Zie hier de roosvice pruimen:
http://www.roosvicee.nl/cgi-bin/index.cgi?page=22
Is nog best lekker ook!
Goedemiddag dames,
even een tijdje niet meer geweest. Ik kreeg ook geen meldingen meer van nieuwe berichtjes :think:
F’lien, goed dat je niet bent gegaan. Mijn zus heeft dat ook gedaan met een bioscoop bezoek. Dat ging niet door omdat mijn nichtje oervervelend was gaan doen… Nou dan heeft ze pech…
Gisteren heeft Damian een ongelukje gehad. Mijn so hebben in hun halletje een verwarming en daar hebben ze een soort schouw omheen gemaakt, zodat je die lelijke verwarming niet ziet. Daarop stond een glazen snoeppot en een truck van technisch Lego. Meneer liep ineens de gang in en ging aan dat ding trekken. Dus dat hele ding kieperde om, met hem eronder :shock: Je zag alleen nog maar voetjes onder vandaan komen.
Ik zag het gebeuren en sprong in een keer naar hem toe, trok dat ding van hem af en samen met mijn sv hebben we hem nagekeken. We konden dus niks vinden, dus is hij er goed vanaf gekomen, maar menn wat was ik geschrokken. Damian natuurlijk helemaal overstuur en mijn sv is alles gaan opruimen.
Vrij snel kon Damian weer lachen gelukkig.
Dat ding stond er al zo’n 10 jaar en nooit aan gedacht dat dat ding om kon vallen… Ja dus…
Vanmorgen naar het centrum geweest. Even boodschappen gedaan. Nog een digitale box voor boven gehaald. Nu kan ik ook boven RTL Lounge kijken :mrgreen:
Toen ik thuis kwam, lag er een brief van de kdv waar ik Damian had ingeschreven tijdens mijn zwangerschap. Hij kan per 1 mei terecht, maar kan ook later worden, aangezien het een nieuw pand is en opgeleverd moet worden.
Nu zijn we zelf wel tevreden met deze kdv, maar komt af en toe niet zo professioneel over. Dus we gaan even nadenken wat we gaan doen.
NOu even snel een was erin en dan even languit zitten. Damian ligt lekker in zijn bedje.
Over verstoppingen gesproken…
Ik heb mijn hele leven al problemen met mijn darmen. Op dit moment gaat het redelijk. Maar ik heb ook regelmatig obstipatie. Tijdens de zwangerschap ook een aantal keer gehad. Nou ik was zo opgelucht als ik eindelijk was geweest.
Vlak na de geboorte van Damian heb ik vrij snel ook obstipatie gehad. Nou zoveel krampen, niet normaal. Ik moest Damian elke keer in zijn bedje neerleggen, om de krampen op te vangen.
Nadat ik verlost was, heb ik ook echt een hele dag in bed gelegen. Hoofdpijn etc. door alle spanningen. Ik kwam er alleen uit om Damian te voeden :silenced:
Zo is ook 2009 voor mij begonnen. Op 1 januari mega veel last…
Wat op zich hielp bij mij, was lactulosesiroop. Mierzoet, maar dan ging het wel eventjes goed.
Hee meiden!
Aah Patricia die Damian…zielig hoor! Wat moet jij geschrokken zijn zeg.
Je denkt dan ook gelijk het ergste of niet? Ik ging vandaag mijn meisje ophalen bij het kdv en die vertelde me dat ze voor het eerst op de wc had geplast. Ik helemaal blij natuurlijk. Maar toen vertelde ze me dat ze meteen daarna van de wc af viel…recht voorover op haar voorhoofd. Oei, een hele dikke bult op dr hoofdje. Gelukkig heeft ze er geen last van maar het ziet er echt zielig uit!
Wat vervelend Jolande dat je niet echt duidelijkheid hebt nu. Heb je nog een test gedaan? Je kunt beter goed ongi zijn of helemaal niet. Ik had de laatste keer ook een valse start, toen een dag niks…
Ik hoop voor je dat het niet door zet, al zegt je gevoel dat je ongi moet worden.
