Moge,
Pff wat een ruknacht zeg, sliep pas tegen 3u , heb Merel om 24u nog even ingesmeerd, arm meisje werd steeds wakker. Helaas zit ze helemaal onder ook in haar gezichtje , ze heeft daarbij 38,5 dus kan niet wennen op haar school vanmorgen, echt zo jammer vind ik dat , hopelijk kunnen we vrijdag een nieuwe poging doen dat ze dan beter is en het op school ook kan
Hier nog steeds niets :? tot straks fijne (werk) dag voor jullie
Lieve meidenā¦
gister eindelijk weer wat geprobeerdā¦ (na ruim een maand) en t was helemaal knudde! die KT Condooms :twisted: Was mooi op dreefā¦ condoom weg waren net 2 minuten bezigā¦ dus maar weer gestoptā¦ daarna een flinke huilbui gekregen, en gezegt dat ik dit niet meer kon zo!! Was helememaal van de kaartā¦ Dus vanmorgen de huisarts gebeltā¦ en de pil weer besteldā¦ ik trek dit zo niet meerā¦ dat afstandelijkeā¦ en als we wat proberen loopt het weer op niets uitā¦
aangezien mannetje in de nabije toekomst toch nog geen kinderen wilā¦ heb k dus maar besloten weer te beginnenā¦
Dus dan hoor ik niet meer bij de januari stoppers pff ben zo verdrietig!! Kan aan 1 stuk wel huilen pfffā¦
Ik wil jullie bedanken voor jullie vriendelijkheid. en hopelijk mogen jullie snel zwanger worden!!!
Ik leg het bij me neerā¦ want ik word langzaamaan gekā¦
mss tot ziens :- Ramona
aaah lieverd ik kan me je huilbuien helemaal voorstellen, niet leuk als je zo āmoetā vrijen :hug:
Ik hoop dat het er over een half jaartje anders bij staat voor hem en hopelijk dan is bijgedraaid. Moeilijk hoor meis.
Een hele dikke knuffel en hopelijk brengt 2011 jullie een mooie zwangerschap meis :-*
Ramona, een hele dikke :hug: voor jou!
Jeetje mariamaria ik ben hier een paar dagen niet geweest maar wat een geweldig nieuws, ook zwanger!!! Ik zal zo even terug lezen, maar alvast super gefeliciteerd!!
Fālien knuffie voor jou meissieā¦ :hug:
@Marbo wrote:
Fālien knuffie voor jou meissieā¦ :hug:
Thx meis, hoe is het met jou, zit je nog lekker op je wolkje? :inlove:
Jaa zit idd heerlijk op een roze (of blauw) wolkje
We hebben het dit weekend algemeen bekend gemaakt zegā¦ we hebben hele leuke en lieve reacties gehadā¦ Alleen mn broer en zn vrouw blijven raar en flauwtjes reageren. maar daar probeer ik me niets van aan te trekkenā¦ is niet goed voor de beeb.
Fijn dat het gros leuk reageert en ja wat moet je met zoān flauwe reactie zoals je zegt helemaal niets, maar leuk is het niet toch? :hug: :-*
Fijn he nu lekker genieten hoor het is ĆĀ©cht zo :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd voor Mariamaria!!!
En een :hug: voor Ramona. Zorg dat jullie goed blijven communiceren met elkaar! Hopelijk is 2011 jullie jaar!
Marbo, wij krijgen ook van twee mensen een hele rare reactie. De een was boos dat we het neit eerder hadden verteld. De ander zei alleen maar gatverdamme. Nouā¦ fijn dan :-S
Gelukkig reageerden hier ook de meeste mensen wel heel leuk. Dus die stomme reactiesā¦ achā¦ zegt meer over hun dan over ons he.
Ongelofelijk he dat men zo kan reageren, ik begrijp dat nooit.
Vaak de reden van de reactie heeft idd meer betrekking op diegene zelf dan het zwangere stel.
Lekker genieten hoor, het is helemaal jullie uitgekomen wens heeft niemand wat over te zeggen of mee te bemoeien :naughty:
:inlove: :-* lekker genieten!!
Oh maria jeetje wat jammer dat jullie ook zulke reactieās gekregen hebben .Ja en ik weet ook wel dat het meer over hen dan over ons zegt, maar leuk is het toch niet. Maar goed , ik geniet van de andere leuke reactieās en mss draaien ze nog bij en anders is het pech, voor hen
Oh zie dat ik mn banner aan moet passen!!!
Ik ben nu namelijk al 9 wk en 1 dag zwanger :inlove:
Zo dat is ook weer geregeld
Eum mn uitgerekende datum is 24 oktober trouwens
:inlove: :dance: Jawel mijn onderbuik gevoel is dus toch een tweede streepke waard geweest!!
Dus ook ik ben zwanger! :inlove: :-
Ik blijf hier meeloeren en hoop dat jullie snel mogen volgen meiden! :-
jaaaaaaaaaaaa eef gefeliciteerd meissie!!!
Geniet ervan!!!
Kom je t nog bij de meimamaās vertellen :inlove:
Goedenavond!
Zo, de laatste dagen van mijn vakantie waren heerlijk en ik heb de helft van mijn werkweek er alweer opzitten. Op een paar uitzoekzaakjes na heb ik - zonder over te werken - mijn āvakantie-achterstandā alweer weggewerkt en dat is wel een goed gevoel.
Fālien
:dance: :dance: G E F E L I C I T E E R D :dance: :dance:
Ergens weet ik wel dat het niet ātussen mijn orenā zit, maar ik word er wel moedeloos van (en vooral moe). Het is eigenlijk ook alleen maar een gevoel, zowel de ha als manlief hebben al gezegd dat het niets hoeft te betekenen dat er niets uit de bloedonderzoeken is gekomen. De ha die ik nu heb is heel erg lief, toch zie ik een beetje tegen morgen op. Ik heb geen idee wat ze nu nog kan doen.
Wat vervelend dat Merel waterpokken heeft. Gaat het inmiddels weer wat beter?
Het was maandag inderdaad weer de eerste werkdag en ik heb hem goed overleefd. Het is ook heerlijk om thuis te kunnen beginnen Geen gezeur (alleen herrie van de buren, die zijn een zeer grote verbouwing aan het doen). Lief van je dat je eraan dacht!
Patricia
Wat grappig een open dag in het ziekenhuis. Kan wel eens interessant zijn. Ik zou wel eens een OK willen zien (en dan niet op het moment dat ik vol medicijnen en aan de slangen lig)
Natascha
Tot nu toe heeft nog niemand gezegd dat het tussen mijn oren zit, dat is gewoon een gevoel dat ik al snel heb. Ik voel me dan een zeurpiet omdat er geen aanwijsbare oorzaak gevonden wordt.
Ik heb niet de indruk dat ik erg gespannen ben. Ik ben twee jaar geleden overspannen geweest en ik voel mij - op de vermoeidheid na - heel anders dan toen. Slaaptekort heb ik volgens mij niet echt. Het maakt op het moment niet uit hoe laat ik naar bed ga of opsta. Op ieder moment van de dag kan ik mijn ogen dichtdoen en slapen. In de vakantie lag ik ook vroeg in bed en stond ik pas laat op.
Maria
:dance: :dance: G E F E L I C I T E E R D :dance: :dance:
Kimmie
Ik weet ook wel dat het soms tijd kost voordat artsen iets vinden, vooral als je last hebt van wat āvageā klachten. Maar het is wel eens vervelend.
Zo erg als jij heb ik het gelukkig nog nooit meegemaakt. Het ergste dat ik heb meegemaakt was een erg laconieke (vervangende) arts. Hij had medicijnen voorgeschreven en ik voelde mij heel erg beroerd, ik kon bijna niet meer op mijn benen staan. Dus ik na het weekend terug, zegt-ie heel droog: ohā¦ ik zie het al, ik had je eenderde van deze dosis moeten voorschrijven :roll:
Normaal een C-cup en dan zoān foto bij borstvoeding. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hoop dat het bij mij niet zo erg zal worden. Ik heb normaal al een E-cup :shifty:
Ramona
:hug: :hug: Wat balen meis, ik kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent. Ik hoop voor je dat het niet te lang duurt voordat je vriend toch overstag gaat. Maar ik weet ook heel goed dat iedere dag die jij moet wachten er eigenlijk een te lang is.
Het enige dat ik je kan adviseren is je vriend niet te veel te pushen, bij mij werkte dat averechts. Vanaf het moment dat ik het min of meer liet rusten (lees: er niet meer met hem over sprak) ging het ineens een stuk sneller.
Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje. Ik ga vaak vroeg naar bed, en dat is niet echt bevorderlijk voor de pogingen. Het gebeurt niet vaak, maar we hebben de afgelopen 2 weken maar 2 keer geklust. En dat terwijl we vorige week vakantie hadden. Dus dat schiet niet erg op. Maar jaā¦ ook dat komt wel weer goed.
Morgen moet ik weer naar de huisarts. Ik ben benieuwd wat ze nu weer te zeggen heeft, en natuurlijk wat voor opties er nog meer zijn om te achterhalen waar ik last van heb.
Ik ga nu even lekker met mannetje op de bank hangen en dan zo maar weer mijn bed opzoeken
Fijne avond!
@Fālien wrote:
:inlove: :dance: Jawel mijn onderbuik gevoel is dus toch een tweede streepke waard geweest!!
Dus ook ik ben zwanger! :inlove: :-
Ik blijf hier meeloeren en hoop dat jullie snel mogen volgen meiden! :-
Gefeliciteeeerd!!! :inlove:
Fālien gefeliciteerd!!!
Super zeg :inlove: