Jan.'10 stoppers#2:Kimmie, Marbo en Iev een dikke knuffel

och beterschap met Jorre, zal je net zien ja :hug: :hug:

Goedemiddag dames,

Hoe is het hier?

@Pattycoat:

Rustig aan doe ik het zeker. Dat bevalt me prima, dus daar ga ik mee door. Gezellig dat je nichtje komt logeren, alleen jammer dat Damian nu bij jullie op de kamer moet en het klussen dus niets wordt.

Maarre… gaan jullie nu wel al voor het eggie of nog niet? Leuk idee die verjaardagskalander!

@Marbo:

Hoe is het met de kleine man? Gaat het al beter?

@Jolande:

Je maakt het spannend zeg. Ik hoop voor je dat het geen valse tekenen zijn.

Ik had met die ovulatietesten steeds hetzelfde, af en toe een licht streepje en daarna niets meer. Terwijl in de beschrijving duidelijk staat dat er een donkere streep moet komen. De laatste tijd doe ik eigenlijk niets meer met die testen.

@Kiek:

Dat verwennen zit wel goed, manlief is erg lief voor me en het is duidelijk dat hij zich een beetje zorgen om mij maakt, al laat hij dat meestal niet echt merken. Beetje een binnenvettertje :stuck_out_tongue:

@Kimmie:

Gefeliciteerd (nog) met je jongens! Heb je je er een beetje doorheen geslagen?

@Natascha:

Wat schrikken zeg dat nieuws over je man. Sterkte ermee in ieder geval en probeer toch te genieten van het eten vanavond.

@F’lien:

Wat balen dat Jorre ziek is, beterschap. En veel plezier op de verjaardagen.

Ik ga er weer vandoor, even wat eten maken (heb alleen een half croissantje op en daarna weer heel erg misselijk). Verder ben ik behoorlijk verkouden en heel erg moe. Ik heb dan ook zo’n beetje de hele dag in mijn bed gelegen. En het duurt niet lang voordat ik er weer in duik.

Fijne dag verder!

Hoihoi,

Kim je buikje het is idd al mooi zichtbaar dat gaat wat worden 8) 8)

Maareh wat balen van je rug joh! Schrok van je dat het er zo inschiet :hug: :-

Was erg gezellig, jongens zullen wel af geweest zijn einde van de dag :zzz:

Jorre heeft zich goed gedragen vandaag, opzich best gespeeld, daarna in de auto een tukje van 30 min en nog een ruim uur op een andere verjaardag geweest, daar begon hij met geeuwen en gleoien dus ligt lekker in zijn bedje, sliep gelijk :zzz:

Merel heeft zich goed vermaakt :inlove: , ze kan zo lekker spelen, er waren veel jongens bij Kim, maar ze heeft er lekker mee gespeeld :inlove:

Ga nu de bank op met manlief, straks nog maar een keer oefenen voor volgende week :wink:

:-
:-* fijne avond allen!

Goedenavond dames,

ik heb weer wat spam in ons sf gedaan… Is behoorlijk wat hoor, niet schrikken :wink:

Ik ben best moe op het moment… Is ook best vermoeiende dag geweest met 2 kids… Wel gezellig hoor… Maar ja wel druk… Ik dnk dat het anders is als het je eigen kids zijn. Nu is mijn nichtje er en dan wil je toch leuke dingetjes doen… Bij eigen gaan ze denk ik vaak zelf spelen (hoop ik natuurlijk)

Damian heeft ook alleen vanmorgen een uurtje geslapen, terwijl hij normaal zo’n 2,5 uur 's morgens slaapt en 's middags nog een keer…Maar ja nu dus niet…

Ik kom morgen weer even kijken. Even kijken of ik mannetje zo ver krijg om te knuffelen :wink:

Hee meiden!

Natascha wat een beroerd nieuws zeg! Een raar weekend voor jullie met behoorlijke spanning voor maandag natuurlijk. Pfff hou ons op de hoogte meis.

Ah Evelien je manneke is echt goed ziek. Zielig is dat he! Al knappen kids van een paracetamol enorm op. Maar ja, als hij zo´n hoge koorts heeft dan heeft hij het goed te pakken. Lekker knuffelen vandaag!

Fijn dat Merel zo lief heeft gespeeld, dat scheelt een hoop.

SaC jij voelt je ook echt beroerd zeg. Lekker onder de wol kruipen en naar je lijf luisteren.

Hier alles goed. Lekker gewinkeld vandaag met een vriendin en een aantal leuke dingen gekocht. Vanavond lekker gekookt en nu heerlijk voor de buis. Mijn hub is even de stad in met vrienden dus ik heb het rijk alleen, is af en toe zooo fijn! Ga op tijd naar bed want vanmorgen lag ons meisje vanaf half 5 te draken in bed… :shock: Om half 6 pas weer ingeslapen en uiteindelijk werd ze pas weer om 8.45 wakker!! Dat was wel even lekker zeg!

Fijne avond allemaal en tot morgen weer. X

Goedemorgen

Hier heerlijk geslapen, eerst nog even geoefent voor volgende week :wink: :inlove:

Ga vannacht weer werken dus we kunnen dinsdag/woensdag weer verder klussen :dance:

Jorre is goed opgeknapt nu geen koorts meer, misschien in de loop van de middag nog, maar nu voelt hij goed aan. Heb ik vaak hier 1 of 1,5 dag koorts en weg geen idee wat het dan is, maar heb ze nooit langer ziek dan 2 daagjes :pray: gelukkig!

Nu lekker ontbijtje binnen, misschien zo nog even achter de naaimachine, heb een broek met blouse uitgeknipt klaar liggen voor Merel :inlove:

Leuk zomersetje, als het er dan eenmaal ligt dan jeuken mijn handen :mrgreen: lekker ontspannen freubelen en ‘de’ huisvrouw uithangen :lol: :lol:

Kids zijn alweer lief aan het spelen.

Patricia, ik heb hier de kids altijd ook zelf laten spelen van kleins af aan, af en toe even samen een spel beginnen en dan ga ik ‘even’ wat doen en zo spelen ze zelf verder. Ik hoef hier de kinderen weinig echt te vermaken, soms een beetje sturen, maar ze kunen hier rustig dik een uur zelf spelen terwijl ik achter de PC zit :thumbup:

Merel liet ik van kleins af aan allen in de box als ik ging huishouden of naar boven even de bedden doen.

Bij Jorre ook gedaan en geprobeerd Merel ‘weg’ te houden zodat hij ook zelf leert spelen ipv zich alleen maar laat entertainen door zijn zus.

Ga even rondje doen, fijne dag, wat een pisweer trouwens :silenced:

Goedemorgen dames,

F’lien, Damian kan zich ook heel goed zelf vermaken, maar ja met mijn nichtje erbij :think: Mijn nichtje vindt het veel te gezellig, dus af en toe ga ik dus wat leuks met haar doen. Op dit moment is vriendlief beneden bij de kids, geloof dat ze nu aan het opruimen zijn en zo lekker aankleden.

Knuffelen is gisteren gelukt, maar wel met cd.

Goedenmiddag dames,

@F’lien:

Wat fijn dat Jorre weer wat beter is nu. Dat oefenen is altijd leuk! Wij hebben gisteren (op een zeldzaam moment dat ik wakker was) ook nog even geklust. We willen geen moment onbenut laten :lol:

@Pattycoat:

Ik kan mij voorstellen dat twee kids ineens best wel vermoeiend zijn. Vooral omdat je nichtje natuurlijk al wat ouder is.

Wat een leuke foto’s weer!

@Kiek:

De laatste tijd zit ik weer behoorlijk in de lappenmand, wel balen, maar niets aan te doen. Het zal vast wel weer goed komen. Bij mij is het vaak alles tegelijk.

Ik voel mij gelukkig een stuk beter dan gisteren, ik heb alleen nog last van een irritante hoest. En helaas nog steeds misselijk en heel erg moe. Ik vermoed dat die twee samenhangen. Ik heb moeite met het binnenhouden van mijn eten, krijg dus niet veel voedingsstoffen binnen. Ik ben blij dat ik morgen naar de huisarts kan en baal van mijzelf dat ik het tot maandag heb laten duren. Ik had vrijdag ook nog kunnen komen, als ik niet zo eigenwijs was geweest en mijn werk voor liet gaan (manlief was ook behoorlijk boos, vooral omdat hij nu echt merkt dat ik bijna niets binnen hou).

Ik ga weer even lekker lui op de bank hangen. Fijne zondag nog!

Hoi Meiden

Pufffff de laatste dagen ben ik echt zoooooooo ontzettend moe. Niet normaal meer. Ben blij dat het weekend is en mn man thuis is… maar zie nu al op tegen dinsdag, woesndag en donderdag, als i kweer moet werken .Ze weten het nog niet maar als het zo blijft hebben ze het denk vrij snel door…

Gister vroeg mn schoonzus ineens via een krabbel op hyves of ik mss zwanger was. Haar zoontje was vorige week jarig en ze dacht het toen aan me gezien te hebben .ik heb het antwoord in het midden gelaten, vind het niet leuk om het zo via hyves te vertellen hoor… ze wacht nog maar even :wink:

Kimmie nog gefeliciteerd met de jongens trouwens.Hoop dat het leuke feestjes waren en dat je inmiddels weer een klein beetje heb bij weten te tanken… Krijg je nu deze aankomende week de echo of de week erop? Ben het even kwijt hoor.

Flien fijn dat ie weer helemaal opgeknapt is en leuk dat je op de verjaardag bij Kimmie geweest bent!

Jolande hoe is het met je?

Iemand al iets van Mariamaria vernomen trouwens ?

Ik ga het hier weer ff bij laten… heb net de tafel afgeruimd, vaatwasser ingeruimd, jaja gister is de nieuwe bezorgd :mrgreen: en ga zo mn kleine vriend naar zn bedje brengen.

Liefs

Ha dames,

Alles goed hier. Ik heb nog steeds dezelfde symptomen: pijnlijke borsten, 's ochtend en 's middags misselijk, 's avonds voel ik me prima. De afgelopen dagen had ik krampjes, gisteren zelfs een beetje bloed. Vandaag zijn alle krampjes over. Ik vind het zo spannend! Ik voel me echt zwanger, of ik houd mezelf echt helemaal voor de gek. Mijn vriend en ik hebben afgesproken om vrijdagochtend te gaan testen…

Ik merk dat ik het lezen niet altijd goed kan bij houden.

Saskia in ieder geval veel succes bij de huisarts morgen!

Kimmie en Marbo veel sterkte met wakker blijven!

Van Maria heb ik ook niets gehoord.

Evelien sterkte met de zieke!

Natascha: geen leuk nieuws inderdaad zeg! Laten we hopen dat het niet ernstig is.

Pattycoat: Balen zeg dat je net op het ‘moment supreme’ je nichtje te logeren hebt!

Ik heb even zitten snuffelen in ons eerste deel:

@mariamaria wrote:

Hoi allemaal,

Even een kort berichtje van mij. Ik ben al een paar weken ontzettend moe. Ik heb na mijn werk echt geen energie meer over en lig savonds vaak vroeg in bed. Sta nu ook al weer op het punt om te gaan slapen.

Daarom neem ik even wat tijd voor mezelf en ben ik wat minder op het forum. Ik lees wel mee hoor, maar klets dus niet zoveel zelf mee.

Wil een van jullie misschien ook het lijstje van me overnemen? Ik heb daar dus ook geen energie meer voor.

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en dat er snel meer positieve testen komen.

xxx Maria

Vandaar dat ze niet reageerd.

Zo eens even op een achterlijke tijd reageren :mrgreen:

Lang leve de nachtzuster zullen we maar zeggen, hopelijk is dat straks ook weer voor een jaar bekeken 8)

Ik voel me wel een stuk rustiger in mijn koppie deze maand, vorige maand was eigenlijk alles in één, mijn moeder die er 11 dagen was vanuit Frankrijk en weer weg was, altijd even lastige week voor mij, Druk met school, druk op het werk, spiraal eruit, gewoon to much, nu voel ik me beter en denk dus ook een betere startpositie voor mijn lijf om te zwangeren.

Nu dus al voor de eisprong zwemmend volk binnen :wink: als ik idd een cyclus heb van 26 dagen dan valt deze ook iets eerder dan de balkjes aangeven. Nu twee nachten dus geen geklus, dinsdag weer :mrgreen:

Ik heb ook mijn hoofdje weer even recht zullen we maar zeggen :wink:

We zullen zien.

Oooh Jolanda wat knap dat je tot vrijdag kan wachten :shock: :pray: ik hoop het voor je, vaak is je gevoel wel goed toch? De signalen zijn duidelijk, hopelijk klopt het wat je voelt meis.

Tas, meis wat een onrust voor jullie betreft J. Ik hoop dat jullie huisarts adequaat reageert en doorverwijst zodat gericht onderzocht kan worden wat het is dat ze zien op de foto.

Dikke kus, hoe is het met Odin? :inlove:

Sas, ja lastige he, maarja soms is achteraf makkelijker redeneren dan op het moment zelf. Misschien is dit even de ‘les’ die je nodig hebt om volgende keer eerder gehoor te geven aan wat je lijf uitgeeft voor signalen.

Dikke :hug: voor jou meis! Rustig aan en luister goed naar je mannetje, laat je dan ook maar lekker verwennen :wink:

Ik ga nog even rondje lezen en dan wat aan mijn schoolwerk doen :roll:

Nu kan ik even zitten, moet alleen even de drive vinden :mrgreen:

Goedemiddag:

@Marbo:

Gewoon doen wat je kan doen, en niet over je grenzen heen gaan. Het heeft bij mij heel erg lang geduurd voordat ik het echt kon, maar ik heb inmiddels geleerd redelijk op tijd te stoppen en niet alles perse af willen maken. Oke, het is niet fijn als er allerlei troep enzo’ overal ligt, maar die ‘troep’ ligt er morgen ook nog wel en dan voel ik mij misschien wat beter.

Sinds ik dat doe is mijn leven een stuk leuker geworden en geniet ik ook meer van de dingen die ik doe.

Het lijkt me ook niet leuk om via Hyves of wat voor site dan ook te vertellen dat je zwanger bent, tenminste niet aan mensen die dicht bij je staan. Wel een lastige situatie. Je wilt het het liefste nog even stil houden natuurlijk, maar als ze het dan al gaan raden schiet het ook niet op.

Sterkte in ieder geval!

@Jolande:

Dat je zo lang kan wachten met testen, ik zou dat volgens mij nooit volhouden. Ik ga voor je duimen!

@F’lien:

Inderdaad een achterlijk tijdstip. Nou ja… voor de meeste van ons dan. Toen ik nog in wisseldiensten werkte zat ik ook regelmatig op dat soort tijden online :slight_smile:

Ik heb me lekker laten verwennen door mijn mannetje (in alle opzichten :lol: ). Ondanks dat hij wat boos was (en nog steeds een beetje is), is hij ook erg lief voor mij geweest. Hopelijk voel ik mij snel weer wat beter en ben ik ook weer wat gezelliger.

Helaas heeft de huisarts (nog) geen idee waar ik last van heb. Buik klinkt en voelt normaal, maag en hart ook. Bloeddruk is perfect (en dat voor iemand met ernstig overgewicht). Ik moet morgenochtend bloed laten prikken (moet nuchter, dus ik kon het niet meteen laten doen) en dan weten we misschien donderdag of uiterlijk vrijdag de uitslag daarvan. Hopelijk komt er wat uit.

Ik heb nu wel medicatie tegen de misselijkheid gekregen, uurtje geleden de eerste ingenomen en ik ben nu niet meer misselijk. Ik heb zelfs zin om weer te eten. Sinds zaterdag leef ik op 2 pittabroodjes met smeerworst omdat ik niets meer binnenhield. Wel goed voor het afvallen, maar dat doe ik liever op een wat gezondere manier.

Fijne avond allemaal, ik ga even lekker eten. Ik weet niet of ik het red om morgen langs te komen, heb een drukke dag op het werk (declaraties maken). In ieder geval: tot snel!

Hey meiden,

Allemaal lekker bezig geweest vandaag.

Ik Iev al even niet gelezen, maar die natuurlijk lekker aan de ski en aprè ski :dance:

Het is weer goed te doen op het werk, ga zo verder aan mijn opdracht zodat ik de komende vrije dagen voor mij heb :angel:

Morgen als ik wakker word boodschappen doen en mijn huis weer op orde eet alleen met de kindjes manlief is op de Hiswa morgen en komt laat.

Komt wel lekker naar huis 's avonds dus hopelijk valt er nog wat klussen :inlove:

Donderdag alweer werken, maar een late dus de ochtend voor mijzelf, ga maar eens lekker achter de naaimachine vanaf woensdag, beginnen aan wat klaar ligt :mrgreen:

Meiden tot snel weer, hopelijk liggen jullie allemaal lekker te tukken :-*

Wowwwww… Ik heb effe 2 pagina’s geopend, want moet zomaar een stuk of 6 bladzijden bij lezen. Effe kijken of ik ook een beetje kan reageren:

Verstopping: wat ben ik blij dat jullie daarover schrijven. Owen heeft er ook zo’n last van en ik kan weinig tips vinden op internet. Laatst heb ik het er zelfs een beetje met m’n vinger uitgeholpen :oops: . Arme kind zat ruim een half uur te persen en nog was er niks.

Aankomen tijdens bevalling: ik kreeg er 20kg bij. En die heb ik er in ongeveer 9 maanden ook weer af gekregen. Door gezond te eten en te sporten. Vorige maand heb ik 10km hard gelopen tijdens een evenment hier. Daarna bijna nul aan sport gedaan :oops: . Ga er vanuit dat ik nu toch snel zwanger raak en waar ga aankomen.

Arme Odin met z’n tand afgebroken :hug:

Marbo, hoe is het nu met de waterpokjes? Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Ran, goed van je dat je op de fiets naar je werk gaat :thumbup:

SaC: doe je het nog steeds rustig aan?

Oh jee, Owen wordt wakker. Ben nu op pagina 17, dus ga later weer verder lezen. Eerst maar effe dit posten. :mrgreen:

Mogguh…

Hier een vermoeide mama, Odin werd om 23.30 wakker en heeft ons tot 4u wakker gehouden, hij wilde gewoon niet slapen of kon de slaap niet vatten, in elk geval geen idee wat er aan de hand was :?

Wat betreft mijn hubby, die heeft Astma en Copd, hij had op zijn rechterlong blaasjes en de huisarts vond dit eigenlijk allemaal maar raar omdat zijn longen uitzien van iemand die al 50 jaar rookt.

A.s donderdag moet hij naar de longarts om te kijken of het een genetisch probleem is.

T raakt m wel want momenteel zit ie vol woede,heeft totaal nergens t geduld voor, en vannacht toen ik iets tegen m zei , riep ie opeens dat ik mijn kop moest houden,de rest verstond ik niet.

Ik laat m maar even, tis natuurlijk niet niks wat ie te horen heeft gekregen.

Iev: wow 10km hardlopen, knap hoor ik doe t je niet na haha.

Eef: is t nog gelukt met de opdracht vannacht?

Lekker even een paar daagjes vrij he.

Hopelijk valt er idd nog wat te klussen vanavond haha, in elk geval have fun en zet m op :wink:

Sac: jammer dat je niet weet wat er aan de hand is, maar wel fijn dat die pilletjes helpen, misschien is je maag gewoon erg van streek op dit moment.

Jolande: hoe gaat t nu met je?? Spannenddddd zeg :pray:

Marbo: succes met werken meissie, en idd als t even niet gaat dan moet je t wel gaan vertellen zodat ze er rekening mee kunnen houden.

Raar dat je zus je dat via hyves vraagt, ze had toch even kunnen bellen over zoiets persoonlijks…toch?

Natascha, het is inderdaad niet niks en ik kan me voorstellen dat hij flink van streek is. Maar hij zal op termijn wel bijtrekken…

Hier minder goed. De misselijkheid was gisteren ineens over, en ook minder gespannen borsten. Prompt kreeg ik 's middags ook nog oud bloed, en dat heb ik nu nog steeds. En dit heb ik altijd 2 dagen voor de :evil: :twisted: dus ik vermoed dat ik op ga voor de volgende rond :hug: :frowning: :frowning: :cry:

Goedemorgen meiden!

Iev welkom terug :mrgreen: Hoe was je skiweek?

Genoten van de familie?

Jolande ik hoop toch op een positieve test voor je hoor, we zullen moeten afwachten he :hug:

Tas :hug: voor jou en je man, ben erg benieuwd wat er uit gaat komen, joh!

Lastig hoor zo’n onzekerheid :-

Odin het vannacht beter gedaan?

Pff ik heb hier alweer een uur gevecht erop zitten met Merel, dus helaas voor haar we gaan niet gymmen en zwemmen. Pff zo’n grote mond dat ze kan hebben, dan opeens lief doen na 5x straf zodat je kan zwemmen, nou :naughty: dat dacht deze mama van niet :hand:

Hopelijk leert ze er wat van, ze nemen je in de maling waar je bij staat die druiven :roll:

Ga even verder met mijn pc rondje :mrgreen: :-

Ha meiden,

Hier nog steeds oud bloed. Inmiddels ook al best wel wat krampen. Het voelt echt alsof ik elk moment ong kan worden, helaas…

Over verstopping: ik heb zelf nog geen kinderen dus ik weet niet of het bij kinderen anders is maar ik heb er zelf veel last van. Ik vraag me ook echt of hoe dat met mij zal gaan in een zwangerschap… Maar goed, het antwoord op alle zorgen is echt cliché maar waar: vezels vezels en nog eens vezels.

Ik heb laatst één wit broodje gegeten en het was meteen weer mis. Altijd volkorenbrood eten helpt echt. En als ik er toch last van hebt (vlak voordat ik ong wordt is er haast geen ontkomen aan) dan probeer ik ook zilvervliesrijst en volkorenpasta te eten. En elke dag voldoende groente en fruit, want daar zitten ook veel vezels in. Met fruit lukt me dat niet altijd, daarom koop ik tegenwoordig van die smoothies (hebben ze nu zelf bij de Lidl) om toch voldoende binnen te krijgen.

Als noodoplossing kun je Roosvicé pruimen drinken, dat werkt ook goed maar daar moet je denk ik niet te veel van drinken.

Sterkte iedereen die er last van heeft, ik weet hoe rot je je kunt voelen als je met een volle opgezwollen krampbuik zit…