Evelien wat balen om zo je dag te beginnen he! Zijn ze nog wel bij gedraaid? Maak je vaak kleren met de naaimachine? Ik ben al 3x willen beginnen met een cursus maar het komt er steeds niet van. Ik vind het zooo leuk om te zien als mensen zo creatief zijn met kleding. Zelf jurkjes maken enzo…hmm misschien toch eens beginnen. De naaimachine heb ik al, maar ja.
Ah Natascha, jij hebt ook geen fijne dagen gehad. Morgen de uitslag, spannend hoor. Ben je wel een beetje bijgeslapen? En hoe gaat het met Odin?
Hier alles goed. Mijn manneke gaat dit weekend weer weg voor een week…Misschien dat het net goed uitkomt maar ik zal niet teveel hoop hebben. Verder een lekkere vrije dag gehad gisteren, bij mijn ouders geweest en ´s avonds bij vrienden. Morgen moet ik met de kleine naar het consultatiebureau. Ben benieuwd hoe het weer is, al even niet geweest. Ze kwijlt de laatste dagen enorm veel. Zouden haar kiezen doorkomen? Heeft ze nooit echt gedaan. Ze heeft verder ook geen rode billen. Nou ja, ik vraag het morgen wel even.
Fijne avond allemaal!
Kiek, hoe oud is je kleine??? Kwijlen kan idd van kiezen komen. Ik moet zeggen dat Damian nooit last heeft van zijn tanden en kiezen.
Meneertje heeft nu boven 4 tanden en 2 kiezen, onder heeft hij 4 tanden, 1 hoektand (sinds deze week :mrgreen: ) en 2 kiezen. hier komt de 2e hoektand ook al door…
En die zijn zooooo scherp… Meneertje wil weleens doen alsof hij een knuffel geeft en dan heel sneaky bijt op zo’n hele gevoelige plek Ook zit hij in de slaan-fase geloof ik. Althans thuis…
Hey meiden :oops: :oops: Ik leef nog en alles gaat goed hoor, alleen voel ik me met de dag beroerder en ik slaap echt zodra ik maar slapen kan :shifty: Daarbij is Valentijn maandag voor het eerst echt naar school gegaan en ik dacht meer vrijheid te krijgen, maar doe dus even snel wat hh klusjes en probeer dan nog even te relaxen op de bank terwijl Jonathan lekker om me heen keutelt met speelgoed of wat tv kijkt Ik heb echt al vanaf het weekend mijn pc niet eens meer aangehad :shock: en dat is echt niks voor mij :oops: Ik kijk erg uit naar de echo maandag, nog maar een paar daagjes gelukkig Gisteren op een kinderkledingparty ook allemaal vragen hoe ver ik al was enzo :shifty: Een kraamverzorgster daar stond een beetje met wijd open mond toen ik zei dat ik vandaag pas 8 weken ben :oops: :lol: Dus ondanks dat ik erg uitkijk naar de echo maandag, vind ik het ook enorm spannend allemaal :shifty: Al ga ik er nog steeds maar vanuit dat het er 1 is Mijn rug wordt ook steeds slechter, dus als de echo helemaal goed is maandag, dan ga ik ook snel eens op zoek naar een goede vorm van therapie voor mezelf :thumbup: Zo en nu genoeg geklaagd :lol: :lol: Zwanger zijn is ook heel erg leuk hoor :inlove: :inlove: :inlove: alleen die eerste paar weken met alle zorgen en kwaaltjes mogen van mijn in comateuze toestand aan me voorbijgaan :shifty:
Natas, wat een onwijs rotnieuws joh dat je vent heeft gekregen :shock: Vervelend ook dat ie dan zo tegen jou snerpt :hug: Hoop dat ie het snel een plekje kan geven en dat er wat meer zekerheid en duidelijkheid uit de andere onderzoeken komt straks Jij kunt er uiteindelijk ook niks aan doen :-* Is ook wel even extra heavy stuff nu jullie net voor de 2e IVF staan :hug: Ik hoop echt dat het zich allemaal goed oplost meis :hug: :-
Jolande, wat balen meis dat je nu oud bloed verliest en dus kramp hebt enzo :thumbdown: Ik zou je hoop willen geven, maar je weet vaak zelf het beste hoe een ongi aanvoelt en of die er aankomt of niet, dus laat ze dan maar snel komen en dan kunnen jullie weer op naar de volgende ronde :hug: :- Wat obstipatie betreft is het hier dus sowieso alleen maar bruin volkoren brood, in het weekend eten we witte afbakbroodjes, maar die krijgt Joon niet Fruit eet hij gelukkig ook goed, bergen mandarijnen :lol: en géén bananen! Helaas eet hij geen hap groente, maar dat kan ik er ook niet in wurgen… We hopen nu maar dat de boel vanzelf weer goed op gang gaat komen met een extra zakje laxeermiddel (op advies van de arts hoor ) en dat het dan mettertijd weer vanzelf gaat
Iev, gezellig dat je weer terug bent meid :thumbup: Hoop dat de vakantie lekker was :thumbup: Hopelijk ben je idd ook snel zwanger en hoef je niet meer zo heel erg op te letten op je lijn Wel goed hoor dat je er in 9 maanden weer af was, van die extra kilo’s :thumbup:!!!
Kiek, arme moppie zo op d’r koppie gevallen :hug: Maar idd hoe oud is ze dan als ze al op de wc geplast heeft en nu nog kiezen moet krijge :shifty: Redelijk jong nog zeker, knap hoor dan al op de wc
Patricia, jij dus ook al bekend met verstoppingen :thumbdown: Waardeloos he! Ik heb hier ook lactulose gebruikt en Valentijn ook toen hij een maand of 2 a 3 was. Ik heb het nu weer, maar ik moet het weer even in mijn systeem krijgen om het netjes dagelijks in te nemen :shifty: Joon zit nog steeds aan de laxeermiddelen, dat loopt nog steeds niet lekker door helaas. En gottegot arme Damian, onder de kachelombouw :hug: Godzijdank dus niks aan overgehouden, wat een harde bikkels zijn het soms toch ook he, sta je dan versteld van dat ze niks hebben :shock: :thumbup:
Eef, je hebt groot gelijk hoor dat je niet naar gym bent geweest :thumbup: Dat is zo’n typisch gevalletje van te laat En hopelijk onthoudt ze het voor de volgende keer :lol: Had dat hier laatst met Valentijn, die wilde persé het grootste stuk cake :shock: Waar ie dat vandaan haalde weet ik ook niet, maar goed Tim was aan het snijden en hij bleef maar melken aan dat aanrecht, dus ik ook gezegd dat hij blij moet zijn met wat hij krijgt, zelfs als dat het kleinste stukje is… Dus Tim had allemaal nagenoeg gelijke stukken en dat vond Valentijn kennelijk van niet, dus die pakt een brok cake in zijn hand en knijpt het aan gruzels in zijn vuistje en zegt “ik wilde het grootste!!!” dus hup afgepakt, dan helemaal geen cake voor jou :snooty: Het heeft 20 minuten op het aanrecht gestaan (toen was mama ook een beetje afgekoeld van de fratsen :shifty: en toen heeft ie het netjes opgegeten… Paar dagen erna weer zo’n grapje met “ik wil het grootste…” dus even fijntjes aan herinnerd wat er met de cake gebeurde of ie dat nog wist?? Ja dat wist ie nog wel en klaar was het :thumbup: We zijn gekke Gerrit niet zeg, kom :naughty: :lol: Ennuh, sorry nog dat ik je zo liet schrikken zaterdag met mijn rug :shifty: Dat ben ik helaas zelf al gewend, maar het ging nu even kort achter elkaar scheef :thumbdown: dus moet echt wel even wat aan gedaan gaan worden, ander worden het nare 7 maanden nog :shifty: Vond het in elk geval onwijs gezellig dat jullie er waren :-* :-
SaC, wat balen joh dat je ha ook niet weet wat er nou is, al is die natuurlijk ook geen wonderman Maar gelukkig voelt je maag in elk geval al beter door de pillen, dat is al één ding :thumbup: En zo afvallen is idd niet een hele gezonde manier Wel erg fijn dat je bd goed is, dat is alleen maar weer mooi meegenomen toch! Nu maar hopen dat ze er snel achter kunnen komen wat er nu is en of er iets aan de hand is, je lijf kan idd ook zomaar in de weigerstand gaan als je te lang doorgaat met dingen die ongezond zijn en dan steekt het een het ander aan :thumbdown: :hug: Dikke :hug: :hug: :hug: voor jou in elk geval!
Hier ga ik het even bij laten voor nu en sorry voor mijn lange afwezigheid, ik doe echt mijn best
:- Kim
Poeh dames, ik begin nu toch weer te twijfelen. Ik verlies nog steeds oud bloed en word maar niet echt ongesteld. Ik heb ook geen krampen meer. Ben vandaag ook weer misselijk. Als ik morgenochtend niet echt menstrueer ga ik misschien toch maar testen. Maar ja als toch het bloed en kramp is van de innesteling, dan is die pas 12 dagen na mijn eisprong begonnen en dan test ik waarschijnlijk nog niet positief. Wat een onzekerheid… Kim, je hebt gelijk, als je gewoon ongesteld wordt weet je tenminste waar je aan toe bent… Het vervelende is ook dat ik er echt van overtuigd was dat ik ongesteld zou worden want het voelde precies zo. Heb daarom gisteren een glas wijn gedronken. Zo voorbarig moet ik voortaan maar niet meer zijn, voel me er nu flink schuldig over…
Jolande, wat vervelend joh die onzekerheid zo :hug: :hug: :hug: Hoop dan alsnog voor je dat het niet doorzet en dat je toch zwanger bent En dat glas wijn moet je je niet schuldig om voelen hoor Ik drink zelf helemaal niet (bijna nooit gedaan eigenlijk) maar van 1 glas wijn valt geen schade te doen hoor :-* Dus kop op en we duimen dan nog even door voor je :-* :-* Nu ga ik even Joon uit bed halen en zometeen door Valentijn uit school halen en boodschappen doen
Flien:
Is het nog gelukt je opdracht?
Maak je vaak zelf kleding? Ik heb het een tijdje geprobeerd, maar heb het op een gegeven moment maar opgegeven, het lukte niet om de dingen mooi te krijgen
Iev:
Welkom terug! Heb je een lekkere vakantie gehad? Wat goed dat je in 9 maanden tijd die extra kilo’s alweer kwijt was. Ik zou willen dat ik dat kon zeggen, ik loop alleen maar te jojo-en.
Ik doe het nog steeds rustig aan. Ik moet wel, zit een beetje in de lappenmand de laatste weken.
Natascha:
Wat vervelend dat Odin zo onrustig was. Ik kan me voorstellen dat je erg moe bent. Hopelijk ben je inmiddels een beetje uitgerust.
Hoe was het bij de longarts met je man? Hopelijk valt het allemaal een beetje mee.
Jolande
Die onzekerheid is erg vervelend. Hopelijk heb je morgen wat meer duidelijkheid.
Pattycoat
Ik heb ook wel eens dat ik geen meldingen meer krijg van nieuwe berichtjes. Het lijkt wel of ze na een aantal keer niet reageren stoppen.
Wat schrikken zeg met Damian, gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden.
Wat snel dat Damian nu al terecht kan bij die kdv… Lastige keuze of je Damian laat waar hij is of naar die andere brengt.
Kiek
Och jee… voor het eerst op de grote wc en er dan meteen vanaf vallen. hopelijk is ze snel over de schrik heen.
Kimmie
Wat fijn dat je er weer bent! En wat leuk trouwens dat je altijd zoveel van die emoticons gebruikt in je teksten. Ik vergeet het vaak
Vervelend dat je je zo beroerd voelt, nooit gedacht dat dat ook allemaal kan bij een zwangerschap. Wat dat betreft romantiseer ik een zwangerschap nog veel te veel denk ik. Hoewel, nu ik steeds misselijk ben begin ik ook wel in te zien dat er dingen zijn die niet leuk zijn aan een zwangerschap.
Spannend hoor, maandag de eerste echo. Heb je het idee dat het er 2 zouden kunnen zijn?
Soms is het wel jammer dat een huisarts geen wonderman is, het zou sommige dingen een stuk makkelijker maken.
Met mij gaat het even wat minder. Ik ben de hele week al heel erg verkouden en lig steeds vroeg in bed. Gisteren vroeg van mijn werk naar huis gegaan en direct mijn bed in gegaan. Op een half uurtje na heb ik tot vanmorgen een uur of 8 in bed gelegen. Rond 11.00 uur ben ik er toch maar weer ingegaan omdat ik mij nog niet goed voelde. Na weer 3 uurtjes slapen ben ik er nu weer even uit en voel ik mij eindelijk wat beter, al ben ik wel nog erg moe. Maar gelukkig staat het weekend weer voor de deur.
Hebben jullie nog plannen?
Ik eigenlijk niet, morgen even naar de kapper en als ik mij goed voel misschien weer eens lunchen met mijn beste vriendinnetje. Die heb ik al een paar weken niet meer gezien, dus eigenlijk wordt het wel tijd.
De misselijkheid is helaas nog niet weg. Vandaag wel uitslag van bloedonderzoek gekregen en was die helemaal goed. Ik zou bijna zeggen helaas, want dat betekent dat er nog geen duidelijkheid is. De huisarts heeft aangeraden een afspraak te maken met de kliniek die mij begeleid met mijn maagbandje om te laten kijken of daarmee alles goed is. Dus ik ga morgenochtend maar even bellen om een afspraak te maken.
Haha ja SaC, ik ben gek op al die leuke poppetjes :lol: :lol: Ik vind geschreven woord soms lastig te interpreteren en met de smileys erbij is het iets duidelijker (hoop ik) voor anderen hoe ik iets bedoel En het staat altijd wel gezellig! Er zijn een paar dingen waarvan ik zeg het zouden er 2 kunnen zijn, maar dat is geen wetenschap ofzo Ten eerste dat ik al zo vroeg zo duidelijk positief testte, dat de test van MvM al met 4,4 weken zoooo’n duidelijke streep gaf, dat mijn buik nu al zo is als die is (zie ons sf ) en dan zegt Valentijn ook steeds dat er 2 inzitten… Die roept al maaaaanden “ik krijg straks een broertje en een zusje erbij!” en hij heeft ook voor ik “uberhaupt” testte ineens gezegd 's morgensvroeg “he mama, er zit een baby in je buik” :inlove: Mijn schoonmoeder is ook overtuigd van een tweeling (die heeft wel vaker van die gekke dingen die dan kloppen :shifty: ). Maar zoals gezegd, het is allemaal geen wetenschap, want ik kan ook gewoon veel HCG aanmaken dit keer waardoor die testen zo snel en duidelijk uitslaan bij zo’n korte termijn al, mijn buik kan veel lucht en vocht zijn (en darmen :lol: ) en het is natuurlijk de 3e al. Daarbij zijn de wijsheden van zoonlief en schoonmoeder natuurlijk nooit een zekerheid :lol: We zullen dus echt af moeten wachten tot maandag… om 10:50 mogen we op voor de echo Ik laat hier zsm wat weten, kan best pas in de middag zijn hoor, want Valentijn gaat mee en ik denk dat als we thuiskomen we eerst een broodje gaan eten en dan weer door naar school voor de middag
Ik hoop dat je snel terecht kunt bij die kliniek voor je maagbandje joh, wie weet komen een aantal klachten inderdaad wel daar vandaan :think: Ik hoop het niet voor je, want dat zou natuurlijk niet zo fijn zijn :hug: Ik snap trouwens je helaas over die goede bloeduitslagen helemaal hoor dan weet je nog niks! Natuurlijk wil je niks mankeren, maar je mankeert nu duidelijk iets, dus dan wil je ook gewoon weten wat er nu is!
Lekker lang verhaal weer :lol: Straks lekker pannenkoeken eten met de jongens (eens kijken hoe dat valt ) Tim gaat hockeytrainen vanavond, dus die eet niet met ons mee en die komt ook pas tegen elf uur weer thuis, dus ik ga lekker vroeg mijn bedje weer in
:-* Kim
Kimmie
Ik vind het erg leuk al die plaatjes ertussen, en vaak legt het net even wat beter uit wat je bedoelt
Je hebt inderdaad al een aardig buikje. En met wijsheden van kinderen en sommige mensen moet je oppassen, die zouden wel eens gelijk kunnen hebben. Wel spannend dus maandag.
Ik hoop dat ik snel in de kliniek terecht kan en dat ze daar een oplossing vinden. Het afvallen gaat op deze manier wel lekker, maar het is niet de gezonde manier. En als ik moet kiezen kies ik toch liever voor wat langzamer afvallen op een gezonde manier dan op de manier waarop het nu gaat.
Een pannenkoek op zijn tijd is erg lekker, ik heb een paar weken geleden op zondag pannenkoeken gebakken toen we een vriendin te logeren hadden, dat was wel weer eens lekker. Maar toch vind ik het vaak lekkerder om ze te halen Wij hebben hier een pannenkoekenboot in de buurt en die maakt erg lekkere pannenkoeken, met allerlei soorten ‘beleg’.
Ja voor de een is het wijsheid, voor de ander niet, we zullen het maandag zien :shifty: Als alles maar goed is En wat afvallen betreft heb je zeker weten gelijk hoor! Gewoon netjes geleidelijk aan op een gezonde manier en niet door ziekte (dan zit het er overigens ook snel weer aan). Pannenkoeken zelf bakken vind ik het lekkerst, maar ik heb niet altijd zin om ze te bakken, duurt lang en meurt altijd zo Ik haal ze dus ook, maar dan bij de supermarkt voor in de magnetron :oops: :lol: Veeeel minder lekker, maar de kids eten het met smaak en het is veel sneller klaar Wij hebben in Beverwijk een Pannenkoekenschip zitten, erg lekker maar een endje weg En blijf het met die tenten vaak vinden dat ze te dik en daardoor in het midden niet echt lekker gaar zijn. Maar goed, wij gaan dus vanavond voor de magnetronpannenkoeken :lol: Sterkte verder met alles :hug: :hug:
Hee meiden,
Ooh Kimmie wat moet jij moe zijn ja. Even die slopende weken doorkomen meis en dan wordt het hopelijk minder! Ben benieuwd hoe je echo is, straks zijn het er echt 2. Dat zou wel shocking zijn of niet? Ik heb een aantal vriendinnen die ook bij de derde zwangerschap heel snel een dikke buik hadden hoor dus wie weet is het er inderdaad gewoon 1.
Waren de pannekoeken trouwens lekker? Goeie tip uit de magnetron, nog nooit geprobeerd…
Mijn dochter is trouwens 2 jaar en 3 maanden. Ze is super laat met haar tanden. De eerste kreeg ze met 10 maanden, de 2e met een jaar. Daarna kwam er elke maand wel 1 door maar nu mist ze nog 4 kiezen. Ze heeft er 4 maar volgens mij krijgen ze er in totaal 8 toch? Vandaag op het bureau geweest en alles was goed. Gewicht aan de ondergrens maar dat heeft ze al sinds dr geboorte. Ze kletst enorm veel en deed alles wat ze moest doen. Daarna nog even een nieuw jurkje en rokje gescoord voor de zomer, zooo leuk!! :inlove:
En over dat plassen…ze wil elke keer op het potje zitten maar dan komt er niks. Woensdag heeft ze na haar middagdut op de toilet gezeten en dus voor de 1e keer geplast. Maar ja, ze kon er niet echt zelf vanaf…BOEM. Het is nog een beetje blauw, verder geen last van.
Nou SaC, ik hoop echt dat je je snel beter gaat voelen hoor. Het duurt lang he? Gelukkig bijna weekend ja, super veel zin in. Mijn man vertrekt weer naar het buitenland voor 5 dagen dus dat is wel weer saai. Zaterdag een verjaardag en morgen lekker stappen met vriendinnen. De kapper is misschien ook wel een goed idee! Altijd een mooi uitje voor mezelf haha.
Wat raar dat er niks uit het bloedonderzoek is gekomen he? Aan de ene kant natuurlijk goed maar ik kan me voorstellen dat je gek wordt van die onzekerheid!
Jolande, ik zou inderdaad nog een test doen. Dat geeft je duidelijkheid. Mijn lijf reageert zo heftig op spanningen, onzekerheid en stress. Sinds ik bezig ben met zwanger worden is mijn cyclus ook helemaal anders, stom he?
Nou morgen lekker weekend, helemaal zin in!! Nog even 1 dagje werken.
Tot later. Kus!
Goedemorgen,
Zo gisteren weer een veeeeel te drukke dienst gedraaid :roll:
Maargoed prima geslapen, vanmorgen nog even geklust met een schreeuwventje aan ons bedje maarja :oops: even druk dus genegeerd :oops:
Vandaag gezellig dagje, bezoek van een vriendin met dochtertje en vanmiddag als het een beetje weer is Merel even fietsen
Nu krijgen we die weer elke dag :lol:
Oh Merel wil nog een broodje, even smeren want dat is zeldzaam in de ochtend
Fijne vrijdag, bijna weekend :dance:
Kom straks nog wel even
Ha dames,
Vanmorgen test gedaan voor de zekerheid, negatief helaas. En zojuist kwamen de :evil: :evil: dan toch ook eindelijk na 5 dagen oud bloed…
Op naar de volgende ronde!
Kiek: ja stom hé, omdat je er zo mee bezig bent voel je allerlei dingen die je normaal niet voelt. Daar komt dan nog bij dat je je sowieso anders voelt als je gestopt bent met de pil (of in mijn geval met de nuvaring). Ik ben me veel bewuster van mijn cyclus, die hormonen uit zo’n nuvaring onderdrukken wel een hoop! Zo krijg ik nu rond mijn eisprong gevoelige borsten en dat had ik vroeger nooit. Ik heb ook veel meer last van allerlei premenstruele klachten. Jaren geleden was ik aan de pil en toen een tijdje gestopt en het duurde 6 maanden voordat ik weer ongesteld werd! Na de nuvaring ben ik nu als twee cyclussen van 29 dagen dus dat lijkt goed te gaan!
Jolande balen meis…
Kim: oh oh misschien een tweeling! Het is inderdaad echt al een buikje en je hebt ook flink last van de zwangerschapsverschijnselen dus wie weet. Zou je het leuk vinden, vier kinderen? Een echt groot gezin! Ik zou het heel leuk vinden, een tweeling maar ik kan me voorstellen dat het bij jou anders is, praktisch gezien en zo…
Je hoort ook wel eens van die verhalen van mensen die al twee kinderen hadden en dat er dan een drieling bij kwam. Dat is aanpoten!
Mijn oma is ene eeneiige tweeling en dat is echt heel leuk. Vroeger hebben ze nog wel eens van vriendje gewisseld voor een avond, en die hadden niks in de gaten!
Hé we zitten tegelijkertijd te posten Marbo!
Ik vind het niet zo erg. Het was pas de eerste ronde en ging er eigenlijk al een beetje vanuit. Het enige jammere van de nieuwe ronde vind ik dat de uitgerekende datum dan tussen sinterklaas en kerst komt te liggen en het lijkt me voor een kind helemaal niet leuk om dan jarig te zijn…
Onze zoon is net na de kerst jarig.
ja het is een drukke tijd, maar nog altijd beter dan op sinterklaas avond of op kerst zelf… hahahaah