Wil me eigenlijk even afmelden. Het gaat niet goed tussen mij en mijn vriend. Ben verliefd geworden op een ander (en die ander ook op mij) en tussen ons ging het eigenlijk al een tijdje niet geweldig. Broer zus relatie. Waarschijnlijk gaan we uit elkaar .
Wow meis, dat is wel ff andere koek
Heel heel veel sterkte :hug:
Ik hoop voor je dat dit alleen maar positiefs gaat brengen :thumbup:
Miepel :hug:
Veel sterkte.
Jeetje. Heel veel sterkte, voor jou en natuurlijk ook voor Jasmijn!!
Tsjee, Miepel, wat een zware beslissing voor jullie :hug:
Veel sterkte de komende tijd, voor jullie alledrie.
lfs Jules
Sorry dat ik weinig van me heb laten horen, heb het erg druk met werk, studie en het regelen van een groot feestā¦
De zwangerschap verloopt voorspoedig, kindje groeit goed. 't Wordt tijd om de babykamer in orde te gaan maken!
liefs van Jules
Ik meld me ff af
Ga nu eerst aan mijn eigen lijf werken (en geest).
Nu eerste Jeanientje tijd, en dan zien we wel of er weer een baby tijd komt
Iedereen succes en sterkte met alles :hug:
:-* Jeanine
Succes survivor. Hopelijk gaat binnenkort alles beter.
Survivor, ook jij heel veel sterkte :hug:
Op het forum ben ik niet meer zo actief, maar we zijn nog steeds actief aan het klussen hoor.
Je dochtertje alweer 4 jaar Toedels. Wat gaat het snel he?
Je bent voorlopig weer even de enige in de race zie ik. Duim voor je dat het nu eens snel gaat lukken. Dan is het lijstje compleet.
Zodra ik ooit weer eens ga stoppen met de pil laat ik het weten. Wordt dan wel een ander topic natuurlijk .
Jeannine en Miepel, succes/sterkte met alles!
Toedels, hopelijk mag jij het lijstje gauw compleet maken :hug:
Ik ben hier ondertussen niet zo vaak meer, maar tgaat wel goed met de zwangerschap. Bijna alweer op de helft, woensdag een echo :). Dan lekker vakantie en nog een paar maanden werken en dan mag ik de kleine in mn armen houden :inlove:
Geniet ervan!
Ik wil even de groetjes doen vanaf de camping :mrgreen:
weer heerlijk 6 weekjes genieten.
Hallo Allemaal!
Sorry dat ik zolang niet heb laten horen⦠Ik heb het zo belachelijk druk op mijn werk dat ik amper tijd heb om te lunchen of naar de wc te gaan! Het wordt echt tijd dat ik er een collega bij krijg⦠maar goed! Genoeg geklaagd!
Even kort over de 20 weken echo:
Gisteren hebben we om 9.00uur de 20 weken echo gehad. Ruim een uur kunnen kijken naar de baby! Dat kwam voornamelijk omdat de kleine had besloten om met het hoofdje naar beneden (richting bekken) en met het gezichtje naar achteren (richting rug) te gaan liggen. Hierdoor had de echoscopiste wat moeite om het hoofdje goed te bekijken. Uiteindelijk na eerst een dik kussen onder mijn billen te hebben gehad, in de hoop dat het kindje achter het bekken vandaan zou komen⦠Toen op linkerzij en rechterzij gelegen om te draaien. Heel even het hoofdje kunnen scannen en toen ging het weer lekker liggen zoals het lag⦠Een eigenwijsje dus! Maar alles is goed! 10 vingertjes geteld, allerlei botjes, organen en aders gezien. Goedgekeurd dus!
Toch aan het eind nog even gevraagd aan die mevrouw of ze wilde kijken of ze het geslacht kon zien! Baby lag immers met billen omhoog! Ook dit was even lastig omdat het kindje met het gezicht richting mijn rug lag en dus met rug naar mijn buik, maar goedā¦
Het is overduidelijk een⦠MEISJE!!! :inlove:
We hadden allebei al een voorgevoel dat het een meisje was, dus dat voorgevoel klopte!
Nou dames, ik ga snel weer aan het werk! Anders draai ik helemaal door! :roll: Ik hoop snel weer tijd te hebben om alles te lezen en te reageren!
Groetjes
P.S. Miepel/Survivor = heel veel sterkteā¦
ooow Imani wat leuk een meisje !!!
En top dat alles erop en eraan zit.
Ik ga gelijk even het lijstje aanpassen.
Imani, wat fijn dat ze zo uitgebreid de tijd namen. Wij stonden in 10 minuten :shock: weer buiten! Echt een domper. Maar gelukkig was wel alles goed, en daar gaat het toch om!
Een meisje⦠dus nu kan je helemaal los in de winkels! Zorg je ervoor dat je kindje het eerste jaar niet als roze zuurstof erbij loopt :lol: . Haha, ik heb wel gemerkt dat het erg lastig is om neutrale kleertjes te kopen!
groetjes, Jules
Hallo Dames,
Even een kort ego-berichtje van mijā¦
Het wordt eentonig⦠maar ik heb het zo gigantisch druk op mijn werk dat ik amper tijd heb voor iets anders. Twee weken geleden zelfs een enorme aanvaring gehad met de (nieuwe) directeur. Spanningen liepen al weken op en ineens was daar die bekende druppel. Natuurlijk zijn er altijd prioriteiten in een (kleinschalig) bedrijf die belangrijker zijn, maar voor mijn gevoel werd ik al weken genegeerd als ik ergens om vroeg/een project inleverde etc⦠Ook werd ik steeds meer koffiejuf, terwijl ik mijn eigen stapel werk alleen maar hoger en hoger werdā¦
Maar goed, na een uitbarsting van ons beiden⦠(waarbij hij o.a. zei dat āhet bedrijfstechnisch natuurlijk gewoon klote was dat ik zwanger benāā¦) nu wat meer rust in de tent. Op die dag was het natuurlijk een drama , maar daarna ben ik lekker een lang weekend naar Barcelona geweest en het van me af kunnen zetten. Na het weekend heeft de directeur wel (soort van) geprobeerd het goed te maken⦠Hij is nu heel aardig. We gaan per direct een collega zoeken, hij maakt complimenten, vraag naar hoe het met me gaat etc etcā¦
:think: Maar goed⦠Ik heb besloten dat mijn 1e werkprioriteit nu ligt bij het vinden van een goede vervanging en dat ik na mijn verlof lekker 3 dagen per week ga werken. (Er zijn belangrijkere dingen dan stress van werkā¦)
Korte uitleg: Ik ben nu in mijn eentje verantwoordelijk voor alle personeelszaken van ong 125 personen. Omdat het kantoor klein is, komen daar allerlei algemene zaken bijā¦(Marketing/Administratie/Klantenservice) Als ik morgen wegval, dan is er echt een probleem⦠Dat is niet arrogant, maar dat is (helaas) de realiteit. Door dat besef, ben ik ook nooit ziek (zeker niet rond de tijd van salarisverwerking), omdat ik toch niet op mijn gemak thuis zit als ik weet dat de boel in de soep looptā¦
Genoeg gezeurd over werk. Sorry sorry sorry!
Met mij gaat het verder goed. Buikje begint nu echt duidelijk een zwangerschapsbuik te worden! :lol: Ik voel onze kleine meid ook regelmatig! :inlove: Weinig klachten verder, behalve dat slapen op de buik nu echt niet meer fijn is en mijn onderrug het toch wel errug fijn vind als manlief er 's avonds overheen wrijft! Hahaha!
We hadden al maanden/jaren een naam voor een meisje, maar we zijn nu toch aan het twijfelen! We vinden het nogsteeds de allerleukste naam, maar helaas staat de naam ook in de namentop 20⦠Ik ben zo bang dat ze dan straks met nog een meisje met dezelfde naam in de klas zit! (Ik had vroeger 2 Eveliens, 2 Jeroenen en 2 Dennissen in de klasā¦)
Hmmm⦠dus we zijn maar aan een lijstje met namen begonnen! :think:
Voorlopig staat onze nummer 1 nogsteeds op nummer 1⦠Misschien ook omdat we al aan die naam gewend waren!
Lastig lastig!
Nou Dames⦠jullie hebben weer een kleine update gehad!
Alles goed met iedereen?
Helaas heb ik weer geen tijd gehad om alles bij te lezen en te reageren!
Ik hoop over een paar weekjes wat meer tijd en rust te hebben⦠Sorry!
Groetjes
Hi Imani,
Ook al is het natuurlijk altijd waar dat het voor een bedrijf k*t is als een medewerkster zwanger is⦠Dat mag hij natuurlijk nooit zeggen tegen je! Wel prima dat hij nu zo poeslief doet, hij weet dus ook wel dat die uitspraak echt te ver ging1
Wat betreft die naam: dito hiero. Wij vinden Jasmijn heel leuk, maar omdat die nu zo populair is, gaan we toch voor een andere naam. Misschien de naam die jullie zo leuk vinden als tweede/doopnaam?
En ach, je hebt de tijd nog⦠Wij hebben onze naamkeuze afgelopen weekend pas soort van officieel gemaakt.
liefs, Jules
ps sterkte op je werk!
Wat naar Imani, dat het zo stroef loopt op je werk!
en dat namengedoe hebben wij ook gehad. We wilden heel graag Jan voor een jongen, maar dat liet ik een keer vallen in mijn familie, en die reageerden echt zo negatief. Dat vonden ze echt geen naam meer voor deze tijd. Nu heb ik best mijn bekkie bij me, en hadden we kunnen zeggen dat we er gewoon wel voor gingen, maar toch speelt zoiets best een beetje mee. Achteraf hebben ze allemaal helemaal spijt dat ze zo negatief deden, maargoed, dat gaf ook verder helemaal niet. Maar uiteindelijk hebben we dus een naam gekozen die we ook leuk vonden, en toch een beetje op Jan leek, dus Jurian en daar zijn we nu helemaal tevreden mee
Succes met namen verzinnen
echt waar? Ik dacht dat Jan nu juist wel weer hip was?!
Jurian vind ik ook erg leuk. En ach, dan noem je hem toch gewoon altijd Jan, ipv Jur!
Wij zitten met voorletters. Vinden jullie dat M.R. kan voor een meisje? Dit gezien het feit dat Mr. de titel is voor mensen die rechten hebben gestudeerd en gezien het feit dat Mr. soms wordt gelezen als meneer. Ik denk dat het voor veel verwarring kan zorgenā¦
liefs, Jules