Jan.'10 stoppers#2:Kimmie, Marbo en Iev een dikke knuffel

:shifty: even vanaf het werk.

Marbo meis ik snap je zorgen, maar ip kan jij geen waterpokken meer krijgen als je ze al gehad hebt :eh:

Daarbij als je het niet vertrouwd bel dan even de HAP of je VK, ga je niet twee dagen zitten zorgen maken meis :hug:

Balen man die pokkevries, had gisteren bij ons geregent dus alles zat hartsikke vast :wall:

Hopelijk heb ik de kleine man niet wakker gemaakt met auto aan en mijn gekrab :shifty:

Nou ga een bakkie doen, het is redelijk rustig, wilde nog even aan mijn studie wat doen, maar heb mijzelf niet alle goede stukken gemaild :doh:

Dag meiden :mrgreen: :-*

Hoi hoi

We hebben vanmorgen mn ouders verteld dat ik weer zwanger ben, ze hadden het niet verwacht en zijn erg blij…de rest van de familie hebben we het nog niet verteld, morgen is ons neefje jarig, van mn man’s kant, en willen dat die dag ook echt om hem draaid, dus gaan we daar denk volgende week heen… even kijken. en mn schoonmoeder had de vorige keer gezegd dat ze het niet meer zo snel wil weten omdat ze dan nog langer in de zenuwen moest zitten omdat je dan ook nog geen echo gehad hebt, en dat ze zo lang dan nog dr mond moest houden. haha… maar binnenkort krijgt ze het toch echt te horen hoor. hihi

Liefs

Hoi meiden,

Het is bijna 9 uur en kan mn ogen bijna niet meer open houden… weet nog bij mn vorige zwangerschap dat ik na het avondeten in slaap viel en de andere dag pas wakker werd, maar toen werkte ik ook bijna 50 uur in de week, nu maar 20 :wink:

Hoe is het met jullie?

liefs

Hoi Marbo, dat klinkt zo bekend in de oren :mrgreen: Bij Damian lag ik tijdens gtst al te knikkebollen :oops:

hai meiden…

Zoo ben net klaar met mijn eerste opdracht voor mijn opleiding.

Ik doe de opleiding adm.medewerker en dit hoofdstuk ging over de maatschappij, best pittig.

Morgen stuur ik de opdracht op en dan zal ik deze week mijn punt krijgen…wel spannend hahaha.

Odin is vanavond lelijk gevallen, waarschijnlijk met zijn tandje op een handvat v/h keukenkastje want er is een stuk uit zijn voortand, ik baal er zooo enorm van,hij moet er toch een aantal jaar nog mee doen germ.

Hahaha ik was ook erg moe bij mijn zwangerschap, lag ook iedere avond op de bank te pitten :lol:

Marbo:Wat leuk dat je ouders er blij mee zijn,lijkt me zo geweldig om ze er mee te verrassen.

Mijn moeder weet bij mij dat we in April weer gaan beginnen, ik moest t wel vertellen want zij moet dan Odin wat vaker gaan opvangen en ze merkt altijd alles aan me.

Mijn so daarintegen heb ik helemaal niks verteld dus mocht t een keer raak zijn dan is t bij hun wel een totale verrassing.

Ik kan me wel voorstellen dat je sm niet zolang in spanning wilt zitten,mahja t draait nu eenmaal niet om haar he haha wanneer krijg je de eerste echo?

fijne avond meiden :-*

Nou, dat gaat bij mij dan nog wat worden als het zover is, want ik kan nu al een gat in de dag slapen :smiley: Volgens mijn vriend moet slapen mijn grootste hobby zijn, omdat ik zoveel tijd aan besteet :zzz: :smiley:

Maar een zwangerschap vraagt nogal wat van het lichaam, dus het is eigenlijk niet meer dan normaal dat je er zo moe van wordt.

Jeetje, wat erg dat Odin zijn tandje afgebroken is! Is er een groot stuk afgebroken?

Goed bezig geweest Natas!!! :thumbup: Nu nog ff de beoordeling afwachten.Ben je net begonnen met deze opleiding? Bevalt het een beetje?

Heej meiden,

Even een inbreekstertje :wink:

Iemand onlangs nog wat van Mariamaria gehoord?

Heb haar nog een PB gestuurd maar tot op heden niks gehoord.

Was benieuwd hoe het met haar gaat :oops:

Jullie nog veel succes dames!

Even wat hormoontjes dan maar :slight_smile:

:: :: :: :: :: :: :: ::

Groetjes

Meggie

:-* :-*

Zo lekker ontspannen in de sauna, helaas kwam daar de :twisted: los.

had ik weer :shifty:

Maargoed we gaan dus officieel aan een nieuwe ronde beginnen :wink:

Tas, arme Odin.

Let je goed op dat zijn tandje niet zwart gaat zien of los gaat zitten?

En even attent zijn (blijven) dat er geen bultje boven de tand op het tandvlees gaat onstaan.

Als dat het geval is moet je even overleggen met de tandarts :hug:

Meiden ga rondje kok en lekker ontspannen slapen :inlove:

Mogguh…

Eef dank je voor de tips, ik zal t goed in de gaten houden.

He verdorie toch ongi geworden…nou hop er weer flink tegenaan,en dan hopen we deze maand op beter nieuws.

Wordt nog even verder schudden met je billen haha.

Vannacht is t 1 grote ramp geweest, hij kon gewoon niet slapen, zag ook een verdikking op zijn tong daar zal ie waarschijnlijk op gebeten hebben tijdens zijn val.

Denk dat ie daardoor niet goed kon duimen en daardoor niet in slaap kon komen.

In zijn eigen bed bleef ie huilen en bij een van ons was ie wel stil maar ontzettend onrustig aan het draaien…we hebben dus bitter weinig geslapen hier…en Odin, die heeft praatjes voor 10, waar haalt ie de energie vandaan :lol: :lol:

Ran: ik vind t eerlijk gezegd wel lekker om weer wat te doen.

Ik heb vroeger een mbo opleiding gedaan, maar toen heb ik door ziekte de praktijk niet gehaald en alleen de certificaten aangenomen voor de theorie.

Als ik dit haal dan heb ik tenminste een afgeronde mbo opleiding gedaan haha.

Bij Odin is een hoek v.d tand eraf.

@Kimmie1976 wrote:

Marbo, GEEN ZORGEN HOOR!!! Hier ook Joon net eervorige week de pokken gehad en Valentijn heeft ze nu :wink: Als je ze als kind hebt gehad dan heb je antistoffen en kan het dus geen enkele kwaad als je kindje het nu heeft :thumbup: Het is vervelend voor je ventje als ie er erg veel heeft, maar met 7 a 10 dagen is het gelukkig weer over :hug: Bijna 90% van de mensen is als kind zijnde in aanraking geweest met het virus dat de waterpokken veroorzaakt en dan heb je dus antistoffen :-* Dus echt geen zorgen maken hoor :hug:

Hoe is het nu met je mannetje en de pokken?

Hier komen er nog steeds meer bij en mn man verzorgt de pokkies , maar morgen ben ik alleen met hem thuis dus zal ik het moeten doen. dank je wel voor deze woorden… mss heb ik me te bang laten maken door de verloskundige, die zei me echt letterlijk dat het tot een miskraam kan leiden…

Liefs

F’lien balen dat je toch ongesteld geworden bent…

Natas arme odin een stuk van zn tandje af… Hoop dat ie er verder geen last van zal krijgen.

Kimmie al lekker geshopt lees ik, ik heb nog wat zwangerschapskleding op zolder liggen, binnenkort maar eens opzoeken denk ik :wink:

meggie, nee niets van mariamaria gehoord… mss moet je even een pb sturen voor de zekerheid ?!

Ik zag trouwens een foto langs komen van een mooie zwangere buik met een elmo erbij… zo’n foto hebben wij ook van onze vorige zwangerschap!!! grappig!

Hoe zou het trouwens met Kiek gaan??

Die hebben we hier ook al weer ff niet gezien…

Hmmmm :think: inderdaad een tijd geleden dat we van die dames iets gehoord hebben… Misschien zijnze op vakantie??? Hoewel, van Maria hebben we al heel erg lang niets gehoord…

Nu de vrieskou voorbij is, heb ik besloten om vanaf volgende week op de fiets naar het werk te gaan. 18 km heen en 18 terug :o Erg veel, maar erg goed tegen de vetjes :smiley: Omdat mijn vriend mij vrijdag na het diplomeringsfeestje op heeft gehaald van het werk, staat mijn auto daar nog, dus ga zometeen op de fiets naar het werk, fiets in de auto en met de auto terug naar huis. Kan ik even de route verkennen en kijken hoe lang ik erover fiets, dus hoe vroeg ik morgen mijn bed uit moet :frowning:

En dan heb ik vandaag ook gelijk mijn sportmomentje gehad.

Vanmiddag ga ik bij mijn neefje kijken, die heeft een judo wedstrijd, zo schattig die kleintjes dan bezig te zien :lol:

Goedemiddag allen,

Hoe is het hier? Ik ben helemaal brak en voel mij verre van goed. Moe, misselijk (overgeven) en buikpijn. Ik duik vandaag maar eens heel vroeg mijn bed in. Er staat nog een drukke werkweek voor de boeg en ik kan het mij echt even niet permitteren om ziek te worden.

@Natascha:

Het was volgens mij ook niet te missen dat het kabinet gevallen is. Mijn man zei ook al, het is niet meer de vraag óf het valt maar meer van wanneer het valt. Soms zijn die mannen wel ergens goed voor :slight_smile:

Ik denk dat niet zo zeer het weer echt iets met de vermoeidheid maken heeft, maar wel het seizoen. Ik heb er wel vaker last van aan het einde van de winter, maar dit jaar is het wel erg extreem. Waarschijnlijk door de combinatie met stress.

Wat erg dat Odin zo gevallen is. Vervelend ook van zijn tand zeg.

@Pattycoat:

Het was wel erg moeilijk om wakker te blijven. Vandaar dat ik ook maar een beetje met de computer ben gaan rommelen. Helaas betaal ik nu wel de rekening van mijn nachtje doorhalen. Ik kan wel merken dat ik ‘een jaartje ouder ben geworden’. :mrgreen:

@Marbo:

Ben je er al achter wat de rode plekjes op de rug zijn?Leuk dat je ouders het leuk vonden om weer een kleinkind te krijgen.

Wat lekker dat de kleine zo weinig ziek is.

@F’Lien:

Lekker hoor, sauna. Alleen jammer van de :evil:

@Ran:

Wat een sportiviteit. Ik moet er niet aan denken op de fiets naar het werk. Behalve dan als er voor fiets ook ‘motor’ staat :mrgreen:

Nou is fietsen voor mij ook wel erg ver, zo’n 38 km. Bovendien… ik heb geen eens een fiets :slight_smile:

Dames, ik ga even lekker lui op de bank liggen. Misschien voel ik mij straks dan iets beter.

Tot snel!

SaC, is het niet beter om even bij de ha langs te gaan? Volgens mij ben je al 2 weken misselijk enzo. Heb je al eens getest? Doe in ieder geval rustig aan…

@Pattycoat:

Soms denk ik dat het wel verstandig is om langs de huisarts te gaan, maar eigenlijk weet ik al wat hij gaat zeggen. Dat ik niet alles tegelijk moet willen en mijn rust moet pakken. Dat doe ik nu nog te weinig.

Ik heb nog niet getest, eigenlijk durf ik dat niet. Voornamelijk omdat ik alleen misselijk en duizelig ben en verder nergens last van heb. Ik denk dat door de stress en slaapgebrek mijn maag gewoon een beetje van streek is (is niet de eerste keer)

@ SaC, je weet nooit… misselijk en duizeligheid kunnen tekenen zijn. Maar idd rust nemen kan ook nooit kwaad. Ga je morgen met je moeder mee trouwens?

@Pattycoat:

Je hebt gelijk, misschien moet ik van de week toch maar eens testen als ik dan nog steeds zo beroerd ben.

@SaC wrote:

@Pattycoat:

Je hebt gelijk, misschien moet ik van de week toch maar eens testen als ik dan nog steeds zo beroerd ben.

Enne een beetje voor jezelf zorgen door wel je rust wat meer te pakken :oops:

Doorgaan en doorgaan betaalt zich een keer af he, het duizelig en misselijk zijn komt niet zomaar, kan ook je lijf zijn die je probeet duidelijk te maken dat het nu écht even genoeg is en je pas op de plaats moet maken :hug:

Maar jij kent je lijf en jezelf het beste, misschien toch eens goed over nadenken :-

Hier goed gewerkt vandaag, lekker rustig goed gegaan :thumbup:

Thuis gekomen bij twee uber vrolijke kids :liar: lekker humerutje hadden ze beide NOT ga nu lekker op de bank bij manlief, die ook klaar is na zo’n dag met die twee :lol: :lol:

Meiden fijne avond, morgen weer een nieuwe week

:-