Goedemorgen dames,
Pattycoat
Fijn dat je schouder beter gaat. Jij bent ook veel weg he thuis. Dat moet ik nog leren. Ik ben een echte huismus geworden en kom niet snel buiten (als ik alleen ben)
Fâlien
Een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik vind het - normaal gesproken - erg lekker om vroeg op te staan, vooral omdat je dag een stuk langer lijkt :). Daarentegen ga ik vaak wel rond 22.00 uur in bed :lol:
Die âzwanger wordenâ capsules van Etos gebruik ik ook al een paar maanden, helaas heeft het bij mij niet zoân succes nog.
Wat een prachtig cadeau zeg!
Natascha
Wat vervelend dat je van de week ziek ben geweest. Hopelijk voel je je nu weer een stuk beter! Doe rustig aan meis.
Overigens word ik niet misselijker van die pilletjes, ik had ze dinsdag niet genomen (omdat ik dacht dat het wel weer goed zou gaan) en was daarom woensdag weer misselijk. Nu gaat het wel weer, als ik dat pilletje op tijd neem.
Kimmie
Fijn dat het met Valentijn weer beter gaat, wel vervelend dat hij nu buikpijn heeft en koortsig is. Hopelijk is hij snel weer de oude.
Rare vraag misschien: waarom kun jij niet even een uurtje gaan liggen als Valantijn weer naar school is? Jonathan zal toch nog wel even gaan slapen en dan kan jij ook even liggen? Of is dat te simpel bedacht? Ik ben gewoon een beetje nieuwsgierig hoor
Wat een leuk cadeautje, was Valentijn er ook blij mee?
:shock: :shock: Dat is inderdaad nog wel een borst zeg. Jeetje he. Lijkt me vreselijk (ik heb nu al zoân last van die dingen van mij).
marbo
Wat geweldig dat het hartje goed in beeld was. Geniet lekker van je roze wolk!
Helaas zit onze vakantie er al weer bijna op. Vandaag en morgen nog vrij en dan maandag weer aan het werk. Jammer, want het beviel me wel. Maar ja, er moet ook geld binnenkomen.
Vanavond gaan we met een vriendin naar mijn schoonzusje en gaan we daar spelletjes spelen, de rest van de dag wordt lekker rustig. En morgen hebben we ook nog een rustdagje. Dan wil ik alleen even mijn huisje op orde brengen.
Gisteren de uitslag van het bloedonderzoek gekregen en alles is in orde. Weer niets gevonden dus. Woensdag ga ik weer terug naar de huisarts en dan gaan we verder kijken. Maar zo langzamerhand ga ik toch geloven dat het âtussen mijn orenâ zit. Ik blijk supergezond te zijn, maar zo voel ik mij niet. Echt frustrerend.
Fijn weekend!
:hug: :hug: SaC wat vervelend dat je je zo naar voelt.
Denk je zelf dat het âtussen je orenâ zit?
Want dat is natuurlijk makkelijk omdat het bloed niets zegt zit het in je hoofd :eh: , nou sorry maar zo werkt het niet.
En daarbij misschien zijn er wel dingen waardoor je je niet lekker voelt wat niet te maken heeft met je bloed, maar wel je stemming beĂÂŻnvloed? :hug:
Misschien eens in die richting zoeken/kijken? :-
Hopelijk heb je en lieve huisarst die verder met je wil kijken :-
meiden hier alles nu in de kleren, krampige onderbuik, dus zit te wachten op :twisted: voorals nog niets :shifty:
Fâlien, je houdt het spannend zegâŠ
SaC, âvervelendâ dat er niks uit je bloedonderzoek is gekomen. beter natuurlijk, maar nou weet je nog niks :think:
Marbo, wat goed een kloppend hartje :mrgreen:
Zo weekend is nog niet voorbij, maar zo voelt het wel⊠jemig zegâŠ
Damian heeft weer iets nieuws tegenwoordig.> Die gaat zitten gillen :shock:
Vandaag naar het ziekenhuis geweest in Lelystad. Er was een open dag, dus zijn we even een kijkje gaan nemen.
Mijn nichtje is langs de poppendokter geweest, heeft een OK muts gepimpd en we zijn nog even de OK in geweest enzo.
Mijn zus heeft mijn nichtje uitgelegd bij een couveuse dat zij daar ook in had gelegen voor 3 maanden, maar dat kon niet volgens mijn nichtje, want daar pastte ze toch niet in :inlove: ?
Er stond helaas een mega rij om je arm in te laten gipsen, dus dan maar in de rij gaan staan voor een ijsje :mrgreen:
Ik geloof dat de halve jeugdige bevolking van Lelystad in het gips loopt nu :lol:
Erg geslaagd. Misschien volgend jaar weerâŠ
Zonu ben ik aan het wachten op mijn eten :mrgreen: Vriendlief is naar naar de Mac :drool:
:lol: :lol: Hier was ook open dag in ons ziekenhuis, kon nog gaan staan, maareh geen behoefte aan op mijn vrije dag :oops:
Tsja ik hou het spannend maar van mij mag er of de :evil: komen of gewoon twee streepjes zichtbaar worden, dit is niet zo leuk :roll: :oops:
Het voelt wel alsof het gaat komen maarja :think:
We gaan hier eens even de draakjes in bed leggen :shifty: , ze hebben vanmiddag geslapen, Jorre bijna 3 uur :shock: en merel een half uurtje op de bank naast een slapende mama :inlove:
Meiden morgen nog een dagje weekend
Spannend Fâlien! Ik vind het wel weer tijd voor een zwangere, dus zet hem op!
Verder nog even een zwaai naar de rest :-*
MogguhâŠ
Allemaal aan t genieten van het weekend?
zo was t deze week prachtig weer en nu is t al t hele weekend aan t miezeren :wall:
Gisteren gezellig naar de Hornbach geweest, wat nieuwe decoratie gekocht voor in huisâŠziet er weer leuk uit die vrolijke kleurtjes
Vandaag is de lente begonnen :dance: dus dan mag t in huis al een beetje zichtbaar zijn he
Eef: en meissie ben je al wat wijzer geworden, wel/niet ongi?
Hihihi ik hoop natuurlijk op een verlaat verjaardagskado.
Patty: hahaha je ventje aan t gillen, herkenbaar hoor, Odin vind dat ook erg leuk,vooral als wij aan t praten zijn hier.
Leuk zeg zoân opendag, Azm hier heeft dat in Febr gehad.
Sac: sjemig meissie wat vervelend zeg dat er maar niks gevonden wordt.
Tja tussen je oren zitten, t wordt al snel gezegd,alleen als er maar niks uit de onderzoeken komt ga je dat wel denken he.
Hoe gaat t verder met je? Geen extra spanningen ofzo??Die kunnen wel invloed hebben op je maag,
Als ik bijv slaaptekort heb krijg ik veel last van duizelingen en misselijkheid.
Dikke :hug: meissieâŠvalt niet mee voor je.
fijne zondag allemaal
Hoi allemaal,
Even een kort berichtje, maar wilde jullie even laten weten dat ik zwanger ben!! :inlove:
Eindelijk na wachten & ziek zijn. Nu 12 weken en we zijn er echt heel blij mee
Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat en dat het degenen die nog niet zwanger zijn ook snel gegund wordt.
Liefs, Maria
Gefeliciteerd maria :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:dance: :dance: Wat leuk!! Gefeliciteerd!
En ook al 12 weken, heerlijk meis, fijne zwangerschap!
Hier nog steeds niets, geen :twisted: en weer negatieve test :roll: , nog steeds een âkrampjesâ buikâŠ
Dus geen nieuws van mij mogen de :twisted: doorkomen dan weet ik hoe of wat :roll:
Net wezen zwemmen met merel, meisje heeft waterpokken, net nu ze maandag op school gaat wennen, als het goed gaat breng ik haar toch gewoon hoor :shifty: :oops: zou het zo sneu vinden als ze niet kan, vandaag even afwachten dus
Nu lunchen ga snel de tafel dekken :-*
Dank jullie wel!!!
Fâlien wat vervelend dat Merel waterpokken heeft. Ik hoop dat het snel voorbij is en ze toch lekker kan wennen op school.
En hopelijk krijg jij snel duidelijkheid. Die onzekerheid is helemaal niets he?
Fâlien nog helemaal niks :think: Vervelend zeg⊠Wat sneu voor Merel dat ze waterpokken heeft⊠Ik hoop dat ze er niet zoveel heeft en niet zoveel lastâŠ
Mariamaria Gefeliciteerd⊠Alweer 12 weken :shock:
Hier vannacht geklust, maar zit niet in mijn periode geloof ik⊠Geen idee eigenlijk⊠Ach ik zie het allemaal welâŠ
Net lekker gewandeld met Damian. Het is heerlijk weer :mrgreen:
Yes Maria, gefeliciteerd meid :dance: :inlove: En lekker de 12 wekengrens al voorbij :thumbup: Lekker genieten :inlove:
Eef, balen dat ze nu toch de pokken heeft, maar goed ze kan het maar gehad hebben he Net als Valentijn precies zo vlak voor zijn 4e verjaardag :lol: :lol: Als het goed is is ze er nu wel voor haar verjaardag weer lekker vanaf :thumbup: Alhoewel ik bij Valentijn nog steeds de rode plekjes zie waar de pokjes gezeten hebben⊠Heeft ze er zelf erg veel last van of valt het mee? Ik hoop voor haar dat het meevalt :hug: En wat megakt dat je nog geen steek wijzer bent mop :hug: Ik hoop het zo voor je, maar met weer een negatieve test zakt die hoop steeds verder natuurlijk Hoop dan inderdaad dat je gewoon snel ongi wordt, want deze onzekerheid is altijd erg vervelend :hug: :hug: :hug:
Patricia, lekker he, wij zijn net ook met zijn viertjes een uur aan het wandelen geweest hier in het park bij ons achter :thumbup: Nog wat leuke fotoâs gemaakt van de jongens :inlove: en van een zwaan hier voor de deur, die kwam steeds dichterbij me :lol: Ben op een gegeven moment maar opgestaan (zat op mijn knieĂ«n) want ze zijn hondsbrutaal hier doordat iedereen ze voert :? Voorgaande jaren stonden ze ook echt op het stoepje pal voor onze deur :shock: Ik kon met de kids echt mijn voordeur niet uit⊠Maar goed, het blijven ontzettend mooie beesten vind ik :inlove:
Saskia, wat balen dat er weer niks uit het bloedonderzoek is gekomen joh :hug: Je gaat al snel maar denken dat er wat tussen je oren zit dan, maar niet alles is zomaar te vinden he voor een arts⊠Ik heb ook mijn hele leven al van die typische dingen die nooit iemand heeft :roll: voelde me ook altijd zoân zeur als ik weer bij de ha zat omdat je eigenlijk bij voorbaat al wist dat ie niks ging vinden :shifty: maar goed zo heeft mijn oude ha mij dus jaren met een chronische blinde darm ontsteking laten lopen omdat hij maar vond dat ik een spastische dikke darm had door nervositeit (in de puberteit)⊠Tot ik op mijn 20e bij een andere ha kwam (samenwonen in een andere woonplaats) en toen weer vreselijke buikpijn, bleek dus idd een acute BDO! Mocht niet eens geopereerd geworden zo enorm was dat ding⊠En na een maand mocht ie er dan uit en toen zagen ze ook aan alles dat dat ding al jaren ontstoken moest zijn zoân zooitje was het En meer van dit soort grapjes Zegt natuurlijk niks over jou, maar leg het niet te snel bij jezelf neer :hug: Oh en over het slapen als Valentijn op school is is niet zo gek gedacht hoor, alleen dan moet ik een wekker gaan zitten en gek genoeg slaap ik dan heel slecht, dan ben ik bang dat ik door de wekker heen slaap en dan Valentijn dus alleen op school staat⊠En dan val ik niet in slaap :wall: Dus probeer ik de uurtjes te pikken op woensdag en vrijdagmiddag, dan wil Valentijn zelf ook wel meeslapen Valentijn is ook erg blij met zijn boekje :inlove: We lezen er steeds weer uit voor :thumbup: En verder ja die boobs :lol: Ik was vroeger een echte platborstindiaan, dus vond het wel leuk zo ala PA :mrgreen: Behalve met de stuwing die 2 dagen, dat deed echt zeeeeer!!! Maar verder een goede beha en op tijd laten legen en nu heb ik een redelijke C cup :thumbup: Hoewel nu kruipt ie alweer langzaam richting D, maar normaal als ik niet zwanger ben is het een C Hoop dat het bij jullie ook zulk heerlijk weer is, zou wel een mooie afsluiter zijn van je weekje vakantie! Lekker genieten nog even vandaag :thumbup:
Natas, lekker he al die lentefröbels in huis :thumbup: Ga van de week even aan de slag Vind het weer vandaag ook echt heeeeeerlijk!!! Ze hadden het hele weekend van dat baggerweer voorspeld, maar ben blij dat ze in elk geval 1 dag scheef gezeten hebben :lol:
Tim gaat straks hockeyen en dan ga ik met de jongens richting mijn ouders, zorgen dat er koffie is als ze weer thuiskomen Ze zijn 5 dagen naar Rome geweest, dus is altijd wel lekker thuiskomen met een vers bakkie eigen koffie weer :lol: Al is echte Italiaanse koffie natuurlijk nog veeeeeel lekkerder :drool: :lol: Valentijn is inmiddels weer beter, die heeft 3 dagen 39,5 koorts gehad, maar is nu helemaal ânormaalâ :mrgreen: En kan dus lekker maandag weer naar school :thumbup:
Verder weinig te melden eigenlijk :think: Dus ga nog even verder rondneuzen en dan Joon nog even op bed leggen zo
Gezellige zondag allemaal en hoop dat jullie allemaal kunnen genieten van het heerlijke zonnetje :dance: :dance: :dance:
:- Kim
Kimmie, hier ook heel veel zwanen⊠En heel vlakbij, want een buurvrouw aan de overkant heeft ze de hele winter staan voeren :shock: Het begon met 2 zwanen, maar dat zijn er nu zoân 10 ofzo⊠Echt hele grote groep. Vind het prachtige beesten, maar doodeng :?
Bij mij heb ik jaren last gehad van spastische darmen etc. Een paar keer werd er gedacht aan een BDO. Maar kwam nooit wat uit. Ik heb zelfs een keer krom op het voetbalveld gestaan. Ik moest en zou dat toernooi afmaken en we zijn 1e geworden :dance: Daarna zat ik bij de eerste hulp. Uiteindelijk waren het weer mijn darmen :x .
Toen ik 18 was, werd ik wakker met pijn in mijn zij. Even aangekeken. Dag erna leek het alsof ik een riem omhad die steeds strakker ging⊠Zoân pijn. ha gebeld, die is langs gekomen. Die heeft ambulance gebeld en toen lag ik ineens in het ziekenhuis⊠Weer allemaal testen, konden ze niet echt iets vinden, maar ben toen wel naar de OK gebracht. Ook met de mededeling als het niet mijn BD was, zouden ze hem er zowiezo uit halen.
Uiteindelijk was het mijn BD niet, maar waren mijn lymfeklieren ontsoken. Vandaar de pijn. Maar van die BD ben ik mooi vanaf
En dat litteken is 10 keer zo mooi als die van de KS :silenced:
Ja zo zie je maar, een diagnose van SDD is makkelijk gesteld maar hoor steeds vaker mensen die er al jaren mee rond lopen en door een acuut iets het helemaal niet blijken te hebben :roll: En na het verhelpen van de acute klacht zijn ze ook gelijk van de klachten af die al jaren bestempeld worden als SDD :eh: Rarara⊠Ik heb overigens geen klachten over mijn littekens van de ks hoor :thumbup: De 1e was een hele flinke, maar is heel mooi geheeld en was alleen 1 heel dun wit streepje zichtbaar maar netjes onder de bikinilijn :thumbup: en de 2e is daar netjes op gedaan, dus heb maar 2 litteken eigenlijk :lol: Alleen zag je toen de 2e nog vers was dat die een stukje smaller was, terwijl het kindje juist groter was :lol: :lol: Hopelijk krijgen ze het nu weer zo netjes zo strak op het litteken open, dan hou ik aan 3 kindjes maar 1 litteken over, is toch mooier he
Hier gisteren trouwens niet naar BdB geweest :? Het was zulk zeikweer, echt het kwam kort voor wij eigenlijk weg hadden willen gaan met bakken uit de lucht zetten en BdB was wel op een podium maar wij moesten in de open lucht staan⊠Daarbij lag Joon nog heerlijk te slapen en Valentijn wilde alleen maar naar opa en oma, die was volgens mij heel BdB vergeten :lol: Alleen net begon ie er over âmama, waar is Bob de Bouwer nu? Gaan we daar nu heen??â Uhhh nee :shifty: Bob is al naar huis :shifty: en dat was dat :lol:
Nou Joon zal wel niet meer naar bed gaan, want dan kan ik nooit meer op tijd bij mijn ouders zijn :shifty: Nou gaat ie vanavond weer lekker vroeg naar bed en wie weet tukt ie in de auto even een stukje En hij is nu ook nog lekker aan het spelen en oogt niet echt moe dat scheelt.
Ga nog even een bakkie Wiener Melange maken :thumbup:
:-* Kim
:-
Tjsa ik heb net even lekker kunnen huilen bij Roon.
Ik weet het gewoon niet, ergens heb ik natuurlijk altijd regelmaat gehad, of door pil, spiraal of ik was zwanger :oops:
En nu deze 'verrassing" ik weet gewoon niet zo goed wat ik er mee moet.
Het meest nare is dat kramp/onderbuik gevoel, heb ook last van âkrampâ in mijn onderrug, gewoon vervelend.
Ach straks Jorre wakker is even aankleden, loop in huispak van na het zwemmen en dan lekker naar buiten, Jorre lopen Merel fietsen :inlove: ze zit nu te stoepkrijten :inlove:
:- :-*
Och wijffie toch :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Ik kan het me helemaal voorstellen hoor lieverd :-* En je kan heel hard roepen dat het âpasâ de 2e ronde is en dat het allemaal wel goed komt, maar daar heb je geen donder aan, want gevoelsmatig werkt dat niet zo! Ik zou willen dat ik je even een stevige knuffel kon geven, maar dan moet ik eerst ff bijna een uur sturen en dat duurt een beetje lang :shifty: Maar hier dan een hele megadikkewelverdiende :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Helemaal voor jou!!!
@Kimmie1976 wrote:
Och wijffie toch :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Ik kan het me helemaal voorstellen hoor lieverd :-* En je kan heel hard roepen dat het âpasâ de 2e ronde is en dat het allemaal wel goed komt, maar daar heb je geen donder aan, want gevoelsmatig werkt dat niet zo! Ik zou willen dat ik je even een stevige knuffel kon geven, maar dan moet ik eerst ff bijna een uur sturen en dat duurt een beetje lang :shifty: Maar hier dan een hele megadikkewelverdiende :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Helemaal voor jou!!!
:-* je bent een lieffie, deze knuffel helpt ook hoor :inlove:
eefâŠook van mij hele dikke :hug: :hug: :hug: :hug:
komt goed meissie, al heb je daar nu niks aan, je had zo gehoopt dat t net zo zou gaan als bij Merel en Jorre en dan valt t ongelooflijk vies tegen als er 2maanden negatief getest wordtâŠhoudt moed :hug:
Zo ik ga lekker badderen met de kleine man :inlove:
:-* :-* Tsja die negatieve test is dan zo, maar nu weet ik niets, dat is vind ik vervelender :oops:
Merel wilde zelf naar bedje toe, was moe, lekker alle pokjes ingesmeerd sommige zijn a opengeweest Ă©n ingedroogd :eh: , morgen 8u10 de school bellen of ze wel mag wennen of ziek melden als ze zich beroerd voelt, gelukkig ben ik morgen vrij en kan ze dan lekker bij mij blijven, Roon brengt Jorre weg :thumbup: dus die hoef ik alleen maar te halen, als merel thuis blijft in de middag even lekker slapen
Eerst morgenochtend maar eens kijken en bellen met school begint goed :roll: :oops:
Ik ga maar weer eesn naar bedje, morgen spannende dag.
Hopelijk voelt Merel zich oké en mag ze ook van school komen anders hebben we een meidendagje morgen :inlove:
Voor dinsdag al Oma geregelt indien ze ziek is :thumbup: want wij moeten beide werken.
Tot morgen.
SaC zal aan je denken, weer je eerste dagje na je vakantie, rustig aan he meis :hug: :-*