaat. Een heleboel verhuisgedoe bij jullie voorlopig, sterkte daarmee!

Hier gaat t wel goed. Begin nu toch echt (eindelijk) te merken dat het zwaarder wordt, ben ook vrij hard aan t groeien (heb deze week buikfoto’s in het buikentopic gezet). Wel weer goedgekeurd bij de VK, kindje ligt al goed en lijkt al wat te gaan indalen (jippie, kan ik straks misschien weer lekker zitten :mrgreen: ). Heb wel een vrij lage bloeddruk, dat vindt zij alleen maar goed, maar ik zou me toch graag iets energieker voelen.

:dance: JULES!!! :dance:

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Mare!!!

Hallo!

ik kwam het net hier vertellen: mijn vriend en ik hebben een dochtertje gekregen!! Zondag is ze geboren, ik ben helemaal verliefd! Ze heet Mare en doet het geweldig!!

Met mij ook alles prima, ondanks hechtingen (veel!) kan ik goed lopen en ben ook al veel op. Ben niet zo’n bedligger…

Nu ga ik weer naar mijn dochter staren :inlove: :inlove:

liefs, Jules