Goedemorgen dames,
Wat is het rustig hier de laatste dagen.
F’lien
Manlief vindt de afscheiding ook niet erg, maar hij vind het wat minder fris, en vaak gaan we eerst even douchen
Het was erg gezellig met vriendin, we zijn maandag eventjes naar het centrum gegaan, maar snel weer naar huis. Nu is ze weer even thuis en dat is ook wel lekker
Lekker idee is het als je huisje weer schoon is. Ik moet hier ook nodig wat doen, maar ik kan het even niet opbrengen op het moment.
Gefeliciteerd met je ruim voldoende!!
Patricia:
Geniet je lekker van je vrije dag? Hopelijk gaat het met je schouder weer wat beter.
Marbo:
Ik ga duimen dat de echo helemaal goed is vrijdag. Spannend hoor. Enne… maak je niet druk dat je hier wat minder bent, je moet vooral even aan jezelf denken.
Ik kom net weer bij de huisarts vandaan en er zijn weer 4 buisjes bloed afgenomen. Uit de bloedonderzoeken van de vorige keer was niets gevonden, maar nu wil ze me op wat andere dingen laten testen, en er zal een zwangerschapstest uitgevoerd worden. De kwaaltjes waar ik last van heb (misselijk, duizelig, gevoelige tepels, het idee dat mijn borsten wat voller zijn en vermoeidheid) kunnen op een zwangerschap duiden, al blijft het raar dat de urinetesten die ik zelf uitgevoerd heb allemaal negatief zijn. Heel misschien is de uitslag vrijdag al binnen, anders moet ik maandag even bellen.
Verder genieten wij nog lekker van onze vakantie. Gisteren zijn we een dagje naar de sauna geweest en dat was erg lekker, maar wel druk. Eigenlijk net even te druk naar onze zin.
Vandaag hebben we een dagje ‘rust’ en wat we verder nog gaan doen weten we nog niet. Nu zitten we even het spoeddebat over de Oostvaardersplassen te kijken/luisteren.
tot snel!
:mrgreen: Hallo,
Pfff voel het wel hoor dat ik vrijdag 35 word, hahahaha
Ben druk aan de bak hier, vandaag met Merel koekjes gebakken, leuke vormpjes gescored bij AH, even als een vlindercakevorm :inlove: die staat er nu in, de koekjes vielen tegen heb uiteindelijk zelf gemaakt, het duurde Mw te lang :lol: :lol:
Maar met opeten was ze er zo
SaC, lekker nog even vakantie dus, heerlijke zo’n sauna kan je echt van opknappen, weer even tot jezelf komen :thumbup:
Is die vriendin dan gezellig een paar daagjes bij jullie? Wel leuk toch?
Ben benieuwd wat er allemaal uit je bloedwaarde komt, liefst duidelijkheid. :-
Patty, hoe gaat het je schouder nu?
Alweer wat meer opgeknapt?
Kim, hoe is het met valentijn?
Geen problemen zich voor gedaan?
Apart heb je vanmiddag gesproken, tussen ons gegeeuw door :oops: maar heb er niet eens naar gevraagd :oops: :-
Lekker bijtanken vannacht :-
Marbo, bijna de echo, ik hoop dat jullie een mooi knipperlichtje krijgen te zien meis.
Rustig aan en lekker toegeven aan je moeheid en dan af en toe hier maar een hallo :-
Kiek, hoe gaat het bij jou? Zelfde vraag eigenlijk voor Jolande?
Morgen een dagdienst, daarna even schoonmaken, stofzuigen we eten lekker brood, gewoon makkelijk 8) s avonds weer cake bakken voor mijn bezoek vrijdag :mrgreen:
Heb nu al zin in vrijdag, gezellig dagje, 's morgens wat visite met koffie, einde van de ochtend samen cadeautje halen, dan lunchen lekker thuis, Jorre slapen en dan einde van de middag komt buuf met 3 kids eten, lekker patatjes :drool: want ik ben jarig en dan mag je zeggen wat je eten wil :mrgreen:
Meiden rustige nacht! :-*
@F’lien wrote:
:
Pfff voel het wel hoor dat ik vrijdag 35 word, hahahaha
Ben druk aan de bak hier, vandaag met Merel koekjes gebakken, leuke vormpjes gescored bij AH, even als een vlindercakevorm :inlove: die staat er nu in, de koekjes vielen tegen heb uiteindelijk zelf gemaakt, het duurde Mw te lang :lol: :lol:
Maar met opeten was ze er zo
Heb nu al zin in vrijdag, gezellig dagje, 's morgens wat visite met koffie, einde van de ochtend samen cadeautje halen, dan lunchen lekker thuis, Jorre slapen en dan einde van de middag komt buuf met 3 kids eten, lekker patatjes :drool: want ik ben jarig en dan mag je zeggen wat je eten wil :mrgreen:
Duh…ik wil ook vlindercake :-* (moet vrijdag werken .
Vlindervorm staat hier ook dankzij mams op de tafel :-*
Ik duim voor een heul mooi verjaarscadeau
Euh ik ben weer weg :mrgreen: …
:-* Je bent lief Jo!
Meiden ik ben werken! :-*
:dance: onverwacht een dagje thuis.
lekker zo huisje poetsen bakken en vanmiddag een tukje maken was tenslotte wel om 6u op
Goedemorgen,
F’lien
Lekker hoor onverwacht een dagje vrij! Hoe komt dat zo?
Ik hoop ook dat het bloedonderzoek iets uitwijst. Een paar weken geleden was dat niet het geval en toen hebben ze ook veel dingen gecontroleerd. Ik wacht het af. Misschien hebben ze morgen de uitslag en anders wordt het maandag.
Vriendinnetje is inderdaad tot en met dinsdag bij ons gebleven, en vandaag gaan we waarschijnlijk wat leuks doen met zijn drietjes
Hier gaat het redelijk. Dinsdagavond heb ik die pilletjes tegen misselijkheid niet genomen en daar heb ik gisteren spijt van gehad. Ik ben weer heel erg misselijk geweest.
Verder gaat alles zijn gangetje. Ik ben benieuwd naar de uitslagen van het bloedonderzoek.
Tot later!
F’lien lekker hoor een onverwacht dagje vrij… Voor mij is het nog 6 dagen werken en dan ben ik een weekje vrij (de week van Pasen :mrgreen: )
SaC, ben benieuwd naar de uitslag van je bloedonderzoek. Ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt. (Natuurlijk zou het helemaal te gek zijn als je zwanger blijkt te zijn, maar dan is het wel raar van je urinetesten :think: ) Ik zal vanavond even je emailtje beantwoorden btw.
Mijn schouder is weer helemaal :thumbup: Althans, ik moet geen onverwachtse beweging doen, maar ik kan mijn mannetje tenminste weer optillen…
Gisteren ben ik de hele dag de hort op geweest. Gezellig naar de kinderboerderij geweest. Damian is nergens bang voor en stapt op elk beest af (al vond hij het hangbuikzwijntje wel eng, toen die wilde snuffelen aan zijn handje :inlove: )
ZO dit was even snel vanaf mijn werk, ik ga weer verder
:mrgreen: :mrgreen:
Zo men wat een lange dag als je zo vroeg opstaat
Heb de was buiten hangen heb een nieuw dekbedhoes gekocht in de aanbieding en extra korting dus 200x200 voor maar 15,- :dance:
Die hangt nu buiten lekker hoor, word zo blij van dit weer :inlove:
Heb bij Etos capsules “zwanger worden” gehaald, wie weet helpt het mijn lijf even de goede kant vooruit
Heb net gegeten loop ondertussen op te ruimen, zo cake bakken en dan soppen als die in de oven staat, ook nog even in de zon zitten, het is buiten warmer dan hier binnen :eh: :mrgreen:
Patty :thumbup: dat je schouder weer goed voelt.
Ga weer aan de gang :-*
Hey meiden…
Sorry sorry ik verwaarloos jullie een beetje :oops:
Ben deze week weer begonnen met halve dg te werken en de rest loopt natuurlijk thuis ook gewoon door.
Dinsdag lag ik na mijn werk plat in bed met 39gr koorts dus alles bleef thuis liggen…t gaat alweer goed, denk dat ik iets verkeerds gegeten had aangezien ik ook flinke buikkrampen had.
Eef jouw nod komt eraan he? spannendddd…je houdt t beter vol dan vorige maand met testen
Lekker zeg zo’n dagje vrij…enneee jaaaaaa een voldoende gehaald, superrrrrrrrr zeg
Patty fijn dat t weer beter gaat met je schouder :thumbup:
Sac. echt raar dat je van die pillen nog misselijker wordt he.
Ik ben ook benieuwd naar de uitslagen, wel goed zeg dat je huisarts alles goed onderzoekt.
Kim hoe gaat t met je stoere zoon??? en met jezelf???
Marbo eindelijk bijna de echo he…spannend!!!
Verder weet ik t niet meer
:oops:
Hey meiden, jaja ik leef ook nog hoor :lol:
Eef lieverd, van harte gefeliciteerd met je verjaardag mop :-* :-* :-* Hoop dat je ondanks dat je er zelf geen hoop hebt, toch een positieve test krijgt vandaag Muts die je bent trouwens, ga je die capsules kopen, heb hier een heel nieuw doosje staan nog goed tot ergens in 2011 :roll: :lol: maar ik hoop dat je ze niet nodig hebt :-* Heel veel plezier vandaag en ik ben benieuwd wat voor leuk/mooi cadeautje je gaat halen vanmiddag :inlove:
Natas, lekker dat je weer aan het werk bent :thumbup: ik denk dat je het buikgriepje hebt gehad wat enorm heerst momenteel :thumbdown: Ik had geen koorts maar wel enorme buikloop (en dat na weken obstipatie ineens :shock: :lol: ). Valentijn heeft al 2 dagen 39,5 en buikpijn, maar geen buikloop ofzo. Het kan dus hoge koorts en alleen buikpijn maar verder niks eruit of wel eruit maar dan geen koorts Hoe dan ook, balen dat je gelijk zo hebt gelegen na je eerste werdag :hug:
Saskia, hopelijk komt er iets uit het bloedonderzoek meis Dan kun je tenminste iets he :hug:
Patricia, fijn dat je schouder weer helemaal beter is en dat je lekker naar de kinderboerderij geweest bent, was ook zaaaaalige weer gisteren :thumbup: Hier gisteren ook met de kids buiten op het speelpleintje bij ons achter gezeten :thumbup: Ondanks de hoge koorts bij Valentijn is ie toch best levendig en hij wilde zo graag naar buiten nu het zonnetje zo lekker scheen Valentijn was/is hier ook nooit bang voor beestjes, liep (toen ie er nog was) ook zo de stal van mijn nichtjes hun pony in en onder het beestje door, geen angst what so ever Joon daarentegen is een schijtluis 1e klas :lol: Die raakt al half in paniek als de babygeitjes op de kinderboerderij op hem af komen :shifty: en pony’s vindt ie dus helemaal een nogo :lol: Maar we houden stug vol
Marbo, hoe laat moest je vandaag nou voor de echo? In de middag ergens toch? Ik hoop in elk geval dat je ons snel kunt komen melden dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien met een mooi beebje eromheen :inlove:
Valentijn zijn piep is dus weer helemaal beter :thumbup: Hij is gisteren lekker lang in bad geweest om de resterende korstjes eraf te weken en het ziet er echt supernetjes uit zo :thumbup: Nog een beetje insmeren met vaseline, want zijn eikeltje is nu aan het vervellen en dat moeten we dus goed vet houden. Hij zou donderdag weer naar school gaan, maar dat ging even niet door. Hij zou woensdag nog een dagje bij mijn so gaan spelen en ik vond hem al wat warmig maar hij had maar 37,5 (hij heeft normaal 36,6 ongeveer) en hij wilde zoooo graag, dus lekker die kant op gebracht. 's Avonds toen ze hem thuis brachten zei sm wel dat ze hem erg snel moe vond en wat naar uit zijn oogjes vond kijken en ik vond hem ook erg gloeierig… Toen had ie dus ook 39,5 :? Gisterenochtend weer 37,8 en 's middags rond 1 weer 39.7 :thumbdown: en nu is het weer 37,4 :roll: Maar goed, hij is dus maar lekker thuis gebleven, ook omdat hij dus woensdag klaagde over buikpijn (thuis eerst en later bij oma) en nu nog soms :hug: Hopelijk is ie maandag weer helemaal fit en kan ie weer naar school.
