Jan.'10 stoppers#2:Kimmie, Marbo en Iev een dikke knuffel

Maar we zullen zien, moet nog een ruime week afwachten.

Vorige keer had ik ook een onderbuik gevoel en was het niets dus ga er vanuit dat het weer in juni wordt ofzo. We zullen moeten afwachten en ondertussen doen we ons best :inlove:

Wie weet komen we wel bij dezelfde maandmama’s of schrijf je daar dan niet mee?

Dat ga ik wel proberen :oops:

Maar het lukt me al niet eens om bij te blijven bij de Meimama’s :oops:

Het lukt me een paar pagina’s en dan ben ik de draad kwijt.

Maar misschien komt dat ook door de opleiding die zoveel tijd heeft opgevraagd :eh: :roll:

Hee meiden,

Soooow gezellig hier! Even een aantal pagina´s bijgelezen…

Hier alles goed. Mijn hubby is weer naar het buitenland en komt volgend weekend pas weer thuis. Dus mijn ei deze week wordt helaas niet benut. Ik wist dat natuurlijk al maar ja, toch balen als je er eigenlijk vol voor wilt gaan. Op mijn werk is het druk maar goed te doen. Ik merk dat ik elke nacht te weinig slaap dus kamp met een behoorlijk slaaptekort…

Ach, het is weer bijna weekend, kunnen we weer lekker bijslapen!

@Evelien: Balen man van die inbraak! Vooral die hele rompslomp er omheen. Gewoon irritant, ze moeten gewoon van je spullen afblijven! Vorige winter is er tijdens onze wintersport ook ingebroken, echt alles weggehaald. TV, Playstation, Camera, Video…pfff ik kan er nu nog boos om worden. Je gaat ook niet alles verstoppen voordat je vertrekt, maar ja nu denk ik wel anders.Spannend hoor jouw NOD, nog een weekje geduld. Ik ben er ook veel mee bezig hoor dus bij elk pijntje of steekje denk je…zou het dan toch…?

Leuk dat Merel naar school gaat. Heeft ze ineens echt vriendinnetjes en daar wil ze dan natuurlijk na schooltijd ook mee afspreken. Schattig he!

Jij hebt wel een heftige middag gehad bij je vriendin. Lijkt me zo moeilijk, ik zou ook alleen maar janken waarschijnlijk.

@Kim: Ik ben ook erg misselijk geweest bij mijn zwangerschap maar net als bij Patricia was het met 12-13 weken ineens over. Ik wist niet wat me overkwam, had nooit verwacht dat het ook zo snel weer over kon zijn. Maar goed, zo ver ben je natuurlijk nog niet dus je moet deze weken zo goed mogelijk door zien te komen. Bij mij lag het deels ook aan vermoeidheid hoor. Ik had het eerder ´s avonds dan ´s ochtends. Ik ging daarom ook elke avond erg vroeg naar bed en sliep elk uurtje wat mogelijk was! Fijn dat je moeder wat dingen van je overneemt, ik heb ook zo´n super lieve ouders!

@Patricia: Hoe gaat het met Damian? Wat een gedoe he die pukkeltjes? Soms zou ik wel eens wat meer willen weten over dat soort dingen. Gelukkig komt mijn moeder uit de zorg en weet wel veel. Maar je wil nu gewoon graag duidelijkheid. Is hij wel gewoon vrolijk?

Hardlopen…ik heb het ook een tijdje gedaan maar ik vind het gewoon niet leuk. Heb wel een voldaan gevoel als ik klaar ben maar als ik ´s middags al weet dat ik ´s avonds moet hardlopen heb ik bij voorbaat al geen zin meer, erg he? Heb ook een aantal keer wedstrijden gelopen van 16 km. Zou ik nou niet meer aan moeten denken hoor, Doe momenteel niks aan sport, helemaal erg. Jullie wel? In de zomer tennis ik wel eens maar in de winter nooit.

@Natascha: Ah arme Odin, zielig hoor! Heeft hij er veel last van? Hoe waren de bloeduitslagen woensdag? Het komt voor jullie nu echt dichtbij he, fijn!

@Saskia: Het gaat nog niet denderend he? Ben je nog zo moe? Shit dat die pilletjes zoveel bijwerkingen hebben. Moet je deze lang slikken? Fijn dat het met je moeder naar omstandigheden goed gaat. Dat hakt er behoorlijk in, bestralingen en scans. Wat gaan jullie volgende week bespreken met de arts? Verder verloop of resultaten?

Morgen nog 1 dagje werken en dan weer weekend, zoveel zin in. Eigenlijk zou mijn hubby dit weekend op en neer komen maar dat wordt nu een weekend later. Ik heb dus een vrij leeg weekend. Ga morgen eens even nadenken over wat ik met mijn kleine meisje kan gaan doen. Nu ga ik lekker mijn bedje in, morgen gaat om 6.15u de wekker weer…

Weltrusten en tot morgen! X Kiek

Goh, ik dacht deze maand dat ik er niet zo mee bezig was als vorige maand, maar nu de rode dagen weer dichterbij komen, ben ik er toch weer mee bezig. En gister had ik weer een klein beetje bloed… Dat was dag 22. Bij Owen had ik op dag 22 wat innestellingsbloed… Nog maar een weekje wachten.

@ all

Mensen na lange tijd ff weer een ego berichtje…

Ik blijf hier wel gezellig mee lezen en mss in de toekomst weer mee schrijven… maar valt me erg zwaar…

mijn kinderwens is zo groot, maar vriendlief wil absoluut nog niet…

Als we ervoor zullen gaan kan ik weer mee schrijven, sorry!

Ik wens jullie heel veel geluk ivm zwanger worden/ blijven!!!

Lieve Groetjes, Ramona!

Mogguh…

Sjee ik heb gewoon geen mail meer gehad en dacht ik ga maar eens kijken in het stopperstopic, ik kon t me gewoon al niet voorstellen dat jullie zo stil waren hahaha.

Alle bloeduitslagen waren keurig, de zwemmertjes van hubby waren prima, dus de ivf mag doorgaan.:dance:

Patty: ahhh jammer zeg dat je ongi geworden bent :hug: op naar ronde 3.

Kan idd best zijn dat Damian een lichte vorm van waterpokken heeft en t ltr nog eens krijgt :frowning:

Kimmie: ahhhhh arme valentijn, heeeeel veeel succes en sterkte vandaag, hopelijk heeft ie er niet teveel last van.

De operatie bij Odin kan misschien ook pas over een paar jaar zijn hoor, dat weet ik niet, t was in elk geval wel zo dat als de ontsteking niet weg zou gaan hij wel geholpen moet worden,…zo niet dan wordt t het in de toekomst gedaan.

Ik heb nu een cortisonenzalf die ik heeeel dun moet smeren.

Eef erg herkenbaar wat betreft dat dieeten, ik was er 5,5 kwijt en die zijn er weer bijgekomen de laatste maanden.

Nu wil ik weer gaan opletten maar das best moeilijk met een man in huis die 's avonds alleen maar lekkere dingen aan t snoepen is doordat ie niet meer rookt haha.

Een dietiste heb ik laatst 1x bezocht, niks voor mij dat commentaar :hand:

Misschien ben je deze maand zwanger en dan hoef je nog even niet te dieeten hahah.

Oh neeeeen wat rot zeg van jullie TomTom, t lef van die gasten he :twisted: :wall:

Pff ik krijg kippevel bij t lezen van je verhaal wat betreft t zoontje van je vriendin, wat een nachtmerrie zeg, lijkt me idd erg emotioneel om dan de foto’s te zien.

Saskia ik heb t zo te doen met je meissie, heeel veel beterschap, hopelijk zakken de bijwerkingen een beetje. :hug: :hug: :hug:

Kiek: wat jammer zeg dat deze maand t niks gaat worden :frowning: hopelijk is je hubby bij je volgende ei wel aanwezig.

Iev: spannendddd meissie, nog een paar dg wachten :pray:

Ramona: sjee wat lijkt me dat moeilijk zeg als je zo graag kindjes wilt en je vriend nog totaal niet, geeft dat niet een ongelooflijke strijd tussen jullie?

Een dikke :hug:

Zometeen met Odin naar de psz, mag ie even met de kindjes spelen en fruit eten en dan bespreken wij even wanneer Odin mag komen en hoeveel dagdelen.

Hopelijk kan ie meteen vanaf april want dan begint mijn stageperiode.

Fijne dag allemaal :-*

ohja eef dat zou een geweldig verjaardagskado zijn zeg

@ Ramona,

Meis wat verdrietig als je zelf zoooo graag wil, maar vriendlief nog niet?

Waarom wil hij nu nog niet? Roon wilde bij Jorre ook nog niet zo snel en kort op Merel, maar mijn beargumentatie hebben hem wel zover gekregen :wink:

Ik wilde graag wat dichter op elkaar, dan zit je nog in de luiers en slaapjes, als je daar uit bent lijkt het mijn zo’n stap terug terwijla nders gaat het gewoon door :wink:

Tussen merel en Jorre zit 2 jaar tussen Jorre en beeb 3 komt 2,5 tot 3 jaar afhankelijk wanneer het gelukt is :pray: :angel:

Tas :dance: fijn dat alles goed is en jullie in April dus groen licht hebben :dance:

En je gaat lekker met je studie he :thumbup:

Tsja dat commentaar dat is iets waar ik dus ook niet op zit te wachten :naughty:

Kiek lekker stuk geschreven weer, jij ook lekker druk met vanalles :mrgreen:

Meiden net beneden, Roon was al met de kids, ben ik even lekker onder de douche geschoten, dat gaat nog wel eens mis zo door de weeks :oops: Ik moet echt bedenken dat ik ga douchen en de kids in bad moeten, zooo erg is dan :oops:

Maargoed kids zijn gisteren in bad geweest, ik nu weer onder de douche dus kunnen we het weekend weer door :lol: :lol:

Tot straks

Ramona :hug:

Iev, spannend hoor…

Natascha, wat een goed nieuws van je hubs zwemmertjes.

F’lien, dat douchen ken ik :think: Ik vergeet het ook vaak en denk dan tond 23u o ja ik ging nog douchen :wall: Ik moet ook wel zeggen dat ik maar 2 hooguit 3 keer douche per week. Ik was me wel elke dag, maar ja dat douchen, doe ik dus meestal als mijn haar gewassen moet worden. BEn ik nou erg? :oops:

grrrrrrrrrrrrr kind dik ingepakt, alles bij elkaar gezocht en een stuk gelopen door de kou is er niemand op de Psz :wall: :wall:

Ik bellen, kreeg ik de centrale, dus gezegd dat ik een afspraak heb om 9.30 zijn ze gewoon een uurtje weg :wall:

En bedankt!!!of ik dan later wil terugkomen <NEEN bekijk t lekker, damn ik heb er flink de pest in, weer dat stuk teruglopen door de kou en een teleurgesteld kind omdat er geen kindjes te zien zijn.

Ze zal de afspraak wel vergeten zijn werd er gezegd.

Toen ik deze week al belde en mijn naam zei en wilde zeggen wie ik was onderbrak die juf me door te zeggen ja uhm moet ik nu weten wie je bent :shock: dus ik zeg ja uhmm als je me even laat uitpraten dan weet je zometeen wie ik ben…dat gaf dus al een raar gevoel.

Plus dit nu weer erbij heeft me doen besluiten dat Odin naar een andere Psz gaat.

Heb net al rondgebeld en een andere hier in de buurt heeft geen wachtlijsten dus daar zou ie zo terecht kunnen.

Ja sorry hoor, ben t zo zat om zo behandeld te worden, ik pik t gewoon niet meer.

Misschien erg overdreven maar ik ga mijn kind dus niet ergens heen brengen waar t al slecht begint.

Daarbij is de parkeermogelijkheden erg slecht omdat het midden in t centrum is, en daar twijfelde ik al erg over.

Hahaha dat douchen komt me bekend voor hoor, maar nu ga ik gewoon douchen en staat Odin gewoon op de badkamer erbij.

Wat een rare bedoening zeg… Echt absurd…

Dus maar naar een andere psz… zou ik ook doen.

ja he, ik ben nog laaiend, normaal hou ik altijd mijn mond, en dan denk ik ach zoiets kan gebeuren…maar ben dat gewoon zo zat nu, tijd om maar eens wat harder te worden :mrgreen:

You Go girl!

Belachelijk Tas dat je zo te woord word gestaan, kom nou zeg! :naughty:

Dat zou ik ook niet pikken, nu lekker op een ander psz kijken, is dat dichterbij? :wink:

Iev, apart he dan doe je bewust bezig zijn met andere dingen en toch rond je NOD speelt het op, ik denk dat wij vrouwen daarmee toch heel anders in elkaar zitten dan mannen, althans als ik voor mijzelf spreek dan he :wink:

:hug: voor jou meis!

Nou eens even een bak T zetten voor mijzelf :mrgreen:

:-* voor ons is hij even ver, maar wel veel beter bereikbaar met de auto, wel handig omdat de oma’s m strx daar moeten ophalen. :wink:

waarom vriendlief niet wil?

Omdat hij er nog niet aantoe is (hij is 28!) maar ja hij wil dus absoluut nog niet.

Het geeft inderdaad strijd, en heel veel tranen van mijn kant, ik zie overal maar dikke buiken, en mooie kindjes… maar ja dat is voor mij gewoon nog niet weg gelegt blijkbaar… We hebben erg veel discussies gehad… maar het word er niet anders van… ik blijf achter met tranen, en vriendlief gaat weer verder met waar ie mee bezig was, en zegt gewoon: je ja weet hoe ik er over denk. ik wil wel kinderen maar nu nog niet. wil eerst genieten met jou :? We wonen nu ruim een half jaar samen. en zijn in mei 5 jaar bij elkaar. K heb m gezegt, lieverd als we het gaan proberen, is het niet gezegt dat het gelijk lukt!! En als het dan al lukt (gemiddelt half jaar tot een jaar) Dan duurt het NOG 9 MAAND!! T is niet zo van we gaan proberen een kindje te krijgen, dat je gelijk de volgende dag je kind op schoot hebt!! maarja…

Ik heb m ook gezegt… waar w8 je op??? tot het moment dat je wakker word smorgens en denkt ik ben er klaar voor!!!

Ik heb m ook verteld dat ie dan lang kon wachten, en dat die dag nooit komen zou…

Maar ja… probeer me er maar bij neer te leggen… meer zit er niet op, want ik maak mezelf gek hiermee!! word er zo verdrietig van…

En meneer heeft ook geen idee hoelang t nog gaat duren voor we er voor gaan… mss een paar maand, mss een paar jaar… pfff t is gewoon K*T!!

Maar meiden… ik blijf mee lezen zo af en toe… en mocht het zover komen… dan hoop ik dak weer met jullie mee mag schrijven!!!

Dikke knuffel, Ramona!!!

:hug: :cry: wat zwaar moppie!!

Maareh hij kan je natuurlijk niet zomaar aan een lijntje gaan zitten houden.

Ik snap best dat het hem misschien overvalt dat je na 6 maand er voor wil gaan, anderszijds zijn jullie al 5 jaar samen en zou je er ook klaar voor kunnen zijn juist nu je gaat samenwonen.

Hij weet neem ik aan dat je kinderwens groot is, toch dat is niets nieuws.

Weet hij wel zeker dat hij kinderen wil?

En voor een man doet leeftijd er niet toe he, het zijn onze rammelende eierstokken die bepalen dat het onze tijd is :lol:

Ik hoop dat je wat rust kan vinden en je leven even een draai kan geven waarin het niet om zwangerschap draait, alhoewel ik je verdriet en tranen heel goed kan voelen hoor, hier ook ervaren toen ik wilde en Roon nog niet :roll:

Dikke kus en als je even je frustratie moet aftypen lekker komen doen hoor meis! :-

Dan praat je maar even lekker hier :-

Heel herkenbaar… Helaas werkt het bij mannen toch heel anders dan bij vrouwen… Mannen zijn ook meestal pas veel later volwassen dan vrouwen…

Als het aan mij had gelegen was ik 5 jaar terug al begonnen aan de kids…

In ieder geval een dikke :hug: en zoals F’lien al zegt, je mag hier altijd je frustraties aftypen hoor…

@F’lien…

ja hij weet hoe groot de wens is… en ik snap hem ook wel. ik ben zn eerste… nog nooit daarvoor een meisje gehad… altijd pa bij en ma gewoont en nu ineens samen met mij… is voor hem oook wel moeilijk maar ja… dat gevoel pfff… verstand en gevoell zijn 2 ararte dingen!

hij wil ook graag kinderen in de toekomst… maar hij is er nog niet aantoe.

kan ik m natuurlijk ook niet kwalijk nemen, een kindje moet met liefde gemaakt worden! en gewoon er samen voor gaan!

heel erg bedankt voor je lieve woorden!! En Patty ook…

@ Patty Hoe ben jij er toen mee omgegaan?? Gewoon maar afwachten??

en ik blijf zeker spieken hier!!

@ Ramona, ja heb gewoon afgewacht, maar ben op een gegeven moment ook wel een beetje op mijn “strepen” gaan staan en tegen hem gezegd dat ik in het jaar dat ik 30 werd, ging stoppen met de pil… Is uiteindelijk iets eerder geworden. 2 maanden voordat ik 30 werd is Damian geboren…

Aan de ene kant kan ik me ook wel voorstellen van je vriend… Begrijp me niet verkeerd hoor… Maar als jij zijn eerste bent en hij pas sinds een half jaar niet meer bij zijn ouders woont, kan ik me voorstellen dat het voor hem een hele grote stap is… Bij mijn vriend is het ook pas gekomen nadat we zo’n 3 a 4 jaar samen woonde (althans niet meer bij zijn ouders woonden, want daar heb ik vanaf mijn 19e in huis gewoont)

@ Patty…

Nee tuurlijk begrijp ik je niet verkeerd!!

Ik snap het zelf ook wel, en mn verstand ook!! Ooh echt voor 100%!!

Maar ja mn gevoel. soms wou ik dat ik dat ff uit kon zette!!

maar ja helaas werkt dat niet zo… en maar gewoon afwachten wat de toekomst ons gaat brengen!!

Liefs Ramona