Jan.'10 stoppers#2:Kimmie, Marbo en Iev een dikke knuffel

Jolande :hug: jammer maargoed jij ook op voor de volgende ronde.

Erg he zat ook te rekenen, maarja dat ons een derde is gegeven vind ik belangrijker dan de datum uiteindelijk, dus we zien wel :mrgreen:

Had vannacht opeens een ‘dit gaat het worden’ momentje, dus vanmorgen gebruik van gemaakt gezien manlief zooo moe was gisteren dat het kleine vriendje het niet meer actief ging doen. Maargoed vanmorgen wel dus als mijn gevoel klopt zou het kunnen deze maand. De test zal het uitwijzen :shifty:

Vorige maand elke 3 dagen nu elke 2 dagen geklust :pray: :angel:

Moet toch een keer lukken niet :inlove: ondertussen geniet ik van het klussen :inlove: heerlijk heb het gemist sinds de kinderen er zijn zo regelmatig te vrijen :oops:

Vriendin net weg, merel lief gespeeld Jorre na het eten naar bed :inlove: slaapt nu nog, zo even naar buiten met ze :wink:

:-* :-*

Elke twee dagen klussen vind ik een mooie score. En volgens mij wordt dat ook aanbevolen in van die boeken om je kans op succes te maximaliseren, dus ik zou zeggen: goed gedaan en daar kan het in elk geval niet aan liggen! :slight_smile:

Kimmie

Hoe waren de pannenkoeken? Ik haal ook wel eens van die kant-en-klare. Wel zo makkelijk. Vooral in het weekend. Maar sinds ik weer op de lijn aan het letten ben heb ik ze niet meer gehaald. En dat ga ik dus voorlopig ook niet doen (al stond ik er vanmorgen wel even bij te kijken)

Kiek

Je niet lekker voelen lijkt altijd veel langer te duren dan je wel goed voelen. Maar ik ben ervan overtuigd dat het allemaal wel weer goed gaat komen. Alles op zijn tijd.’

Jij gaat een druk weekend tegemoet. Gezellig hoor. Alleen jammer dat je man 5 dagen naar het buitenland moet, wat dat betreft ben ik echt een huismus geworden. Ik vind het heerlijk om gezellig samen met mijn man thuis te zijn. Maar ik kan er soms ook wel heel erg van genieten als hij er een dagje niet is. Helaas is het meestal andersom en is hij thuis en ben ik weg :slight_smile:

F’lien

Klussen met een kind in de buurt lijkt me wel lastig. Maar het is voor een goed doel :slight_smile:

Geniet lekker van je dag vandaag. En hopelijk werkt het weer een beetje mee zodat Merel kan fietsen.

Wij klussen hier ook zo’n beetje iedere 2 a 3 dagen, maar dat doen we al jaren en niet nu ineens omdat we zwanger willen worden. Bij ons is het nog wel eens lastig omdat ik een ochtendmens ben (en iedere dag rond 22.00 uur naar bed ga en rond 6.00 uur opsta) en manlief een avondmens (en meestal niet voor middernacht naar bed gaat).

Jolande

:hug: :hug: :hug: Wat balen zeg, al had je het waarschijnlijk toch wel een beetje verwacht. Hopelijk heb je bij de volgende ronde meer geluk.

Vanmorgen heb ik weer lekker even uitgeslapen, daarna naar de kapper geweest en de boodschappen voor de rest van de week gedaan. Ook heb ik nog gebeld met het centrum dat mij begeleid bij mij maagband en daar kan ik dinsdagochtend terecht. Helaas wel heel erg vroeg (8.45 uur), dus dat wordt vroeg weg. Waarschijnlijk kan ik wel de auto meenemen, dus dat scheelt een klein beetje. Maar ook dan zal ik veel files hebben. Dus ik moet maar even kijken.

Verder gaat het hier nog steeds hetzelfde. Ik voel mij wel weer iets beter dan gisteren (minder verkouden) maar ik ben nog ontzettend moe en ik denk dat ik zo nog even lekker ga slapen :zzz: :zzz:

Allemaal een beetje rekenen he dames :naughty:

Als het nu gelukt zou zijn en ik word volgende week niet ongi, dan zou ik uitgerekend zijn op 19 november. En met een ks achter de rug denk ik niet dat ze me laten lopen tot 40 weken (denk ik hoor) Dus is er een grote kans dan dat ik dan beval op de verjaardag van mijn kleine vriend. Is niet zo leuk dan …

Maar ja op het moment dat ik volgens mij vrchtbaar was, dacht mijn vriend ineens wel aan die condooms :think: Dus wie weet…

Jolande zonde hoor…

O dames de lijstjes wordt wat lastig op het moment. Mijn pc is al en tijdje stuk en leeggeroofd :silenced: en nu is de pc van mijn vriend ook kapot :twisted:

Dus nu hebben we alleen een oude laptop die van ellende uit elkaar valt, maar ik wel even kan kokken :mrgreen:

Tsja alle kansen zijn benut ben al voor de groene blokjes begonnen dus zondag nog een keer of zaterdag en fingers crossed :lol:

Nou sinds merel is het erg aardig bij in geschoten en na Jorre helemaal :oops:

Ik zou wel vaker willen, maar hier ook regelmatig een scheef ritme, de ochtenden zijn lastig ivm kids in en/of rond het bed, dus met logeerpartijen bij oma wil het nog wel eens lukken en vanmorgen :inlove:

Ik kan me afsluiten en Roon ook dus we doen ons ding Jorre heeft het niet zo in de gaten behalve dat hij geen aandacht krijgt en met merel naast bed zou ik het niet kunnen :shifty: Maar die was lief aan het spelen, heb me nooit laten afleiden door babygehuil of iets dergelijks, mama = druk :inlove: :lol:

Dus we wachten het af en geen :twisted: of en test zal het vertellen :pray:

Hoope er natuurlijk wel stiekum op :oops: :angel:

mmm die lijstjes wil ik ook wel doen of misschien Kim, die maakt ook mooie, maar dat horen we dan vanzelf wel weer als ze weer even achter de pc zit :wink: :-

Best een lekker dagje vandaag, net nog even Merel op de fiets Jorre in de wagen, wat een gure wind zeg :hand: niet normaal, BRRRR

Maargoed eendjes van brood voorzien en langs een kennis, kindjes even gespeeld nu weer thuis, kip in de pan aangebraden nu op zacht vuur met courgette, paprika en ui :drool:

Straks notenrijst erbij, krijg nu al trek, hahaha

Kids krijgen vissticks met worteltjes :thumbup: , stukjes komkommer :thumbup:

:-

Goedemorgen,

ik heb hier vandaag twee mieperts heel gezellig :liar: :twisted:

Ga maar wer eens de mestlucht opruimen at hier uit een broekje komt zetten :sick: :lol:

Fijne zaterdag :-*

Mogguh…

Hier alles ok :thumbup:

druk met vanalles en nog wat :slight_smile:

Ik heb naar een superleuke baan gesolliciteerd,t is in het bedrijf waar ik stage ga lopen, dus ik hoop t zooooo, tis echt een leuke baan :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Met Odin gaat alles goed, begint echt te peuterpuberen, dus we hebben soms onze handen flink vol aan hem.

Uit woede begint ie vaak met dingen te smijten(heeft ie van zijn vader)en dat tolereer ik dus niet he :naughty: .

Maar goed hij kan ook heel erg lief zijn :inlove:

Hubby krijgt a.s dinsdag uitgebreide onderzoeken en dan horen we over 6wk daar de uitslag van.

Eef: ohjee 2 miepende kids in huis, ik heb t met je te doen, 1 is soms al erg genoeg :oops:

Lekker aan t klussen las ik :stuck_out_tongue:

Hier schiet t ook vaker erin hoor, zijn soms gewoon te moe :oops:

Jolande wat jammer zeg :frowning: op naar de volgende ronde.

Kimmie: wat heb je t druk gehad zeg, wel leuke verjaardagen gehad dus :thumbup:

En wowwwww wat heb je al een prachtige buik zeg :shock: :inlove:

Hihih stel je voor een 2ling.

Voor de rest ben ik t weer vergeten, sorry :oops:

fijne zaterdag allemaal.

@F’lien wrote:

Goedemorgen,

ik heb hier vandaag twee mieperts heel gezellig :liar: :twisted:

Ga maar wer eens de mestlucht opruimen at hier uit een broekje komt zetten :sick: :lol:

Zoooo bekend :sick: :mrgreen:

Gisteren pakketje binnen gekregen met leuke klertjes voor de zomer :mrgreen: Erg leuk… Ben benieuwd hoe het staat.

Natascha, spannend hoor sollicitatie :mrgreen: Dat is voor mij zoooo lang geleden, ik werk dit jaar 9 jaar bij de zaak :shock: Best lang, ik zit tussen de mannen :lol: en een enkele vrouw en ik ben nog steeds de jongste :oops: En zo jong voel ik me niet meer :wink:

Volgens mij heb ik hier een ziek mannetje :think: Althans :think: gisteravond had hij wat verhoging, hel licht… Maar hij heeft wat pukkltjes op zijn lichaam. Paar op zijn gezichtje, op zijn billen, beentjes en op zijn hoofd… Ook eet hij niet zo goed meer de laatste tijd. Vooral zijn warme maaltijd gaat er niet echt in. Even kijken of hij ook in zijn mond hebt, want ergens vermoed ik waterpokken :think: Even kijken hoe het zich gaat ontwikkelen.

O ja een tweeling is wel leuk hoor :wink:

Ik ben zelf 1 van een 1eiige tweeling

patty beterschap met je ventje :hug: :hug:

wow tussen allemaal mannen werken, dat levert vast weinig ruzie’s op of niet? Ik werkte alleen met vrouwen, sjeeeee echt een ramp haha.

Owww wat leuk dat jij de helft van een 2ling bent, lijkt me erg bijzonder :inlove:

Zo ik ga hubby helpen met de loopband die we gisteren gekocht hebben

@Natascha1975 wrote:

patty beterschap met je ventje :hug: :hug:

wow tussen allemaal mannen werken, dat levert vast weinig ruzie’s op of niet? Ik werkte alleen met vrouwen, sjeeeee echt een ramp haha.

Owww wat leuk dat jij de helft van een 2ling bent, lijkt me erg bijzonder :inlove:

Zo ik ga hubby helpen met de loopband die we gisteren gekocht hebben

Wel ruzies hoor bij mij op het werk, maar niet met mij :lol:

Alleen met vrouwen, daar kan ik me iets bij voorstellen dat het een ramp is. Ik zat vroeger op school met alleen maar dames… En ik was heel anders dan de rest, dus viel ik buiten de boot. Heb het 1 schooljaar uitgehouden, toen bleef ik zitten omdat ik geen stage mocht lopen, dus ja toen maar gestopt met de opleiding…

Zo Jorre ligt op bedje wat een zuurtje vandaag pfff :roll:

Maargoed hopelijk is hij straks beter te pruimen :pray: we hebben nog een verjaardag namelijk hahaha

Merel heeft een eind gefietst en ik gelopen, Jorre deels lopen en deels in de wagen op de terugweg wilde hij in/uit/in/uit de wagen :wall: dus hupsa erin en klaar! :hand:

Dat werkte bij Merel destijds ook, of lopen of zitten niet een uur staan schreeuwen op straat, daar doet deze mama niet aan dan maar janken in de wagen kan ik tenminste naar huis lopen :wink:

Gelukkig is Merel veel beter te pruimen :thumbup:

Manlief komt bijna thuis van een gesprek, ben benieuwd hoe het geweest is, maandag gaat hij meelopen met een bedrijf en maakt hij een keus :pray: hopelijk een goede en blijvende voor beide partijen :silenced:

Oh ik heb een hekel aan al die roddelendetantes, maarja zorg is ook veel dames, maar toch is het anders dan hele dag samen in 1 ruimte zitten, wij hebben wel onze eigen dingen te doen, druk met patiënten enzo alleen de koffiekamer kan een mega kippehok zijn :silenced:

Gaan jullie sportief doen Tas, met een loopband in huis?

Een elektrische of niet? Ik ben er ooit naar op zoek geweest via MP en toen ging ik met Roon ergens kijken alleen die band liep niet op een automaat dus lag met ‘proeflopen’ al bijna op mijn gezicht achteraan de band :roll: :lol: Dus die maar niet gedaan en afgezien van mijn briljante plan :angel:

Patricia, klinkt idd als waterpokken…

Ga morgen naar een verjaardag waar de waterpokken heerst, zouden ze het dan toch een keer krijgen :shifty: , ik heb zo ook mega gehad als kind, dus weet zeker dat ik anti-stoffen heb, maar moet toch opassen voor het geval er wel iets aan de gang is in mijn lijf :wink: :pray: :angel:

Nou ga even de oven aanzetten kan ik zo een broodje bakken voor Roon thuis komt.

Hier mijn mannetje net uit bed gehaald met 39,3 :cry: Hij zou eigenlijk gaan logeren bij opa en oma vandaag, maar dat gaat niet door dus…

@Pattycoat wrote:

Hier mijn mannetje net uit bed gehaald met 39,3 :cry: Hij zou eigenlijk gaan logeren bij opa en oma vandaag, maar dat gaat niet door dus…

:hug: Beterschap voor je ventje!

Goedemorgen,

Wat worden we toch al lekker verwend met het gezellige zonnetje deze week. Ik vond de sneeuw wel leuk, maar dit is eigenlijk nog veel beter. Ik krijg nu echt zin in de lente.

Helaas krijg ik door het mooie weer ook steeds meer zin om weer lekker op de motor te stappen, maar helaas zit dat er voorlopig nog niet in :cry:

Pattycoat

Ik reken niet hoor, heeft toch geen zin. Ik heb geen idee waar ik vanuit moet gaan. Maar ik kan me we voorstellen dat sommige mensen gaan rekenen in bepaalde situaties.

Balen dat je pc stuk is, maar gelukkig ben je niet helemaal van de buitenwereld afgesloten :slight_smile:

Wat zielig dat nu ook Damian de waterpokken heeft. Hopelijk knapt hij snel op. Beterschap in ieder geval.

Natascha

Solliciteren, spannend! Ik heb dat al heel lang niet meer gedaan. Ik zit al 4 jaar bij dezelfde werkgever en dat bevalt me wel. Al hebben we zo nu en dan wel eens een goed conflict :slight_smile: We komen er gelukkig altijd uit :smiley:

Met mannen werken beviel mij beter dan met vrouwen werken. Vrouwen kunnen soms zo geniepig zijn en je niets gunnen. Bij mannen weet je tenminste waar je aan toe bent. Tenminste dat vind ik.

Gelukkig heb ik nu een functie waarbij ik met niemand hoef samen te werken. Het is niet dat ik dat niet kan, maar ik vind het gewoon lekker om mijn eigen ding te kunnen doen. En als enige op een afdeling is dat geen probleem :slight_smile:

Wat een sportiviteit… een eigen loopband. Ik heb een hekel aan die dingen, als ik wil lopen ga ik wel naar buiten.

F’lien

Ik hoop dat Jorre vandaag wat beter gehumeurd is. Wel goed dat je zo consequent bent. Dat is iets dat mij nog best wel moeilijk lijkt.

Ik ben gelukkig weer helemaal opgeknapt en mijn verkoudheid is helemaal verdwenen. Gelukkig maar, want dat ziek vind ik niets. Verder gaat het nog steeds hetzelfde, misselijk en duizelig en moeite met eten binnenhouden. Ik ben benieuwd hoe het dinsdag gaat, ik heb zelf niet de indruk dat het aan mijn bandje ligt, of aan stress. Ik ben de laatste weken niet erg gestresst ofzo. Bovendien heb ik deze klachten nog niet eerder gehad in perioden dat ik wel gestresst was.

Zo langzamerhand begin ik wel een beetje aan mijzelf te twijfelen en vraag mij af of het niet ‘tussen mijn oren’ zit en ik mij gewoon aanstel. Ik heb wel vaker van die rare klachten.

Vanmorgen heb ik toch nog maar een keer een test gedaan (je weet maar nooit, mijn laatste menstruatie is inmiddels alweer 92 dagen geleden), nu eentje van Clearblue en ook die was negatief. Dat is de derde test in 2 weken tijd die negatief is. Dus ik ga er nu maar vanuit dat ik echt niet zwanger ben. Ondertussen gaat het klussen wel gewoon door natuurlijk.

Dames, fijne zondag. Geniet lekker van het mooie weer. Ik ga nog even wat voorbereiden voor mijn werk. Morgen een afspraak met de assistent account en aangezien ik van de week twee dagen ziek ben geweest zal ik nu nog even wat dingetjes moeten voorbereiden.

Mogge meiden :-

Patricia, arme mannetje :hug: Heeft ie inmiddels al wat duidelijkere symptomen van waterpokken of is het een andere vlekjesziekte? Hoe dan ook is het sneu als ze hoge koorts hebben en dan ook nog eens een leuk logeerpartijtje door de neus geboord krijgen :hug: Hopelijk knapt ie snel weer op :-
Balen van je pc joh :thumbdown: Ik heb het al eerder aangeboden en staat nog steeds hoor als je het uit handen wilt geven :thumbup: Als je nu weer een ks zou krijgen halen ze het meestal met een week of 39 (mits er reden is om het eerder te doen) maar je mag na 1 ks ook wel gewoon bevallen natuurlijk en dan weet ik niet hoe het zit? Ik weet niet of jij standaard weer een ks zou krijgen nu? Jij dus ook deel van een 2-ling :lol: mijn nichtje (oudste dochter van mijn zus) is oorspronkelijk deel van een 2-ling maar eentje is afgestorven met 11 weken :cry: En mijn beste vriendin heeft een 2-ling… Ik weet dus ook van dichtbij hoe druk het is :shifty: :lol:

Eef, haha ik zie het al helemaal voor me :mrgreen: sorry hoor :shifty: Jorre om het bed heen keutelend en jullie aan de klus :mrgreen: Normaal doen wij het niet als de kids in de buurt zijn, gewoon omdat ik het niet kan, maar Joon is verwekt in een 1-kamerappartement terwijl Valentijn in het ledikant naast ons bed lag te pitten :lol: Hij werd wel iedere keer precies na het moment supreme wakker :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ook midden in de nacht dus :? Maar dat was ook voor een goed doel :inlove: We hebben het toen om de dag gedaan geloof ik, lekker op zo’n warme vakantie :stuck_out_tongue: Is Jorre inmiddels al wat bijgedraaid in zijn hummetje? Erg he dat gedrein dan van in en uit de wagen :roll: Dan ben ik ook heel makkelijk hoor, hup de wagen in dan kunnen we tenminste door :wink: En die blikken dan van andere mensen :roll:

Jolande, balen meis dat het toch heeft doorgezet, maar ja je wist het eigenlijk al wel natuurlijk van de week toen het oude bloed kwam :thumbdown: Je hebt in elk geval voor de 2e maand op rij een regelmatige cyclus :dance: Dan kun je van daaruit in elk geval goed klussen :lol: En op naar de volgende ronde dan maar :-* In principe is alles hier welkom en als het zo is komen beide kindjes met evenveel liefde groot natuurlijk, maar het zal echt wel even flink slikken zijn… Wij hebben altijd gezegd 3 kindjes en we gaan dan ook definitief niet voor een 4e hierna :wink: Maar als het nu 3 en 4 zijn, dan is het zo en dan wennen we daar ook wel weer aan hoor. Het zal alleen een heel erg medische laatste zwangerschap worden en dat zou ik persoonlijk erg jammer vinden :oops: Er kleven veel meer risico’s aan en een aantal die heb ik bij voorbaat al. Maar goed, we wachten gewoon af, ik kan er toch niks aan doen :lol:

Kiek, ja het kan er idd ook heel gewoon 1 zijn :pray: ik ga daar ook nog steeds wel vanuit… Maar aan de andere kant hou ik in mijn achterhoofd wel rekening met een dubbele verrassing op de echo morgen :shifty: Het is heel dubbel en ik zou eigenlijk willen slapen tot ik morgen naar het ziekenhuis mag :oops: We zullen gewoon moeten afwachten, nog een dagje geduld :angel: De pannenkoeken waren erg zout vond ik en na 2 had ik er ook al erg veel spijt van, want ik werd er kotsmisselijk van :sick: :oops: De jongens hebben er allebei 3 op en hebben dus lekker gegeten :thumbup: Hoewel Valentijn er ook wel eens 6 gegeten heeft :shock: die kan echt bunkeren soms, sta ik gewoon versteld van dan! Een tijd terug had ik van die poffertjes voor in de magnetron gehaald, daar zitten er 36 in en ik heb er uiteindelijk 4 van kunnen eten… En Valentijn de rest :shock: :lol: Oh en trouwens superlaat met haar tanden is ze toch niet hoor (vind ik). Ieder kind doet het op zijn eigen tempo hoor :wink: En ze krijgen idd van 8 kiezen in totaal, Joon is nu bezig met zijn laatste 2, 1 is een heel klein puntje door en 1 nog helemaal niks. Lekker dat ze ook weer id goedgekeurd op het cb :thumbup:

SaC, de pannenkoeken waren nu dus geen succes :lol: Denk ook dat die de komende maanden alleen voor de kids nog wel eens gehaald zullen worden (ook niet vaak hoor :wink: ) maar mama hoeft ze even niet meer :sick: Wat fijn dat je dinsdag al in de kliniek terecht kun joh :thumbup: :thumbup: Hoop dat zij wat voor je kunnen betekenen :hug: Wel balen van het tijdstip op het oog met de files, maar hoop dat het je goed gaat lukken. Lekker dat je verkoudheid in elk geval weer over is :thumbup:

Natas, lekkere tijden dus met Odin :? :hug: Héél herkenbaar helaas :shifty: Hier wordt dat gedrag ook niet getolereerd maar het wordt helaas zoooooo vaak tcoh were herhaald he… Maar ja, het hoort er allemaal bij he en gelukkig hebben ze hun lieve dingen vaker dan de minder leuke dingen :inlove: Hoop voor je dat die sollicitatie wat wordt :pray: Zou wel fijn zijn :thumbup: En ja buikje gaat goed zo he :lol: Maar doe mij toch maar “gewoon” een eenling hoor :shifty:

Vrijdagmiddag heeft Valentijn gezellig bij opa en oma gespeeld, die missen elkaar wel heel erg :inlove: en dan is zo’n vrije middag superhandig :thumbup: Voor mij kwam het ook goed uit, wnat dan kon ik even meeslapen met Joon :wink: Ik was echt kapot, ik kreeg zelfs het “compliment” van een vriendin 's morgens dat ik eruitzag als een spook :shock: :shifty: Zo voelde ik me ook, want de jongens waren flink aan het spoken geweest 's nachts en dat kan ik nu totaal niet hebben… Dat zie je nu dus echt gelijk :? Gelukkig doen ze dit zéér zelden, alleen sinds valentijn naar school gaat is ie 's avonds steeds zijn bed uit en wordt ie 's nachts wakker… Hij moet natuurlijk ook veel nieuwe dingen verwerken het mannetje :inlove: Joon gaat normaal om 7 uur naar bed en die hoor je niet meer, maar die had nu ook even zin om mee te doen :roll: :lol:

Gisteren ging Tim paintballen met een feest van een collega (40 geworden) en ik ben met de jongens naar de verjaardag van mijn nichtje geweest (die is van de week 12 geworden). Lekker makkelijk bij mijn zus gelijk meegegeten 's avonds en de jongens hebben heerlijk buitengespeeld de hele middag met hun grote neven en nichten :inlove: Valentijn heeft zelfs een vriendinnetje :inlove: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Afgelopen zomer waren vrienden van mijn zus er met hun 3 kids en toen heeft Valentijn ook lopen kussen met hun oudste en nu waren ze er weer en hebben ze weer in de speeltuin lopen kussen :lol: :lol: :lol: Dametje in kwestie is 6 trouwens en Valentijn net 4 :mrgreen: En allebei heftig ontkennen he, nog mooier :lol: :lol:

Vandaag moet Tim weer hockeyen, dus is ie weer de hele middag weg :? Het is zijn hobby hoor, maar in een weekend als dit baal ik daar dan wel eens van :oops: Maar goed, en paar maandjes maar en dan is het alweer zomerstop :lol: :silenced:

Verder moet ik hier echt nog zoveel doen :roll: Nu het zonnetje zo lekker schijnt zie je die vette kinderhandjes zo heeeerlijk op de ramen :wall: Dus ik moet echt even de ramen lappen, maar dan moet eerst het zonnetje er weer af zijn, anders krijg ik altijd van die rottige strepen :evil: En mijn wasmachine draait overuren momenteel met alle positiekleding die van zolder kwam :wink: en dan nog de reguliere wassen. Ik moet ook van onder tot boven alles stofzuigen… heb ik ook zooooooo’n zin in :liar: :liar: :liar: :liar: Maar goed, we gaan zo maar eens een beginnetje maken, anders komt er niks van :silenced: We gaan binnenkort ook eens even speelgoed ruimen, want ons huis stroomt langzaam dicht met al die zooi :roll:

Wat rekenen met data betreft zijn we hier in maart 2007 begonnen met klussen voor een 2e en toen was het de 3 ronde raak en werd het dus weer februari :lol: Ik was dus wel blij dat het nu een heel andere maand is geworden :wink: maar voor hetzelfde geld hadden we er nu ook een paar maanden over gedaan en dan was het weer februari geworden, dan was daar niks aan te doen geweest hoor, so be it. Ik zou geen maanden gaan overslaan bijvoorbeeld vanwege bepaalde data, je hebt toch niks te zeggen over een eventuele geboortedatum, kan alsnog te vroeg komen, maar ook overtijd enzovoort :wink: De kinderen van Tim zijn broer zijn beiden via de natuurlijke weg (de een iets voor en de andere iets na de uitgerekende datum) op 31 december geboren met 2 jaar verschil :lol: Ook echt zo’n ondag, maar ja je doet er niks aan hoor :wink:

Nu ga ik even 1 kopje oploskoffie drinken en dan aan de slag hier :angel:

:-*

Mogguh…

Wat betreft die loopband, tis idd handiger om naar buiten te gaan om te lopen, maar ik heb de loopband wegens gezondheidsredenen moeten aanschaffen.

Ik heb tijdens de zwangerschap van odin bekkeninstabiliteit gekregen en nu nog steeds last van.

Ik sport onder begeleiding om de spieren weer sterker te krijgen.

Gisteren heb ik 15min op tempo gelopen en dan begint t bekken te zeuren en moet ik al stoppen.

Omdat t natuurlijk niet iedere dag lekker weer buiten is en ik dan snel een dag verzaak heb ik besloten om een loopband aan te schaffen zodat ik zeker weet dat ik iedere dag iets doe van lopen :wink:

Daarbij vind ik t niet bepaald gezellig om hier 15min tussen de huizen door te lopen hahaha, nu heb ik lekker de tv aan en lopen maar

Kimmie:lekker dat je even hebt kunnen slapen met Joon, is idd erg vermoeiend als ze zo hebben liggen spoken he…zal je net zien dat ze t alle 2 tegelijk doen :wall:

Hahahaha geweldig Valentijn een vriendinnetje :inlove: zal echt schattig uitgezien hebben zeg die 2 samen :inlove:

Mijn ex deed aan zaal en veldvoetbal en ik haatte t dat ie ieder weekend achter die bal aan zat te rennen,gelukkig zijn er nog zomer/winterstoppen he :hug:

Sac lekker he dat zonnetje, je krijgt er een heel ander gevoel door.

Nu nog die temperatuur wat omhoog en t is helemaal prima :slight_smile:

Gelukkig ben je lekker opgeknapt, ziek zijn is idd helemaal niks.

Ach meissie praat je dat zelf niet aan hoor dat t tussen je oren zit, t moet toch ergens vandaan komen.

Hopelijk komen ze dinsdag erachter wat er aan de hand is.

Sjemig 92 dg geleden dat je je laatste ongi had, das lang ja, vlgs mij heb ik dat nooit gehaald, mijn max was in de 70dg.

Patty hoe is t met je ventje :hug:

Eef: was Jorre na zijn slaapje beter in zijn hummetje??

Hoe is t gesprek van je hubby verlopen??? :lol:

Fijne zondag allemaal.

Denk dat wij een binnenspeeltuin vanmiddag gaan opzoeken.

Moge

Wij gaan zo naar de ouders van mn man, omdat mn schoonzus al iets vermoed en daar ook heen komt met man en kids gaan we het toch maar vertellen ook al hebben we nog geen echo gedaan.

heb net samen met onze keine man cup cakejes versiert met roze en blauwe muisjes… die mag hij uit gaan delen zo.

Ik ben nog steeds erg moe, ik lag gisteravond om kwart voor 7 voor apegapen op de bank. mn man was weg en die kleine zat tv te kijken… ben ik toch in slaap gevallen…werd ik wakker was die kleine lekker bj me gaan liggen… OEpS…

Ik hoop vanaf nu weer wat actiever te worden met meeschrijven enz hoor…

Liefs

:mrgreen: Zo hehe wat een andere dag dan gisteren.

