JAN'08 Stoppers! deel 3 - 17 baby's! Compleet!!!!

Imani, Super dat de combinatietest goed was. en inderdaad, zo gaaf om je kindje te zien.

Wij zijn een heel aantal weken terug al naar de VK geweest en vrijdag de tweede keer. Ruim een week geleden de echo gehad, zal zo ff foto’s uploaden.

Gezellig dat je ook bij de novembermama’s komt meekletsen. Ik kan het daar zowat niet bijhouden, maar wel leuk :D.

Loesje, bezorgde mannen heb ik dit weekend al gehoord: ben een nachtje weg geweest en moest op een luchtbed slapen. Ik was dat ding aan het oppompen en meteen 2 erbij; mag je dat nu wel doen? En ik zeg dan natuurlijk dat dat niet kan en geef de pomp aan hun :slight_smile: . Ik heb een heel smal luchtbed, dus volgende reactie was: wat een klein luchtbed zeg, kun je daar wel goed op slapen, anders mag je die van mij wel. Tsja, daar heb ik maar weer geen gebruik van gemaakt :lol: . Heerlijk geslapen trouwens, maar wel veel te kort.

Toedels :hug: :hug:

Loesje, hoe gaat t nu met jou en Jitte?

]

Lang niet gelezen hier en net dacht ik opeens, even kijken, misschien is er wel nieuws?? En ja hoor!!!

Mereltje en Imani, super gefeliciteerd!!! :inlove: Lekker de spannendste tijd voorbij, fijn!

Helaas lees ik ook dat er nog steeds geen goed nieuws is voor Miepel en Toedels…wat ontzettend jammer dat jullie zó lang op een tweede wondertje moeten wachten!!! Knap Miepel dat jullie nu toch de stap richting gyn zetten. Hopelijk met snel effect! :thumbup: :thumbdown: En Toedels… :hug: Survivor, ik ken je niet want ik schrijf hier al lang niet meer, lees alleen af en toe. Maar ik begrijp dat jij ook al lang geduld moet hebben…ook voor jou draaien de duimen!

Hier alles super…we genieten enorm van onze lieve meid. :inlove: Zal er een fotootje bij doen, van vorige week, 2 maanden oud.

Groetjes Juffie

:inlove: :inlove: :inlove:

Ah wat lief! En wat een haar nog steeds zeg! Jurian werd ook wel met wat haar geboren, maar dat is allemaal uitgevallen. Nu komen er gelukkig weer wat blonde haartjes terug.

Ik lees hier ook af en toe nog eens. En hoop steeds dat er goed nieuws is van de laatste 2 meiden. Maar helaas :frowning:

Wat een mooie echofoto’s! Grappig he, dat iedereen opeens alles van je over wilt nemen. In het begin vond ik het ook wel leuk (al ben ik niet iemand die het accepteert eigenlijk), maar aan het eind werd ik een beetje gek. Ik ben wel zwanger, maar niet ziek ofzo. Ik heb pas de laatste 3 weken ofzo af en toe hulp gevraagd van mijn man, met de containers buiten zetten enzo, maar verder hoefde het van mij niet zo.

Met Jurian gaat het ook super. Hij heeft al 2 tandjes en kan zich van zijn buik naar rug en andersom omrollen. Al heeft hij het beide nog maar 1 keer gedaan, hoor. Nu snap ik pas dat een moeder daar trots op kan zijn :smiley:

Meiden, ik duim verder voor jullie 2, en zwangeren: heeeel veel succes met het lange wachten op jullie kindje (en het is echt waar: achteraf lijken die 9 maanden 9 dagen :wink: )

Hier terug van weggeweest van een weekje vakantie. Vandaag is mijn nod. Tenminste…als ik een cyclus van 26 dagen aanhoudt. Maar het kan net zo goed 27 of 28 dagen zijn. vooralsnog nog geen ongi :pray: .

En Juffie… :inlove: :inlove: :inlove: , een scheet hoor! Lachebekje :mrgreen: . Mooi die haartjes. Daar zul je wel veel opmerkingen over krijgen?

Imani, schitterende echo hoor. Hopelijk blijft alles goed gaan :thumbup: .

Wij wachten hier af…en maar duimen draaien :pray: . Wel even lekker ontspannen zo’n weekje vakantie. Ben er ook even helemaal niet mee bezig geweest.

Hier alweer een spoortje bloed ontdekt :cry: :cry: :cry: . Wacht nog even af tot het doorzet en zal dan mijn banner maar weer aanpassen.

:hug:

Nog geen ongi. Vanochtend een testje gedaan maar negatief. Vreemd. Zal dan deze keer blijkbaar weer gewoon een cyclus van 28 of 29 dagen hebben. Afwachten dan maar.

Ooooooooooh Miepel, ik hoop het zo voor jullie :pray: :pray: :pray:

De accupuncturist is terug van vakantie en ik ben maandag weer behandeld (dag 6 van mijn cyclus). Zaterdag moet ik terug, dag 11.

Om maar eens echt voor het echies te gaan (na 1.5 jaar :roll: ) ga ik straks mijn eerste ovulatietest doen :pray:

We zijn vandaag 10 jaar getrouwd :inlove: dat moet geluk brengen :inlove:

:-* Jeanine

Hier weer ongi. Op naar ronde 20 :cry: .

@Miepel wrote:

Hier weer ongi. Op naar ronde 20 :cry: .

:hug:

miepel :hug:

Survivor, gefeliciteerd met vandaag :D. Toch altijd weer leuk om aan terug te denken he, al 10 jaar wow :dance: Hoop dat het geluk brengt, leuk huwelijkscadeau :thumbup: .

Hier gaat t goed. Buik begint een beetje te groeien, stiekem toch wel leuk hoor. Nu maar lekker afwachten tot beebje zich laat voelen.

Ondertusen via familie alvast wat dingen aan t verzamelen voor de uitzet, maxicosi, superlief boxkleed (en box, naar mijn idee een wat vreemd maat, beetje rechthoekig?), en ook nog een doopjurk die al heel lang in de familie is. Ik en mijn broers zjin er in gedoopt, mn moeder waarschijnlijk ook en misschien ook ooms/tantes (komt oorspronkelijk van een tante van mn moeder die een tweeling kreeg en dus gauw een tweede jurk moest). Vind em wel klein, dus hoopt dat het past tegen die tijd, zou het wel erg leuk vinden :slight_smile:

Survivor, ik zie nu pas dat je zoontje op dezelfde dag jarig is als mijn dochtertje :smiley: .

@Miepel wrote:

Survivor, ik zie nu pas dat je zoontje op dezelfde dag jarig is als mijn dochtertje :smiley: .

Dat moet ons dan deze maand toch allebei geluk brengen :wink:

We gaan ervoor hè :thumbup:

Ik heb dus voor het eerst in mijn leven ovulatietesten gedaan. Ik vond de streepjes vrij licht, dus verwachte dat dit wel donkerder zou worden en ik dacht dus nog niet vruchtbaar te zijn. Maar aangezien we 10 jaar getrouwd waren, en toch ook onze behoeftes hebben :wink: zijn we toch aan het huiswerk gegaan en da’s maar goed ook, want met de 4de test, was het ene streepje bijna weg. Dus toen was mijn ovulatie geweest denk ik. Kortom: we hebben goed geoefend, dus de kansen zijn zeker aanwezig :pray: :pray: :pray:

Hallo Dames!

Hoe gaat het hier?

Miepel: wat vervelend dat het weer niet is gelukt! Wel moed houden he? Het komt vast goed! :slight_smile:

Survivor: Nog gefeliciteerd met je 10-jarig huwelijk! :shock: En nogsteeds zo :inlove: Dat is toch prachtig!!! En dat moest zowiezo goed gevierd worden toch? :mrgreen:

Mereltje: Wel leuk hoor dat het buikje begint te groeien! Ook al aan de positiebroeken? :smiley: Willen jullie bij de 20 weken echo het geslacht weten?

Met mij gaat het goed! De laatste dagen wel weer heel moe en buikpijn! Soort spierpijn bij mijn navel en van mijn onderrug naar schaambeen… Zal wel zijn omdat mijn buikje groeit! Ik vind zelf natuurlijk al dat je het heel goed ziet, maar volgens anderen valt het nog bijna niet op… :frowning: Komt misschien ook omdat ik een jaar of 2-3 geleden bijna 8 kilo zwaarder was dan de laatste tijd… Ik kan dus weer gewone kleding aan van 2 jaar geleden en mensen zijn ook nog gewend om mij iets steviger te zien… Alleen zit het nu meer op mijn buik ipv de billen! :smiley:

Maar goed! Nog even en dan zal het buikje echt een zichtbare buik worden!

Op 8 juli hebben we de 20 weken echo! Naast het feit dat ze natuurlijk naar de gezondheid van ons kindje gaan kijken, zijn wij ook erg benieuwd naar het geslacht! Wij hebben nu allebei het voorgevoel dat het een meisje is… Daar kunnen we allebei niet echt een reden voor geven, gewoon puur gevoel! Maar we zullen het zien! Alles is welkom!

Vanavond komen de 2 kindjes van vrienden van ons logeren! 1 jochie in 3 jaar en de ander is net 4 maanden oud! Spannend! Vriendin zou een gebruiksaanwijzing meegeven… eettijden, slaaptijden, aantal ml voor de flesvoeding etc etc! :lol: Echt even oefenen dus!

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Geniet ervan!

Groetjes!

@Imani wrote:

Komt misschien ook omdat ik een jaar of 2-3 geleden bijna 8 kilo zwaarder was dan de laatste tijd… Ik kan dus weer gewone kleding aan van 2 jaar geleden en mensen zijn ook nog gewend om mij iets steviger te zien… Alleen zit het nu meer op mijn buik ipv de billen! :smiley:

Mensen durfden mij steeds niet te vragen of ik zwanger was, want alles zat juist op mijn kont, maar ook dat waren ze gewend :roll:

Ik woog einde zwangerschap (18 kg aangekomen) nl precies hetzelfde als toen ik trouwde :oops:

Pas met 7 mnd begon ik (naast die dikke kont) echt een zwangerschapsbuik te krijgen, zodat mensen er echt niet meer om heen konden :stuck_out_tongue:

Afgelopen weekend 2 verjaardagsfeesten gehad, die gelukkig allebei in de tuin gevierd konden worden, ondanks de regenvoorspelling.

Gisterochtend wezen sporten en de rest van de dag lekker lui met mijn mannen :inlove:

Hallo Allemaal!

Alles ok met jullie?

Met mij gaat het goed!

Het oppassen op de knulletjes was heel leuk! Wel goed om te zien hoe dat gaat met 2 kids! Die van 3 jaar was met moeite zijn bed in te krijgen… Verzon allemaal smoesjes: Hij moest nog een verhaaltje, nog een keer plassen, zijn vitamine druppels, hij moest daarom nog een keer zijn tandjes poetsen, mijn man weltrusten wensen etc etc Hahaha! Creatief hoor! Toen mijn man eenmaal bij hem boven was, was het zo voorbij met de smoesjes! Het bleek dat mijn man had beloofd als hij nu lief ging slapen dat we op zaterdag met hem en onze hond zouden gaan voetballen!

De kleine van 4 maanden was echt een schatje, alleen wel 's nachts een paar keer wakker geweest. Hij was een beetje verkouden!

's Morgen hebben we ze samen in bad gedaan! Heel schattig! Daarna lekker met hond, kinderwagen en kids naar hertenkamp geweest! Vonden ze leuk! Bij terugkomst heeft de oudste eerst nog gevoetbald met man en hond en daarna nog buitengespeeld met de buurkindjes! Toen kwamen de ouders alweer! Ze hebben het erg leuk gehad en wij ook! (Maar wel een beetje moe… hihi!)

Gisteren hebben we, behalve heerlijk uitgeslapen, ook wat huishoudelijk klussen gedaan en alvast wat meubels verschoven! De slaapbank uit de babykamer naar de studeerkamer en een tafel uit de studeerkamer naar zolder! Nu is de babykamer op een sierbankje en een klein ladenkastje na helemaal leeg! Nu nog babymeubeltjes scoren! Hahahaha!

Woensdag ga ik met mijn zussen weer naar een ander babymeubelparadijs! Volgens mij beetje aan de dure kant, maar wel leuk om even te kijken en ideeen op te doen! En gezellig een middagje met zussen op stap!

Zo… jullie zijn weer een beetje op de hoogte… ik ga maar weer even netjes aan het werk!

Fijne dag allemaal!

Groetjes!

Vanmiddag eerste gesprek bij de gyn. Ben benieuwd.

En Miepel???

Hier weer eens een berichtje van mij. Ik lees hier zeker nog regelmatig mee hoor. Hier wel wat drukte gehad met Joris. We hebben ontdekt dat hij het KISS syndroom heeft (gehad) en het TAC syndroom. Gelukkig komt alles wel weer helemaal goed maar we hebben veel therapie. Ook heeft hij hierdoor een enorme voorkeurshouding ontwikkeld. Zijn hoofdje is dus behoorlijk afgeplat en a-symetrisch. Morgen krijgen we weer een meting van zijn hoofdje en als dit niet sterk verbeterd is in vergelijking met de vorige keer dan krijgt hij een helmpje :frowning:

Ben best een beetje zenuwachtig.

Hoe is het verder met iedereen???

Mijn duimen draaien nog steeds voor de nietzwangeren.

En hoe is het met alle zwangere dames??? Geniet er maar lekker van. Ik mis het zwanger zijn enorm. Vond het zon mooie tijd. Ben bang dat manlief niet meer voor een derde wil gaan. :frowning: dus voor mij is het waarschijnlijk gedaan. Helaas helaas

Nou meiden tot gauw

Spannend Miepel, ben heel benieuwd!

Wat vervelend zeg, al die therapien helma, hopen dat ze helpen!

Hier gaat het prima. Jurian is niet meer weg te denken uit ons leven. Ik mis het zwanger zijn totaal niet, dat vond ik toen ook al niet leuk. Lijkt me toch een heel raar idee, dat je waarschijnlijk nooit meer zwanger zult zijn. Als een van de twee het echt niet meer wil (al denk ik at je dat nooit met zekerheid kunt zeggen als je nog niet ‘te’ oud bent, het gevoel kan altijd opeens weer komen denk ik). Voorlopig denk ik nog dat Jurian sowieso de komende 3 jaar lekker enig kind blijft. Het gaat prima zo, met drie dagen werken erbij, de kinderopvang enzo. En ik geniet elke dag nog van alles wat hij weer kan. Zeker nu ik weer werk geniet ik extra van hem als ik wel lekker vrij ben.

Ik duim ook zeker mee met alle niet zwangere meiden die het wel willen!!!