Goede avond…
Hier een vermoeide mama, ik weet niet wat Odin vandaag had maar die was echt stout, constant dingen doen die niet mogen,als we m terechtwezen erop begon ie met alles te gooien of mama kreeg een knal.
Tja en dan hoppa de gang op en dan daar maar laten uitkuren.
Maar goed ze bleven we vandaag aan de gang met hem.
Eef je hebt altijd goede adviezen he…heb jij enig idee waarom Odin altijd zeurderig is als hubby thuis is,hij test ons dan steeds uit, loopt veel rond te mopperen en kan totaal niet alleen bezig zijn.
Als ik alleen met Odin ben dan gaat t allemaal prima en heb ik geen kind aan hem.
Verder gaat t hier wel goed, druk bezig met de studie en hard op zoek naar een eventuele stageplek.
Morgen weer naar t ziekenhuis voor de intake van onze 1ste Ivfpoging.
Marbo: ik hoop niet dat je een leren bank hebt met die schaatsen aan hahaha.
Kiek: spannend hoor!!
Eef: je bent weer lekker bezig geweest hihi, lekker relaxen vanavond :-*
:hug: voor je hoofdpijn.
Ran:sjee die baan zou voor je vriend wel leuk zijn, maar voor jou minder zeg, das niet niks om opeens alleen maar de weekenden bij elkaar te zijn.Wie weet wordt ie wel niet aangenomen
Zo ik kruip de bank op…lekker film kijken.
fijne avond meiden
Goedenavond dames,
Hoe is het hier? Met mij gaat het redelijk. En vergeleken met gisteren eigenlijk wel goed.
's Nachts werd ik wakker met ontzettende hoofdpijn, ik heb anderhalf uur gewerkt (vanuit huis) en ben toen mijn bed weer ingegaan, en daar heb ik de rest van de dag doorgebracht.
Vanmorgen ben ik weer gewoon naar kantoor gegaan en daar heb ik een goed gesprek met mijn werkgever gehad. Ik heb de deadline van een aantal taken wat uitgesteld om zo wat meer rust te krijgen. Ook heb ik afgesproken dat het overwerk even klaar is. Ook heb ik een weekje vakantie geregeld. En het leuke is dat mijn mannetje ook gaat proberen die week vrij te krijgen. Helaas weet hij volgende week pas of dat gaat lukken.
En binnenkort staat een dagje sauna op de planning. Dat is nog een huwelijkscadeau van mijn werkgever. Heel erg leuk natuurlijk en lekker, maar manlief houdt niet zo van al die behandelingen en het bedrag was te hoog voor entree met zijn tweetjes. Nu gaan we met een vriendinnetje samen. Ik heb er heel veel zin in.
Helaas heb ik nog steeds last van misselijkheid en duizeligheid. Misschien toch slim om eens een testje te doen. Je weet maar nooit. Ik ben al eens overspannen geweest, maar toen was ik niet zo beroerd als dat ik nu ben.
@F’lien:
Dank je voor de steun en lieve woorden. Dat kan ik soms echt wel even gebruiken. En inderdaad, het einde is in zicht
Gisteravond dus niet met de beentjes omhoog, maar gewoon de hele dag plat. Vanavond wel lekker languit op de bank
Vervelen die hoofdpijn. Ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat.
@Kiek:
Welkom terug, balen dat je ziek bent geweest en dat je dochter nu ziek is. Hopelijk knapt ze snel weer op. Spannend hoor zo vlak voor je NOD.
@Jolande:
Voor jou is het ook spannend. Hopelijk zijn het geen loze klachten.
@Natascha:
Ik ben heel hard bezig met mijzelf weer op de eerste plaats te zetten, en ik heb de indruk dat het allemaal goed gaat komen. Die week vakantie gaan heerlijk worden.
@Ran:
Ik kan me voorstellen dat je niet echt staat te juichen over de toekomst van je vriend. Ik zou er niet aan moeten denken mijn mannetje door de weeks niet te zien. Aan de andere kant… ik heb een vriendin wiens man al vrachtwagenchauffeur werkt. Ze zien elkaar alleen in het weekend en dat gaat al 10 jaar hartstikke goed. Inmiddels hebben ze 3 kinderen. Het kan dus wel!
Dames, ik ga er weer vandoor en nog lekker een spelletje spelen. Ik heb zin in een luie avond en duik lekker op tijd mijn bed in. Morgen een extra dagje op kantoor. Ik heb eindelijk (voor het eerst in een half jaar) weer een eigen werkplek en ga dus op kantoor even wat dingen opruimen. Dat is in de loop der maanden flink opgelopen. En aangezien het allemaal financiële gegevens zijn kan ik het opruimen niet aan iemand anders overlaten. Mijn werkgever heeft liever niet dat iedereen vrij toezicht heeft tot de financiële gegevens.
Fijne avond nog!
Hee ladies,
Hier nog niks…ik hou jullie wel in spanning he! Al denk ik nog steeds dat er niks aan de hand is hoor. Als er morgen niks is ga ik donderdag testen.
Heerlijk relaxte middag gehad, net lekker gegeten, kind op bed en nu inderdaad schaatsen kijken! Eindelijk een keer op een normale tijd. Mijn manneke zat vd week om half 2 ´s nachts schaatsen te kijken… :?
Morgen weer werken tot het weekend.
Fijne avond allemaal, ik meld me morgen wel weer. X
Kiek, we blijven duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Natascha1975 wrote:
.
Marbo: ik hoop niet dat je een leren bank hebt met die schaatsen aan hahaha.
Whoehahahaha :mrgreen:
ja heb het idd een beetje raar geschreven dat van op de bank liggen met schaatsen aan. hahaha
Hier hebben we ook wel eens een dag dat ie ons uitprobeert hoor.. ze proberen gewoon af en toe uit of de grenzen al verlegt kunnen worden.. Gewoon voet bij stuk houden is het zo over!
Enne suc6 morgen in het zkh
SaC goed dat je met je werkgever gesproken hebt en zelfs vrij genomen hebt en leuk dat je partner ook gaat proberen die zelfde tijd vrij te zijn… heerlijk ff bij komen en ontspannen!!
:thumbup: SaC wat goed van je, wel jammer natuurlijk dat je een dag in bed heb moeten doorbrengen, maarja het resulteerd wel in goede afspraken op de zaak zullen we maar zeggen :mrgreen:
:mrgreen: ik begreep je hoor Marbo, maar vond het leuk gevonden van Tas, scherp opgelet weer :lol: :lol: :lol:
Kiek je houd het lekker spannend hoor, ik dacht ook niks en het was ook niks, maar wellicht bij jou toch een verrassing donderdag :mrgreen:
Tas, ik herken het gedrag wel.
Odin is ook op zoek naar grenzen he, die van jou kent hij, want jullie zijn de hele dag/ veel samen, maarja als papa dan thuis komt hoe krijg je dan als dreumes aandacht??
Juist doen wat niet mag en ook kijken hoever hij kan gaan bij papa of als papa er is, wat doet mama dan.
Helemaal op en top dreumes :mrgreen: , grenzen zoeken, maareh consequent, idd op de gang, Nee of dat mag niet erbij en wegwezen :thumbup:
En als hij het bij J doet als hij thuiskomt moet je eigenlijk J hem terecht laten wijzen op zijn gedrag, Odin zoekt namelijk de grenzen bij hem op, voor aandacht maar ook om te zien wat bij wei wel of niet mag.
Dus als J er moeite mee heeft of minder streng is, zou je dat als Odin slaapt kunnen bespreken bijvoorbeeld. Heb ik hier wel gehad met Roon bij Merel, hij ging dan ergens om lachen als zij wat deed en ik kon de volgende dag het weer afleren omdat ik het niet wilde hebben :roll: , want even is leuk, maar een hele dag niet dus dan besprak ik dat wel waarom ik niet wil dat zij dat doet, dan zei Roon ook nee en lag er weer 1 lijn, was het altijd zo over :thumbup:
Even in de spioler zo’n verhaal
Hoe is het met zijn tandjes en tong? Kan de duim er weer in :inlove:
Morgen is het weer gymmen en zwemmen en 's middags gaan we naar een indoorspeelding Samen met de buren, tweeling boys even oud als Merel en een zus 3 jaar ouder dan merel, helemaal leuk.
Weer mooi chantagemateriaal dat ze wel moest gaan slapen want anders ging het feest niet door :mrgreen:
Flauw maar het werkt, anders ligt Mw tot 21u30 te spelen en klieren en is morgen niet uit bed te krijgen of in de middag niet te harden :roll:
Nu maakt ze lekker klokje rond :thumbup:
Ben benieuwd hoe dat gaat als ze straks naar school gaat, ze heeft heel vaak dat ze nog zo wakker is, of over haar slaap of gewoon nog niet moe, weet niet welke van de twee, misschien genetisch van haar papa, tante en oma, nachtbrakers zijn dat ook :lol: :lol:
Nou ga weer de bank op, fijne avond en lekker slapen :-*
Goedemorgen ladys,
Ik heb vannacht heerlijk geslapen. Voor het eerst sinds tijden weer eens langere tijd achter elkaar (van 23.00 to 05.00). Helaas voel ik mij er niet uitgeruster door
Vanmorgen weer misselijk opgestaan en dus eerst maar een testje gedaan. Helaas was die negatief. Misschien van de week toch maar even langs de huisarts.
Is het al 12 maart? Ik wil vakantie!
Ik ga maar eens aan het werk. Eerst thuis een paar dingen afspreken en daarna naar kantoor.
Fijne dag allemaal!
:hug: SaC, jammer meis.
Lekker dat je 6u aan een geslapen hebt :thumbup:
Hier ook goed geslapen, nu aan het ontbijt straks weg naar gymmen en zwemmen en vanmiddag spelen in de indoor
Fijne dag allemaal! :-*
mogguh…
Hier ook een heerlijke nacht gehad. :thumbup:
Eef leuke dingen heb je te doen vandaag, heel veel plezier.
wat betreft odin zijn tandjes lijkt t weer allemaal prima te gaan…
en…
ik ben idd wat strenger dan J, die heeft dan al snel genoeg van Odin zijn gezeur en pakt m dan op, ergens ook wel te begrijpen als ie net thuis komt en een kind constant aan zijn been staat te janken,maar idd niet goed.
T gekke is echter als hij dan weer alleen is met Odin ook hij geen kind aan hem heeft, maar zodra wij samen thuis zijn komt de draak in Odin los.
Sac: wat lekker meissie dat je zo’n goede nacht gehad hebt, wel jammer dat je je niet uitgerust voelt, maar dan kan ook komen juist door de goede nacht.
Als ik veel langer slaap dan normaal dan voel ik me des te vermoeider.
fijne dag meiden :-*
@F’lien:
Eigenlijk baalde ik er wel een beetje van. Stiekem had ik wel gehoopt op een positieve test, al had ik het ook niet verwacht.
@Natascha:
De laatste tijd heb ik vaak dat ik tussendoor wakker wordt, en nu niet. Ik weet niet of het echt daardoor komt dat ik niet uitgerust ben. Op zich gaat het slapen de laatste twee weken wel al wat beter nu ik mij wat meer aan mijn vaste (oude) ritme hou.
Net de huisarts maar even gebeld. Deze week zitten ze (vanwege ziekte en tekort aan huisartsen) heel erg vol en is een afspraak best wel lastig. Morgen wordt ik door de dokter gebeld om te bespreken wat de klachten zijn. Als hij vindt dat ik toch nog langs moet komen zal er een gaatje worden gemaakt. Wel is er alvast een plaatsje voor maandag gereserveerd, voor als ik langs moet komen, maar het na het weekend kan.
We wachten het af.
Ik ga inpakken en naar kantoor toe.
@ Tas, ja dat komt omdat hij dan niet meer 1 op 1 is en bang is geen aandacht te krijgen Maarja als draakje aandacht genoeg 8)
Ga er even 1 op bed gooien en 1 uit bed trekken :twisted:
Hoi Hoi
Sac balen dat je test negatief was…
Kiek hoe is het bij jou ?
Kimmie mis je hier al een paar dagen, gaat het wel goed ?
Hier is gister de vaatwasser kapot gegaan… net alles met de hand staan doen, word je ook niet vrolijk van als je het niet gewend bent
De waterpokken beginnen hier in de drogen en de korstjes verschijnen… nog een paar dagen te gaan dus
Hoi Dames,
SaC, jammer van je test.
Natascha, ik ben ook wat strenger dan R. Ik kan af en toe mijn geduld niet bewaren :oops: Dat is meestal als Damian een behoorlijke poepluier heeft en hij niet stil wil blijven liggen… Al dat gedraai :twisted: Hou ik nit van, want dan zit alles onder incl. Damian en ik.
F’lien een leuke dag gehad vandaag?
Poe… weer een lesje geleerd vandaag. Ben vanmorgen met 2 dames van de zw. gym naar Ballorig geweest. Mennnn wat druk :shock: We hebben al afgesproken dat we de volgende keer gaan kijken of er vakantie is… Jemig…
Damian vond het wel heel erg leuk. Vooral de ballenbak. Heb wel wat foto’s maar die moet ik nog op de pc zetten.
Gisteravond Sven zitten kijken, maar Zo jammer en behoorlijk sneu.
Nou ik ga even GTST kijken…
Hoihoi,
Prima dagje hier, wij ook in een Monkeytown geweest :shock: zo druk.
En waar ik me nog het meest aan erger zijn ouders met grotere kinderen die ergens achterin een hoek zitten met een boek, vervolgens niet opletten en het dus gebeurd dat dezelfde ‘lomperik’ bijna drie keer Jorre omverrent :twisted: :twisted:
Echt hoe oud Merel ook is en hoe zelfstandig ook, als ik dat zie en ze rent gewoon door :naughty: terugkomen en sorry zeggen doe je het weer twee waarschuwing en anders gaan we naar huis.
Je kijkt om je heen en je let op wat doet en natuurlijk wordt er gespeeld en natuurlijk bots je tegen elkaar aan, maareh van die kids met oogkleppen
Ohja ook nog een grietje, beetje onverzorgd :oops: :silenced: , kwam tot drie toe vragen of ik even een euro had :eh: :eh: voor een spel, nou wat denk je zelf :roll: , grietje liep echt iedere moeder af die ze zag :snooty: echt daar kan ik me aan storen :silenced:
Anyway kids hebben heerlijk gespeeld en 1 van de tweeling boys Kian voor Kim ) heeft bekent verliefd te zijn op Merel, whahahahaha bijna 4, gaat dat nu al komen :lol: :inlove:
Vanavond weer op tijd naar bed toe, weer koppijn :roll:
Morgen kids vroeg naar kdv ik aan de studie en 's middags naar een vriendin, vanuit daar naar mijn werk, lekker dagje dus weer.
Meiden rustige avond!!
Hee meiden,
Nog steeds rustig hier. Ik begin nou stikem wel zenuwachtig te worden. Misschien omdat ik bang ben voor de teleurstelling. Ik weet nl dat volgende maand ook weer onmogelijk omdat mijn man dan weer weg is. Nou ja, wie weet wordt ik vanavond nog overvallen en is testen morgenvroeg niet meer nodig. Ik voel echt nog steeds niks, misschien wat krampen onderin, maar ja dat kan ook een beginnende menstruatie zijn natuurlijk…
Geduld tot morgen, ik hou jullie wel op de hoogte. (zal niet voor half 9 zijn omdat ik moet werken…) Hier verder een normale werkdag. Elk uur naar de toilet natuurlijk haha.
Erg he dat schaatsen gister! Pfff wat een drama.
Ooh Flien dat verhaal van dat onverzorgde grietje, wat erg zeg. Moet ik ook niks van hebben hoor, bah. En Merel nu al een man achter haar aan? Haha leuk!Kleine meisjes worden (bijna) groot!
Hee Pettycoat ik ga binnenkort met een vriendin naar Ballorig, is dat iets? Ben er nog nooit geweest. We gaan niet in de vakantie gelukkig en op een dinsdag…hopen dat het rustiger is.
Marbo fijn aan de afwas? Balen is dat he. Je beseft nu ineens hoe fijn een vaatwasser is… Hoe is het met jouw kwaaltjes eigenlijk? Niet meer misselijk geweest?
Sac balen van de negatieve test, iets waar ik morgen ook bang voor ben. Ik heb dat altijd, moe na een lange nacht. Teveel geslapen en het idee dat je alleen maar wilt blijven slapen. Voor mij is 7 a 8 uur voldoende. Fijn dat je in ieder geval maandag terecht kunt bij de huisarts. Wie weet heeft hij morgen toch een gaatje. Even je verhaal vertellen en uitleggen wat je klachten zijn.
Fijne avond allemaal en een rustige nacht!
Kiek je maakt het wel spannend he
hey meiden…
Hier weer een ronde verder richting de Ivf.
Vandaag bloed laten prikken om te kijken of er geen rare infecties etc zijn en volgende week de zwemmers inleveren van hubby.
Over 2wk terug naar de arts voor alle uitslagen.
Uitslag van mijn uitstrijkje was nog niet binnen.
En dan is t wachten tot april dat we t schema krijgen en kan de eerste spuit erin :mrgreen: :lol:
Kiek: spannendddd meissie, ik hoop t zo voor je
Eef: leuk zeg met de kids lekker weg, wat lief dat dat ventje verliefd is op Merel :inlove: begint idd nu al he hahaha.
Niet verwonderlijk hoor want merel is dan ook een knap grietje
Wat erg he wat je soms kunt meemaken in zo’n apetuin.
We zijn laatst voor t eerst met Odin geweest, pff mijn klein ventje tussen al die wild rennende kindjes, soms hield ik mijn hart vast.
Ik stond met Odin in de ballebak toen er een meisje en een jongen bij kwamen die opeens vanuit t niets naar Odin begonnen te gooien…en toen ik zei dat ze ermee moest kappen kreeg ik een bal naar mijn kop.
Heb gevraagd of ze dat normaal vond…en ze keek me zo brutaal aan.
Ik stond echt perplex, heb Odin gegrepen en ben weg gelopen en gezegd dat ze een vervelend meisje was :oops: …en id geen ouder te bekennen.
Pattycoat: ahhhhhh die luier verschonen ja, wat een ramp is dat zeg…als ik hier al met de luier aan kom lopen rent Odin weg, neen neen neen mama roept ie dan…en dan kunnen we weer vechten, vreselijk.
Marbo: he wat balen van je vaatwasser we zijn zo verwend geworden door die apparaten he.
Fijn dat t goed gaat met de pokken nu.
Sac: ik ben benieuwd wat de arts vindt van je klachten en of je alsnog naar de praktijk kunt komen.
Wel fijn dat je weer wat beter slaapt :hug:
Zo ik ga naar bed…
truste :-*
@Marbo:
Eigenlijk was ik teleurgestelder dan ik had verwacht toen dat tweede streepje op die test niet wilde komen. We blijven gewoon doorgaan en hopelijk zijn mijn klachten ook snel voorbij.
Balen van je vaatwasser. Maar een handafwas kan ook erg leuk zijn. Ik hab geen vaatwasser meer sinds ik bij mijn ouders weg ben geweest (bijna 11 jaar geleden). En soms baal ik wel van die afwas, maar de laatste tijd vind ik het weer erg leuk, gezellig samen met mannetje. Alleen moeten we na de afwas vaak ook dweilen :lol:
@Pattycoat:
Inderdaad jammer, maar we gaan gewoon door.
Jij ook al een ‘vakantieblunder’ gemaakt? Ik ben gisteren wat later naar kantoor gegaan met het idee dan lekker rustig in de trein te kunnen zitten. Niet dus… hartstikke druk, allemaal ouders met kinderen die naar ‘Nemo’ of ‘Artis’ gingen.
@F’lien:
Die speelplaatsen zijn erg irritant soms. Ik ben er een keer geweest met kindjes van de opvang waar ik toen werkte. Het was echt irritant te zien dat sommige ouders gezellig aan de bar gingen zitten kletsen en niet meer op hun kinderen lette. Die konden doen wat ze wilden. Waaronder kleine kinderen omver redden enzo.
@Kiek:
Spannend! Ik hoop dat je een positieve test hebt vandaag!
@Natascha:
Dat beter slapen is wel prettig ja. Ik voel mij vandaag dan ook weer wat beter.
Succes met wachten op de uitslagen!
Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Ik ben nog wel moe, maar voel mij wat meer uitgerust. Gisteren wel vroeg (21.15uur) naar bed gegaan, maar daarvoor zat ik op de bank al te slapen. Manlief stuurde me naar bed en ik heb wederom een flink aantal uur achter elkaar geslapen.
Helaas is de misselijkheid nog niet minder. Ik vind het nu wel irritant worden, maar dan voornamelijk omdat ik de reden niet ken. Als die test gisteren nou positief was geweest, dan was de misselijkheid een ander verhaal.
Stiekem zit ik te denken of ik niet een andere test (van een ander merk) moet doen.
Ik ga maar weer eens aan mijn werk beginnen. Ik denk dat het vandaag een kort dagje wordt. Ik heb niet zo’n zin.
Helaas meiden, een test was niet eens meer nodig vanmorgen… :evil: :evil:
Op naar april, dan weer een nieuwe kans. Ik hoop dat ik dan niet de eerste ben maar 1 van jullie deze of komende maand.
Ik ga gauw werken, pas vanavond mijn banner aan!
Kus!