Jan.'10 stoppers#2:Kimmie, Marbo en Iev een dikke knuffel

whahahaha

ach ik heb oa mijn banner weggehaald omdat ika nders zo gericht op die groene blokjes ben, ik wil eigenlijk niet zo gefocused bezig zijn, maarja hormomen, wensen en vrouwen die 3 samen geeft toch een beetje extra druk he :wink:

Het komt heus goed, Roon heeft een baan dus ook op dat vlak rust :mrgreen:

Misschien was dat toch een klik waardoor het lichaam je het nog even niet gunt, als de tijd rijp is komt het goed geloof ik heilig in.

vanavond wel wat gekramp onderin maarja that could be anything :wink:

Ik heb ook alleen een banner van Damian… Heb die andere ook weggehaald :mrgreen: Idd te veel focussen op die groene blokjes :think:

hihihihi ik moet eigenlijk wel stiekum een beetje lachen om je Eef :slight_smile:

Zo nuchter als je altijd bent, zo lekker mutserig ben je op t gebied van zwanger worden.

T is allemaal zoo herkenbaar, sjemig iedere keer als ik in het verleden iets voelde dan dacht ik dat ik zwanger was…ach zei hubby dan jij voelt altijd wel iets en jij denkt dat je iedere keer zwanger bent, neeeeeeen dit heb ik nog nooit gevoeld hoor, en ja hoor daar kwam de ongi dan :twisted: :lol:

Erg is dat eigenlijk he hoe je jezelf vaak voor de gek kunt houden en hoezeer je op t moment dat je voor t echie gaat je bewust bent van wat je allemaal voelt in je lichaam.

Gelukkig zijn we hierin allemaal hetzelfde :inlove: …

Hopelijk volgen er deze maand een paar positieve testjes. :pray:

Nog even en ik kan gaan meedoen :mrgreen:

truste :-*

Natascha wanneer heb je je 1e poging?? Hopen dat er geen 2e nodig is natuurlijk :pray:

we beginnen ergens in April…de exacte datum weet ik nog niet.

Woensdag krijgen we eerst de bloeduitslagen, en dan is t wachten denk ik dat ik het spuitschema krijg.

:-* Je bent lief Tas

Wordt dus allemaal afwachten…

Nou ik duik nu echt mijn bedje in… Damian is nu een paar keer gaan huilen, maar slaapt wel door… Dus even mijn oogjes dicht en morgen uitrusten op mijn werk :wink:

:oops: jij ook :-*

:zzz: kort nachtje, maarja het zij zo.

Wel een beetje sjaggie, zat merel haar haar te doen, schieten er 3 elkastiekjes stuk in mijn vingers :wall:

Oooooh en dat trekt mama niet in de ochtend he, Jorre wrong zich overal tussen :roll: dus kort lontje van mama heeft gevonkt, gelukkig kon ik een ontploffing tegenhouden :angel:

Roon brengt ze zo weg, ik duik nog even mijn bedje :shifty: :inlove:

Tot straks, vanavond weer werken, maar eerst straks beneden soppen en er komt een vriendinnetje lunchen dus ook nog even boodschappen doen.

Gezellige dag voor jullie!

Kim zit je nog op je wolkje :-*

Goedemorgen dames,

Kimmie

Wat fijn dat de echo helemaal goed is. Gaat het met jou nu ook iets beter? Of ben je nog steeds zo moe?

3 volle tassen boodschappen en dan juist datgene dat je nodig hebt vergeten. Dat ken ik, ik zou het weekend een roerbakschotel met kerriesaus maken. Heb ik het eten bijna klaar blijkt dat ik de saus vergeten ben :oops:

Natascha

Het is inderdaad niet zo gezellig om tussen de huizen door te lopen en als je niet zo ver kan lopen is buiten lopen sowieso niet zo leuk. Je ziet dan alleen maar dezelfde dingen. Dan kan ik mij voorstellen dat een loopband thuis een stuk prettiger is. En voor de tv even lopen lijkt mij ook wel wat :slight_smile:

Op het moment loop ik de dagen dat ik naar kantoor moet ongeveer een uur. 4x 15 minuten (van huis naar station, van station naar kantoor en weer terug). Ik wil na mijn vakantie kijken of ik het sporten weer kan oppakken, ik mis het best wel.

Ergens weet ik ook wel dat het niet tussen mijn oren zit, maar als artsen aangeven ‘het ook niet te weten’ ga ik het mij wel eens afvragen. En dan vooral op momenten dat ik niet helemaal lekker in mijn vel zit of moe ben.

Wat mijn langste cyclus ooit was weet ik niet precies. In juli vorig jaar is mijn mirena verwijderd en kan ik het pas echt bijhouden. Daarvoor werd het natuurlijk beïnvloed, maar ook toen was ik niet vaak ongesteld.

Ik heb mij er eigenlijk nooit druk om gemaakt, dat is iets van de laatste tijd. Maar ja, waarschijnlijk komt dat ook omdat ik nu met zwanger worden bezig ben.

F’lien

Er zou een soort zendertje uitgevonden moeten worden dat aangeeft of bepaalde ‘klachten’ bij je lichaam horen of dat het nieuwe klachten zijn. Dat zou ons een stuk minder onzeker maken op dit moment denk ik

Ik dacht gisteren hetzelfde toen ik naar het station liep en het begon te sneeuwen. Ik vind het erg gezellig, maar het is nu genoeg geweest. Ze hebben het zonnetje laten zien, nu moeten de temperaturen omhoog.

Patricia

Hoe is het nu met Damian? Gaat het alweer wat beter?

Marbo

Wat een leuke manier om te vertellen dat je zwanger bent. En leuk dat het in de smaak viel :slight_smile:

Ik ben net terug van het begeleidingscentrum en helaas nog niets wijzer. Ook daar weten ze niet wat het is, maar ze verwachten (net als ik) dat het niet echt iets met mijn bandje te maken heeft. Het voelt nu ook heel anders dan wanneer ik wel problemen met mijn bandje heb.

Er is mij nu aangeraden 'Motulium’tabletjes te halen bij de drogist, die zorgen dat de maag sneller leeg is en je dus minder (lang) last hebt van de misselijkheid. Ik moet zo toch weer met mijn moeder naar het ziekenhuis, dus ik zal even kijken bij de Etos. Ik moet het met die tabletjes dan een weekje aankijken en als het volgende week nog niet beter is naar de huisarts en voor de zekerheid toch maar (weer) een slikfoto laten maken.

Ik kreeg een hele waslijst met vragen en af en toe kwam er een antwoord van ‘je moet niets uitsluiten, maar dat zal het niet zijn’. De verpleger in het centrum heeft nog even gedacht aan een maagzweer, maar acht die kans heel klein omdat ik geen pijn heb.

Best wel vervelend dit, dat afwachten. Maar ja… eens moet het toch beter worden.

Ik ga er weer vandoor. Even snel naar de drogist en dan met mijn moeder naar het ziekenhuis. Misschien tot later vandaag!

SaC hoe gaat het nu met je moeder? Vervelend dat je nog geen stap verder bent. Ik hoop dat die tabletjes beter gaan…

Damian heeft vannacht wel beter geslapen. Wel nog behoorlijke jeuk, maar hebben nu een of andere emulsie voor van VSM. En dat werkt wel…

Hij is rond 1 uur geweest en rond 3 (volgens mijn vriend) Ikzelf ben om 6 uur mijn bed uitgegaan en heb lekker onder de douche gestaan. Normaal doe ik dat meestal 's avonds, want ik haat haasten en al helemaal van nog vroeger opstaan…

Ik heb Damian de hele dag niet gezien. Ik was naar mijn werk.

Ik zou gaan uitrusten op mijn werk en ik geloof dat ze al zoiets dachten op mijn werk. Ik stond voor vandaag ingepland om naar de beurs te gaan, waar mijn werk deze week op staat :mrgreen: Vanaf 11 uur dus helemaal niks gedaan. Ja af en toe koffie gezet voor mijn collega’s. Meer niet :mrgreen: Heerlijk relaxed dus :lol:

Pattycoat

Met mijn moeder gaat het eigenlijk wel goed (naar omstandigheden dan). Ze is redelijk positief al krijgt ze nu wel wat last van de bestralingen. Haar borst wordt rood en wat pijnlijk en ze heeft een vervelend branderig gevoel, maar dat hoort wel bij de bestralingen.

Vanmorgen moest ze weer voor een controle naar de arts, morgen krijgt ze weer een scan en volgende week moeten we voor informatie naar de ‘chemo-arts’. Ik ben benieuwd.

Fijn dat het met Damian een beetje beter lijkt te gaan. En ook lekker zo’n rustig dagje op het werk.

Die tabletjes heb ik nog niet gehaald. Bij de drogist verkopen ze ze niet meer omdat er heel veel gerommel is (het mag wel, het mag niet, het mag wel enz.) dus ik moest naar de apotheek.

Bij de apotheek werd uitgebreid gevraagd waarvoor ik het wilde hebben enzo omdat je het niet te lang achter elkaar mag gebruiken (het is eigenlijk gewoon Domperidon, wat ik vorige week ook van de huisarts heb gekregen). Dus ik uitgelegd en ik kreeg (weer) de vraag of ik zwanger ben. Mijn antwoord: het zou kunnen, we zijn wel bezig, maar ik heb 3 testen gedaan en ze zijn negatief. Dus ik ga er niet vanuit. Het antwoord was dat ik niets moet uitsluiten, maar omdat we een kinderwens hebben vond ze het niet verstandig als ik dat spul ging gebruiken, je weet maar nooit wanneer het raak is en er is over Domperidon en de eventuele gevolgen tijdens een zwangerschap te weinig bekend. Het advies was om eerst langs de huisarts te gaan. Dus daar heb ik morgenochtend een afspraak.

Ik ga mijn bedje eens opzoeken. Morgen weer een drukke (en lange) dag voor de boeg. Ik moet nog veel werk doen voordat ik rustig met vakantie kan. Morgenavond heb ik een clubavond en donderdagavond een vergadering. Vrijdagochtend moet ik ook vroeg op kantoor zijn i.v.m. automatiseringswerkzaamheden, maar daarna heb ik vakantie en blijft mijn computer een hele week in de tas (mijn werkcomputer dan, mijn privécomputer zal wat vaker gebruikt gaan worden.

Hopelijk tot snel!

Nou dan weet je nog steeds niks… Je bloed was wel getest toch???

Succes morgen bij de ha en succes met de rest van de week, want het klinkt al weer aardig druk…

Mijn sm zei dat ze vrijdag ook vrij was, zodat ik eventueel vrijdag ook naar mijn werk kan… Aan de ene kant denk ik laat ik dat maar doen, scheelt een vrije dag van afgelopen maandag. Aan de andere kant heb ik ook zoiets van: mijn collegaatje wilde niet voor mij in de plaats werken afgelopen maandag, waarom zou ik dan moeite gaan doen :think:

Wat zouden jullie doen???

Damian kan midden mei terecht bij de nieuwe kdv :dance:

Ja, bloed was getest en daar hebben ze niets in gevonden. De apotheker vroeg of er ook op zwangerschap getest was… eh… geen idee, er was het nodige aangekruist. De huisarts heeft wel verteld waar hij op wilde laten testen, maar ik heb dat niet allemaal onthouden. Ik zal het morgen wel horen.

Lastige kwestie wel of niet werken. Je doet je werk met een collega samen toch? Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt waarom jij ‘extra’ zou moeten werken als zij niet een dagje wil ruilen. Aan de andere kant is het wel een mooie gelegenheid om je vrije dagje in te halen, als je denkt dat je die later in het jaar nodig zal hebben.

In mijn geval is dat anders. Ik heb nog zoveel overuren staan, ik kan nog 6 weken vrij nemen van mijn overuren (en daar komen mijn vakantiedagen dan nog bij).

Succes in ieder geval!

Misschien kan je eventueel aan je ha vragen waar er allemaal op getest is…

Misschien ga ik ook wel werken, maar ja zoals ik ook vanavond tegen mijn vriend heb gezegd. Dit heb ik vorig jaar ook een keer gedaan en een week later 4 dagen ipv 3 en helaas kan er dan niks tegenover staan ofzo… Ik laat me van mijn goede kant zien, maar mijn werkgever zou dat ook wel mogen laten zien. Mijn reiskosten zijn niet omhoog, evenals mijn salaris… Dus ja… Beetje lastig wel… [/i]

Ik heb morgen een andere huisarts dan normaal. De arts die ik de laatste tijd had is met vakantie. Maar ik ga het zeker even vragen.

Als je werkgever er ook niets tegenover zet is het best wel lastig, dan doe je het alleen voor jezelf. En dat is niet echt fijn, je voelt je in ieder geval niet echt gewaardeerd.

Bij ons is dat anders. Ik sta altijd voor het bedrijf klaar waardoor ik nu ook heel veel vrijheid heb/krijg. Als ik maar één keer per week op een vast tijdstip op kantoor ben voor overleg vindt hij de rest goed.

Ik geloof dat ik wat dat betreft wel verwend bent. Al zie ik eigenlijk bij mijn man weinig anders gebeuren :slight_smile:

Nu ga ik echt :zzz: :zzz: anders kom ik morgen mijn bed niet uit en dat schiet niet op natuurlijk :slight_smile:

Moge meiden!!

Hier alweer bijna klaar om weg te gaan naar Gymmen en Zwemmen, Merel heeft een lieve ochtend :inlove:

Verder vandaag weinig op de planning :wink: , vanmiddag komt er een vriendinnetje langs met haar kinderen en blijven eten, lekker makkelijke pan pasta :thumbup:

Plezier vandaag! :-*

Mogge allemaal :-

Hier nog steeds op mijn wolkje :inlove: Ik heb zojuist even gebeld of dezelfde chagrijn de 29e dienst heeft, maar dan is ze vrij :dance: :dance: Anders had ik de afspraak verzet, maar nu kan hij lekker doorgaan :thumbup: Verder is de misselijkheid weer terug, die was een dagje even weg maar weer terug, hoewel het wel iets minder is bij vlagen :wink: De vermoeidheid daarentegen is des te erger aan het worden :zzz: Ik lig echt elke avond om 8 uur in bed, eerst brengen Tim en ik de kinderen naar bed en dan ga ik zelf ook een verdieping hoger… Heel ongezellig voor Tim, maar anders trek ik het niet… Want evengoed ben ik de volgende dag om 12 a 1 uur alweer helemaal klaar voor bed :oops: Mijn was is wel bijna weggewerkt (hoewel dat een eeuwig doorlopend proces is natuurlijk :wink:) Moet nu alleen nog onze zolder stofzuigen :wink:

Vrijdag moet Valentijn als het goed is geopereerd worden :frowning: Ik hoop dat het door kan gaan dit keer, want hij hoest heel erg en ik weet niet in hoeverre de anesthesist dit een no go zou vinden :think: Maar goed we zullen het horen vrijdagochtend. Eerst morgenmiddag weer even bellen hoe laat we moeten komen vrijdag.

Verder heb ik even snel terug gelezen, maar er is niet veel blijven hangen :oops: :oops: sorry hoor meiden :oops: Ik doe echt mijn best om wat actiever te zijn, maar het lijf vraagt een beetje veel van me nu geloof ik (had ik zelf niet zo verwacht eigenlijk :oops: ).

Gezellige dag vandaag en ik kom snel weer langs en doe mijn best om vanaf hier weer mee te kletsen :-
:-*

Mogguh…

Net terug van de ha, Odin zijn piemeltje is ontstoken Huilen , en daarnaast is er geen beweging te krijgen in t velletje en is de opening veel te klein.

Waar ik dus al voor vreesde is dus werkelijkheid, hij zal hoogst waarschijnlijk een besnijdenis moeten ondergaan, want later gaat ie hier enorm veel last van krijgen.

Ik moet nu gedurende 2wk 2x per dag zijn piemetlje met zalf insmeren en dan weer terug naar de Ha.

Hubby werd er helemaal naar van, maar goed das ook een man he Knipoog

Ik had m gisteren al gewaarschuwd maar die wilde er niks over horen, gelukkig begrijpt ie nu wel de noodzaak ervan.

Vanmiddag moeten we weer naar t ziekenhuis voor alle bloeduitslagen, weer een stapje dichterbij de ivf.

Kimmie: heerlijk dat wolkje he :inlove:

excuseer je niet meissie, ik herinner me nog die vermoeidheid de eerste 12wk :hug:

Super dat je dat chagrijn niet meer krijgt tijdens de volgende echo.

Eef: veel plezier vandaag met al je plannen.

a

Sac: he bah, nog geen duidelijkheid waar je klachten vandaag komen, frustrerend ,niet? :hug:

Gelukkig gaat t naar omstandigheden wel goed met je moeder, wordt dus weer een spannende week zo te lezen.

Patty: ik ging altijd voor anderen werken en als ik eens hulp nodig had dan ging t niet, tegenwoordig denk ik alleen aan mezelf, als je die extra dag goed kunt gebruiken dan moet je dat gewoon uit egoistische redenen doen en niet om je collega te plezieren :wink:

fijne dag meiden

Kimmie, kan ik me ook nog heel goed herrinneren de eerste 12 weken :mrgreen: Ik lag op bed gtst te kijken en daarna ging het lichtje uit bij me… En vanaf 12wk+1 dag was dat ineens over :mrgreen:

Vrijdag operatie? Nou hopen dat het door kan gaan. Heeft Valentijn koorts??? Anders zal ht toch niet zo erg zijn als hij hoest? Of wel??

Natascha, wat sneu voor Odin, maar ja wat moet dat moet natuurlijk.

Succes vanmiddag :pray:

Ik ga gewoon lekker alleen morgen werken. En niet extra… Dan kost het me maar een dag van maandag… Het zonnetje schijnt hier heerlijk, hoop vrijdag ook. De blaasjes drogen nu in en dan kan ik misschien even een wandelingetje met Damian maken…

HIj heeft die waterpokken niet zo heel erg. Ik heb foto’s gezien, bijv. van jouw manneke Kimmie, maar zo ziet het er bij Damian niet uit. Hij heeft niks op zijn romp. Het zit ook echt alleen rond en op zijn billen (vervelende plek om dat te laten indrogen) en wat kleine op zijn armen en knieen.

Meteen een goede potjestraining :mrgreen: Ik laat Damian af en toe hier in zijn blote billen rond lopen. Zijn nog geen ongelukjes gebeurd, maar ook niks op zijn potje.

Ik heb zo’n troon als potje. Als je je behoefte er dan in doet geeft dat een geluidje… Meneer is er achter gekomen als hij een bloot voetje erin doet, dan maakt het ook geluid, dus waarom plassen :lol: