JAN'08 Stoppers! deel 3 - 17 baby's! Compleet!!!!

@Miepel wrote:

@littlewonder wrote:
Kop op Miepel, wie weet, het kan nog!

Ik had ook 3 dagen voor NOD een negatieve test, en pas 3 dagen erna een positieve, dus hou nog even moed!

Was hij echt negatief bij jouw? Of was er wel een licht streepje/plusje?

Hij was bij mij echt helemaal blanco :cry: .

Helemaal negatief, gewoon niks. Ik heb wat van die stomme testen opgebruikt :wink:

Bij Connor ook 1ste test helemaal negatief :thumbdown: Het was toen 5 weken na mijn laatste menstruatie. 7 weken na de laatste menstruatie weer getest, positief :thumbup: maar toen bleek ik pas 5 weken zwanger dus van mijn cyclus klopte niks.

Mss nu dus eindelijk maar eens een ovulatietest kopen :think:

Dacht gister een klein beetje bloed te zien bij het afvegen. Daarna toch niet ongi geworden. Wachten nog maar even af. Als er morgen nog geen ongi is dan ga ik vrijdagochtend er een testje tegenaan gooien. Heb sinds vandaag wel dat ik erg veel zweet en het stinkt ook nog :sick: .

Bah…moet dadelijk weer een ander shirt aantrekken. Dus verwacht wel dat de ongi er aan zit te komen.

Hier weer ongi. Op naar ronde 19 :cry: . En de huisarts/het ziekenhuis waarschijnlijk.

Miepel :hug: :hug:

He Miepel :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Wat vervelend. Zat elke dag te spieken of er al nieuws van je was.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik blijf heel hard voor je duimen

Bedankt allemaal :thumbup: . Ben inmiddels platgeknuffeld :mrgreen: . We hebben het er over gehad en we willen (vooral ik ) nu een afspraak gaan maken bij de gyn.

Miepel:

Wat vervelend! :frowning:

Wel fijn dat je man nu toch wel naar de HA/Gyn wil… Dat is weer een stapje in de goede richting!

Succes!

Toedels en Survivor:

Zijn jullie NOD’s inmiddels weer in de buurt?

Ik duim voor jullie alledrie!

Fijn weekend!

Vanmorgen afspraak gemaakt bij de huisarts. Moet er maandag heen en hoop op een verwijzing voor het ziekenhuis. Hoop dat het geen ellelang traject gaat worden. Zou bijna hopen dat ze iets vinden :oops: . Nou ja…ligt eraan wat natuurlijk. Dan kan er misschien ook snel actie worden ondernomen.

Hoe is het eigenlijk met Toedels? Lang niks meer van gehoord.

Heb je even een pauze ingelast? Niet dat het iets geeft maar het lijstje is ook nog niet aangepast.

@Imani wrote:

Survivor

NOD inmiddels weer in de buurt?

Net gehad :roll: Nog 18 dagen te gaan. Kon niet bij de accupuncturist terecht, want hij heeft vakantie. Dus we slaan maar weer een maandje over :roll: Begin geloof ik al aan het idee te wennen dat het ons niet gegund is :?

Geniet gewoon extra van onze Connor :inlove:

Besef des te meer hoe gezegend we zijn :inlove:

Voor de rest, mega veel knuffels en succes in het zh :hug:

Goedemorgen dames!

Ik had gisteren een heel verhaal getikt, maar er ging iets fout… verhaal weg! :x

Maar goed… even korte versie:

Alles gaat goed! Deze week weer echo gehad! Ons boontje is nu ruim 3.5cm en beweegt al behoorlijk met armpjes en beentjes! :inlove: :inlove:

Op vijdag 15 mei moeten we voor het 2e deel van de combinatietest: de nekplooimeting en als dan alles goed is dan kan de vlag echt uit! :dance:

We hebben het inmiddels wel aan Schoonouders, mijn vader en alle zussen verteld! Iedereen heel blij! :smiley: Door zowel schoonmoeder als mijn vader kwam de reactie ‘Dat dacht ik wel’ of ’ Ik dacht al: wanneer komt er nou iets?’ Mijn vader moest heel hard :cry: , omdat mijn moeder vorig jaar is overleden en we allebei weten dat ze dit zo graag had mee willen maken…

Maar goed… iedereen blij dus!

Ik denk dat Toedels lekker op de camping zit… of leuke dingen aqan het doen is met S… Het is natuurlijk vakantie! :smiley:

Miepel: Hoe was het bij de HA? Heb je een doorverwijzing gekregen? Afspraak gemaakt?

Survivor: Geef de moed niet op! Jullie hebben al een schattig mannetje, dus jullie kunnen het! :slight_smile:

Voor alle andere dames:
Hoe gaat het met jullie?

Imani, dat lijkt me wel even emotioneel met je vader inderdaad. Daar zaten vast ook tranen van vreugde bij.

Heb het zkh nu ook gebeld en ze hebben een vragenlijst gestuurd. Die hebben we ingevuld en dan moet je die terugsturen. Dan kun je nog kiezen voor een snel of minder snel traject. Bij een snel traject doen ze, voordat je het eerste gesprek hebt, al wat onderzoeken. Daar krijg je de uitslag dan van bij het eerste gesprek. Moet er met hub nog even over hebben wat hij wil maar wat mij betreft mag het het snelle traject wel zijn. Bespaart alleen maar een extra keer naar het ziekenhuis lopen.

Hoi meiden

Hier een teken van leven :oops: :mrgreen:

De lijst ga ik nu gelijk bijwerken, kreeg geen mail dat ik een nieuw PB had.

Zal voorlopig niet veel op het forum zijn. Ik kan het ff niet meer. :cry:

Sorry, dat ik al zolang niks heb laten horen.

Lekker genieten van alle kwaaltjes, en ik blijf hopen dat het lijstje gauw compleet is.

Toedels, neem de tijd :hug: .

@toedels19 wrote:

Zal voorlopig niet veel op het forum zijn. Ik kan het ff niet meer. :cry:

:hug: :hug: :hug:

Toedels: Sterkte en laat je niet gek maken!

:hug:

Groetjes!

Hallo Ladies!

Hoe gaat het met jullie?

Met mij gaat het goed!

We hebben gisteren het 2e deel van de Combinatietest gehad! Het was een echo met nekplooimeting. Alles zag er prima uit. 2 armpjes, 2 beentjes, Hartje, maagje, neusbotje! Echt bijzonder hoeveel je al kunt zien! Het is nu ruim 6 cm en bewoog al flink! De combinatie van mijn leeftijd (30) de uitslagen van het bloed en de nekplooi gaven uiteindelijk een kans van 1 op 12.000 dat ons kindje het Syndroom van Down kan hebben. Mooie score dus!

Nu kan dus de vlag uit en mag iedereen het weten! Vandaag heb ik het dan ook op mijn werk verteld. Eerst de baas gebeld (die was vandaag niet op kantoor) en toen gebak gehaald voor de rest. Er werd natuurlijk wat vragend gereageerd waarom er gebak was… Eerst afwijkend gereageerd… (Is toch een keer gezellig/Ik had een gulle bui) Toen iedereen aan de koffie met gebak zat heb ik het verteld. Mijn aanwezige collega’s zijn allemaal mannen! Ze waren heel blij en ik heb veel zoenen gekregen! :smiley:

Vanavond ga ik mijn beste vriendje en vriendinnetje bellen. (Konden allebei niet afspreken deze week…)

Morgen hebben we een BBQ met 10 andere vrienden. Zogenaamd georganiseerd om ons weekend weg in het najaar te plannen… maar dan hebben we ook een verrassing!

Leuk leuk! :dance:

Hoe gaat het met jullie?

Jules: Al over de helft, toch?

Mereltje: ben je al bij de VK geweest?

De rest: :-*

Nu weer even snel verder werken!

Fijn weekend allemaal!

Ik dacht ik ga hier ook nog eens even spieken.

Imani: Van harte gefeliciteerd!!! Super zeg dat je zwanger bent en wij hebben het destijds ook verteld met een bbq. Erg leuk, en ik werk ook met eigenlijk alleen maar mannen, wacht maar tot je een wat grotere buik krijgt. Hoor je de hele dag, Je gaat dat toch niet tillen, niet teveel doen hoor, als er iets is moet je het maar zeggen. Ik zou zeggen, laat je lekker verwennen.

@toedels :hug: neem lekker de tijd die je nodig hebt.

@miepel: succes, hoop dat ze iets vinden wat ze makkelijk kunnen oplossen.

De rest heeeeel veel succes nog!!!

Imani, hoe reageerde ze tijdens de bbq. Ben ik benieuwd naar :smiley: !