Jan.'10 stoppers#2:Kimmie, Marbo en Iev een dikke knuffel

Wat balen Kiek. :hug: Hopelijk is het de volgende ronde wel raak!

mogguh…

Ohh lieve Sac ik heb helemaal gemist dat je een test gedaan hebt die negatief was…sjee das echt wel balen :hug: :hug:

waar komen die klachten dan vandaan he :think:

Kiek ah neeeen wat een enorme teleurstelling zeg, ik had zo’n goede hoop voor je, hopelijk gaat het de volgende ronde lukken :hug: :hug:

:hug: :hug: Kiek jammer meis, hopelijk in April dan he :-

Werkse misschien beetje gekke dag, althans vond ik wel die vrijdag dat ik negatief testte :cry:

SaC, apart he, zou het jullie helpen als je ovulatietesten erbij pakt? :shifty: Of voel je je eisprong wel goed? Ik helemaal niet namelijk, heb er ook niet de kans voor gehad :oops: maar zou me echt niets kunnen terug halen van wat mijn eisprong zou kunnen zijn.

Voor jou ook alweer bijna weekend :hug: nog eventjes :-

Tas, ja reuze irri, grote mond kun je nog krijgen ook :hand:

Laats was merel met Kian aan het gek doen, ze noemen elkaar allerlei namen als “kilometer” vervolgens kwam er een oudere dame naast ons zich omkleden en daar riep zo ook iets tegen, nou dat heft ze geweten, dus ik zei er gelijk wat van :naughty: Dat je tegen je vriendjes gekke dingen roept prima, maar tegen mensen die je niet kent hou je je mond dicht :snooty: Acuut kwam er een sorry mama :inlove:

Ze wist het gelijk, slimmerdje :wink:

Wat zijn jullie vroeg trouwens met zijn allen :lol:

Ik heb weer hoofdpijn pfff, gek word ik er van :roll: hopelijk snel zwanger :pray: ben ik er weer vanaf :lol:

Nou ik ga de kids wegbrengen als Merel haar broodje op heeft.

Dan aan de studie en gezelligheid vanmmiddag :inlove:

@Natascha:

Ik ben ook benieuwd waar die klachten vandaan komen. Hopelijk kan de dokter iets doen, maar ik verwacht het eigenlijk niet.

@F’lien:

Ik ben altijd vroeg, op maandag t/m donderdag gaat om 5.45 uur de wekker. Dat is het tijdstip dat ik op moet staan als ik naar kantoor moet. En omdat ik regelmaat nodig heb sta ik de andere dagen ook maar op dat tijdstip op.

Vervelend dat je zoveel hoofdpijn hebt. Is dat over als je zwanger bent? Lekker, dan moet ik dat ook maar snel worden. Ik heb al 26 jaar dagelijks hoofdpijn, helaas niets aan te doen.

Ik heb een tijdje ovulatietesten gebruikt en ik heb er hier nog een aantal liggen, maar die dingen doen het niet goed volgens mij :lol: Ik heb ze een maand lang om de dag gebruikt maar dat tweede streepje kwam nooit, alleen die controlestreep.

Ik heb een onregelmatige cyclus en ik heb altijd gezegd dat dat wel door mijn overgewicht zou komen, maar daar ben ik nu niet meer van overtuigd.

Ik voel mijn eisprong ook nooit, de HA zei laatst tegen me dat je achteraf altijd precies kan weten wanneer die was, namelijk 2 weken voordat je ongesteld wordt. Toen ben ik eens gaan terugkijken in mijn agenda, maar ik kan mij niet herinneren in die periode iets gevoeld te hebben. Helaas, ik zal geduld moeten hebben.

Dat weekend laat deze week nog even op zich wachten. Ik moet helaas ook morgen naar kantoor. We krijgen een nieuwe telefooncentrale en daarvoor ben ik contactpersoon. Hopelijk verloopt alles zonder problemen en kan ik weer snel naar huis :slight_smile:

He wat balen Kiek en Sac! Op naar de volgende ronde dan maar. Net als ik, want ook hier was het gisteren raak. :frowning: Ruim voor mijn NOD zelfs, maar des te sneller kunnen we weer aan de slag voor de volgende ronde!

Toch wel apart al die klachten Sac! Ik hoop dat je weekje vakantie je goed zal doen en dat je je dan ook wat beter gaat voelen! En wat die eisprong betreft, die voel ik ook niet hoor. En volgens mij voelen heel veel vrouwen niet wanneer ze een eisprong hebben. Alleen raar dat die ovulatietesten niks deden.

Mijn vriend heeft het gisteren in Duitsland gekeken en was helemaal enthousiast. De functie die hij daar gaat draaien is helemaal nieuw, dus hij moet daar alles van begin af aan op gaan zetten, wat hij helemaal leuk vind! Dus gisteren heel de avond achter de PC gezeten om een goede CV en brief te schrijven en vandaag heeft ie de hele boel verzonden. Ik zie er nog steeds een beetje tegen op, maar het was zo lekker om hem zo enthousiast te zien, dus ik steun hem voorledig in zijn keuze!

Vandaag hard gewerkt, dus ga ff lekker douchen en daarna een lekker avondje bankhangen! Fijne avond allemaal meiden!!!

Kiek en Sac balen meiden…

Hier gaat het goed, maar ben zo moe

Ook door de onrustige nachten van onze kleine vriend

Ik ga zo lekker optijd naar bed en dan zie ik wel wat de nacht brengt…

Hij kan er ook niets aan doen, rot jeuk van die pokkies

hoop morgen weer ff goed bij te lezen hoor

liefs

@Ran:

Wat balen dat ook jij ongesteld bent geworden. Inderdaad op naar de volgende ronde.

Leuk dat je vriend zo enthousiast is, maar wel balen voor jou. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om elkaar alleen in de weekenden te zien. Per wanneer zou hij daar moeten beginnen?

Ik heb vandaag een telefonische afspraak met de HA gehad, hij gaf aan dat het moeilijk is om via de telefoon een diagnose te stellen. Hij wil graag een uitgebreid onderzoek doen, dus ik moet maandag toch even bij hem langskomen. Nog een paar dagen en dan hoop ik meer te weten. Tot die tijd blijft het kwakkelen en mijzelf lekker laten verwennen :slight_smile:

SaC, ben benieuwd wat je ha zegt maandag… Voor nu even lekker relaxen…

Kiek, jammer… Op naar de volgende ronde…

Ran ook jammer… Ook op naar de volgende ronde…

Hier hele drukke dag gehad op mijn werk. Weinig personeel, dus even aanpoten (heb ook niet alles afgelregen dat ik af wilde hebben)

Dus ik duik lekker mijn bedje in… Morgen waarschijnlijk naar Amsterdam met mijn zus en nichtje…Daarna komt mijn nichtje bij me logeren.

Goedemorgen,

Vandaag een dagje met de kids, manlief is de hele dag weg.

Stand opbouwen op de Hiswa :wink:

Ik ga zo eens even wat eten en bedenken tijdens het aankleden wat ik ga doen, misschien even naar Hilversum met de kids :mrgreen:

Fijne vrijdag :-*

Goedemorgen

Mn schoonouders komen zo ff een bakkie koffie doen en bij onze levende krentebol kijken :wink:

Later meer

Liefs

Ha dames,

Kiek en Ran, jammer zeg!

Sac, ik ben benieuwd wat je huisarts zegt. Ik vond die ovulatietesten ook maar vaag. De ene keer een dun lijntje en dan weer helemaal niks.

Hier gaat het nog steeds hetzelfde. Ik ben nog steeds misselijk (vooral 's ochtends). Ik heb nog steeds gevoelige borsten. Ook heb ik de afgelopen dagen wat krampjes gevoeld, net alsof ik ongesteld moest worden. Zou het de innesteling zijn? Ik hoop het zo…

Jolande dat zou wel super zijn… blijf duimen

Hier vandaag een mindere dag… erg moe en niet kunnen slapen ivm die kleine man

Hoe is het verder met iedereen ?

Heb Kimmie hier al een paar dagen niet gezien, hoop dat het goed met je gaat kimmie!

Hee meiden!

Zo het is weer weekend!! Heerlijk he. Is het bij ons de week van de negatieve testen ofzo? Nou ja, hebben we in ieder geval steun aan elkaar haha. Ik twijfelde gister nog even want het zette niet echt door. Maar helaas vanmorgen toch een duidelijke nee. Mijn cyclus was altijd precies 28 dagen maar hij is nu al 3 maanden van slag. Misschien omdat ik er veel mee bezig ben. Ik zal zo even mijn nieuwe NOD pb´en, aan wie eigenlijk? Aan jou Pettycoat? Ik weet het effe niet meer, ga zo wel even kijken.

Nou Jolande, bij jou wordt het ook spannend. Klinkt goed hoor!! Zal jij de volgende zijn? Ik hoop het voor je hoor!

Marbo hoe gaat het met je krentenbolletje? Heeft hij nog veel last van de jeuk? En ben je nog zo moe?

Sac fijn dat je maandag terecht kunt en dat je onderzocht wordt. Het is behoorlijk shit als je je al zo lang niet lekker voelt. Laat je dit weekend inderdaad maar lekker verwennen he!

Voor jou ook balen Ran dat het niks is deze maand. Lopen we ongeveer gelijk komende maand… :wink:

Wat een dubbel gevoel moet het voor jou zijn zeg. Je vriend die super enthousiast is, je bent blij hem zo enthousiast te zien maar ergens weet je dus ook dat je hem gaat missen straks…mocht het doorgaan. Is hij wel altijd in de weekenden thuis? Per wanneer zou de functie ingaan?

Ik ga zo schaatsen kijken en morgen SHOPPEN!! Super veel zin in.

Fijne avond en tot morgen. X

Jolande spannend :pray: ik hoop het voor je!!

Kim is druk, gisteren werd de oudste 4 jaar en morgen word de jongste 2 jaar. Dus vanalles te doen :wink:

Hier een lekker dagje met de kids gehad, ze waren allebei erg lief vandaag de hele dag :inlove: Hopelijk morgen ook op de verjaardag he :shifty: bij Kim

Verder geen bijzonders te melden, ruzie met manlief gehad, maar dat kan’ie volgende week goed maken tijdens de groene blokjes 8) 8)

Meiden lekker weekend, ik heb vanalles gepland staan en ga zondagnacht werken dus dan kom ik zeker bijlezen, tenminste als ik de kans krijg, moet ook nog een en ander aan schoolwerk afronden :shifty:

:pray: voor Jolande en verder meiden klusse ik zou het leuk vinden als we er volgende ronde weer iemand kunnen feliciteren :thumbup: :inlove:

Goedemorgen dames,

Misschien moeten we ook maar een verjaardagskalender maken op de 1e pagina… Dan kunnen we elkaar feliciteren.

In ieder geval: Kimmie Gefeliciteerd met je jongens :dance:

Jolanda, spannend hoor… Wie weet…

Volgens mij heb ik donderdag mijn eisprong gevoeld, want ik had behoorlijke last van mijn onderbuik. Behoorlijke ongi gevoel… Maar dat wordt denk ik toch niks deze maand. Ik heb mijn nichtje te logeren. Dus Damian ligt bij ons in de kamer en mijn nichtje in zijn kamer… Dus om dan teklussen, voel ik me niet prettig bij hihi… Of het moet lukken van afgelopen maandag, maar dat geloof ik niet… Ik zie het wel…

Allemaal een prettig weekend…

Mogguh…

Kimmie gefeliciteerd met je jongens :inlove:

Wij gaan vanavond lekker uiteten met vrienden en Odin gaat bij oma logeren :mrgreen:

We kunnen wel wat afleiding gebruiken want we hebben niet zo’n goed nieuws gehad.

Mijn hubby bleek een longcapaciteit van 65% te hebben, en gisteren kwam de uitslag binnen van zijn longfoto’s en daarop zagen ze dat er een grote zware beschadiging zit op zijn rechterlong.

Maandag om 8u moet ie meteen bij de huisarts komen.

We hebben geen flauw idee wat er nu gaat gebeuren.

We vermoeden zelf dat die long t dus niet meer goed doet, vandaar die lage longcapaciteit.

Patty ik had t al eens gevraagd maar mag ik ook op t lijstje??

Welke gegevens heb je nodig?

Zou idd leuk zijn om de volgende ronde weer iemand te feliciteren :inlove:

Nog even en ik mag mee gaan doen :dance:

fijne dag allemaal

Natascha, ik had nog geen nieuw lijstje gemaakt. Heb het behoorlijk druk gehad afgelopen weken…

Misschien dat ik morgen weer wat in elkaar ga flansen, dus dames pben maar :wink:

Wat ik er in wil hebben zeg maar is (nick)naam, hoeveelste kindje, leeftijd NOD datum…

Misschien leuk als verjaardagskalender, je verjaardag en de vrjaardagen van de kids en/of hub.

Iemand nog ideetje??

patty dat is idd leuk ja zo’n verjaardagskalender.

Ik zal je even mijn gegevens pb’en en dan maar meteen de verjaardagen??

:shock: Teetje Tas, wat een apartheid van de longfoto, ik hoop dat het goed behandelbaar is, wat het ook mag zijn.

Spannend hoor :hug: :-

Verder heb ik uit gerekent vandaag een ziek ventje 39.6 :cry:

Ga hem zo eerst naar bed doen en dan lekker zetpilletje en toch naar de verjaardagen, dan maar met Jorre op schoot :shifty: :inlove:

Merel speelt wel namelijk.

Dus we zien wel even. Vandaag Jonathan 2 jaar :dance:

Meiden fijn weekend :-