Jan.'10 stoppers#2:Kimmie, Marbo en Iev een dikke knuffel

:inlove: :inlove:

Je bent een mooi vrouw F’lien.

@Pattycoat wrote:

:inlove: :inlove:

Je bent een mooi vrouw F’lien.

:shifty: :oops: euh dank je Patricia

mmm ik kan geen buikfoto vinden van mijn zwangerschap van merel.

ik heb destijds alles laten afdrukken en mijn PC opgeschoont.

Ik kan alleen ook geen buikentopic meer vinden van de april 2006 mama’s :cry:

Wel even terug gekeken naar alle pasgeborenfoto’s, zoveel kindjes lijken nu nog steeds op hun eerste gezichtje :inlove:

Ikke (hier was ik 24 weken)

3D echo 28 weken:

Mijn buikfoto’s 39 + 40 (heb geen laatste foto met 41 weken, ja 1tje maar toen lag ik aan de pijnstilling in het ziekenhuis):

1 dagje oud:

3 maandjes oud:

Nu:

:inlove: Wat leuk om nu je gezicht bij de naam te hebben. En jij bent toch ook een mooie vrouw!? :thumbup:

Wat een mooie buik had jij ook, lekker rond :lol:

Ik was met Jorre ook huge :oops: ebn erg benieuwd wat een derde oplevert hahaha

Mogguh…

Ahhhhhhh Evelien wat balen zeg :frowning: misschien idd te vroeg getest.

Ik kan wel gaan zeggen t is pas de eerste ronde waar maak je je druk om, maar t is jouw gevoel, je had t zo gehoopt en dan is t toch een teleurstelling, ronde 1 of ronde 10 dat maakt dan echt niks uit :hug:

Wat een leuke foto’s weer van jou en je heerlijke kids.

Ik blijf die buikfoto prachtiggggggg vinden :inlove:

Ik zal dadelijk eens een foto zoeken van mijn zwangerschap :mrgreen:

Kimmy wat goed dat je t droog gehouden hebt :mrgreen:

Leuk zeg dat t afscheid leuk was, alleen jammer van de foto’s.

Gelukkig wel ene met zijn juffen :thumbup:

Ach arme Joon, das zo pijnlijk als ze niet kunnen poepen :hug:

Marbo mooie test :thumbup:

wowwwwww patty wat een leuke foto’s zeg :inlove: :inlove:

26 weken zwanger van Jorre

en dit is in begin Mei twee weken voor de bevalling

oke een paar van mij…

37wk zwanger.

2 uurtjes oud.

Pas thuis.

Lekkerrr.

1 jaar.

Nu.

Leuke foto’s blijven het Eef :inlove:

Patricia, ook leuk om jouw gezicht te zien :thumbup: Mooie mama :thumbup: met een hele mooie bolle buik!!! En mooi ventje hoor :inlove:

Natascha, jij ook al een mooie meid :thumbup: en een hele mooie forse buik zeg :shock: :inlove: :inlove: En wat een heerlijk kind heb je toch, ik vind dat Odin van die onwijs mooie grote ogen heeft :inlove: Och en dat mutsje dat ie opheeft :inlove: :inlove: :inlove:

Ik zal zo ook eens even spieken naar foto’s :wink:

Bij Valentijn trouwens net de eerste rode vlekjes ontdekt op zijn lijfje, voor en achter… Dus hij is dit keer toch besmet met de waterpokken! Hij heeft ze 4 jaar lang kunnen ontlopen, maar kennelijk was een broertje in huis met die dingen toch net even teveel voor zijn weerstand :lol: :lol: Qua timing helemaal goed, want dan is hij er als het goed weer vanaf voor zijn verjaardag volgende week en dan loopt het ook niet spaak met zijn besnijdenis 12 maart :thumbup:

Ga nu even foto’s speuren :wink:

Kimmie, dank je wel :oops: hahaha ja ik had een behoorlijke buik, met 11wk liep ik al met een zwangerschapsbroek en vanaf 6mnd riep iedereen al jij zal wel bijna moeten bevallen he…neeeen :wall: :evil:

Wat gaat dat bij een eventuele 2de worden :shock:

Die ogen van Odin ja, wat een kado heeft die gekregen,daar gaat ie nog wat hartjes mee laten smelten, nu al komen vaak mensen naar me toe die over zijn ogen beginnen.

Maar ja die ogen zijn soms ook mijn valkuil hahahaha :oops:

Och de waterpokken, hopelijk krijgt ie niet teveel last ervan germ :hug:

Nou kom op met die foto’s hahahaha

Wow Natascha, idd ook een behoorlijke buik… En Odin :inlove: Ik had al weleens fot’os van hem gezien

Ik gooi ze even in een spoiler dat scheelt weer met het laden van de pagina :wink:

Precies 30 weken zwanger van Valentijn :inlove: (10 dagen voor hij geboren werd)

(let niet op die broek zo charmant afgezakt op mijn billen :mrgreen: )

3D echo van Valentijn :inlove: Staat 22 weken en 6 dagen, maar moet zijn 21 weken en 6 dagen.

Valentijn net een halve dag oud (met hand van papa in de couveuse) :inlove:

Valentijn bijna 3 maandjes oud, lekker slapen in de wipper :lol:

Valentijn 2,5 maand met Merel van Eef :lol: :inlove:

Precies 37 weken zwanger van Jonathan :inlove:

Opgeblazen met precies 38 weken zwangerschap van Jonathan :inlove: een paar uur voor de keizersnede :wink:

3D echo Jonathan met 28,3 weken :inlove:

1e kennismaking van Jonathan met mama :inlove:

Bijna 2 uur na de geboorte de eerste keer “drinken” :inlove:

Jonathan bijna 24 uur oud :wink:

Jonathan bijna 3 maandjes :inlove:

En nog een serietje van het gipsen en kleine shoot bij ons thuis toen ik precies 36 weken zwanger was van Jonathan :inlove:

Zo dat was het :mrgreen: :inlove:

wowwwwwwwww wat een prachtige reeks foto’s zeg :inlove: :inlove:

Wat leuk om jullie lieve leuke mooie mama’s te zien :inlove:

Ahh Valentijn was echt een klein moppie zeg,maar wat een geweldig ventje zeg :inlove: hahaha wat een verschil met Merel :inlove:

En joon is ook al zo’n lekker ding, zal wel een heel verschil zijn geweest toen je hem t eerst in je armen kreeg tov valentijn he :lol:

zooo en die buik, das ook een joekel zeg hahahaha

Haha Natascha, ja sommige mensen hebben een heel ander referentiekader en vinden dan dat je bij 6 maanden al een buik hebt om te bevallen :lol: Maar ik kan me er wat bij voorstellen als ik jouw buik zo met 37 weken zie :inlove: Bij de 2e was het bij mij wel sneller zichtbaar, maar moet zeggen niet heel veel verschil in buik uiteindelijk :think: Al was het voor mij wel even wennen dat ik zo’n enorme buik had aan het eind omdat ik dat bij Valentijn zo gemist heb allemaal :shifty: Ben nu ook al een klein buikje aan het krijgen, zowel een vriendin als mijn moeder zeiden het deze week :shock: :shifty: Want ik was juist weer een paar kilo afgevallen (ook al voor ik wanger was) en dus weer een platter buikje :lol: Heb van het weekend een positierokje aangehad en die stond gewoon helemaal goed :lol: was helemaal echt al :mrgreen: Doordat die darmen nu alweer zo snel omhoog komen merk ik dat sommige broeken me gewoon niet lekker meer zitten, maar een maat groter broek zit dan bij de rest veel te wijd en vind ik een dom gezicht dan :shifty: Ach nog even dan kan ik gewoon legaal mijn pos.kleding weer aan (hoop ik :pray: ) :inlove: En ja die oogjes van Odin zullen jou best wel eens wat sneller weer minder boos maken :lol:

Nou Jonathan was gelukkig ook weer helemaal heel erg klein hoor toen ik hem vasthad :inlove: Gelukkig vergeet je heel snel hoe klein klein eigenlijk is… Je weet het nog wel en als je foto’s kijkt komt het zo weer boven, maar Joon was dus wel weer heel klein in mijn armen :wink: En ik vind die foto’s van mezelf echt vreselijk :shifty: Ik hield ineens heel veel vocht vast die laatste 2 weken en ik was bijna 28 kilo aangekomen, was gewoon helemaal mezelf niet meer, hoe mooi ik mijn buik ook vond :lol: En nu zie ik er weer heel anders uit, want ik heb wat langer haar (schouderlengte) en een ander bril :wink: Kan zo veranderen in die paar jaar :lol: :lol:

hahaha ja, das waar dat je snel vergeet hoe klein klein is…joon was natuurlijk weer erg klein tov valentijn, want die was toen al een stuk groter.

Hahha ja we veranderen veel he…ik heb nu veel langer haar.

Ik was 14kilo bijgekomen, allemaal kwijt geraakt, maar helaas inmiddels weer 5 kilo bijgekomen, en ik had al 10kilo overgewicht, dus nu 15 kilo :cry: :cry: ,nouja zelf schuld :wall:

Maarre ik vind je foto helemaal niet lelijk,maar jij weet natuurlijk t beste hoe je nu eruit ziet, en wij vrouwen vinden onze eigen foto’s al snel niet leuk :oops:

Nog even een rijtje ik :lol:

Ik als kindje van een jaar of 3 a 4?!

Ietsjes ouder :wink:

Juli 2009 met oude bril, haar los

Juli 2009 met oude bril, haar vast

Juli 2009 zonder bril, haar vast

Augustus 2009, mama in een melige bui bij mijn beste vriendin :oops: :mrgreen:

September 2009 (40 jarig huwelijksfeest van mijn ouders :inlove: )

Januari 2010 met nieuwe bril, haar vast (en meer mijn eigen haarkleur)

Januari 2010 zonder bril, haar vast :wink:

Ja ik was altijd een magere lat en kwam toen bij Valentijn 25 kilo aan, 12,5 kwijtgeraakt en toen weer bijna 28 erbij :shifty: Nu was ik erin 2 jaar tijd bijna 24 kwijtgeraakt en nu gaan we weer opnieuw beginnen :lol: Maar heb wel gezegd na de 3e ga ik er wel echt goed mijn best voor doen om weer een beetje goed back in shape te komen :wink: 60 kilo zal ik nooit meer worden en wil ik ook niet meer, maar 70 kilo zou mooi zijn (zit nu op 76,5) en dan mijn buikje zoveel mogelijk weg zien te krijgen, maar goed eerst maar eens een mooie bolle buik kweken en pas na de bv periode gaan we weer verder praten hoor :wink: Heb er nu al die jaren ook niet echt iets aan gedaan dus ik een beetje mijn eigen schuld dat het niet meer helemaal omlaag is gegaan natuurlijk :wink: En wat je zegt, wij vrouwen vinden foto’s van onszelf niet snel goed :wink:

Oh en Patricia, voor het lijstje; ik ben 33 :-*

wow wat een leuke gekke dwaze reeks zeg hahahaha, ik kan wel zien dat jij een gezellig mens bent, trouwens die foto tijdens de 40jarige bruiloft is wowwww :shock: :shock:

maar idd wat een verschil met toen je zwanger was haha