Mijn vriendin komt zo een cadeautje brengen, dat heeft zijn juf haar meegegeven voor hem omdat ie geopereerd is :inlove: Dan zamelen ze geld in in de klas en dan kopen ze een klein cadeautje, dus ik ben erg benieuwd Maar wel erg lief :thumbup:
Verder is het hier met de vermoeidheid ietsjes beter, hou het 's avonds iets langer vol maar dat komt ook omdat ik nu lekker 's middags een uur of 2 kan slapen met de jongens :thumbup: Dat is volgende week weer voorbij als Valentijn weer naar school gaat :shifty: Maar goed, dan hebben we in elk geval een week lekker rustig gehad. De misselijkheid is erg wisselend, de ene dag is het zwaar raak en de andere dag gaat het goed :thumbup: Dus al met al gaat het beter :thumbup: Mijn boobs zijn ineens wel aardig gegroeid :shock: :lol: Ik zei van de week nog tegen een andere vriendin dat ik me afvroeg wanneer die nu zouden gaan komen :mrgreen: Heb aardig wat overgehouden van de vorige 2 keren (blijft steeds wat hangen :lol: ) maar nu zat mijn bh van de week wel erg strak en je ziet het ook best duidelijk :shock: :lol:
:-*
Moest even snel stoppen omdat mijn vriendin voor de deur stond :lol: :lol: Maar Valentijn heeft een mooie zelfgemaakte kaart gekregen van de kindjes uit zijn klas (de meesten hebben gewoon echt hun eigen naam erop gezet, groep 1 :shock: :thumbup: ) en een mooi voorleesboek over een boertje en een koe :inlove: Altijd goed voor onze jongens :inlove: :inlove:
Nou ik ga er nu even netjes een punt aan breien en een broodje eten met de jongens En dan hopen dat Valentijn niet weer koorts krijgt en eens even kijken wat we dan kunnen gaan doen vandaag :thumbup:
Gezellige dag allemaal en tot snel weer
:-* Kim
Eef gefeliciteerdddddddddd meissie!!! :dance: :dance:
Ik hoop ook dat je alsnog een pos. test in handen krijgt.
Kim: wat goeddddd zeg dat zijn piep goed herstelt is :dance:
tis ook een kanjer he :inlove:
Ach germ de laatste dg is ie niet zo lekker geweest zo te lezen, d’r heerst idd een buikgriepje, denk idd dat ik er ook last van gehad heb, gelukkig herstel ik ook altijd weer snel van zoiets, zolang ik maar de tijd krijg om even een dag uit te zieken in bed…gelukkig hoefde ik maar een halve dag en kon ik daarna t bed in tot de volgende ochtend
Wat liefffffff zeg dat hij een kado kreeg van zijn klasgenootjes :inlove:
Fijn te lezen dat t met jou iets beter gaat…hahaha ga je Pamela Anderson achterna???
Fijne dag allemaal!!
Ja ben ook erg blij met het vlotte herstel :thumbup: Dat is weer het voordeel van het zo jong al doen :dance: Heb gelijk even geïnformeerd voor Jonathan omdat die zo op het oog hetzelfde piepie heeft en ik gehoord en gelezen heb dat broertjes vaak hetzelfde kunnen krijgen en dat klopt helaas wel :? We gaan niks preventief doen hoor, maar dan kunnen we het wat scherper in de gaten houden en ze willen dan alsnog, MOCHT er zich een probleem mee voordoen, dat we weer 6 weken gaan smeren met die Dermovate creme. Maar goed, voorlopig laten we hem lekker met drust en hopen we maar gewoon dat het bij hem allemaal goed gaat, al hou ik wel in mijn achterhoofd dat hij over een paar jaar ook wel zal moeten (gewoon zo’n gevoel van :shifty: ). Wat Pamela Anderson betreft, ach ja bij Joon had ik 90F :shock: :shifty: Zal even een foto bijvoegen van een BV-momentje En Joon had een normaal formaat hoofd voor een pasgeborene :lol: :lol:
wowwwww :shock: :shock: …wel heerlijk zo’n moment he :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
net terug van de echo
:inlove: :inlove: :inlove:
het hartje knipperde mooi in beeld
over 2 wk weer een echo, de termijnecho
Zit ff op de bekende roze wolk
Liefsssssssssssss
:dance: :dance: :inlove: :inlove: Marbo!! wat fijn meis!! :-
Lekker genietend het weekend in :-
Dank voor de felicitaties meiden.
Hier dus nog geen positieve test maar ook geen :twisted: , dus iedere keer op de wc denk ik :shifty: maar tot nu toe niets :eh: :think:
Vanmiddag wezen shoppen met Roon heb twee mooie ringen gekregen die bij elkaar passen :inlove: , 1 paars en de ander zwart.
Eef!!! En wat een mooi cadeau heb je weer van je vent gekregen :inlove: :inlove:
Marbo, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd meis :-* :inlove: :inlove: :inlove: Heerlijk gevoel he :inlove: En lekker over 2 weken weer :dance: Ik ben ook zo blij dat ik over iets minder dan anderhalve week weer mag :inlove:
Natas, ja erg he :shifty: Ik heb op een gegeven moment een foto van mijn eigen boobs van voren gemaakt toen ik stuwing had :shock: :silenced: Toen waren ze echt TE erg :roll: Maar vond de foto’s van dat kleine bolleke van Joon en dan die boob van mij altijd zo grappig :lol: Maar wel heerlijke momenten :inlove: :inlove: Hoop dat het dit keer weer lukt en als ik dan weer een maand of 8 zelf kan voeden ben ik erg blij :inlove:
De jongens en ik hebben net even een uurtje geslapen, maar merk dat het voor beide jongens te weinig is :? Maar ja Joon werd huilend wakker en ging niet meer slapen en is nu dus bloedje chagrijnig :roll: Ik ging nog heel voorzichtig mijn bed uit om Joon eruit te halen, maar Valentijn werd toch wakker toen ik bijna bij de trap was, hij zei dat ie nog wilde slapen maar zonder mij doet ie dat dan toch niet…
Joon is zelfs zo “gezellig” dat is echt pissig wordt omdat ik een bananenschil in de prullenbak gooi :eh: :lol: Moet er alleen maar om lachen :silenced: Hoop dat het snel 7 uur is dan kunnen ze er weer in, is voor hen zelf ook lekkerder :thumbup: En morgen komt Bob de Bouwer hier in de middag in het winkelcentrum :dance: Dat weten ze nog niet, maar dat zullen ze wel helemaal te gek vinden mijn eigen klussers :inlove: :inlove: Maar ja, dan moeten ze wel uitgeslapen zijn he
Heb net trouwens even mijn maten opgenomen Heb dat op 1 februari gedaan, 1 dag voor test zodat ik een goed startlijstje had :lol: En ik ben nu ongeveer 1 kilo aangekomen, 1cm extra buikomvang en 1,5cm extra boob :lol: Ga het nu elke maand opmeten, vind ik wel leuk om zo de hele zwangerschap te kunnen kijken wat mijn lijf doet Heb het de vorige keer alleen met de kilo’s gedaan :lol: Lekker belangrijke info he :mrgreen:
Nou ga nog maar even wat eten scoren, want die banaan was niet genoeg :shifty:
:-* Kim
marbo superrrrrrrrrrrrrr, gefeliciteerd meid!!!
eef wat een prachtig kado zeg :inlove:
kimmie: fijn he van die chaggie kids Odin heeft altijd rond 16.30 zijn chaggieuurtje tot na t eten en dan is ie weer vrolijk.
Leuk Bob de Bouwer :inlove:
Je groeit lekker :mrgreen:
Even snel…
’
F’lien van harte gefeliciteerd met je verjaardag :dance:
Zit nu bij mijn zus en nichtje. Ben samen met Damian een nachtje logeren daar.
Kom later in het weekend weer even langs
:mrgreen: Zo heerlijke nacht gemaakt, nu beneden met de kids, morgen slaap ik uit :dance:
Vandaag verder niets bijzonders, gewoon een zaterdag, beetje boodschappen doen en verder geen bijzonders.
Gisteren over de dag verspreid lekker bezoek gehad, was een lekker dagje :thumbup:
Nog steeds ‘volle buik’ gevoel onderin, nog geen :twisted: , die zouden dan vandaag/avond moeten komen :roll:
We zullen zien :mrgreen:
Meiden geniet van jullie weekend! :-*