Natas, ja het hockeyseizoen duurt gelukkig niet zo lang Het is echt maar een paar maandjes per jaar, maar hub is keeper en er staat hier dan ook altijd zoān megagrote tas in de gang :roll: Gelukkig hebben we een ruime hal en past het maar het ding meurt een uur in de wind en ik vind het zoān rotgezicht altijd dat bakbeest :sick: Maar ja Liefde is he :mrgreen: :inlove: Jullie zijn nu wrs in de indoor speeltuin, hoewel een buitenspeeltuin nu ook best erg lekker is met dit weer :thumbup: Lekker inpakken en dan is het heerlijk (zegt zij vanachter haar laptop :oops: ).
Marbo, zijn jullie al bij je so geweest? En hoe was de reaktie??!!! Viel het kwartje gelijk met de muffins :lol: En lekker he even pitten zo op de bank :lol: Ik was gisteren na die verjaardag bij mijn zus ook zoooo moe, maar heb gelijk de kinderen naar bed gebracht omdat ik wist dat als ik eerst zou gaan zitten, ik idd zo in slaap zou kunnen vallen :shifty: :lol: En Tim was pas tegen 12 uur thuis, dus zou een latertje geweest zijn dan. Maar wel ĆĀ¼bercute dat je kleine ventje bij je is gaan liggen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: KODAK momentje he
Eef, wat fijn dat Roon zijn gesprek zo goed gegaan is joh, wel balen dat er nu dus toch nog weer zoān onzekerheid is of het dan doorgaat of niet :roll: Duimen draaien nog even door dat die fusie niet doorgaat en dat Roon lekker bij die vent aan de slag kan gaan :-* Haha, ik moest zo lachen (van herkenning), ik dacht namelijk zelf ook dat ik alleen maar in de zomer vruchtbaar was :lol: :lol: Alle 4 de keren hiervoor was juni/juli/augustus bevruchting :mrgreen: Was dus ook oprecht verbaasd dat het nu raak was hoor :lol: Veel plezier de rest van de middag overal :-
Patricia, dat klinkt idd niet als waterpokken dan, wat het wel is is vanaf hier natuurlijk moeilijk te zeggen, maar zelfs bij mijn eigen kids heb ik wel eens zoiets bij rode pukkeltjes van wat is het nu eigenlijk :think: :lol: en dan zit je er met je neus bovenop Heeft ie nog wel koorts of is die inmiddels ook al weer wat gezakt :hug: Wat een geowne bevalling na een ks weet ik dus echt niet, zou je eens bij mamavraagjes moeten kijken hier, staat vast wel wat (mocht je het nu willen weten tenminste ). Ik vind de hele afwachtende houding van vk en zkhs met een bevalling ook altijd erg vervelend hoor, je hoort zoveel narigheid van vrouwen en hun beebjes die zo lang gelopen zijn :thumbdown: Een hoop had voorkomen kunnen worden als de bevalling eerder op gang gebracht was :thumbdown: Maar goed, ik hoef dus niet langer dan 38 weken :thumbup: Van mijn litteken heb ik het eerste jaar een rare jeuk en vervelende gevoelloosheid gehadā¦ Moeilijk te omschrijven dat vervelende gevoel, maar idd met een strakke lage broek zat het niet lekker. Ik droeg dus geen heupbroeken meer rondom het litteken zit nog altijd geen gevoel, dat is altijd dood gebleven bij mij. Maar heb nu na de 2e keer geen extra last gekregen ofzo, ook dat vervelende gevoel heb ik nu geen last van gehad :thumbup: Maar ja alles verschilt per vrouw he :?
Nou mijn wasmachine draait nog steeds (alweer 2 wassen verder ) De zon begint nu langzaam van mijn achterramen weg te trekken, dus dan kan ik zo even mijn ramen lappen aan de binnenkant, de buitenkant doet de glazenwasser binnenkort wel weer Stofzuigen doe ik dan ook straks wel als Tim er weer is, kan die mooi even de stofzuiger de verdiepingen optillen (niet omdat ik zwanger ben hoor, maar vanwege mijn rugklachten).
Nu even een bakkie thee zetten en daarna weer wat actie :lol:
:- Kim
Kimmie, Damian heeft geen koorts meerā¦ Was ook alleen maar gisterenā¦ Hij is ook gewoon lekker vrolijk, eet lekker drinkt lekkerā¦
Ik hoef niet perse nu al te weten hoe of watā¦ Ik moet eerst nog zwanger worden Ook dan kan ik altijd wel terecht bij de vk of gynā¦ Al zit ik wel te twijfelen om naar de vk te gaan. Dat kan dan tot 36 weken, maar dan bouw je die eerste 36 weken zeg maar een band op en moet je dan ineens naar het ziekenhuis. Misschien als het zover is, dat ik gelijk naar de gyn ga. Leer je die gewoon al kennen en niet zoals vorige keer 1 tel voorstellen en dan pas na 6 weken weer terug zien :think: Terwijl hij wel mijn mannetje op de wereld had gebrachtā¦
Hier idd ook een irritante jeuk dus en dat gevoelloosheidā¦ Ben bang dat dat nooit helemaal weg gaat. Dat vind ik ook niet het ergsteā¦ Die jeuk vind ik gewoon erg irriā¦
Haha ja ik weet altijd graag alles vantevoren vandaar Heb al even snel zitten googelen :shifty: maar kan niet zo snel iets vinden over die termijnā¦ Zag wel dat er gyns zijn die vrouwen na 2x een ks nog een keer vaginaal laten bevallen :shock: Ik zou het zelf supermooi vinden, maar het risico veel te groot (maar dat is peroonlijk :shifty: ). Maar goed je moet idd eerst nog zwanger worden Ik kon ook de 1e 34 weken naar de vk gaan en dan alsnog voor het laatste stukje naar de gyn. maar precies om de reden die jij schrijft ben ik lekker vanaf het begin naar de gyn. gegaan, kreeg ik ook elke 2 weken een echo en het is een hele fijne gyn :thumbup: hij zal helaas deze keer net de ks niet gaan halen omdat hij als het goed is in juli met pensioen gaat, daar baal ik wel van, maar hij wilde persĆĀ© nog het eerste deel van mijn zwangerschap zelf begeleiden :lol: We zien wel wie ik dan krijg, ken ze daar verder niet maar ga er maar vanuit dat ze goed zijn :shifty: :lol: :lol: Fijn dat Damian weer koortsvrij is en dat hij lekker eet en drinkt :thumbup: Die jeuk heb ik idd nu ook nog wel eens hoor :? heel irri, want als je krabt voel je eerst niks en als je dan wat harder krabt dan doet het ineens zeer :thumbdown:
Nou Tim is net binnen, dus ga even wat doen
:-* Kim
Pfffā¦ nou ik heb me lelijk vergistā¦ Ik moet niet meer luisteren naar mijn vriendā¦ Net voor het eerst vandaag Damian verschoont (Is mijn uitslaapdag rest van de dag is vriendlief bezig geweest met aankleden, verschonen etc.) Nou hij heeft op zijn billen een aantal grote āblarenā zitten en zijn knieen en beentjes zitten vol vlekjes net als zijn armpjes :shock:
We hebben mijn sm even laten kijken. Die heeft dit 6 keer meegemaakt bij haar 2 zoons :shock: .
Het zijn daadwerkelijk waterpokken dusā¦ Volgens mij heeft hij er nog niet zoveel last van, maar jaā¦ sneu is het welā¦
Goedenmorgen meiden,
Hier een goede nacht gehad, zo met Jorre naar het CB ben benieuwd wat weegt, donderdag met merel dus dan zie ik hoeveel ze uit elkaar liggen, qua gewicht zal het niet veel schelen, hahaha
Fijn die sneeuw ben er dol op, maar nu ook helemaal klaar mee ik wil ZONNNNN!!
Tot straks :-*
Goedemorgen
De cake-jes vielen gister erg in de smaak bij mn schoonfamilie. Mn schoonmoeder had het eerst niet door, die dacht dat die kleine gewoon de cake-jes versiert had met wat we in huis haddenā¦ maar bij de rest viel het kwartje gelijk haha. Iedereen vond het erg leuk en niet iedereen had het verwacht, dus extra verrassing! daarna gelijk maar ff doorgegaan naar mn broertje en zijn viendin, ook leuke reactieās! We moeten het nu alleen nog tegen mn oudste broer en zijn gezin vertellen, die waren gister niet thuisā¦ dus die hebben nog wat cake-jes te goed
Pattycoat oh de waterpokkenā¦ hoop dat ie er niet al te veel last van zal krijgen. Hier trekken ze langzaam wegā¦ de korsten zijn er vanaf, maar je ziet de plekjes nog wel .
Kimmie vandaag de echo. spannend!!! Ik ben benieuwd of er het er 1 of 2 zijn.
Fālien hier geen sneeuw meer. er lag nog wel een klein laagje op het schuurdak, maar verder nietsā¦
Zo ga even een beetje rommelen in huis. is hard nodig pufff
Liefs
Sorry dames :oops: Ben druk geweest met bezoek. Mijn beste vriendin kwam een paar daagjes logeren. Gezellig!!! Helaas was Owen een beetje ziekig. Wat verhoging, hangerig en veel slapen. Maar gelukkig niet zo dat we niks meer konden doen. Dus het waren een paar gezellige dagen!
Kan helaas niet meer alles gaan bijlezen. Loop nu echt teveel achter. Maar kan jullie wel weer gaan bijhouden vanaf nu.
We hebben goed geklust voor de āknalgroeneā dag. Maar de dagen erna niet meer, want toen was dat bezoek er en waren we te druk. Nou maar weer afwachten eind volgende week.
Goedemorgen dames,
hier een dagje thuis voor Damian. Blij toe want ik heb een hel nacht gehadā¦Pfff. ben brakā¦
Damian is regelmatig wakker geweest door de jeuk denk ik. Uiteindelijk om 5 uur was ik het zat, heb dat tegen hem gezegd in bed en ben zelf overstuur mijn bed weer ingestapt :oops: Damian was ook nog niet stil geweest Mijn vriend heeft me rustig gemaakt en uiteindelijk is Damian ook in slaap gevallen. Uiteindelijk werd ik om 10 uur wakker door de telefoon. Was mijn vriend om te vragen hoe het ging. Ben daarvoor ook een aantal keer gebeld door de kdv, die hebben uiteindelijk mijn sv gebeld op zijn werk :oops:
Damian ligt nu in zijn bedje, hopen dat hij wat uurtjes pakt. Daarna even snel naar de apotheek voor iets tegen die jeuk. Heb op het moment alleen talkpoeder in huis, maar dat werkt blijkbaar niet zo goed :think:
Marbo, leuke reacties dus ontvangen. Heb jij altijd muisjes standaard in huis Geweldig die reactie: dacht dat je gewoon versierd had met wat je in huis had :mrgreen:
Kimmie ik ben zo benieuwd naar je echo :mrgreen:
Fālien, succes bij het cb. Ik moet 14 mei pas weer (hopen dat ik dan goed nieuws heb, zij heeft me zo goed geholpen na de bevalling)
Even snel voor ik Valentijn van school ga halen, ik kom later uitgebreid reageren hoor, maar het is maar 1 beebje :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :silenced: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: En het hartje klopt netjes, niet gehoord, maar wel zien knipperen (was beetje norse echoscopiste heb haar al vaker gehad :? ). Maar beebje doet het goed, navelstrengetje was ook al goed te zien :thumbup: en het vlies waar beeb in zit en het voedingszakje nog :thumbup: Ben 2 dagen verder, maar dat had ik wel verwacht (heb snelle innesteling, bij die andere 2 ook ) dus nu is mijn uitgerekende datum 12 oktober, al moet ik 29 maart weer gezellig terug voor een uitgebreide termijnecho :inlove: :inlove: :inlove: :dance: Oh ben helemaal happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ga nu nog even snel naar het toilet, dan naar school en dan nog even snel naar de supermarkt terug :roll: Heb ik 3 tassen vol boodschappen gehaald, vergeet ik zoān lullig klein potje sour cream :doh: :doh: :doh: Maar zonder dat smaken de Burrittoās niet lekker, dus ik moet terug om dat te gaan halen :shifty:
Nou tot later meiden :-* :-*
Gefeliciteerd met het gezonde beebje Kim!
Oh Kimmie wat fijn dat de echo goed was, het hartje klopte en het was er toch eentje Oh wat fijn !!! :inlove: :inlove: :inlove:
Liefs
:dance: Jippie een goede echoā¦
Die willen wij helemaal niet zien hoor :liar: :liar:
@Pattycoat wrote:
:dance: Jippie een goede echoā¦
Die willen wij helemaal niet zien hoor :liar: :liar:
:mrgreen: haha :mrgreen:
superrrrrrrrrrr kimmie :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat is het rustig vanavondā¦
Ik moet vrijdag ongi worden, maar heb nog nergens last vanā¦ Vorige maand had ik last van mijn buik, duizeligheid noem maar op :think:
:shifty: even vanaf het werk, hahaha eindelijk is het een beetje rustig, de zorg is klaar dus even lezen hier.
Gaaaaf Kim!! :inlove: :dance:
Klinkt spannend Patricia :inlove:
@Fālien wrote:
:shifty: even vanaf het werk, hahaha eindelijk is het een beetje rustig, de zorg is klaar dus even lezen hier.
Gaaaaf Kim!! :inlove: :dance:
Klinkt spannend Patricia :inlove:
Ik ga er niet van uit hoorā¦ Op het moment dat ik volgens mij mijn eisprong had, heeft mijn vriend de cd uit het nachtkastje getrokken :snooty:
Je weet maar nooit!!! :-
Gaan we gewoon samen weer een ronde verder :-
Daarom Officieel zouden we ook pas in mei voor het eggie gaanā¦ Dus ik heb nog evenā¦ Maar ja of ik zoveel geduld heb Van mij had hij die cd weg mogen laten hoor :lol: