Jan.'10 stoppers#2:Kimmie, Marbo en Iev een dikke knuffel

:oops: :oops: @F’lien: Ik weet dat ik de laatste tijd een beetje te dicht bij de grens ben gekomen van wat mijn lichaam aan kan. Vandaar dat ik ook heel druk bezig ben met allerlei dingen anders doen. Zo heb ik voor thuis weer een lijstje gemaakt met de dingen die ik wil doen, zorg ik voor meer regelmaat door op een vaste tijd naar bed te gaan en op te staan en heb ik met mijn werkgever hele goede afspraken gemaakt en doelen opgesteld. De komende drie weken worden nog een beetje druk (maar minder druk dan de afgelopen weken) en daarna is het overwerken even helemaal voorbij.

En ik denk dat ik dan ook een weekje vakantie ga nemen, al kan mijn mannetje even geen vrij krijgen.

@SaC wrote:

:oops: :oops: @F’lien: Ik weet dat ik de laatste tijd een beetje te dicht bij de grens ben gekomen van wat mijn lichaam aan kan. Vandaar dat ik ook heel druk bezig ben met allerlei dingen anders doen. Zo heb ik voor thuis weer een lijstje gemaakt met de dingen die ik wil doen, zorg ik voor meer regelmaat door op een vaste tijd naar bed te gaan en op te staan en heb ik met mijn werkgever hele goede afspraken gemaakt en doelen opgesteld. De komende drie weken worden nog een beetje druk (maar minder druk dan de afgelopen weken) en daarna is het overwerken even helemaal voorbij.

En ik denk dat ik dan ook een weekje vakantie ga nemen, al kan mijn mannetje even geen vrij krijgen.

Dan neem je lekker een weekje vrij en ga je lekker relaxen. Heb je geen hub voor nodig hoor… Ik heb nog strippen op mijn biebpas, die moeten op. Je mag best wat lenen hoor :wink:

F’lien lekker humeurtjes dus… Liggen ze nu lekker in bed?

Hier lekker gewandeld vandaag met mijn mannetje (de kleine dan he, want er was voetbal op tv :silenced: ). Zeker 2 uur door het park, wel weer een speen minder :?

Helaas ging het op het laatst regenen/sneeuwen, en ik had de verkeerde wagen mee, dus geen regenkap over mijn mannetje heen. Dat vond hij ook niet zo leuk…

Wel heeft hij vandaag een heel hoog knuffelgehalte… Zijn Laalaa moest overal mee naar toe… Dicht tegen hem aanhouden :inlove:

@SaC wrote:

:-* gelukkig is het einde inzicht!

Enne lekker 2 avondjes in de week helemaal niets doen even pas op de plaats, gaat vast goed komen meis, anders helpen we je hier even met een steuntje in de rug :thumbup: :mrgreen:

Meiden, ik kom morgen even bijkletsen :wink: Dan zijn beide jongens elk bij een van de opa’s en oma’s :wink: Dan heb ik even rustig de tijd voor wat huishoudelijke klussen en kan ik ook even rustige KoKken :mrgreen: Hopelijk is Valentijn dan trouwens wel weer iets opgeknapt, want die heeft de waterpokken zwaar te pakken :frowning: Koorts, verkouden, erg veel jeuk en erg veel pokken, zelfs in zijn gehoorgang en in zijn mondje :cry: Arme mannetje :hug: Maar goed morgen is de laatste dag dat hij bij opa en oma kan gaan spelen (vanwege school vanaf de week daarop) en ik denk dat hij hoe dan ook naar opa en oma wil… Hij laat zich niet zo makkelijk door wat koorts en narigheid tegenhouden :wink:

Maar goed, morgen kom ik dus even lekker bijkletsen :-* Ik heb net wel even mijn eerste buikfoto in het sf gezet :wink: :inlove:

:-* Kim

Hee meiden!

Hier ben ik dan weer…Na een zware griep, flink carnavallen en nu een zieke dochter was het er niet van gekomen. Maar wat is er veeel gebeurd in die 2 weken. Marbo PROFICIAT!!! Nou is Kimmie niet meer de enige, leuk man! Lekker van genieten de komende tijd. Waren je kwaaltjes dus toch terecht haha! Ohh ik heb echt zoveel gemist en een aantal nieuwe meiden erbij, kei gezellig man. Ik ga vanaf nu weer elke dag online hoop ik dus kan ik weer gezellig meekletsen! Heb net ook even op het showforum gespiekt, gaaf zeg al die foto´s! Ik zal snel ook foto´s van mijn moppie plaatsen en misschien een oude buikfoto.

Hier alles, na omstandigheden, goed! Nog 2 dagen tot mijn NOD, ik voel verder niks. Geen kwaaltjes geen klachten dus ik denk niks, maar ja je weet het nooit he. Bij de eerste had ik ook nergens last van. Ik heb wel al 2 testen in huis… :wink:

Ik durf niet goed voor NOD te testen omdat dat de vorige keer ook verkeerd uitpakte. Dus ik wacht rustig af.

Verder een heel relaxt weekend gehad, vandaag naar 2 verjaardagen geweest en vrijdagavond naar de film geweest. Ben wel nog heel moe merk ik dus ga zo maar lekker mijn mandje in. Werkze allemaal weer morgen en voor degene die lekker vrije zijn: fijne dag!

X Kiek

Goedemorgen,

Pfff ik was zo moe na een weekend om 6u opstaan dat ik lekker al voor 21u in bedje lag.

Zo de kinderen wegbrengen en dan op de koffie bij een oud buuffie van me :mrgreen:

Vanavond weer werken en dan donderdag pas weer :wink:

Meiden fijne (werk) week tot vanmiddag :-*

Ha dames,

Ik heb weer een hoop gemist. Mooie foto’s! Kiek, fijn dat je er weer bent. Carnavallen kan inderdaad zwaar zijn…

Ik ben ontzettend misselijk. Gisteren een beetje, deze ochtend best behoorlijk. Ik hoop natuurlijk dat het komt doordat ik zwanger ben maar dat is toch nog te vroeg neem ik aan?

Goedemiddag ,

Kiek fijn dat je er weer bent meis, enne bijna je NOD, ben benieuwd.

Jolande wanneer heb je je eisprong gehad?

Kimmie hoe is het met je zoon en de waterpokken?

Doeggg

Hoi Meiden,

Zo het is weer maandag, mn vaste vrije dag, naast de vrijdag , heerlijk.

Onze kleine man heeft nu iets meer last van zn waterpokken, hij heeft jeuk, staat soms te dansen door de jeuk. haha.

Met mij gaat het eigenlijk best goed, naast de vemoeidheid en soms gevoelige/branderige tepels. En oh jaaa. gisterochtend en vanmorgen rond 11 uur een misselijke bui… stond kokhalzend boven de wasbak, maar kwam niets… zal er allemaal wel bij horen, heb ik bij mn vorige zwangerschap niet gehad…

Het regent hier de hele dag al, bah!

Liefs

Marbo: afgelopen woensdag of donderdag. De innesteling moet zelfs nog plaatsvinden. Ik geloof wel dat je al meteen na bevruchting al hcg aanmaakt maar dat moeten nog zulke kleine hoeveelheden zijn dat je daar nog niks van merkt zou je denken. Het komt immers ook nog niet aan het licht in een test. En anders belooft het nog wat…

Ben niet alleen misselijk maar ik heb ook gevoelige borsten… :wall:

:inlove: Spannend hoor Jolanda

Marbo, hahaha jij hebt een swingend ventje in huis :lol:

Arme kids, soms kun je wel beter pijn hebben dan jeuk :roll: wat i dat erg zeg :silenced:

Ik heb net even wat schoolwerk gedaan ga zo naar mijn werk, moet achterlijk vroeg weg anders kan ik nergens parkeren :wall:

Maargoed kan dan daar nog even aan mijn schoolwerk, heb het net gemaild dus dan maar even mijzelf nuttig maken :angel:

Fijne middag en rustige avond meiden.

SaC hopelijk een redelijke dag voor jou, lekker voetjes omhoog meis vanavond :-

Tas hoe is het met odin zijn mondje :hug: :-

Tot morgen :mrgreen: :-*

hey meiden…

Hier ook bezig met de studie…heb een aantal bedrijven benaderd of ze een stageplekje voor me hebben, nu maar duimen dat 1 van deze bedrijven dat heeft en anders weer verder zoeken.

Met Odin gaat t weer beter, heeft vannacht weer lekker doorgeslapen en ook t eten is geen probleem dus mama is weer opgelucht.

Ik hou t wel nog in de gaten of de tandjes niet verkleuren.

Eef: leerse en werkse strx :-*

Jolande spannend zeg :pray:

Marbo geniet lekker van je vrije dag…hopelijk word je niet al te misselijk. :hug:

Kiek:sjemig je hebt een heftige paar wk achter de rug zeg.

Beterschap met je dochter.

Spannend zeg je Nod komt eraan…we gaan hopen dat je met goed nieuws komt :pray:

Kimmie: gelukkig krabbelt Valentijn weer wat op, germ heeft die er zoveel last van gehad arm ventje :hug:

en wat een prachtige buikfoto zag ik in t Sf!!!:inlove: wat zie je t al goed zeg hihi

Sac, luister goed naar je lichaam meissie, niet dat je strx helemaal uitgeput bent.

En een weekje vrij nemen zal je idd goed doen…al doe je in die week helemaal niks :hug:

Hee meiden,

Hier nog niks aan de hand, ik voel niks, merk niks dus waarschijnlijk morgenavond of woensdag gewoon :twisted: :twisted:

Ik ga ook niet voor donderdag testen, de vorige keer heb ik pas 4 dgn na NOD positief getest dus ik durf ook niet eerder…haha.

Ik kan dat ook wel volhouden hoor, misschien omdat ik er toch niets van verwacht.

Marbo, hoe gaat het met je kleine ventje? Zielig is dat he als ze zo onder de waterpokken zitten. Mijn dochter heeft ze ook nog niet gehad, ben benieuwd wanneer zij ze krijgt. Ik ben de eerste zwangerschap erg misselijk geweest maar dat duurde gelukkig maar 3 a 4 weken. Ik hoop voor jou dat het niet heel erg wordt.

Hmm Jolande, vage kwaaltjes dus voor jou, spannend hoor. Gewoon afwachten helaas, maar wie weet…

Flien heb je gezellig koffie gedronken vanmorgen? Morgen en overmorgen lekker vrij, ik ook morgen heerlijk! Ga je nog iets leuks doen?

Fijn dat het met Odin beter gaat Natscha! Scheelt een hoop zorg he? Mijn dochter was ook zo ziek, veel hoesten en daardoor veel overgeven. Je ligt er toch onrustiger op te slapen. Ik hoop dat je snel bericht krijgt over een stageplaats.

Ik heb het rijk lekker alleen vanavond, mijn mannetje is weg en komt pas na 24u thuis. Morgen weer een dag vrij en ik wil eigenlijk iets leuks gaan doen met mijn meiske maar het zal wel weer de hele dag regenen…

Misschien even zwemmen of naar een indoor speelhal. Verder ga ik jullie natuulijk op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen… :wink:

Fijne avond allemaal!

:dance: :dance: Zo ben al lekker thuis

Was rustig en was extra dus kon lekker weer vroeg weg :thumbup:

ga zo wel slapen, toch koppijn gekregen :?

Morgen geen kindjes wegbrengen alleen aankleden, dan weer lekker naar bedje of onder de douche op mijn gemakje :angel:

meiden rustige nacht! :-*

:inlove: hoihoi,

ik ga zo weer mijn bedje, hele nacht koppijn gehad :cry:

Roon brengt de kids nu weg, we werden pas om 8u45 wakker :shock: :inlove:

Even wat gegeten en nu nog even liggen :thumbup:

Tot straks :-*

He Kiek, erg druk gehad lees ik. Heb je een leuke carnaval gehad? Voor jou een paar spannende dagen dus, hou ons op de hoogte hoor! Ik :thumbup: :thumbdown: voor je, ookal verwacht je er zelf niet teveel van.

Wat sneu dat die kleintjes zo’n jeuk hebben van de waterpokken! Van jeuk kan je echt helemaal gek worden! En dan ook nog in zijn mond en gehoorgang, gossie!!!

Ik hoop dat die misselijkheid niet bij je doorzet Marbo! Een vriendinnetje van mij heeft ook last van misselijkheid, maar die loopt echt heel de dag door te kokhalzen, gewoon zielig om te zien. Inmiddels heeft ze medicatie gekregen en dat werkt wel goed. Maar ik hoop dat dat je bespaart blijft!

Ik ban vandaag een dagje vrij, dus ga zo eens even het huis poetsen, want dat is wel weer nodig. Kreeg net een telefoontje van mijn vriend. Hij is militair en moet binnenkort van functie wisselen (is iedere 2 tot 3 jaar) en hij heeft een leuke functie gezien in… Munster…Duitsland… :o :frowning:

Hij heeft al contact gehad en kan morgen een dagje komen kijken. Het is op zich een hele leuke functie en ik snap helemaal dat ie daar erg veel zin in heeft, maar dat betekend dat we elkaar dan alleen maar in de weekenden zien :frowning: Ben nu dus hartstikke blij voor hem en hoop dat ie aangenomen wordt, maar hoe langer ik er over nadenk, hoe minder leuk ik het zelf vind. Helemaal met het oog op de toekomst…

:hug: Ran, ik kan mij voorstellen dat je er niet echt om zit te juichen

Maarja ik zeg ook altijd de baan die je hebt moet wel echt leuk zijn, dat lees ik ook in jou verhaal, maar leuk is anders.

Hopelijk valt zijn bezoekje tegen :wink: :-

Zo niet echt meer geslapen, maar wel lekker liggen doezelen tot 11u30, heerlijk gewoon niets hoeven :mrgreen:

Nu weer aan het eten :mrgreen: , heb een oude positiespijkerbroek aan :oops: maar die zit zo lekker even geen strakke broeken aan :oops:

Heb boven wer even de stofzuiger door de kamers gehaald en alle was/ troep van de grond naast mijn bed en onderin de kledingkast :oops:

Zo langs een vriendin die jarig is en dan boodschapjes halen, lekker beneden even verder opruimen en alvast de kipjes braden die ik wil eten vanavond :drool: , lekker met notenrijst en spercieboontjes

Heb Roon nog wel even aangegeven dat we deze maand extra ons best moeten doen dan ben ik weer zeker een jaar van die pokkehoofdpijn af :shifty:

Meiden tot later :-

Hee allemaal,

Zo de kleine ligt op bed, even tijd voor mezelf! Vanmorgen met haar naar de kinderboerderij geweest en een beetje opgeruimd in huis zodat ik nu even niks hoef, heerlijk! Er is hier nog steeds niks aan de hand… :think: geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen.

Balen Flien dat je zoveel hoofdpijn hebt, ermee naar bed gaan en er ´s ochtends weer mee opstaan, heftig hoor. Ik heb er gelukkig niet veel last van. Wel als ik veel spanningen heb, dan helpt paracetamol ook niet meer. Jij hebt ook een lekkere ruimochtend gehad zo te lezen. Maar wel heerlijk tot 11.30 in bedje gelegen, goed man.

Ran, dat is balen meid. Ik ken het gevoel wel hoor. Mijn man is erg veel weg voor zijn werk. Hij gaat begin maart weer weg voor 4 weken. Hij zit in het toerisme en het seizoen komt er weer aan…Ik weet dat het werk erg belangrijk is voor hem dus ik vind het prima hoor. Maar soms is het wel eens teveel…Carnaval was super! ´s Avonds met vriendinnen weg en overdag de kleine mee, die vond het super leuk!

Ik ga zo maar eens verzinnen wat ik ga eten vanavond…Verder een beetje internetten en relaxen, morgen weer werken.

Fijne middag!

Kiek, ik heb 1x per maand deze hoofdpijn en dat was in of vlak voor de stopweek.

Nu dus helaas weer, dat was de reden dat ik van pil naar spiraal ben gegaan en het was weg, helaas dus nu weer terug :wall:

Vriendin geweest, boodschapjes gedaan, nu lekker de deur open, heb heerlijk gefietst, zal morgen wel spierpijn hebben :silenced: :oops:

Nu even beneden opruimen, stofzuigen schoonmaken vanavond lekker op de bank NIETS doen! :mrgreen:

Hoi meiden

Even snel een berichtje… .ben zooo moe

duik zo lekker de bank op, met schaatsen aan :wink:

maar verder gaat het hier goed, lekker gewerkt, morgen ochtend en donderdag nog en dan alweer weekend…

Kimmie hoe voel je je?

KIek en hoe gaat het ?

F’lien is je hoofdpijn al wat minder ?

Ran kan me voorstellen dat je het niet leuk vind

Hoe is het met de rest???

liefs