Jan.'10 stoppers#2:Kimmie, Marbo en Iev een dikke knuffel

4jaar geleden.

3 jaar geleden.

Half jaar geleden.

Natasch ook zo’n mooie vrouw en ook mooie ogen hoor.

Ik dacht even spammen van mijn nichtje:

in SF

:inlove: :inlove: wat een gezellige foto’s :thumbup:

Kim die van V en M :inlove: das lang gelden he hahaha

Heb je onze buiken nog van Joon en Jorre? :thumbup:

En Tas ja Kim is een lieve en gezellige meid! :-

Ja Tas jij bent ook echt een mooi wijffie hoor :inlove: , die ogen heeft Odin niet van een vreemde :wink:

Ik ga eens even in het SF loeren en dan de tuin in.

Heb net even gegeten bij mijn schoonouders en Merel is daar gebleven :thumbup: :silenced: :angel: en Jorre ligt in bedje, Onze druif moet gesnoeid maar met die vries kon het niet, nu wel dus ga even doen, anders loopt ie straks al uit :roll:

Want zodra de zon gaat schijnen gaat dat ding het doen, staat op de muur die zuid staat :wink:

:-
tot straks

Kim staat je trouwens goed joh je nieuwe bril :thumbup:

Ik heb hem vandaag ook maar weer eens op :wink:

Soms even een dagje tussendoor mijn ogen rust van de lenzen, weekend werken dus dan wil ik ze wel graag in, dus dan vandaag maar :mrgreen:

Zo de druif is gesnoeid, lekker man even buiten bezig zijn :thumbup:

Oh moet de verwarming weer aan zetten had hem even uitgedaan omdat ik de deur even lekker had open gelaten, even firsse lucht in huis zegmaar :mrgreen:

Nu even in de nieuwe Knippie mode kijken wat ze voor leuks hebben :inlove:

Saskia, Ran, Iev, Marbo, hoe is het bij jullie??

:doh: ik vergeet iemand… :wall:

Meiden zie dat jullie lekker gekletst hebben vandaag… heb nog niets gelezen eerlijk gezegd… zit een beetje met de handen in mn haren. Vanmorgen ontdekte ik de waterpokken bij de kleine man en dat is gevaarlijk voor net zwangere vrouwen… ik ben zo bang. Hoop dat mn man snel thuis is en hem in kan smeren en verzorgen, ik durf hem niet in te smeren, vk heeft ook gezegd dat ik erg voorzichtig moet zijn… Puffff waarom moet het nu gebeuren??!

@Marbo wrote:

Meiden zie dat jullie lekker gekletst hebben vandaag… heb nog niets gelezen eerlijk gezegd… zit een beetje met de handen in mn haren. Vanmorgen ontdekte ik de waterpokken bij de kleine man en dat is gevaarlijk voor net zwangere vrouwen… ik ben zo bang. Hoop dat mn man snel thuis is en hem in kan smeren en verzorgen, ik durf hem niet in te smeren, vk heeft ook gezegd dat ik erg voorzichtig moet zijn… Puffff waarom moet het nu gebeuren??!

:hug: Meis ik snap je schrik, enige wat ik je kan zeggen is heel goed en vaak je handen wassen zeker als je je ventje hebt verschoont of in aanraking met de pokjes bent geweest :hug:

Als je zorgt dat je zelf ‘schoon’ werkt zegmaar dan verminder je al een heel stuk de kans op risico :-* :hug:

ahhh Marbo dat lijkt me idd erg schrikken…denk dat je zoals Eef al beschreven heeft doet, je meer dan genoeg doet, en misschien een flesje desinfecteerde handalcohol kopen?? :hug: :hug:

dank jullie wel meiden, ik was idd goed mn handen momenteel, normaal ook wel, maar nu ff wat meer en laat mn man zoveel mogelijk hem insmeren enz.

heb net mn moeder aan de lijn gehad en toen ik haar vertelde dat ie de waterpokken heeft vertelde ze dat ik er vroeger niet zoveel last van heb gehad… dus ik heb het gelukkig wel al als kind gehad,dat scheelt weer… maar ik weet wel dat ik die datum 19 maart nu nog veelste lang vind duren nu we deze onzekerheid er ff bij gekregen hebben…

Marbo, GEEN ZORGEN HOOR!!! Hier ook Joon net eervorige week de pokken gehad en Valentijn heeft ze nu :wink: Als je ze als kind hebt gehad dan heb je antistoffen en kan het dus geen enkele kwaad als je kindje het nu heeft :thumbup: Het is vervelend voor je ventje als ie er erg veel heeft, maar met 7 a 10 dagen is het gelukkig weer over :hug: Bijna 90% van de mensen is als kind zijnde in aanraking geweest met het virus dat de waterpokken veroorzaakt en dan heb je dus antistoffen :-* Dus echt geen zorgen maken hoor :hug:

Natascha, dankjewel :oops: :-* :-* Jij bent ook echt supermooi hoor :inlove: Die foto’s zijn echt erg mooi :inlove: Je ziet trouwens wel dat je veel was afgevallen op de middelste foto volgens mij?!! En ja die van de bruiloft en dan mijn zwangere plofkop :shifty: :mrgreen: :mrgreen:

Patricia, ik zal zo gelijk even in het SF spieken :wink:

Eef, dankjewel je bent een echte schat :-* :-* :-* :-* Je bent trouwens lekker bezig geweest :thumbup: Maar je kan het idd nu maar beter gelijk doen voor ie idd weer gaat uitlopen als we spontaan ergens wat zonnige dagen krijgen (HOOP SNELLLLLL!!! :pray: ). En natuuuuurlijk heb ik die buikenfoto nog :lol: Zal hem zo even braaf in het SF zetten :wink: Merel al weer terug of slaapt ze ook lekker bij opa en oma :wink:

Hier even mijn positiejurkjes opgehaald bij de Hema die ik online vast besteld had :shifty: En ook gelijk een leuk voedingsshirt met lange mouwen :thumbup: Die heb ik nu alleen met korte mouwen namelijk :wink: Ik heb gelijk ook even een paar mooie nieuwe zwarte laarzen zonder hak gekocht, want ik heb alleen hooggehakte laarzen en weet dat mijn rug dat straks niet echt prettig vindt :thumbdown: En nog een paar heerlijke witte zomerschoentjes :thumbup: Was nu uitverkoop en heb nog extra korting van de vriendelijke man gekregen omdat ik zwanger ben :dance: :lol:

Het is hier verder de hele dag prut geweest met Joon :cry: Hij is bijna de hele dag bezig geweest om te poepen en alleen wat overloopdiarree kwam eruit :thumbdown: Dus de huisarts weer gebeld en klysma gekregen… Maar de apotheker zei zelf dat we het even moesten proberen met lidocaïnevaseline, dat even laten intrekken en dan in een warm bad. Dus net even gedaan en ja hoor 3 enorm dikke harde drollen met maar een harde krijs :dance: :dance: :dance: Ik heb de klys,a’s evengoed meegenomen als mocht blijken dat het toch niet de grote prop was, wat ik me niet kan voorstellen :shifty: maar hij is in elk geval weer even wat leger :thumbup: Ben blij dat we die vaseline mee hebben nu, dan kunnen we steeds even smeren met verschonen en doet het kloofje in elk geval niet zo’n pijn :hug: Nu hangt ie lekker fris gewassen (heb hem nog even afgedoucht met de handdouche in bad erna hoor :lol: ) in zijn pyjamaatje tegen me aan op de bank Dora te kijken :inlove: Zometeen eten en dan lekker bijtijds naar bed, want uiteindelijk heeft ie dus nul geslapen vandaag…

Tot later :-*

och arme Joon…ik weet zelf hoe t is om niet te kunnen gaan, ze hebben in 2007 een stuk darm verwijderd en daarna heb ik heel lang niet kunnen gaan, wat een hel was dat zeg, na 3dg weer in het ziekenhuis gelegen te hebben hebben ze alles kunnen verwijderen en kreeg ik magnesiumtabletten om het wat zachter te houden…echt superrrrrspul!!

Ik ben wel enorm blij te lezen dat er eindelijk wat uitkwam bij hem…dat zal echt opgelucht hebben zeg!!

Ohwwwww wat heb je lekker geshopt, ben helemaal niet jaloers hoor :liar: hahaha neen hoor meissie ik gun het je van harte!!

Je gaat wel echt voor winterbeebs he hahahaha.

Ik was idd op die middelste foto 7kilo afgevallen…daarna begon ik met de ivf…toen kwamen er 2 kilo bij en daarna 14kilo hahahaha.

Wanneer ga je t de kindjes vertellen???

Wil je ook strx weten wat het geslacht is, of heb je t geduld om te wachten tot de brusje in je armen hebt?

Haha Natas, ik vond juist dat ik het goed deed, eerst winterzwangerschappen en nu een zomerzwangerschap :wink: Het is wel zo dat de kindjes in een koude periode komen, maar Valentijn en Jonathan gingen al snel het lekkere weer in en daar gaat beebje nu juist de kou in :? Ik zal straks, zeker het eerste half jaar, met de wandelwagen en 2 kinderen lopend naar school moeten… Dus ik hoop op weinig tot geen sneeuw aankomende winter :pray: :lol: Joon was trouwens echt helemaal uitgeput, arme manneke :frowning: Die is dus serieus al vanaf vanmorgen bezig geweest om het eruit te krijgen om de zoveel tijd krijsen en terugduwen en dan weer gaan spelen om dan weer opnieuw te beginnen :cry: Je zag hem gewoon echt rustig worden en instorten toen het eruit was :thumbup: :inlove: Om ff over 7 uur is ie ook lekker naar bedje gegaan, nog even boekje voorgelezen en toen lekker tutten met zijn knuffeltjes en slapen :inlove: Maar jeetje zeg, dat is voor jou ook erg geweest, een stuk darm weg :shock: :hug: Wat een toestand zeg dan ook dat je helemaal verstopt raakt :thumbdown: Gelukkig is het opgelost :thumbup: Heb je er tijdens je zwangerschap ook helemaal geen last van gehad? Is toch een veel voorkomende kwaal bij zwangeren, luie darmen :? Of slik je nu nog steeds die magnesiumtabletten? De jongens weten het al :shifty: Valentijn vraagt nu wel steeds “mama, heb je al een dikke buik?” We hebben gezegd als mama een hele dikke buik heeft dan komt de baby :wink: Ik heb hem nu maar foto’s laten zien van toen ik hoogzwanger was van Joon, dus als ik zooo dik ben dan komt de baby :lol: En hij weet ook nog wel een boel van toen ik zwanger was van Joon dus dat leggen we hem nu maar uit :thumbup: En Joon die zegt alleen maar “mama titi” en dan wijst ie op mijn buik :inlove: Titi is trouwens de naam van zijn knuffelkonijntje, maar ook zijn bewoording voor kindje of baby :lol: Hij praat nog niet zo heel veel :wink: En het geslacht laten we een beetje zo snel het kan kijken :wink: Bij Valentijn wisten we het met een week of 20 en Joon al met 18 weken en sindsdien met elke echo :mrgreen: Zodra er een echokop op mijn buik kwam was het eerste wat je ongeveer zag een paar benen wijduit met een piep ertussen :lol: :lol: :lol: Dus nu willen we als het lukt weer ongeveer rond de 17 a 18 weken even binnen gluren met een pretecho en ook om het geslacht vast te stellen :wink: Ik maak er ook geen geheim van overigens, dus hier zal ik het mettertijd ook neerzetten :lol:

Ga nu weer even een beetje tv kijken :wink:

:lol: :lol: :lol:

hahahaha ja Kim hier ook twee winterdrachten nu een zomer :wink:

Ach ook wel weer leuk om niet alles onder die laag kleding te ‘verbergen’ :inlove:

Ik heb veel zomerspul liggen barst van de tuniekjes dus alleen wat leggings aanschaffen en klaar :mrgreen:

Ik heb vanaf mijn zwangerschap van merel last van obstipatie, de ene keer beter dan de andere, echt een drama :roll:

Begon na de bevalling, dus balen, sla mijzelf echt voor mijn hoofd als ik weer te weinig heb gedronken en zit te balen op de wc :oops:

Ontbijtkoekje doet goed, veel vezels en water drinken :thumbup:

Bij Merel gebruikte ik als baby druppels slaolie in de fles, arme meisje kon ook niet poepen :cry: , gelukkig gaat het nu goed, nouja hard/keutel of tegen diarree aan :roll: , gelukkig nu ook vaker de middenweg ervan.

Maar heb haar ook wel huilend op de wc gehad, poppie, echt aan je hart gaat het :hug:

Dikke knuf voor Joon :-

Jammer dat Valentijn nu pokjes heeft, had hij mooi Merel even kunnen aansteken zaterdag :silenced: , dan ben ik er maar klaar mee :wink:

beide hebben ze nog geen enkele kinderziekte gehad :think: sterkte weerstand of mazzel :eh: `

Meiden ga zo slapen, morgen 6u opstaan :shock: en werken, hopelijk is het nog steeds rustig :wink:

Jullie fijn weekend, hier nog steeds geen voortekens op :twisted: dus ben erg benieuwd wat er nou gebeuren gaat komende week, vaak gaat het gepaard met veeeeel hoofdpijn, die mag wel wegblijven hoor :wink: :hand:

Groetjes, kom zondag pas weer denk ik, morgen gan we gelijk na mijn werk naar de sauna door :inlove:

:-

Eef, ja ik heb wel wat jurkjes nog en rokjes waar ik vorige keren een panty of dikke maillot onder aan had en die zou ik nu makkelijk zo kunnen dragen, maar wat nieuwe dingetjes is toch ook weer leuk :oops: :wink: En idd wat leggings voor de dikke buik op de wat minder warme dagen :thumbup:

Ik heb het alleen tijdens mijn zwangerschappen zwaar gehad op de wc :lol: Nu loopt het weer goed en tussen Valentijn en Joon in ook gelukkig!

Bij Valentijn hebben wij natuurlijk ook de hele riedel toen gehad dat ie een paar maandjes was dat ie krijtjes poepte, echt vreselijk! Ook heel wat klysma’s in dat kind moeten stoppen toen zeg :frowning: Ben blij dat ie nu eigenlijk elke dag gewoon goed gaat :thumbup:

Hier was ik ook verbaasd over het feit dat we alle kinderziekten buiten de deur hielden, maar je moet er toch een keer aan geloven :wink: Dus wie weet krijg jij het ook wel vlak voor de 4e of 2e verjaardag joh :stuck_out_tongue: Beter nu als kort voor je bevalling, want voor hele kleine pasgeboren beebjes schijnt het wel weer erg veel kwaad te kunnen dacht ik :think: Ach wie weet doet ie er het maximum van 10 dagen over en geeft ie ze toch nog even aan de kids mee :lol:

Ben nu toch wel erg nieuwsgierig hoor of je niet gewoon te vroeg getest hebt :shifty: :pray: Heel veel plezier in de sauna in elk geval mop :-* Even lekker genieten na een ochtend vroeg op en een dag werken :thumbup:

:-* Kim

Jeetje, wat wordt hier een hoop gekwebbeld zeg! Ben twee dagen niet geweest en had een hoop te lezen!

Balen je negatieve test F’lien! Maar je hebt toch 3 dagen voor je NOD getest? Is het dan niet gewoon te vroeg?

Wat een mooie foto’s allemaal! Als ik al die mooie buiken, prachtige kindjes en mooie trotse mamas zie, gaat het nog meer kriebelen :lol:

En wat vreselijk sneu voor Joon zeg! Ik vind het altijd zo zielig als die kleintjes dit soort dingen hebben. Het zal vandaag wel enorme opluchting voor hem geweest zijn! En heerlijk dat je aan het shoppen bent geweest Kim! ik hoop dat ik ook snel kan gaan shoppen!!!

Hier gaat alles prima. Een druk weekje achter de rug. Gisteren was de diploma uitreiking van een aantal medestudenten uit mijn ziekenhuis, dus daar ben ik heen geweest en vanavond was het feestje op het werk. Dat was erg gezellig. Inmiddels lopen er 6 zwangere vrouwen rond bij ons op het OK-complex en ik heb vanavond gehoord dat er nog een 7e zwanger is, alleen weten we nog niet wie. Als het eind deze maand dus raak blijkt te zijn hier… wordt ik nr 8 :o Ik denk dat de baas daar niet blij mee zal zijn :smiley:

Wie is nu eigenlijk de eerst volgende die mag gaan testen?

Goedenmorgen dames,

Hoe is het met jullie? Met mij gaat het wel goed, al ben ik erg moe. Sinds kort probeer ik mij iets meer bezig te houden met politiek. Ik moet zeggen dat ik het wel erg interessant vindt, al kan ik er op sommige momenten niet zo heel goed volgen.

Omdat ik het nu toch wel graag een beetje wil volgen zit ik nog steeds op de bank. Ik ben wel heel erg moe, maar wil het nu zeker nog even horen. Bovendien wil ik even op mijn mannetje wachten. Hij is met een vriendin naar Amsterdam om wat mensen op te halen en die veilig thuis te brengen :slight_smile:

Mmm… net komt de informatie dat het Kabinet gevallen is. Reden om toch nog even wakker te blijven. Nooit verwacht dat ik hiervoor wakker zou blijven, ik had er echt helemaal niets mee. Wat een beetje invloed van een lieve man al niet kan doen :slight_smile:

@Natascha:

Dank je wel! Nu ik die betekenis zie had ik het zelf kunnen bedenken :slight_smile: Ik hoop niet dat dat nodig is. Ik heb vandaag - of was dat gisteren? -, nou ja, in ieder geval vrijdag iemand gesproken die al een paar jaar met allerlei behandelingen bezig.

Ik geef eigenlijk altijd mijn overgewicht de schuld van mijn onregelmatige cyclussen, maar het kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. Ik ben zo’n 11 jaar geleden gestopt met de pil en sindsdien onregelmatig.

Echt baaldag had ik donderdag niet, maar ik kon mij 's morgens niet echt concentreren. Ik denk omdat ik woensdag veel te laat pas naar bed ben gegaan. Uiteindelijk is het wel gelukt, was alleen een erg lange werkdag. Ik ben rond 23.00 uur pas gestopt, maar vanaf dat moment geniet ik wel echt van mijn weekend.

@Jolande:

Ik heb nog niet gehoord dat je onregelmatig kan worden van afvallen, er is tenminste nog niemand geweest die dat tegen mij gezegd heeft. Ik wacht het wel af. Als ik moet wachten met kinderwens tot ik mijn streefgewicht heb bereikt ben ik nog wel wat jaren bezig. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ik dat ooit ga halen. Het afvallen gaat heel erg moeizaam.

Wat goed dat je je eisprong hebt gevoeld en dat je goed geklust hebt. Hopelijk heeft het succes.

@F’lien:

Ik ben eindelijk zo ver dat ik tegen mijn werkgever durf in te gaan en ook durf te zeggen waar het op staat. Heel lang durfde ik dat niet omdat ik bang was mijn baan te verliezen of niet meer aardig gevonden te worden. Nu is dat anders. Ik heb zelfs de indruk dat mijn werkgever mij meer respecteert nu ik af en toe zeg waar het op staat.

Het is ook wel eens makkelijk gezegd, ‘dan moet je gewoon even afvallen’. Daar ben ik al zo’n 5 jaar mee bezig.

Jij bent lekker bezig geweest donderdag. Ik moet hier ook de slag, maar dat schiet niet op.

Wat balen dat je test negatief uitgevallen is. Hopelijk heb je de volgende ronde meer succes.

Die lente van mij mag nu ook wel komen hoor!

@Patricia:

Ik doe het altijd rustig aan, maar dan wel op een drukke manier :slight_smile: Echt rustig aan doen past volgens mij niet bij mij :slight_smile:

Ik heb het vertrouwen dat de bestralingen wel goed zullen komen, ik zie meer op tegen de chemo’s (en dat doen mijn ouders ook).

Mmmm… typisch vriendje heb jij. Geen zwangerschap willen, maar ook geen condoom. Sommige mannen :mrgreen:

@Kimmie:

Wat lekker zo vroeg naar bed zeg! Dat kan ik ook wel gebruiken :slight_smile:

Wat goed dat je het droog gehouden hebt! Ik ben ook wel emotioneel hoor, volgens mij is dat vrouweneigen :slight_smile:

Sterkte met de waterpokken!

Wat vervelend dat Joon zo verstopt zit. Erg lastig en pijnlijk. Dat weet ik uit ervaring, ik heb dagelijks een vezeloplossing om alles een beetje soepel te laten lopen.

@Marbo:

Wat balen dat de kleine nu waterpokken heeft. Sterkte ermee.

Wat een prachtige foto’s trouwens van jullie allemaal! Daar word ik echt jaloers op.

Meiden, ik ga afsluiten hier. Het is inmiddels 5.05 uur. Ik ga nog even de persconferentie van de heer Bos bekijken en daarna duik ik eindelijk mijn bed in. Ik was vanmorgen rond 6.30 uur wakker.

Tot snel!

Goedemorgen meiden,

Zo ik heb gegeten ga nu mijn auto uitpellen :roll: :roll:

En hopelijk is het niet te glad…

Meiden fijne zaterdag :-*

Mogguh…

Werkse eef!!!

Sac: t was t eerste wat ik las toen de pc opgestart was dat het kabinet gevallen is, t was te verwachten, t donderde echt daar in Den Haag.

Ik interesseerde me vroeger ook nooit voor de politiek, maar de laatste tijd volg ik t ook wat meer, mede door mijn hubby haha.

Zou t aan het weer liggen dat we zo moe zijn??

Ran: sjeeee wat een zwangeren allemaal daar :inlove: hopelijk kun je je snel aansluiten bij de dames :mrgreen:

Hmm we kunnen dus nog wat gaan verwachten met de ontlasting v/d kindjes.

Tot nu toe heeft Odin alleen maar dunne ontlasting.

Kimmie: tijdens de zwangerschap had ik er idd ook last van maar door de magnesiumtabletten ging t weer goed, ik neem ze nu alleen maar in tijden dat t wat moeilijker gaat.

Hahaha wat geweldig zeg Titi, hier zegt Odin dat tegen Borsten…tja en zo’n dikke buik lijkt dan ook wel op 1 grote tiet hahaha.

Bij jullie heeft titi een hele andere betekenis, wel grappig :lol: :lol:

fijne zaterdag allemaal!! :-*

Goedemorgen dames,

werkze F’lien…

Ran, wat een boel zwangeren… Bij mij op mijn werk was ik de 1e zwangere. Nu is er 1 collega zwanger…

SaC, je hebt het lang volgehouden zeg… Wij waren om 2 uur aan het kijken, maar dat heb ik niet meer gered. Mijn vriend wilde wel luisteren, dus hebben we een tijdklok op de tv gezet… En ikzelf ben bijna gelijk in slaap gevallen…

Vannacht gaan we er waarschijnlijk weer voor zitten voor schaatsn :mrgreen:

Hier schijnt ht zonnetje :dance: Ik word er helemaal vrolijk van… Van mij mag die sneeuw nu echt wegblijven hoor… Dat heb ik nou wel gezien. In december weer :wink:

Ow Damian heeft de afstandsbediening weer te pakken hihi… Favo speeltje hier, ondanks dat we een hele stapel speelgoed hebben staan hihi…

Nu komt hij een knuffel brengen met een snottebel :inlove: Ik ben er vandoor

Goedemorgen allemaal

Ik ontdekte net 3 rode plekjes op mn rug…hopelijk zijn het puistjes ofzo en geen waterpokken. Ik zit er best wel mee eerlijk gezegd. Zucht…

Onze ouders en broers weten nog niet dat we weer zwanger zijn, maar mss moeten we het nu toch maar gaan vertellen, ik weet niet waar we goed aan doen

Onze zoon is nooit ziek echt, in die 3 jaar tijd 2 keer koorts gehad ofzo, en verder nooit wat… en nu precies wel… hopelijk is het snel over en heb ik niets overgenomen :pray:

Liefs

Marbo, ik hoop ook dat het puistjes zijn…

Ik zou het denk ik zelf wel snel zeggen als het zover is… Althans aan mijn schoonouders, mijn zus en mijn bste vriendin.

De vorige keer wist een vriendin (nu kennis) het eerder dan mijn zus. En dat wil ik nu echt niet meer…Die vriendin was ook als enige in het ziekenhuis geweest, terwijl ik had afgesproken dat we niemand in het ziekenhuis wilde hebben. Dat heeft mijn zus me best wl kwalijk genomen (en terecht natuurlijk)