Moet ook wel zeggen dat we afgelopen december alweer 13 jaar samen waren en mijn grote wens om te trouwen zal hier nooit uitkomen ben ik bang…
@ Patty…
Niet??
mag ik vragen waarom nie??
Knuffel voor jou…
We hebben al een samenlevingscontract, vindt mijn vriend meer dan genoeg :?
We zitten nu helaas met 2 achternamen in 1 huis. Damian heeft dezelfde achternaam als zijn vader…
EN ik wil het geeneens zo groot, gewoon op maandagochtend in mijn spijkerbroek (die trouwens helemaal niet meer lekker zitten :think: )
tja, das ook errug lastig zeg!!
pfff
sjemig meiden dat lijkt me idd erg moeilijk als je graag wilt maar je partner nog niet…ik weet maar al te goed hoe t is om te moeten wachten, niet op mijn man, maar in mijn geval op een zwangerschap, niks zo vervelend als rammelende eierstokken.
Ramona ik kan niet meer doen dan heel hard hopen dat je vriend je wens op korte termijn gaat inwilligen.
Patty jammer dat hij niet wilt trouwen, ik had dat pcies zo, ik wilde graag dezelfde naam hebben als mijn man en kind.
pff ja idd… MANNEN GRRR hahahaha
ja das ook rot natascha… !!
Maaruh meiden ik moet vliegen, ga sporten, en anders kom ik te laat bij de fysio!!
Nou we spreken mekaar oke
LIeve groetjes ramona
Tsja en mannen laten zich nu eenmaal niet sturen als ze het idee hebben dat het van jou moet
Ik heb hier een ram-partner als ik iets wil moet ik het idee opperen en dan zo spelen dat het lijkt alsof hij alle vrijheid heeft en ik geen haast, dan is het ‘zijn’ beslissing en komt het opeens sneller dan verwacht :mrgreen:
Ik snap dat hij eerst wil genieten van jou in 1 huis zonder ouders, jullie ritme samen vinden zonder kindje, het is toch een hele verantwoording een hele stap.
Probeer het te laten rusten naar zijn kant toe, maar zeg eens in de 2 maanden dat een kindje toch echt wel een bekroning op jullie liefde zou zijn :inlove:
Patricia of Patty welke is het eigenlijk? :oops:
Jammer dat je partner niet wil trouwen, wij zouden hier een jaar later trouwen dan we gedaan hebben, maar we wilden ook een huis kopen dus toen zei ik, ik ga het niet dubbel uitgeven als je toch weet dat je wil trouwen kunnen we het net zo goed gelijk doen, hebben we dan jaar alvast erbij :lol: , makkelijker met een huis kopen, kinderen krijgen ed :thumbup:
Nou gegeten even bij Merel in haar klas wezen kijken, Juf gezien en ze heeft even in de poppenhoek mogen spelen :inlove:
Ik stond er met halve tranen in mijn ogen :oops: jaja een echte muts :lol:
Nou ga even lekker op de bank , jorre slaapt dus Merel-tijd :inlove:
:-*
Goedemorgen,
Pff wat een nacht zeg, ik dacht ik ga lekker vroeg 22u lag ik erin…
Ben tot 01u00 bezig geweest met die bolle, heeft nog een tijdje bij mij in bedje gelegen, maar dan slaap ik niet dus terug gelegt ging hij hard brulen natuurlijk, gelukkig kwam Roon thuis die is even bij hem geweest en daarna sliep hij :roll: natuurlijk om 8u weer wakker omdat zijn zus het nodig vond 6x te roepen ipv gewoon uit te stappen en bij mij te komen liggen :twisted:
Anyway lekker begonnen de dag :liar: , ben blij dat er straks weer één gaat slapen en de ander gaat logeren :silenced:
Groetjes en een fijn weekend, ik ga even brood smeren heb honger als een paard, alsof ik gisterochtend voor het laatst gegeten heb :eh:
@F’lien wrote:
Patricia of Patty welke is het eigenlijk? :oops:
Hoe bedoel je F’lien?
Morgen,
Niet echt een lekkere manier om te slapen… Damian heeft gisteren wel weer lekker geslapen. Die werd vanmorgen pas weer om half 9 wakker. Althans toen ging ik eruit :silenced: Hij was al een tijdje aan het brabbelen :mrgreen:
Nu ligt hij er weer in… Zo een bakkie koffie naar binnen gooien en dan even wat dingetjes doen in huis… Misschien vanmiddag wel even naar de speeltuin, als het mooi weer blijft.
voor de rest een prettig weekend…
Ik bedoel of je patty of patricia heet :mrgreen:
Ik heet Patricia, maar ik word ook heel vaak Patty genoemd… Hier thuis en op mijn werk… Eigenlijk mijn hele leven al… Werd als klein meisje altijd pattycoat genoemd vandaar mijn nickname
Bij de nov.dreumessen word ik meestal PC genoemd.
Ik luister overal naar hihi
whahaha oké dan weet ik dat anders heb ik steeds de vraag of ik het wel goed opschrijf
Dus Patty, patries, PC alle goed gekeurd :mrgreen:
Tas hoe is het?? Zie je wel stiekem online :mrgreen:
Alles is goedgekeurd…
Mijn sv noemde me zelfs altijd Marie :lol: Totdat mijn zwager thuis kwam met een Marie :lol:
@Pattycoat wrote:
Alles is goedgekeurd…
Mijn sv noemde me zelfs altijd Marie :lol: Totdat mijn zwager thuis kwam met een Marie :lol:
whahahaha
eef hahahaha…t gaat best lekker moet ik zeggen!!!
Zowel lichamelijk als geestelijk…ik heb dan ook leuke vooruitzichten hihi.
maandag weer voor halve dg werken bij mijn werkgever op de administratie en vanaf 5april ga ik stage lopen bij een College, waar ik tevens een sollicitatie heb lopen.
Tja en dan april he, als we weer mogen starten :inlove:
Ik merk ook dat ik sterker in mijn schoenen begin te staan, kijk ik weet dat ik scheve gezichten ga krijgen op mijn werk, en normaal zou ik misselijk van angst zijn en nu ga ik gewoon met een lach erheen.
't raakt me allemaal niet meer zo, en merk ook dat ik wat harder begin te worden,sommigen waaronder jean moeten daar even aan wennen, maar goed dat komt wel goed hahaha.
Hoe gaat t verder met jou?? las dat Jorre heeft liggen spoken :wall:
Heel goed lieverd, borst(en) vooruit en GAAAN! :mrgreen:
Ach Jean zal er geen moeite mee hebben toch dat je meer je mannetje …euh vrouwtje staat en je werk, jammer dan nieuwe Tas dus wennen ze maar! :mrgreen:
Zo Jorre ligt die was bekaf heb hem even lekker huilend laten rondlopen :oops: dacht dan is’ie lekker moe 8)
Dus die slaapt dan hoop ik ook tot zeker 15u beetje inhalen van vannacht
Meiden tot laters :-*
haha idd zoals mijn oma vroeger altijd zei, tieten vooruit, buik ingehouden en je rug recht houden hahaha.
Haha ja hoor jean vindt dat helemaal niet erg, behalve als ie zelf kritiek toegeworpen krijgt :lol:
Hopelijk slaap je ventje nog even lekker door, heb je ook even rust :mrgreen:
:shifty: Jorre slaapt nog steeds, lekker hoor even bijtanken hebben we een beetje ruimte vanavond, dan gaan we altijd weg dan is’ie lekker vrolijk :inlove:
Ging nog even snel boodschapje doen, kwam ik Merel met Oma tegen, schattig hoor je opeens vanuit de schappen Hey oma ik zie mama :inlove:
Pfff ik kan soms echt spontaan de tranen krijgen zo trots ben ik op mijn (ons) meisje, gek maar ben dan ook trots op onszelf :oops:
Gaan vanavond naar Alice in Wonderland :thumbup: ben benieuwd of ik er erg van droom vannacht :lol:
Latersssssss :-*
Heb net de echofoto’s geplaatst in ons SF :inlove: Zou toen hierheen komen voor een praatje, maar heb wel allerlei andere dingen tussendoor zitten doen :inlove: En nu val ik bijna in slaap, dus ik kom morgen bijkletsen, maar de foto’s staan er na bijna een week in elk geval op :thumbup: Ik heb ook even een verslagje gekopieerd van de besnijdenis van Valentijn gisteren en de rest kom ik dus morgen doen :-* :-* :-
…
Nou het is toch allemaal nog goed gekomen gisteren :thumbup: We hadden er allebei een hard hoofd in met zijn verkoudheid en donderdagavond had ie ook ineens 37,8 geen hoge koorts maar wel verhoging dus ik zag mijn geest al zweven :shifty: Gelukkig had ie vrijdagochtend 36,6 (normaal voor hem) en de anesthesist heeft naar zijn longen geluisterd en die waren gelukkig schoon :thumbup:
Tim is met hem meegegaan naar de OK, dat wilde Valentijn graag En alles ging goed, hij wilde graag op zijn buik op het OK-bedje liggen omdat ie het eng vond op dat smalle bedje op zijn rug :hug: Alle testen en preps konden gedaan worden op zijn buik, maar voor het kapje met gas moest ie wel op zijn buik en dat was even huilen en schreeuwen… Maar hij weet daar niks meer van, dat scheelt Als ze zo huilen werkt het gas alleen maar sneller en binnen een paar tellen was ie knock out! Hij was om 8:45 opgehaald en Tim was om ff over 9 uur weer op de kamer en om 9:45 mocht ik hem alweer ophalen :inlove: Hij lag met grote glazige ogen in dat grote bed… En toen hij mij zag was het “mama, nu ben ik geopereerd… dus mag ik nu mijn cadeautje openmaken?!!” :lol: Hij was dus goed wakker als leek het anders :mrgreen: Eenmaal op de kamer wilde hij al gelijk uit bed, dus de verpleegster heeft hem geholpen, maar na een paar stapjes trok ie helemaal lijkbleek weg :shock: zelfs zijn lippies werden helemaal bleek! Dus hup gelijk bedje weer in! Maar ja, hij wil dan zo graag al alles weer he… Na wat water en toen wat limonade mocht hij eindelijk eten, want daar vroeg hij ook al om op de recovery :lol: Toen ging het allemaal weer wat beter en hobbelde ie zelf mee met de verpleegster om zijn broodje te halen :inlove: Uiteindelijk heeft ie gewoon 3 boterhammen en een pannenkoek gegeten, vreetzakkie hahaha!
Wij hadden gedacht tegen het einde van de ochtend/begin van de middag weer thuis te zijn, maar de uroloog bleek zelf graag zijn patiëntjes te willen zien voor ze naar huis gaan en aangezien hij de hele dag op OK stond zou hij pas tussen 4 en 5 langs komen :shock: Daar zagen we wel erg tegenop omdat Valentijn zo enorm tierig was, die liep letterlijk te huppelen en te spelen op die kamer en werd op een gegeven uit verveling ook wat baldadig Hij ging bij zijn overbuurmeisje op bed zitten, meisje van 11 was aan flapoortjes geopereerd en samen zaten ze te klooien, echt gelachen! Klooien aan de knoppen van het bed en zo zaten ze op een gegeven moment 2 meter de lucht in op de hoogste stand van het bed :mrgreen: zelfs de verpleegster die op een gegeven moment binnen kwam lach helemaal in een vouw en ging een camera halen om het vast te leggen van die gekke koters samen op hun vliegend tapijt :lol:
Uiteindelijk heeft de verpleegster de uroloog te pakken gekregen op de OK en om 3 kwam ze zeggen dat we naar huis mochten… ware het niet dat Valentijn nog niet geplast had… Dus ik met hem naar het toilet, nou arme man Ik ben 20 minuten bezig geweest met hem te overreden om te plassen, maar hij durfde gewoon niet! Hij zat dus in zijn blote gatje op de wc heen en weer te springen om maar niet te hoeven plassen, maar door al dat gewiebel ging zijn piep weer bloeden… En ik kan dus niet tegen bloed :oops: gelukkig stond de vpk buiten en die heeft het van me overgenomen zodat ik even op bed kon bijkomen (ik scheen nogal wit weggetrokken te zijn :oops: ). Gelukkig heeft zij het wel voor elkaar gekregen om te plassen!!!
Voor het slapengaan thuis wilde hij weer niet plassen, maar dat moest eigenlijk wel… Maar na ruim een half uur gepraat en lief doen en boos worden (je weet op een gegeven moment niet meer wat je nou moet doen ) hebben we het maar gelaten… hij had door alle drukte gewoon een bloedneus gekregen en de zweetparels stonden op zijn neus ik had zo ontzettend met mijn ventje te doen, maar het was voor zijn eigen bestwil omdat hij anders vandaag weer terug moest naar het ziekenhuis voor een katheter en daar zit je helemaaaaal niet op te wachten natuurlijk
Uiteindelijk kwam ie 's nachts bij ons boven en wilde bij ons in bed, maar kon geen moment stilstaan zo nodig moest ie plassen… Hij had ook al wat in zijn broek geplast, maar wilde voor geen goud naar de wc! Na een tijdje zeuren en huilen heeft ie zijn hele blaas geleegd, in zijn pyjama naast ons bed, maar ik was zoooooo blij!!! Ik was zo bang dat we weer naar het ziekenhuis zouden moeten vandaag! Gelukkig hebben we ook nog laminaat boven, dus was no problem Maar ik was allang blij dat ie geplast had :thumbup: Vanmorgen wéér een drama, hij was zooo bang om te plassen joh! Maarrrrrr… na 2x onder zachte dwang geplast en 1x gepoept te hebben ging ie vanmiddag ineens uit zichzelf naar de wc en ging plassen :dance: Hij vindt het alleen een beetje eng om zijn broek zelf weer omhoog te doen, maar daar zijn papa en mama voor :inlove: Het is verder ook nog best gezwollen aan 1 kant?? Dus even aankijken en anders maandag even bellen…
Nou het is een heel verhaal, maar hij doet het nu super en het gaat ondanks gisterenavond een heel stuk beter dan ik had gedacht!!! Ik ben zoooo onwijs trots op mijn ventje echt dat wil je niet weten :inlove: :inlove: :inlove: Tim is ook zo trots op mij… Omdat ik Valentijn steeds weer helemaal rustig kreeg met praten en sussen, tsja dat doe je als moeder he :inlove: Maar ik was wel heel erg blij dat ik ondanks de stress en angst nog tot hem door kon dringen, dat was een jaartje terug nog wel anders… Ik heb echt steeds met mijn handen op mijn rug heel rustig uitgelegd stap voor stap wat we gingen doen en beloofd dat zolang ik praatte ik echt niks zou doen en dat ik het daarna ook stap voor stap zou zeggen als ik wat deed en dat het geen pijn zou doen en zo ging het beetje bij beetje steeds beter :thumbup: Dappere vent!!! Want je wilt niet weten hoe zijn piep eruit ziet :shock: Ik kan me er nu geen voorstelling van maken dat dat straks weer een mooie piep gaat worden :oops: Klinkt vreemd “een mooie piep” van je eigen zoon, maar jullie snappen hoop ik wel wat ik bedoel :shifty: Ik hoop dat de zwelling snel wegtrekt want anders moeten we daar weer voor terug En ik denk echt niet dat ie nu nog iemand bij zijn piep in de buurt laat :snooty: 12 April moeten we terug komen op controle en ik hoop dus dat we voor die tijd niet meer die kant op hoeven
…
:- Kim