Ooh Kim, ik krijg helemaal tranen in mijn ogen van je verhaal. Er klinkt zoveel moedergevoel, liefde en trots doorheen :-* .
En F’lien die haar dochter en moeder tegenkomt in de Hem@. Hoeveel Hollandser kan het? :lol:
Ik ben vanmorgen verrast door de :evil: . Normaal heb ik een cyclus van 28/29 dagen, maar dit was pas dag 25. En nu heb ik al voor de 2e maand achtereen dat ik een klein beetje bloed heb, dan 2 dagen niks en dan ineens wordt ik echt ongesteld. Nou ja, volgende ronde dan maar weer.
:mrgreen: Moggel,
Aaaah Kim ik zie dat ventje helemaal wiebelen en maar niet willen plassen, snap dat je opgegeven moment ook even niet weet hoe je hem nu zover krijgt.
Hij zal verbaasd zijn geweest dat je zo stond te springen terwijl naast het bed alles onderplaste :lol: :lol:
Gelukkig gaat het nu zelf en is’ie zijn angst voorbij om te plassen, :hug: voor je ventje! Even mijn kaart opzoeken voor hem :think:
Iev :hug: jammer meis.
Enne kwam dochter met schoonmoeder tegen in de Boni
:lol: :lol: :lol: :lol: bijna hetzelfde hahahaha
Jorre heeft tot half 8 geslapen, maar Roon is er 9u15 uitgegaan heb ik nog even gelegen tot 10u, ga zo eten en dan even naar mijn werk.
Printen en werken voor school, scheelt een hoop papier thuis en kan hier nu ook even niet printen.
Fijne zondag! :-*
Mogguh…
Odin was vandaag er vroeg bij 6.30 lekker 1,5 in bed liggen kneuvelen en toen maar naar beneden gegaan waar papa op de bank lag te slapen.
Ik ging gisteren eerder naar bed en hij was nog een film aan t kijken, zal wel in slaap zijn gevallen haha.
Ik mocht lekker terug mijn bed in en heb tot 11u geslapen :inlove:
Kimmie: sjee meissie wat een verhaal zeg, wat een kanjer is Valentijn zeg en wat ben jij een lieve trotse mama!! :inlove:
Gelukkig gaat t nu allemaal goed en durft ie weer te plassen, die zwelling zal ook wel gaan afnemen, tis toch een ingreepje geweest he.
Dikke :hug: voor die stoere knul van je.
Iev: he wat balen voor je zeg, hopelijk de volgende ronde meer geluK :hug:
Eef: ook lekker kunnen uitslapen, heerlijk he
fijne zondg allemaal
Morgen/middag dames,
Kimmie ook hier een dikke :hug: voor je mannetje… Wat is hij stoer geweest. Zelfs als hij staat te wiebelen, vind ik hem heel stoer hoor…
Ikzelf ben bang voor operaties en degene die ik heb gehad waren allemaal met spoed, dus geen tijd om na tedenken. Maar ik zou bloedje zenuwachitg zijn…
Iev, jammer… Ook al verrast door te vroeg :think:
F’lien werkze…
Voor de rest weet ik het even niet meer… Heb heerlijk geslapen, alleen Damian kwam om half 8… Maar het is zondag, dus mama-uitslaapdag, dus ik ben lekker blijven liggen :mrgreen: Papa is er morrend uitgegaan, die vond het veel te vroeg…
Op dit moment is Damian aan het brabbelen in bed, dus die zal ik er zo uithalen :inlove:
Whahaha hier gaat papa er ook altijd morrend uit :mrgreen:
Moeten wij eens doen 5 dagen in de week, wat vaak 7
Maareh als Roon straks weer werkt en ik elke dag eruit mag voor merel haar school ga ik mijn zondagslaapdag weer opeisen
Heb geprint, zo nog even infuusje prikken, handig he als je er even bent en anders mag de dok het zelf doen, wil wel een poging doen voor die meneer, uitdaging he :shifty: :silenced:
Meiden tot laters zo weer snel naar huis :-*
Goedemiddag dames,
hier gaat het even niet zo lekker. Vanmiddag toen ik met Damian naar beneden liep is het in mijn schouder geschoten. Nu verrek ik van de pijn en kan heel weinig doen… Ik ga nu lekker op bed liggen Greys Anatomy kijken en hopen dat mijn pc snel gaat werken. Ik vind dit helemaal niks
@Pattycoat wrote:
Goedemiddag dames,
hier gaat het even niet zo lekker. Vanmiddag toen ik met Damian naar beneden liep is het in mijn schouder geschoten. Nu verrek ik van de pijn en kan heel weinig doen… Ik ga nu lekker op bed liggen Greys Anatomy kijken en hopen dat mijn pc snel gaat werken. Ik vind dit helemaal niks
:hug: :-*
Eef, lekker dat Merel haar laatste CB bezoekje ook weer heeft gehad en is goedgekeurd :thumbup: Grappig he dat ze maar zo weinig verschilt met die bolle :lol: :lol: Hier moet ik nog even kijken hoe ik het mettertijd ga aanpakken met weer op gewicht en in shape komen ga doen… Tim is natuurlijk altijd laat thuis (straks met een eventuele nieuwe baan nog meer) en hij loopt ook hard, dus er blijft voor mij niet heel veel tijd om wat te doen :shifty: Ga daar wel eens even over babbelen dan, want hij is op donderdagavond en zondag altijd al bezig met hockey en dan nog 2 avonden met hardlopen en voor zijn nieuwe baan zal hij ook nog regelmatig met klanten weg moeten… Er moet ook nog wel wat tijd voor mij overblijven en dan bedoel ik (naast tijd met hem voor mij) ook tijd voor mij alleen om iets te ondernemen. Want zo is het natuurlijk niet helemaal fair he :snooty: Kan me daar nu ineens ook best over opnaaien :shifty: Hormonen :think: :lol: Dat piemeltrekken van die jongens is idd af en toe te erg :shock: Dat je denkt van je moet er nog de rest van je leven mee doen hoor :lol: Maar dan trekken ze aan het puntje en dan maken ze het langer en dat is natuurlijk een heel andere handeling dan terugtrekken he En wat vreselijk zeg voor die vriendin Gelukkig kunnen jullie er “gewoon” over praten, is voor haar ook wel heel erg fijn, zat mensen die niet weten hoe ermee om te gaan en die zie of hoor je nooit meer… :hug:
Saskia, hoe istie nu? Heb je Emesafene gekregen? Die silk ik ook tegen de misselijkheid en ik heb ook altijd snel last van dat soort bijwerkingen als sufheid enzo en dan ben ik al zo moe :wall: Moet dus echt goed uitkijken wanneer ik ze neem dat ik niet meer hoef auto te rijden de komende uren Hoop dat het verder wel langzaam aan wat beter gaat met je meis, vind het zo onwijs vervelend voor je :hug: :hug: :hug: Geniet lekker van je weekje vrij meid, dat heb je hard nodig :thumbup:
Patricia, wat balen van je schouder zeg :hug: :hug: Lastig is dat dan he met een kleine in huis :thumbdown: Gelukkig kun je in je bed gaan liggen en ik hoop dat je pc snel werkt, anders ibuprofen ofzo? Werkt lekker spierverslappend (en hier altijd als een trein :thumbup: ). En wat een toestand destijds zeg met die gek die jullie auto zo bekrast heeft en wat een goede reden ook :liar: :wall: Je hebt er toch ook echte mafkezen bijlopen hoor Ik hoop trouwens voor je dat Damian dat familietrekje van papa niet overneemt en dat ie niet nog een keer (of meer) de waterpokken krijgt Ik typ nu trouwens niet mee bij de maandmama’s, de 2e keer was het al veel minder en nu zou ik echt de draad kwijtraken met alle topics :lol:
Kiek, balen dat je ei deze maand niet benut kan worden joh :thumbdown: Wordt voor jou dus sowieso een extra ronde :hug: Ik moet zeggen dat de misselijkheid hier langzaam aan minder begint te worden en dat terwijl de piek van het hcg juist rond de 10e week ligt :think: Maar goed ik ben blij met alle lekkere momenten, zou alleen graag weer met wat meer smaak willen kunnen eten, want er is weinig wat me echt lekker smaakt :? Maar goed, ook dat komt wel weer straks
Ramona, wat onwijs balen dat je vriend niet wil zeg :thumbdown: :thumbdown: :hug: Ik weet precies hoe je je voelt hoor :hug: Hier heb ik gewoon “mazzel” gehad dat Valentijn door de pil heen geschoten is min of meer (ik was ziek en daardoor werkte de pil niet goed en ik heb er nooit aan gedacht om een extra pil in te nemen). Hierna was hij helemaal om en een maand na Valentijn zijn 1e verjaardag zijn we ook voor de 2e gegaan :inlove: Vanaf de 12 weken echo bij Valentijn dat hij het kleine beebje met armpjes en beentjes zo zag bewegen, ZIJN eigen kind, dat was het omslagpunt voor hem :inlove: :inlove: Maar ja, anders had het hier ben ik bang ook nog een jaar of 3 geduurd ofzo voor hij zover was hoor :shifty: Mannen zijn er idd maar weinig echt klaar voor tot het echt zover is, dat ligt voor vrouwen gewoon heel anders dan voor mannen… Sterkte meis :hug:
Natas, ja die cortisonzalf is Dermovatecreme Dat maakt de voorhuid idd dun en soepel en dan gaat t wat makkelijker allemaal. En ja als het moet dan moet het hoor, het geeft ze erg veel last als ze er niet aan geholpen worden, ik ben dus blij dat het kan :thumbup: Het was ook geen commentaar op jou hoor maar ze hebben tegen ons gezegd dat ze er eigenlijk de 1e jaren niks aan doen en dat ze ons al vroeg vonden met Valentijn zijn 3,5 vorig jaar. Maar het is al vaker bewezen dat verschillende artsen er een divers beleid op na houden :lol: Gelukkig is hier alles goed gegaan en toen hij net naar de wc ging was de zwelling die aan een kant zat ook al een heel stuk minder godzijdank :thumbup: Wat een onwijs rare toestand trouwens zeg op die psz :shock: :shock: :shock: Ik geef je helemaal gelijk dat je Odin daar niet naartoe doet :thumbup: Wel lekker dat er verder geen wachtlijsten zijn en dat ie dus zo op die andere terecht kan :thumbup: Joon gaat hier in principe per 1 april beginnen, maar ik moet even kijken of ie niet een weekje eerder kan toch :shifty: Even bellen van de week :thumbup: Hij gaat trouwens dinsdag en donderdagmiddag. En wat fijn zeg dat alles is goedgekeurd m.b.t. de IVF onderzoeken :dance: Nu op naar de spuiten :thumbup:
Iev, wat vervelend joh dat jouw cyclus ook al in de bonen is en dat je nu al ongi bent geworden :thumbdown: :hug: Op naar de volgende ronde mop!!! :thumbup:
Hier een beetje een offday :? Ik heb nergens zin in en de jongens zijn een beetje klierig… Logisch ook met al dat binnen zitten :shifty: :shifty: Gisteren wel even met Joon naar een verjaardag geweest, maar Valentijn zit al 3 dagen thuis :thumbdown: En die is ook het vervelendst :silenced: Hij is hartstikke verkouden en is helemaal schor dus hij klinkt ook nog eens extra zielig als hij voor straf de gang op moet… Dan gaat hij heel melodramatisch zitten huilen “mijn papa, mijn papa ik mis je zo lieverd!!!” klinkt echt alsof papa er niet meer is ofzo :oops: Doet hij op straat ook wel eens als ik dan op een gegeven moment boos om iets word dan gaat hij heel hard en zielig om papa roepen alsof ie die nooit meer ziet ofzo :wall: Zie je al die mensen ook echt kijken met zo’n blik van “arm jong” :hug: … je schaamt je kapot :oops: En als papa dan wel eens boos op hem wordt dan gooit ie het over de opa en oma boeg, dan herhaalt dit scenario zich, maar dan vervalt papa en is het opa en oma :lol: Heerlijk standaard :roll:
Maar goed, ik hoef gelukkig niet te koken, dat heeft Tim gedaan voor hij naar hockey ging, lekker bami gemaakt dus ik hoef alleen nog maar de mie te koken straks (wel met een knijper op mijn neus maar oke :lol: ). Tim is pas rond half 7 thuis en dat wordt te laat voor de kids als we dan nog hadden moeten koken, dus nu eten de jongens en ik lekker rond 6 uur met zijn drietjes en dan eet Tim later in zijn eentje.
Oh vrijdag in het ziekenhuis gebeurde er nog iets heel toevalligs… Ik zag op de kamer een naam staan die mij bekend voorkwam, maar he er zijn meer hondjes zie Fikkie heten he En toen wij op de kamer kwamen zat er alleen een jongen met een petje (die ik vaag van gezicht dacht te kennen maar meer ook niet). Komt op een gegeven moment een meisje binnenlopen en ja hoor, de dochter van mijn oude werkgever waar ik 10 jaar voor gewerkt heb :lol: :lol: :lol: Ik heb sinds een paar maandjes contact met haar op Hyves, daar herkende ik haar vriend dus van (van foto’s) en haar zoontje (3 maanden) werd op dat moment ook besneden. Zij zijn joods alleen hebben ze ervoor gekozen om het in het ziekenhuis te laten doen in plaats van door een rabbijn die het hier in Nederland bijna niet doen Maar was wel erg gezellig, hebben lekker zitten kletsen over good old times :lol: Zij is 11 jaar jonger dan ik, maar hebben veel meegemaakt bij haar paps op het bedrijf :mrgreen: Toeval is ook nog dat zij de straat achter mijn ouders woont, dus we zouden al steeds even een bakkie gaan doen daar en baby kijken, maar kwam er niet van steeds, dus nu toch even heerlijk kunnen knuffen met het ventje :inlove: Maar binnenkort gaan we evengoed even gezellig een bakkie daar doen :thumbup: Maar vond het wel stom toeval hoor :lol:
Kindjes zitten inmiddels even lekker pedagogisch rustig voor de buis
Eetze iedereen voor zometeen en tot later
:-* Kim
Oh ik heb net bij Drs. Elvin Papa (echobureau Amsterdam) een pretecho geboekt :dance: Op 29-04-2010 om 14:05 zullen we er hopelijk achter komen of er zich weer een jongetje of dit keer een meisje in mijn buik verschanst :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: En dan wil ik met een week of 26 nog een keer pretecho laten maken, maar dan 3D en 4D :inlove: Geslachtsbepaling met deze termijn is 2D bij hem :thumbup: Oh ben helemaal hyper nu al :shifty: Nu nog even zorgen dat Tim dan vrij neemt voor dat half uurtje :lol: En nu ga ik even de Mie nestjes koken en dan kunnen we eten :drool:
:shifty: Zo hier ook weer terug van Merel halen, na een logeer partij gaan we er niet meer eten echt KILLING die kids pfff vooral Merel altijd maar zaniken ik wilde die pyama, ik wilde die tandpasta, ik wilde het zelf doen, nee jij moet het doen, papa moet het doen, ik wil het niet :doh: :wall:
Echt hoor soms :silenced:
Pff ik ben moe, kortig lontje en al drie keer deze week zegt Roon tegen me dat ik zo warm aan voel :eh: , heb een hempje, T-shirt korte mouw en een vestje aan :eh: legging spijkerrokje dus ook niet overdreven warm aangekleed :think:
Apart, oh kreeg ook nog commentaar van Roon dat ik zoveel kon eten vanmorgen :eh: , 1 boterham en 3 krackers :eh: valt ook mee toch?
Nou ik ga even bak T maken en op tijd naar bedje, morgen drukke dag en dinsdag de zenuwen :oops: :oops:
Goedemorgen :mrgreen:
Menn heb ik even geslapen, was het gisteren zo zat niets op tv gevonden dus lag 21u30 plat heb echt geslapen tot 4u toen werd ik wakker kon ik niet meer slaap komen van de snukjes van manlief dus verhuist naar zolder en daar geslapen tot 7u30 :dance:
Wel vreselijk naar gedroomd werd huilend wakker :shifty:
Ik had mijn auto ergens geparkeerd en toen ik terug kwam ergens van hadden ze mijn deur eruit en verder hem helemaal leeg gehaald :shock: :? Een terwijl ik nog iets in de kofferbak bent ben ik daarna ergens bij een winkleportiek gaan bellen, maar het was heel druk met mensen opeens en daarna was mijn auto weg :eh: Toen moest ik heel hard huilen, maar werd ook met tranen wakker :eh:
Heel apart…
Ik ga zo kids wegbrengen, koffie doen bij vriendin op de terugweg en dan schoolwerk, boodschappen, was en vanmiddag een vergadering, dan is de dag alweer redelijk voorbij :mrgreen:
:-*
Goedemorgen dames,
@kimmie
Hoe is het met Valentijn? Ik denk dat de zwelling enzo best wel snel zullen wegtrekken.
En hoe is het verder met jou?
Ik heb inderdaad Emesafene gekregen. Ik heb nu niet meer zo veel last van de bijwerkingen, ik ben alleen nog heel erg moe en nog steeds wat duizelig. Maar niet meer misselijk.
@Natascha:
Wat vervelend met Odin, ik hoop dat het allemaal wat mee zal vallen. Ik kan me voorstellen dat je man het niet zo prettig vind om te horen allemaal.
Wat fijn dat de ivf door mag gaan!. Weet je al wanneer de eerste (en hopelijk laatste poging) zal zijn?
Ik kan me je frustraties heel goed voorstellen. Het is kan een keer gebeuren dat je een afspraak vergeet, maar dit soort dingen is toch redelijk belangrijk en het gaat wel om een eerste indruk. En als je alles bij elkaar neemt vind ik het logisch dat je voor een andere psz kiest.
@Pattycoat:
Hahaha, bloot voetje in de pot voor geluid. Ja, dan is het ook niet meer nodig om op het potje te plassen
Lastig he onverwachts ongesteld worden. Omdat ik altijd onregelmatig ben heb ik vaak wel een maandverbandje bij me. En meestal kan je ergens wel wat kopen
Wat balen dat je zo’n last van je schouder hebt, hoe gaat het nu?
@F’lien:
Wat goed van je dat je de boeken van Sonja gebruikt om zelf je eetpatroon aan te passen en niet blindelings overneemt wat er staat. Afvallen is moeilijk, ik heb er veel ervaring mee en het blijft een gevecht.
Na het kdv een uurtje bij naschoolse spelen lijkt mij ook niet ideaal.
Wat balen dat er is ingebroken in de auto. Ik kan niet begrijpen dat mensen niet van de spullen van anderen af kunnen blijven.
@Kiek:
Ben je een beetje bijgeslapen het weekend? Deze week krijgen we bij de arts informatie over de chemo’s die mijn moeder gaat krijgen. De bestralingen zijn best wel zwaar, vooral omdat ze iedere dag naar het ziekenhuis moet. Toch verwacht ik dat de komende tijd nog zwaarder zal gaan worden. Maar we gaan ervan uit dat het voor een goed doel is.
@Ramona
Wat vervelend allemaal meis. Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn man. Ik wilde al heel lang en bij hem was het steeds ‘alles op zijn tijd’. Ik heb op een gegeven aangegeven dat ik geen nieuwe anticonceptie zou nemen wanneer mijn spiraal verwijderd moest worden. In de eerste maanden erna pakte hij iedere keer een condoom, helaas. Ik merkte dat hij vooral kribbig werd als ik het er steeds over had. Ik heb op een gegeven moment niets meer over mijn zeer grote wens gehad, ik sprak er vooral met mijn beste vriendin over omdat ik het kwijt moest. Vanaf dat moment werd hij wat makkelijker en ging steeds verder en op een gegeven moment gaf hij aan dat we er maar eens voor moesten gaan.
Maar het blijft lastig als de een het heel graag wil en de ander het voorlopig nog niet.
Succes in ieder geval :hug: :hug: :hug:
Hier gaat het allemaal wel redelijk. Ben lekker aan het genieten van de vakantie. Vorige week op het werk erg druk geweest. Vrijdag een erg lange dag gehad (7.00 - 21.00 uur). Zaterdag zijn we naar de oma van een vriendin geweest (erg gezellig) en sindsdien zit die vriendin ook bij ons. Morgen gaan we gezellig met zijn drietjes naar de sauna.
We zijn nog op zoek naar iets leuks om vandaag te doen, maar gezien de tijd zal dat wel niet echt meer iets worden.
Woensdagochtend ga ik weer naar de huisarts. De misselijkheid is redelijk weg (door pilletjes), maar ik ben nog wel duizelig, heel erg moe en sinds een paar dagen heb ik last van erg gevoelige tepels. Zelfs de stof van mijn truitjes of bh’s is onprettig. En manlief ‘klaagde’ dat ik veel last heb van afscheiding, wat hij niet echt prettig vond.
Fijne dag allemaal!
@ SaC, :-* :hug: hopelijk kan de huisarts je een beetje verder helpen dan weer woensdag.
Lekker nog even vakantie :dance:
Apart dat je meer afscheiding hebt dan anders, tja snap dat vriendlief daar minder blij van wordt alhoewel Roon het altijd wel oké vind :oops: :shifty: Zo werkt een vrouw nu eenmaal, jij kan daar verder ook niet veel aan doen toch? :-
Gezellig met je vriendin samen dus, lekker buiten stuk lopen? Het is best lekker weer vandaag vind ik.
Ik ben weer braaf geweest qua huishouden wasje opgevouwen/ gestreken en een nieuwe gedaan, beneden gedweild en schoongemaakt nu even langs de tweedehands winkel wat zomerspul van Merel wegbrengen, wat niet meer past en dan boodschapjes en dan kijken of ik de energie kan vinden voor de presentatie, kan me moeilijk concentreren :roll:
Tot later :-
Pff heb een vol onderbuik gevoel, ook meer afscheiding, voel warmer aan dan anders, geen koorts, die rare droom vannacht, droom nooit zo gek eigenlijk :think: :think:
Hey Meiden,
Ik ga zo naar school, mijn laatste toets doen alleen dan in de vorm van een patiëntenbespreking, dit moet je doen voor 2 leraren en dan 4 mede studenten :oops: :shifty:
Heb kort geslapen, maargoed we gaan het zien, mag gelijk als eerste dus dan ben ik er ook maar vanaf.
Jullie fijne dag tot vanavond! :-*
:dance: :dance: Ruim voldoende beoordeling dus binnen!!!
Ik ben deze zomer vrij van lees/leerwerk :dance: :dance:
Goedenavond dames,
ik kom morgen wel even verder reageren hoor…
Mijn schouder gaat al wat beter. Ik duik zo mijn bed weer in om tv te kijken. Nog even geen gekke dingen met mijn schouder doen. Morgen ben ik vrij en dan ben ik alleen met Damian. Dus wel prettig als ik dan iets meer kan doen…
Dus fijne avond…
Hoi meiden
Sorry dat ik er momenteel niet zoveel ben… ik voel me beroerd en tel de dagen af naar vrijdagmiddag 14.u, zo dat de echo goed zal zijn…
Liefs
@Marbo wrote:
Hoi meiden
Sorry dat ik er momenteel niet zoveel ben… ik voel me beroerd en tel de dagen af naar vrijdagmiddag 14.u, zo dat de echo goed zal zijn…
Liefs
:hug: enne een voor vrijdag meis!
Laat je het wel weten als je geweest bent? :-
Patty, lekker slapen, ook een :- voor jou!!
Even snel hier ook een gefeliciteerd voor jou Eef :-* :-* :-* :dance: :dance: :dance:
En een dikke :hug: voor jou Marbo!!! Kan helemaal met je meevoelen :lol: En ik en :thumbup: :thumbdown: ook heel hard voor je dat je vrijdag ook een mooie echo hebt meis :-
Patricia, lekker dat je schouder weer wat beter gaat :thumbup: Geniet lekker van je vrije dag met Damian morgen :- Ik heb morgen alleen Jonathan thuis, dus ik ga 's middags nog even lekker met hem meeslapen
En nu ga ik ook slapen, want ik viel even terug al zowat om, maar een aantal digitale zenders doen het niet en daardoor kon ik ze dus ook niet opnemen op de harddisk recorder :wall: En ja dan toch maar kijken he :oops: Nee hoor, ik ben niet verslaafd :oops: :oops: :lol:
Welterusten allemaal en tot morgen ofzo ergens
:-* Kim
Goedemorgen,
Hier goed geslapen, verder niets bijzonders te melden, ga zo met Merel gymmen en zwemmen, even met Jorre het dorp door wat drinken en dan alweer merel aankleden.
Tot later! :-*