Ik kon lekker blijven liggen en Roon is naar beneden gegaan dus heb nog even 1,5u kunnen slapen :dance: :inlove:

Gesprek is TOP gegaan 1 probleem, hij gaat waarschijnlijk fuseren en weet dan niet of hij Roon nog kan gebruiken, gaat de fusie niet door kan hij per direct beginnen, dat is dus even afwachten, als Naarden niets word met meelopen gaat Roon naar A’dam, gaat de fusie niet door dan gaat hij dus niet A’dam maar naar die kerel en wordt hij tweede man binnen het bedrijf :thumbup:

Tsja ik kan niet klussen met Merel naast bed hoor, maareh toen merel 1,5jr was is het ook wel eens voorgekomen :wink:

Deze maand om de dag, dus hopelijk resultaat, bedacht me alleen vannacht opeens dat ik wellicht in de maanden juni/ juli/ aug meer vruchtbaar ben? Omdat het toen in 1x was, anderszijds kan ik ook 2x pure mazzel hebben gehad?!

Ik heb wel eens gehoord dat mensen een tijdje bezig waren en precies rondom de maanden dat de andere kineren geboren waren het laatste kindje ook kwam, dus weer in dezelfde periode verwekt :think:

Nou dan kan ik nog even doorklussen :inlove:

Ik ga nu naar een verjaardag, Jorre is naar Opa en Oma, ik ga alleen met merel, roon gaat varen en Szus komt straks ook naar Opa en Oma, dus nu alles verspreid en dan verzamelen bij Opa en Oma :inlove:

Meiden fijne zondag ik ga op pad :inlove:

voel wel weer vanalles in mijn buik, jammer dat je anders nooit zo bewust bent van je darmen ed :roll: maareh nu alweer twee dagen krampjes… ik verwacht er niets meer van tot de :twisted: wegblijft en de test bevestigd :oops:

Goedemiddag dames,

Nou ik weet nou nog steeds niet of Damian waterpokken heeft. Een aantal pukkeltjes zijn al weg. Alleen de pukkeltjes op zijn billen zitten er nog, dus vermoed ik eigenlijk meer dat het warmte pukkeltjes zijn ofzo.

Hij had ook een “wondje” op zijn tong, maar hij is ook zo aan het kauwen op zijn vingertjes (die dus ook stuk zijn :roll: ) dat het best kan dat zijn tongetje tussen zijn tandjes en vingertjes is gekomen…

Koorts is ook weg. Dus ipv dat er meer pukkeltjes bij zijn gekomen (wat ik dus verwachtte) zijn er een aantal verdwenen…

SaC, wat goed dat je je al beter voelt. Nu even afwachten op dinsdag.

Kimmie, ik zou bij een 2e gewoon kunnen bevallen volgens de gyn. Maar het lijkt mij toch niet dat ze je langer dan 40 weken laten lopen? Ik kan het ook mis hebben hoor. De vk liet me rustig lopen tot 42 weken :think: De dag dat Damian geboren is, was ik precies 41 weken. Ik moest de vrijdag ervoor, dus met 40+3 naar het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de ctg. Dat kon uiteindelijk met 41+1. Als ik met 41+3 nog niet was bevallen zou ik pas gestript worden.

Even een vraagje aan je Kimmie, hoe lang heb je last gehouden van je litteken? Of iemand anders met een ks…

Ik kan eigenlijk geen spijkerbroeken meer aan. Maar om nou met een joggingbroek (die ik dus standaard aan heb op mijn vrije dagen :oops: ) op mijn werk te lopen, vind ik weer te ver gaan.

Ik krijg zo’n jeuk van dat litteken en dan vooral als ik dus een spijkerbroek aan heb…

Marbo, veel plezier bij je so. Lekker cakejes :drool:

Natascha, lijkt me erg vervelend bi. Buiten wandelen is natuurlijk lekker, maar zo voor de buis heeft natuurlijk ook wel wat…

Nou ik weet het eventjes niet meer…

O ja… MIJN PC DOET HET WEER :dance: :dance: :dance:

Nu nog even mijn programmaatjes erop zetten en dan kan ik weer los :mrgreen: