Zo vandaag een productief dagje :mrgreen:
Wasje opgevouwen en gewassen/opgehangen
Badkamer schoongemaakt
vaatwasser leeg beneden beetje opgeruimd
Heb best een tijd denk wel 4u aan mijn project gezeten, ben best trots op mijzelf :mrgreen:
Heb de hele dag een volle opgeblazen onderbuik, niet echt kramp gewoon irritant, helder he :lol:
Zal wel zien met CB morgen wat het brengt, ik heb 86% kans op postieve uitslag als hij het doet bij 3 dagen voor je NOD
Maargoed weet het natuurlijk pas zeker wanneer de :twisted: zich aanmelden :shifty: Stom he zo denk je vanalles te voelen en zo weet je weer helemaal niets :roll:
Meiden hopelijk is jullie dag verlopen naar wens :-*
In ieder geval bijna weekend voor de werkende , ik ga dan weer aan het werk na een vrije week, hoezo omgedraaide wereld :lol: :lol:
Hoi Meiden
Hier ben ik ook weer na een lange werkdag!!
Ik voel me goed, ben wel veel sneller moe en s avonds is mn buik nog steeds lekker opgeblazen
Mooie lijstjes pattycoat, zo je zo even de vermoedelijke uitgerekende datum mailen.
Kimmie ik ben ook sinds mn vorige zwangerschap veel sneller emo, ben bang dat het tijdens deze zwangershap nog erger zal gaan worden.
F’lien zal voor je duimen dat de test positief uit zal pakken meis, dat zou toch fantastisch zijn!!???
Jolande jullie hebben zo te lezen flink geklust, dat word over 2 weken bere spannend!!!
Sac fijn dat het conflict met je werk weer opgelost is…
Jaaa 19 maart al naar de vk en een echo, kreeg vandaag al een leuke brief van hen…heb er zin in!
Liefs ga nog ff zappen… mss tot zo
kan het nog steeds niet geloven !!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
@Marbo wrote:
kan het nog steeds niet geloven !!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
Die hoop ik morgen ook te zien en tja anders klussen we er weer goed oplos komende maand :inlove:
vriendlief zei vanavond, We gaan toch nog niet voor het echie??? Toch alleen maar oefenen?
Ja schat :liar: :silenced: Alsof hij die condooms erbij wil hebben :mrgreen:
@Pattycoat wrote:
vriendlief zei vanavond, We gaan toch nog niet voor het echie??? Toch alleen maar oefenen?
whahaha zo lekker naief he soms die mannen
Pas maar op voor prestatie-angst
Maareh je kan hem een condoom aanbieden kijken wat er gebeurd :lol:
Nee Roon weet waar we het voor doen, het echie :mrgreen:
@F’lien wrote:
@Pattycoat wrote:vriendlief zei vanavond, We gaan toch nog niet voor het echie??? Toch alleen maar oefenen?
whahaha zo lekker naief he soms die mannen
Pas maar op voor prestatie-angst
Maareh je kan hem een condoom aanbieden kijken wat er gebeurd :lol:
Nee Roon weet waar we het voor doen, het echie :mrgreen:
Heb ik ook gedaan, zelf nog eentje gepakt, maar dat hoefde niet Nou dan is het dus eigenlijk nu al voor het echie :lol: Maar ik laat hem maar in de waan :lol:
Hahaha mannen!!!
:mrgreen:
nou veel klusplezier dan maar he
:dance: :dance: :dance: :dance:
@Marbo wrote:
nou veel klusplezier dan maar he
:dance: :dance: :dance: :dance:
Nou vanavond niet hoor :? Nog steeds een beetje oud bloed hier, dus vind ik niet zo fris
nee dat is inderdaad niet zo fris…
Zo gisteren lag ik al lekker om 19:15 in bed Nog even tv gekeken en om 20 uur uitgegooid en gaan slapen, ik lag om 18:30 al op de bank te slapen :oops: Eten smaakt me voor geen meter, dus heb na een paar happen mijn bord maar weggeschoven, geen goed voorbeeld voor de kinderen, maar niks aan te doen hoor :shifty: Joon is toch al een beroerde warm eten eter en Valentijn heeft zich niks van mama aangetrokken gelukkig :thumbup: Tim kwam thuis toen wij nog aan tafel zaten, dus toen hij ging zitten ben ik van tafel gegaan en op de bank gaan liggen Vannacht om 2 uur stond Valentijn ineens bij ons op zolder :eh: Hij moest plassen en durfde de badkamer niet in… Dus Tim mee gegaan met hem en toen heeft ie lekker doorgeslapen tot 7:30 net als Joon, we werden wakker gebeld door de meneer van MvM die was wat vroeger en de flessen stonden dus nog niet buiten :oops:
Vanmiddag ga ik lekker naar mijn moeder en Valentijn blijft daar dan gezellig een nachtje slapen, die brengen ze zaterdagmiddag weer thuis
Gisteren het afscheid op de psz heb ik het zowaar helemaal drooggehouden :shock: :lol: Thuis al een paar keer gehuild, maar daar dus niet Ik had mijn camera mee, maar was zo gezellig mee aan het doen met feestje vieren dat ik dus geen foto geshoten heb :oops: Ja alleen uiteindelijk één van Valentijn op de grote stoel tussen zijn juffies in :thumbup: De kindjes waren helemaal blij met hun Dikkie Dik boekjes en zakje chips :thumbup:
Marbo, mooie test meis :inlove: Gek idee nog weer he
Patricia, ik ben in principe (uitgaande van edlm) uitgerekend op 14 oktober, dus zet die er maar in 8 Maart krijgen we definitieve datum en dan weet ik ook wanneer ze het gaan halen :lol: Lekkere man heb jij dus :mrgreen: Hij wil wel oefenen maar zonder condooms :roll: :lol: Ach voor jou alleen maar gunstig toch en laat hem maar lekker in die waan idd Jij ook lekker in huis gewerkt :thumbup: Ik heb momenteel weinig fut :oops: Ik sotfzuig wel en maak de toiletten dagelijks schoon, maar verder ga ik van het weekend maar even hulp inschakelen van Tim :oops: Wat een zeur he, met 6 weken al :shifty: zo ben ik normaal niet hoor, maar ik ben nu zo ontzettend moeeee en ik loop steeds maar te kokhalzen, dat had ik toch niet zo erg bij die andere 2 hoor
Eef, heb je al getest of ga je toch nog even wachten??!! Ik ben zooooooooooooooooooo benieuwd :shifty: Je bent in elk geval goed bezig geweest mop met al je hh bezigheden en je studieproject :thumbup: :-* Ik heb trouwens van die Dikkie Dik uitdeelboekjes gekocht en daarin een soort boekenleggertje gemaakt met een fotootje van Valentijn en een gedichtje namens hem dat heb ik in doorzichtig kaftpapier gevouwen (geplastificeerd) en dat aan een lintje gemaakt en door de rug van het boekje gedaan :thumbup: En toen gewoon lekker simpel een zakje chips erbij :thumbup:
Jolande, fijn dat de test aangeeft dat je je eisprong had :thumbup: en dat je gevoel dus wel klopt! Nu nog even gezellig doorklussen en dan maar weer afwachten :-
Nou verder ga ik nu even Joon zijn laxeertroepje klaarmaken… Die heeft sinds een week zo onwijs veel moeite en pijn met poepen Echt zielig!!! Hij heeft nu dus een laxeermiddel van de huisarts gekregen en dat moet hij elke ochtend. Normaal moet dit met water ofzo, maar dan laat ie een half glas staan… doe het nu door een eetlepel vla en dan gaat het zo naar binnen Daarna ga ik een broodje smeren :sick: en eten met de jongens :inlove:
Tot later :-
:-* Moge,
Hier vanmorgen negatieve test van CB baal er van, maarja ben een verwent nest met in 1x raak, dus het valt even tegen…
Laat :twisted: maar komen dan kunnen we opnieuw proberen.
Misschien was het ook allemaal wat te gestresst deze keer.
Ik voel me er wel een beetje down van :oops: had het zo gehoopt en wil al een tijdje voor nummer 3, dus erg jammer.
Aan de andere kant denk ik, waar heb je het over domme doos, het is de eerste ronde pas :wall:
Dus schouders eronder en schop onder mijn kont :naughty: niet zo zueren, we gaan er voor, lekker klussen :inlove:
Kim jammer dat je geen foto’s hebt genomen, ik laat soms de kleine Olympuscamera bij die meiden achter zodat ze foto’s kunnen maken als ik er niet ben van de dag Ook erg ;euke plaatsjes krijg ik dan terug.
maar wel een van Valentijn met zijn juffies :thumbup:
Haha ik lag er ook weer abnormaal vroeg in 21u15 :oops: het is net of alle vermoeidheid eruit komt van mijn 3 stress maanden :oops:
Hoe is het met de andere meiden!! :-*
Enne
IK WIL ZON, LENTE, DEUREN OPEN, BUITEN ZIJN!!!
Ben de winter en dat nat van nu helemaal beu :?
Kimmie, :hug: voor Joon. Uit ervaring weet ik dat het geen pretje is.
Dat is ook het enige kwaaltje waar ik echt veel last van had tijdens de zwangerschap van Damian. Obstipatie. Ik werd er helemaal gek van…
F’lien, Misschien toch iets te vroeg getest? En idd. Pas de 1e ronde… We gaan er gewoon weer voor…
Ik weet nog niet of ik aankomende maand echt ga klussen voor een beebje…Maar gewoon voor de lol Ik heb namelijk zitten rekenen, maar als ik deze ronde zwanger zou worden, zou ik rond 20 november uitgerekend zijn. En ik vermoed dat ze me niet laten lopen tot 40 weken :think:
Ik zie het wel
Hey patricia,
Zit je dan rond de verjaardag van damian, dat je liever niet rond die datum wil?
Tsja dat heb ik een beetje nu ook, ik kom nu richting begin december of als we nog een rondje overslaan zelfs januari.
Ik heb maar 1 wens liefst voor Jorre 3 jaar is :oops: en dat het snel raak is :lol: :lol:
Ohja wil de even zeggen dat ik het zo een leuk en gezellig clubje vind, niet te groot, dan kun je een beetje bij blijven met elkaars verhaal :thumbup:
Ja, Damian is 11 november geboren. Dus als ik 20 november uitgerekend zou zijn, ben ik ten eerste dik :roll: (Ik was echt huge :silenced: ) ten 2e door de ks ga ik ervanuit dat ik niet tot 40 weken loop. Ik denk dat ik dan eerder ingeleid ga worden. Maar ja voor de rest heb je het natuurlijk niet voor het zeggen
Ik zal eens kijken of ik wat buikfoto’s kan plaatsen van Damian
Oeh ja leuk
zal eens even speuren voor een foto van merel en jorre zijn zwangerschap.
Dat is een leuk idee Patricia :thumbup: