Hey meiden,
Gymmen en zwemmen ging goed, leuke sandaaltjes gescored bij Hema, ook voor Jorre, helemaal leuk!
Merel vond ze geweldig dus klaar! :inlove:
Kim lastig joh dat je zo bekaf bent, hopelijk gaat het straks over anders kan je wellicht proberen zelf iedere dag een kwartiertje later te gaan slapen om een beetje ritme te maken, hoe meer je slaapt, hoe meer je lijf ernaar vraagt he :oops: :shifty:
Hopelijk is het net als bij particia na de 12e week weer over.
Gisteren en vanmorgen veel onderbuikkramp gehad en veel afscheiding??
Wat dat nu weer is :roll: wordt er ongeduldig en moe van, ff mutsen hoor Tas , geniet in ieder geval van de kluspartijen én ik rook ook niet dus dat scheelt :dance:
Heb me bedacht de boeken van Sonja eens erbij te pakken als ik boodschappen ga doen, al is het maar voor het ontbijt en de lunch, zowel Roon als ik kunnen wel wat kwijt en dan kan ik me even focussen op iets anders dan alleen zwanger raken
Daarnaast nu ik weer gestopt bent zal er weer wat bijkomen.
Ik weeg nu 88 kilo met een lengte van 1.70 dus er mag best wat af, alhoewel men mij geen maatje 46 geven die ik wel draag :shifty:
Dus ik trek er een jaar voor uit (met uitzondering van een eventuele zwangerschap) om onder de 80 te komen :shifty:
Heerlijk dat zonnetje he vandaag, word er blij van tot dat je buitenkomt dan is het opeesn weer fris :shifty: , moet me echt bedenken dat ik nog wel warms aan doe bij mijzelf maar zeker bij de kids.
Gisteren gebeld met de naschoolseopvang pfff het gaat nu echt dichterbij komen hoor, ze mag een keertje komen spelen, ik persoonlijk vind het niet nodig, ga wel even bespreken of het moet?
Ik breng haar liever even een keer op een woe of vrijdag ipv vanuit het kdv dan daar nog een uur spelen, dat pikt ze, terecht, nooit natuurlijk.
Denk je naar huis te mogen na een dag spslen moet je weer ergens anders heen.
Maar ga di 31 mrt zelf even op gesprek en dan zal ik het eens vragen
Ga even lekker bij Merel op de bank, Jorre slaapt, straks bezoek :mrgreen:
F’lien, veel succes met Sonja… Ik heb het ook gedaan en toen 6 kilo kwijt… Helaas zat dat er heel snel ook weer aan…
5 jaar terug ben ik gestopt met roken en binnen no time ging ik van maatje 38 naar maat 42/44 :oops: 20 kilo erbij. Toen ik metvakantie ging in 2007 woog ik uiteindelijk 80 kilo (ben zelf een klein vrouwtje van 1m64). Dat woog ik ook nog toen ik zwanger raakte. Aan het einde net geen 90 kg gehaald, dus dat is wel netjes… Nu na 16 maanden zit ik op 67kg. Geen idee hoe ik dat heb gedaan, maar ben er wel trots op eigenlijk… In principe zou ik mijn oude gewicht willen hebben als voor mijn stoppen met roken, maar daar ga ik niet van uit… Ook omdat ik in mijn achterhoofd hou dat ik wel een kindje heb gehad
Damian ligt nu nog lekker in zijn bedje… Ik had een heleboel op de planning staan, maar ben weer zo lui als ik weet niet wat. Ik wilde beneden opruimen en even zuigen en dweilen, zodat ik vrijdag boven kon doen. Maar het enige dat ik vandaag heb gedaan is de wc beneden :oops: Ben ook behoorlijk moe.
Straks naar mijn so om daar te eten. Waarschijnlijk blijft Damian daar slapen, want hij is morgen toch bij mijn sm.
Hey Patricia, ik woog 7 jaar geleden ook nog 65 kilo, maarja das lang geleden hahahahaha
Als Roon foo’s ziet van die tijd denkt’ie dat ik ziek ben het was iets te mager voor mij.
Als ik nu rond de 75-80 kom denk ik dat ik al veel heb gewonnen, ik ga niet volledig Sonja, maar wil wel haar boeken gebruiken voor de combinatie van en zien welke tussendoortjes ik kan gebruiken om zo mijn eigen dieet te maken of eigenlijk mijn gewoonte aan te passen.
Ik wil niet te snel afvallen want dan zit het er zo weer aan, het is een kwestie van langzaam aan te je gewoonte te veranderen, want die lekkere scheppen suiker in de T en die heerlijke koekjes tussendoor hoeven natuurlijk niet altijd de volle mep te zijn
Na Merel wasik 5 kilo lichter dan bij de start was maar 9 kilo aangekomen, bij Jorre 16 kilo aangekomen, maar zit nu weer op het gewicht voor mijn zwangerschappen, maar toch mijn BMI is te hoog dus ik moet wat ondernemen, dan wel volhouden :oops:
:-*
Ronde 3 gaat hier van start :?
Ik had niet verwacht zwanger te zijn, maar dat ik nu al ongi werd had ik absoluut niet verwacht. Anders was het vrijdag :think: Lekker onregelmatig dus. Was blij dat ik thuis was. Als ik weet dat ik niet ongi word, neem ik ook niks mee :oops:
Damian is nu lekker uit logeren bij mijn so. Mijn sm past morgen een dagje op. Dan hoeft hij deze week niet naar de kdv.
Waterpokjes worden steeds minder…
Oh Tas, arme Odin :hug: :hug: :hug: Dit is nou precies waar Valentijn vrijdag als het goed is aan geopereerd gaat worden :thumbdown: Wij moesten van de uroloog eerst 6 weken met Dermovate creme smeren en toen 2 weken rust. In die 6 weken merkten wij echt heel veel verbetering en konden we zijn voorhuidje dus wel terug halen, maar na 1 week niet meer smeren zagen we het alweer verslechteren en nu werd zijn voorhuidje weer steeds rood aan het puntje en plast hij weer met een ballonnetje (zijn voorhuid vult zich met urine en dan leegt dit “ballonnetje” zich pas. En nu is de opening nog maar 3mm ofzo :thumbdown: Wel jong trouwens dat ze er nu bij Odin al wat aan doen, hier vonden ze Valentijn al jong (was 3,5 toen we hiermee voor het eerst naar de ha en daarna de uroloog gingen). Normaal mag je sowieso namelijk de eerste 5 a 6 jaar niet aan die voorhuid komen, die zit dan nog verkleefd aan de eikel en het is dus op zich niet zo vreemd dat ie niet terug te halen is natuurlijk. Alleen het feit dat ie ontstoken is is natuurlijk niet best, arme mannetje :hug: :hug: :hug: Hoop dat het smeren helpt, weet niet of je hetzelfde hebt of dat je nu ab zalf hebt tegen de ontsteking? Hoe waren de bloeduitslagen vanmiddag :-
Patricia, ik weet niet eens meer precies wanneer het ophield bij de jongens, maar bij hen is ook ergens tussen de 12 en 14 weken over gegaan en aangezien ik denk dat dit weer een jongen is zal het wel hetzelfde gaan :lol: Dat geeft ook hoop voor de misselijkheid :thumbup: Ik heb nu vanmiddag lekker 2,5 uur kunnen slapen omdat Joon en Valentijn ook allebei wilde slapen :dance: Dus nu kan ik vanavond even wat langer rekken voor mezelf Valentijn heeft gelukkig geen koorts, maar als hij teveel slijm ophoest kunnen ze niet intuberen en ik weet dus niet of het slijm echt uit zijn longen komt of niet en hoe erg het is… Ik heb het zelf ook gehad dat op het gehoor van mijn gehoest en alles een anesthesist mij niet wilde behandelen, maar mijn longen klonken schoon en toen ging het wel door :thumbup: Dus dat hoop ik eigenlijk ook voor Valentijn Alhoewel hij hierdoor zijn Podium op school mist en daar heeft hij zo’n zin in Ze doen “rond de wereld” met de hele school en zijn al de hele week bezig met het oefenen van liedjes en hij heeft al een onwijs mooie indianenmuts gemaakt, maar het is dinsdag al en dat gaat hij niet redden ben ik bang, vind het zo sneu maar ja hij heeft echt last van zijn piemel steeds, dus dat moet gewoon gebeuren :shifty: En weet je dan zeker dat het de waterpokken zijn als ie het verder nergens anders heeft? Niet bijdehand bedoeld hoor, maar ze zitten juist bij uitstek op de romp en als hij uitslag en blaren op zijn billen heeft is het dan niet iets anders? Wel slim van Damian om zijn voetje in het potje te steken om muziek te krijgen :lol: :lol: :thumbup: Uitgekookte draakjes :inlove: :inlove: Balen trouwens dat je nu al ongi bent joh :thumbdown: is niet echt bevorderlijk voor het bijhouden van je cyclus zo… Gelukkig idd dat je thuis was, ik heb ook nooit standaard iets bij me hoor, alleen als ik idd weet dat ik het moet gaan worden Maar meestal begint het bij of bij de eerste keer toilet 's morgens en anders 's avonds, midden op de dag eigenlijk nooit :think: dat scheelt dan wel weer. Lekker dat Damian morgen gezellig een dagje bij oma is :inlove: voor beiden gezellig!
Eef, ik ga ook niet alle dagen om 8 uur, maar merk dat ik gewoon echt helemaal kapot ben als ik te laat ga, dat wreekt zich heel de volgende dag :thumbdown: En nu is juist de tijd om toe te geven aan de vermoeidheid, dus doe het maar gewoon Merk dat het nu toch even wat meer van mijn lijf vergt met 2 kids die rondrennen :lol: Lekker dat Merel nu wel kon gaan zwemmen en gymen :thumbup: Succes met Sonja-en Hoop dat je snel kunt stoppen :- Ik ga na de bv periode wel hard aan de slag, maar eerst maar erg mijn best doen om dit keer niet zo erg veel aan te komen, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af straks De gyn was verbaasd dat ik zoveel kwijt was geraakt van de week :lol: Was maar 20 kilo en dat in 2 jaar :shifty: Vond het zelf veel te lang duren allemaal… Maar goed we zien wel wat ik dit keer strand :lol: Ben benieuwd wat ze zeggen op de BSO :thumbup: Je hebt voor mij gelijk hoor Komt idd wel rap dichterbij zo he :shifty: Hopelijk was het gezellig met de visite maar dat zal wel :-
Nou Eef weet het wel, maar ik ben 181, woog voor Valentijn 60 kilo :shifty: Kwam toen precies 25 kilo aan in 7 maanden :shock: Van de 85 ben ik in 15 maanden terug gegaan naar 72,5 en toen raakte ik zwanger van Jonathan en zaten er in 8,5 maand weer 27,5 bij en woog ik op de dag van de ks 99,8 :oops: En nu woog ik dus 76,5 toen ik zwanger raakte van spruitje 3 Wil na dit alles wel graag weer terug naar 69/70 kilo, dat vind ik wel een mooi streefgewicht :thumbup: Maar eerst maar eens lekker goed zwanger zijn en bv geven :thumbup:
Ga nu even Desperate Housewives kijken, heeft Tim lief voor me opgenomen gisteren :inlove: En daarna lekker mijn bedje in
:- Kim
Kimmie ik ben ook een beetje aan het twijfelen hoor over die waterpokken… Het zit echt op zijn billen en op zijn armen en knieen… Geen idee wat het dan wel zou zijn. Mijn sm heeft er naar gekeken en die zei het…
Nou ja en anders heeft hij lekker een weekje alle aandacht gehad van papa, mama en oma.
:lol: :lol: :lol: Heb je er niet toevallig een foto van gemaakt? Wie weet zijn het wel gewoon de waterpokken maar heeft hij een gewoon een heel aparte uiting ervan hoor Maar als het het niet is, dan ben ik wel zo’n muts die toch wel wil weten wat het dan wel is (van mijn eigen kinderen bedoel ik dan he :lol: ). Maar wat je zegt, hij heeft wel lekker extra veel aandacht gehad :lol: :lol: :lol: Ik ga nu weer even verder DH kijken :mrgreen:
Ik zal morgen even een fotootje maken of vrijdag… zijn nu ook meer donkere pukkels zeg maar…
Veel plezier meet DH…
Zo nog even wat nuttigs gedaan voor school.
belde nog even een collega/vriendin maar die moest opeens rennen ben nu bloednieuwsgierig waarom he :mrgreen: :shifty: Workalcoholic
Dat hoor ik heus nog wel deze week :mrgreen: en anders in de trein dinsdagochtend op weg naar school :shifty:
Moet daarvoor nog steeds een presentatie maken :roll:
Kim ja ik ben al wel geirriteer over mijn gewicht maar kan ergens de motivatie ook slecht vinden :oops:
Heb wel eens gedacht aan een dietiste dan heb je meer stok achter de deur, maar zou me dan ook irriteren aan het ‘commentaar’ of de overdreven gedrevenheid van zo iemand in het coachen :oops:
Lastig he, zeiker ddie ik ben :mrgreen:
Ik ga zo ook lekker slapen, mag Roon morgen uit bed duwen die gaat zijn eerste werkdag doen morgen een dag kennismaken binnen het bedrijf, ben erg benieuwd wat zijn ervaringen zijn.
Ohja vanmorgen ging steeds Roon zijn telefoon, blijkt dat het een dame was en de politie, zij had een tas gevonden vanuit Roon zijn auto, die was niet op slot, voor de deur, en die hebben ze dus leeggehaald :?
Weer een TOMTOM weg en verder lag er (gelukkig) weinig in.
Maar het lef gewoon voor de voordeur :wall:
Als je weet hoevaak mijn auto open is, met ook TOMTOM in het dashboard kastje, steeds mazzel gehad dus, is echt de eerste keer in de 5 jaar dat we hier wonen dat dit gebeurd.
Lekker slapen zo meiden :-*
Morgen weer :mrgreen:
Dat is niet zo mooi F’lien je tomtom weg…
Nee gelukkig was hij niet zo’n dure versie, maarja je moet toch weer aanschaffen ze hadden nog iets weggehaald wat kostbaarder was, maar daar konden ze niets mee dat is terug gevonden :thumbup:
Nou ik ga maar slapen ben de dag van vandaag zat
Tot morgen
Ik duik er ook zo in… ben nog even aan het msnen met mijn zus…
Bij ons is er 1 keertje ingebroken. Niks weg, radio zat er nog in… Ze zijn op zoek gegaan naar de cd-wisselaar, maar die was die week net terug naar de fabriek om na te kijken. Wel hebben ze een oude (Ajax) voetbaltas van mijn vriend eruit gehaald. Maar mijn vriend had het weekend ervoor een andere gekregen, dus moest deze eigenlijk weggegooid worden… Hebben de inbrekers dus voor ons gedaan :mrgreen: Helaas heb je zolang troep in je auto van dat glas :wall:
Jeetje Eef, wat hondsbrutaal zeg :shock: :hug: Balen van die TomTom zeg, ook al was ie niet duur, hij was wel van Roon (jullie) en daar moeten ze gewoon met hun fikken vanaf blijven zeg :evil: :evil: Ennuh, gefeliciteerd trouwens met Roon zijn nieuwe baan :dance: :dance: :dance: :-* Dan neem ik aan dat de fusie niet doorgegaan is? Wel lekker joh, nu is het echt een mooie tijd voor een 3e zwangerschap :inlove: En balen is dat he je lijf :? Ik heb me er ook maaaaanden dood aan geërgerd maar nog niet zo erg dat ik er actief wat aan ging doen :roll: Ik ben ook niet iemand die holt naar een diëtiste ofzo, kan daar ook niet zoveel mee omdat ik een onwijs lastige eter ben (lees ik lust niet zoveel :oops: :lol: ) en dan krijg je van die mooie menu’s waar ik meer dan de helft niet van lust en dan doe ik er dus niks mee :shifty: Ik was op zich niet heel ontevreden met mijn figuur nu, al had 5 kilo minder me nog mooier geleken, maar daar ga ik na de bevalling en de bv wel hard voor aan de slag om richting die 70 kilo te gaan :thumbup: Dat heb ik trouwens steeds geroepen ook hoor, dat ik na de 3e definitief aan de slag zou gaan met mijn figuur
Patricia, jullie hebben dan mazzel gehad zeg met die inbraak toen :lol: Het is natuurlijk nooit leuk, gewoon het idee dat een ander aan jouw spullen heeft gezeten (dat vond ik in elk geval best moeilijk destijds :shifty: ). Ik was toen net bij mijn ex weg na 5 jaar nare rela. had mijn eerste eigen autootje gekocht, lekker oud bakkie maar helemaal super nog :thumbup: Ik was net gesettled in mijn nieuwe huis en toen kwam ik 's morgens beneden en toen was mijn toetje opengebroken, radio/cd speler eruit (mooie Pioneer die ik net 2 maanden had ook :evil: ) en al mijn cd’s weg :evil: Eigen schuld dat ik zoveel cd’s in mijn auto had liggen natuurlijk, hoop gelukkig niet origineel maar gebrand van wat ik thuis had, maar toch. Maar ik had er toen zo’n moeite mee dat iemand anders in mijn auto had gezeten, draden waren ook heel netjes losgehaald niet doorgeknipt ofzo en ik had geen glasschade, maar ze hadden mijn slot kapot gemaakt. Maar ik zat toen ook in een rottijd en daarom greep het me denk ik best wel aan :oops: Heel wat anders, hoe is het nu met Damian? Zijn de pukkels al weg? Zelfs bij Jonathan zie je nog wat vage vlekjes van waar de pokjes hebben gezeten en bij Valentijn zie je ze nog een stuk duidelijker.
Gisteren om 22:45 naar bed gegaan en dat was duidelijk veel te laat :shifty: Om 10 uur vanmorgen zat ik alweer te knikkebollen toen ik Joon net op bed had gelegd. Ik was uit veiligheid maar tv gaan kijken, maar schrok (gelukkig) om 11:40 wakker, was ik toch in slaap gesukkeld op de stoel :doh: Was nog wel netjes op tijd om 12 uur op school om Valentijn te halen, maar voelde me zo lullig, ga volgende keer uit veiligheid maar een wekkertje zetten :lol: Mijn moeder was hier tijdens de lunch en die heeft Valentijn naar school gebracht voor me :inlove: Joon nam ze ook mee en toen ging ze nog samen boodschappen doen, zodat ik even lekker kon slapen Mijn moeder heeft gelijk heerlijke gehaktballen gebraden hier en de sperzieboontjes vast gewassen en gedopt, dus ik kan zometeen in no time een maaltijd op tafel zetten :thumbup: Zooo lief mijn mama :inlove: :inlove: :inlove:
Ik heb ook het ziekenhuis gebeld en morgen moeten we om 7:45 daar zijn en ter plekke gaat de anesthesist beoordelen of het doorgaat of niet :shifty: Over de telefoon denkt hij van wel omdat Valentijn geen koorts heeft en verder niet ziek is, maar ja hij moet toch even zijn longen luisteren en het kind zelf zien… Dus we hopen maar gewoon het beste en dat is dat het doorgaat
Ik ga nu even Valentijn van de gang halen, die vond het nodig om naar zijn broer te schoppen :evil: Ze kunnen heeeeeeel lief zijn samen, maar soms :roll: :evil:
Tot vanavond mss nog even
:-* Kim
Hey Meiden,
lekker dagje vandaag.
vanmorgen met merel naar CB geweest ze is nu officieel klaar bij het CB :dance: Ze is 99,7 cm lang en weegt 14,5 kilo maar 1 meer dan Jorre, whahahaha lachen he.
Kim ik ga ook niet naar een dietiste want in mijn achterhoofd speelt natuurlijk nummer 3, maar soms denk ik wel enes misschien is dat een optie alhoewel ik niet zo trouw ben in wat andere mij opdragen :shifty:
Ik zou graag onder de 80 kilo zitten en ga daar zeker na nummer 3 aan werken, veel lopen, wil eigenlijk kijken of ik hardlopen kan aanwennen, heb het al eens eerder gedaan namelijk, lijkt me heerlijk, we hebben hier zoveel natuur en heide :thumbup:
Maargoed, ik heb vaker van de zelf’baal’ periode, wie niet he de lente en zon komen er weer aan :lol:
Morgenochtend spannend hoor, ik hoop dat het gewoon door gaat, dan zijn jullie klaar en is dat voorbij.
Tas wat vroeg idd Odin zijn voorhuidje helemaal rood.
Ik heb het nog nooit geprobeerd bij Jorre, hij trekt er soms zelf erg hard aan :eh: dat ik denk laat je hem eraan zitten daar moet je nog een hoop lol mee beleven vriend :lol:
Maar niets van rood op gezwollen, hopelijk helpt het zalven en anders idd besnijden dan is het klaar, arm ventje :hug:
Vandaag bij een vriendin geweest, heb haar het laatst gezien in onze zwangerschap, zij is toen ik febr bevallen en ik in mei dat jaar. Helaas bleek na de 5e maand dat hun ventje ernstig ziek was en is met 16 maanden overleden
Ik heb altijd via de mail contact gehouden en vaak geschreven op haar vlindersite, nu dus weer gezien, vond het erg emotioneel de foto’s te zien, wat een prachtig mannetje, ook de foto’s dat hij (zichtbaar) ziek is, dan breekt je moederhart echt hoor.
Gelukkig konden de tranen gewoon lopen en hebben we heerlijk 4u zitten praten, het hele verhaal en verloop gehoord, pfff
Verder heb ik vanmiddag ook een dik uur liggen slapen, had gelukkig mijn telefoon gezet
Heb al drie dagen een naar gevoel onder in mijn buik, alsof je broek te straks heeft gezeten, zo;n soort bandgevoel zal ik maar zeggen, irritant is het wel :roll:
Kids hebben al gegeten, ik ga ze zo in bad doen en dan lekker naar bedje Ik eet met Roon taco’s en kids hebben de pasta van gisteren weer gegeten 8) had zoveel over.
Kim Roon is in A’dam begonnen hij heeft nog niets gehoord van het bedrijf of de fusie doorging of niet
Maar gewoon begonnen, officieel per 1 april, maar hij loopt nu een twee weken mee en die uren mag hij straks opnemen, hij heeft een 36u werkweek dat wilde hij graag zodat hij ook wat tijd houd voor zijn zaak
Patricia, zie dat jij weer een nieuwe ronde in bent gegaan :-* je dacht het zelf al maar toch even een knuffeltje voor jou :hug:
SaC, Iev, Jolande, Kiek, Marbo hoe gaat het met jullie?
Ga naar boven het in bad ritueel doen en haren wassen zo leuk altijd :liar:
Merel heeft haar haar net helemaal staan uitborstelen wat een bos heeft ze toch :inlove:
Meiden tot later of morgen
Dag dames,
Even snel een egoberichtje. Hier gaat het niet helemaal lekker.
Ik heb gisteren van de huisarts (een vervanger) andere tabletjes tegen de misselijkheid gekregen. Deze pilletjes mogen gebruikt worden tijdens een zwangerschap en als je zwanger probeert de worden. Nadeel is wel dat je last van slaperigheid en sufheid kan kijken. Tijdens de eerste drie dagen mag je ook geen auto rijden enzo.
Helaas hoor ik bij de mensen die last van deze bijwerkingen. Ik ben nu niet meer misselijk, maar voel me wel gedesorienteerd en heel erg moe. Ik ben vanmiddag zelfs even naar bed gegaan, maar ik moest nog heel veel werk doen dus gunde het mijzelf niet echt.
De vergadering die ik vanavond zou hebben heb ik afgezegd en ik ga lekker op tijd naar bed. Ik zit nu alweer bijna te slapen hier. Morgen laatste werkdagje en daarna een week vrij.
Ik kom het weekend nog wel even buurten en dan zal ik weer reageren.
Groetjes,
Saskia
Goedenavond dames,
Kimmie, ik vond het vreselijk hoor die inbraak… Maar idd veel mazzel… Minder mazzel was een paar jaar later… Toen had de ex van mijn zus ruzie gekregen met een vriend van ons en die eikel (die ex dan he) heeft toen als wraak maar een kras gemaakt op onze auto. Zo over de voordeur door naar voren en boven op de motorkap ook nog eens f**k you gekrast… Daar waren we nog zieker van hoor geloof mij maar… Alleen omdat hij ruzie had met die vriend van ons… Helaas kan je er niks tegen doen, want was midden in de nacht gebeurt zondag op maandag… Echt balen… Heeft heel wat centjes gekost…
Damian heeft nu donkere vlekjes… Zeg maar een klein wondje ter grootte van een speldenkop (zijn niet zo groot) Is wel minder geworden. Mijn sm houdt het op waterpokken, maar wel zodanig weinig dat ze vermoed dat hij vast nog wel een keertje krijgt :wall: It runs in the family zal ik maar zeggen. Vriendlief heeft 3 of 4 keer gehad :roll:
F’lien idd een nieuwe ronde ingegaan… Alleen 2 dagen eerder dan ik verwacht had :wall:
Wat een naar verhaal van je vriendin. Helaas gebeuren dat soort dingen, maar oneerlijk is het wel. En als daar je moederhart niet door breekt, weet ik het ook niet hoor… :kaars: voor je vriendin…
Ik zou niet eens weten hoe ik zou moeten beginnen met hardlopen :think: Ik heb wel rolschaatsen in de kast staan en hier is her heerlijk om dat te doen… Alleen ben ik meestal met Damian, dus word het wat lastiger…
SaC, vervelend dat je juist die bijwerkingen krijgt… Hopen dat het snel over is…
Vandaag behoorlijk drukke dag op mijn werk gehad. Mijn ene collega was naar de beurs en mijn andere die wandelt de hele dag door geloof ik, dus zat ik grotendeels alleen… Niet alles af kunnen krijgen, maar wel een boel kunnen doen alsnog…
Zo ga even gtst kijken…
@ SaC, meis wat balen dat je zo’n last hebt gehad van de bijwerkingen, hopelijk voel je je na een paar daagjes goede slaap wat beter, voor jou :hug:
@ Patricia, ja ach hardlopen kun je je zelf aanleren he.
Beginnen met meer lpen dan hardlopen en dan steeds verder opbouwen.
Dus eerst 10 min op tempo lopen, dan 1 min hardlopen, dit om en om een half uur, dan de volgende keer 10 min en 3 min hardlopen om en om en zo breid je je hardlopen uit en verminder je het tussendoor lopen.
Ik probeer hier in de zomer ook meer te lopen en fietsen naar het dorp ed. Dan kan Merel op haar fietsje en Jorre en de wagen mee :thumbup:
Lekker lopen, beetje tempo erin en proberen op vrije kinderloze dagen ook te gaan lopen, helpt toch echt, van de zomer weer fietsen naar mijn werk
Oh lekker drukke dag maar wel met veel gedaan, heb je nu bankhangen verdient toch :mrgreen:
Net gegeten, band gevoel in mijn onderbuik blijft :evil:
Straks maar lekker onderuit beetje zappen 8)
Ga morgen met Merel op haar school kijken en in welke klas ze komt :inlove: ben benieuwd, we hebben even bedacht wanneer we haar kinderpartijtje vieren, heb er nu al zin in, doe het een week na haar verjaardag op de zaterdagochtend kans op dat de meeste kindjes kunnen :inlove: dan laten we ze hier eten en dan weer lekker naar huis :thumbup:
Lijkt mij helemaal gelsagd want de ochtend voor de grote visite op haar eigen verjaardag lijkt me wat aan de drukke kant alles op een dag en dan ziet ze de kindertjes weer van het kdv na een weekje school :inlove:
Ze wilde ook drie kindjes die al weg zijn van het kdv, hopelijk kunnen de meeste :thumbup:
Nou fijne avond en lekker slapen allemaal!
Ik wandel wel heel veel, ik doe veel lopend. Ik heb hier in de wijk geen supermarkt en de dichtsbijzijnde super is 20 tot 30 minuten lopen> Idem voor het park. En een uurtje naar het centrum toe…
Leuk kinderfeestjes… Is het de eerste keer dat Merel een kinderfeestje geeft? Mijn nichtje heeft dit jaar voor het eerst een feestje gegeven en ze was heel stellig dat er alleen meisjes mochten komen :mrgreen: Was ook een prinsessenthema :mrgreen:
Wanneer is eigenlijk je NOD F’lien?
Bij een cyclus van 28 dagen 19 maart op mijn verjaardag, zou dat een leuk cadeautje zijn als de NOD uitblijft :inlove:
Zeker een leuk cadeautje :mrgreen: