Jan.'10 stoppers#2:Kimmie, Marbo en Iev een dikke knuffel

F’lien gefeliciteerd :dance: :dance: Ik heb gelijk de titel aangepast…

Voor de andere dames :hug:

Ik duik lekker mijn bedje in, misschien kan ik mijn vriend lief aankijke :wink:

Joepieeee!!! F’lien, van harte gefeliciteerd, meis!!! :dance:

Wij moeten ook maar eens aan de klus de komende dagen. Hoewel ik het niet zo leuk vind als het kind tussen sinterklaas en kerst jarig is. Maar ook weer niet zo dat ik daarom een maandje ga overslaan :hand:

:lol: :lol: Tja Iev zo is er steeds iets he :wink: als ik goed uitkom beval ik net voor de feestdagen rond de 27e november, dus dat komt mooi uit :thumbup:

SaC altijd weer even balen als je moet werken na zo’n lekkere periode van eigen tijd indelen omdat je gewoon vakantie hebt :?

Fijn dat je een meedenkende huisarts hebt iemand die je serieus neemt, toch belangrijk hoor. :hug:

Nou meiden ben zo benieuwd wie van jullie mag volgen :inlove: :-*

Goedemorgen dames,

Vannacht onverwachts geklust :mrgreen: En omdat het onverwachts was, dus ook zonder condoom :mrgreen: Dus wie weet :wink: ???

Het is heerlijk weer hier. Damian heeft vanmorgen een uurtje in zijn blote billen rond gelopen en 1 ongelukje gehad. Lieverd staat er bij te kijken van "Wat is dit nou?? "

Gisteren toen ik van mijn werk thuis kwam zat meneer met zijn blote billen in de wasbak bij mijn so :inlove: Heerlijk met de waterkraan te spelen. Zonnetje kom maar nog vaker en nog wat warmer, dan kan hij weer lekker in de tuin zitten in het badje :mrgreen:

F’lien wanneer ben je uitgerekend?

@Pattycoat wrote:

F’lien wanneer ben je uitgerekend?

Op 27 november.

Dus jullie hebben een goede klus gehad :inlove: :pray: how knows

Spannend he, heerlijk he dat weer, ben net terug uit Amersfoort lekker in de dierentuin rondgelopen erg leuk!

Kindjes lief geweest :inlove:

Zou een hele goede klus kunnen zijn geweest. Net wat krampjes. Ka mij eisprong zijn… Nu ik daar wat meer mee bezig ben, voel ik het wel (denk ik hoor :wink: )

En NOvemberkindjes zijn zooo leuk :inlove:

:-* Meiden hoe is het vandaag?

Lekker genoten van het weer?

Zalig niet dat zonnetje zo lekker warm, bij ons in de tuin gewoon 20 grd :dance:

Hoi meiden,

Beetje laat :mrgreen: Maar had een verjaardag van mijn zwager net… Damian daar in een campingbedje. Later er weer uit en dan is het zo’n scheetje he… Fijngeknepen oogjes, wankelen :inlove: Terug naar huis is hij wakker gebeleven en toen ik hem in bed legde, ging hij gelijk op zijn buikje liggen om te slapen :inlove: Helaas moest hij nog een slaapzakje aan :think: Maar snel weer in slaap gevallen.

Hier niet echt genoten van het mooie weer. Ik zat achter mijn bureau op mijn werk. Ik heb nu nog meer werk gekregen, aangezien mijn collega er 1.5 maand eerder mee stopt ivm harde buiken. Dus voordat zij er weer is ben je zo’n 6 maanden verder…

Nu lekker weekend, hopen dat ze het een beetje mis hebben met het weerbericht

Hoi Dames,

allemaal aan het werk? Vast niet aan het genieten van het mooie weer. Hier is het grijs, maar wel droog…

Ik moet nog heel veel doen in huis, maar helemaal geen puf voor. Blijf naar de wc lopen om te plassen :think: Ik hoop dat ik geen blaasontsteking aan het creeren ben. Absoluut geen zin in :naughty:

Zo even aankleden en Damian aankleden en dan een stukje fietsen denk ik… Even naar het tuincentrum ofzo en wat boodschapjes doen :mrgreen: Damian vindt het geweldig om in het karretje te zitten…

Heeeey dames,

ik ben ook in januari gestopt en dus hoop dat ik met jullie volop mag mee kletsen.

ik ben zelf 26 en ben 5 jaar samen met mijn ventje.

we hebben ondertussen al een dochtertje van 3 jaar en er mag nu nog gerust een tweede spruit bijkomen.

groetjes

hoi butterfly, welkom hier…

Tuurlijk ben je welkom, Butterfly. Succes!!!

Volgens mij ben ik aan het ovuleren… Of ik heb gewoon vreselijke kramp in mijn darmen :evil:

We worden nog eens wereldwijd hier hihi…

Dubai, Antwerpen…

Ik helaas niet hoor…

Iev, kan heel goed zijn hoor… Ik had van de week (LEES: Een paar uur na mijn spontane geklus midden in de nacht) ook last van krampen…

Normaal voel ik dat nooit in het midden van mijn cyclus (Ook natuurlijk door de pil) Maar nu let ik op veel meer dingen… Je merkt ook veel meer dingen in je lijf

Kramp hiel gisteravond zo’n 2 uur aan. Lekker warm bad genomen, dat hielp wel iets. Maar

ik deed even een vinger naar binnen om te kijken of ik ook ‘draderig’ slijm had. Maar daar kwam behalve inderdaad ‘draderig’ slijm, ook wat bloed mee :think: Dat heb ik nog nooit gehad

Vanochtend had ik weer even heel erg kramp. Nu is het gelukkig over, maar wel raar.

Misschien toch je eisprong?

Ik had gisteravond weer zo’n last van rechts onderin mijn buik. Nu is het een beetje afgezwakt. Even afwachten dit weekend, anders toch maar even naar de dokter… Doet meer zeer als je er op drukt :think: Van de week heel veel moeten plassen, donderdag geloof ik. Misschien dat het daar aan ligt…

Straks met mijn mannetje naar de oppening van de nieuwe bieb hier… Ik heb zelf een strippenkaart en sinds kort ook een abo. Dus even mijn strippenkaart leegmaken. Mijn vriend vroeg aan mij of ik een boek kon kopen van 1 van die mannen van Top Gear (even geen idee welke hoor) Maar ik vind het zonde om voor hem boeken te kopen. Ik probeer het telkens weer, maar hij leest gewoon niet he… Dus even kijken of ze het bij de bieb hebben. En misschien even kijken voor een standaard kookboek. Ik had vroeger op school een heerlijk kookboek. Daar stonden ook recepten in van allerlei soorten vla… Maar ja die moest ik weer inleveren…

SaC, wil je ook een boek lenen??? Heb nog strippen genoeg :lol:

Goedemiddag dames,

F’lien

De vakantie was eigenlijk ook veel te kort, we hadden maar een weekje vrij. Maar het weer werken valt ook dan wel weer erg zwaar. Volgende week gelukkig ook weer een lang weekend en daar kijk ik erg naar uit.

Pattycoat

Wat balen dat je collega anderhalve maand eerder moet stoppen en dat jij daardoor meer werk hebt. Hopelijk wordt het niet te veel. Wat goed dat jullie geklust hebben, hopelijk voor een goed doel :slight_smile:

Dank je voor je aanbod voor het lenen van een boek… maar ik heb hier nog zo’n 30 ongelezen boeken liggen, dus voorlopig gaat het goed.

Ben je trouwens alweer toe aan nieuwe boeken? Hoe staat het met ‘Komt een vrouw bij de dokter’ en ‘De Weduwnaar’? Heb je ze al uit?

Butterfly

Welkom hier, en veel succes.

Dinsdag ben ik bij de ha geweest en daar zijn twee dingen uitgekomen. De vermoeiheid/misselijk/duizeligheid weet ze eigenlijk niet wat ze daarmee aan moet. Uit alle onderzoeken blijkt dat er geen lichamelijke oorzaken zijn. Ik zal het nu dus in een andere richting moeten zoeken en daar ben ik nu mee bezig. Mijn mannetje vroeg van de week of het misschien kon komen door de ‘Etos Zwanger worden’ die ik sinds enige tijd gebruikt. Ik heb zelf het idee van niet, maar ik ben er toch maar even mee gestopt en weer overgestapt op losse multivitaminen (moet ik nemen i.v.m. maagband) en foliumzuur. Ook ben ik vorige week naar een diëitist geweest, misschien dat mijn eetpatroon niet goed is.

Wat betreft de onregelmatige cyclus en de kinderwens ben ik (nu al) doorgestuurd naar de gynaecoloog. Ik heb woensdag via internet direct geprobeerd een afspraak te maken, maar dat was best wel lastig. Je krijgt een hoop vragen en moest uiteindelijk uit een aantal ‘klachten’ kiezen. Daar stond ook ‘wens om zwanger te worden’ tussen en dat heb ik gekozen. Vervolgens verscheen er een telefoonnummer dat ik moest bellen, dus dat heb ik gedaan. Afspraak staat voor 21 april en ik moet samen met mijn man komen. Donderdag kwam de bevestigingsbrief en daarin stond wat ze tijdens de intake zoals zullen doen. Toen kreeg ik het gevoel dat ik bij de verkeerde afdeling was beland.

Gisteren dus maar even met het algemene telefoonnummer gebeld en gevraagd of het goed gegaan is en ik heb 16 april een ‘normale’ afspraak bij de gynaecoloog. De assistente raadde me wel aan de afspraak die ik voor 21 april heb nog even te laten staan, voor als blijkt dat we toch daarheen moeten.

Ik vind het best spannend allemaal.

Wel weer grappig: maak ik een afspraak bij de gynaecoloog i.v.m. onregelmatige menstruatie en het lange tijd uitblijven daarvan word ik vanmorgen weer ongesteld (laatste keer was begin december). Omdat het alweer een tijdje geleden is heb ik er weer flink last van. Ik zit mij nu ook een beetje zielig te voelen met een warme kruik op de bank. Ik heb eigenlijk nergens zin in. Veel buikpijn en rugpijn.

Toch is het aan de ene kant wel prettig, ik menstrueer dus nog wel. Aan de andere kant is het ook wel jammer, want ik had het leuker gevonden als ik zwanger was geweest. Maar dat ik dat niet was wist ik al door al die negatieve testen.

Fijne zaterdag allemaal nog. Ik ga nog even lekker op de bank hangen en misschien wel wat lekkers uit de kast trekken (ik wil chocolade!!!)

Tot later!

SaC, die boeken van Kluun moet ik ook nog uitlezen :oops: :oops: Gelukkig komt het mooie weer er weer aan en kunnen we lekker in de tuin zitten :mrgreen:

Voor in de trein heb ik op het moment een dwarsligger, op zich wel handig, klein en makkelijk mee te nemen… Maar het verhaal boeit me op dit moment nog niet zo… Misschien komt dat nog

Spannend hoor die afspraak bij de gyn.: En toch nog ongi geworden… Is ergens natuurlijk wel een goed teken toch?

Nou ik kom zo verder reageren, want ik heb hier een vriend die aan mijn kop loopt te zeuren :roll:

Ja SaC, raar dat die ongi zowel goed als slecht uitkomt nu :eh: Ik hoop dat je erachter komt wat de oorzaak van je klachten kan zijn :hug:

Ik heb nog steeds een klein beetje bloed. En had tot gisteravond kramp in mijn buik/baarmoeder. Niet continu, maar vooral 's avonds. Ik heb echt geen idee wat het is :think: Normaal heb ik een mooie regelmatige cyclus van 28/29 dagen. Dus om nu middenin een bloeding te krijgen. En mijn vorige cyclus was ook al zo kort. Ik weet het echt niet. Ik kijk het maar even aan. Als het bloeden meer wordt, dan ga ik naar de dokter. Als het stopt, dan maar afwachten over 2 weken of ik ongi wordt.

Pattycoat

Ben jij zo’n mooi weer lezer? Lekker in de tuin? Ik heb periodes dat ik veel lees en periodes dat ik minder lees. Nu lees ik eigenlijk alleen in bad of in bed. Soms in de trein, maar meestal vergeet ik mijn boek in mijn tas te doen 's ochtends.

Die dwarsliggers heb ik wel eens gezien, maar ik kan mij niet voorstellen dat dat makkelijk leest.

Die ongesteldheid is wat dubbel nu. Het is wel fijn te weten dat het nog een beetje functioneert, maar ik baal er wel van omdat ik toch graag zwanger wil worden. Nog 3 weken dan kan ik naar de gynaecoloog. Wie weet wat er dan gevonden wordt.

Iev

Die ongesteldheid is erg dubbel. Maar het is fijn te weten dat het nog wel kan. Ik ben benieuwd wat de gynaecoloog zal zeggen. Nog 3 weken dan kan ik terecht. Hopelijk weten ze direct iets te vinden, en dat het niet echt een medische aangelegenheid gaat worden.

Ik kan me je verwarring wel een beetje voorstellen. Ik hoop dat het gewoon je eisprong is, of innesteling :slight_smile:

Ik voel mij vandaag wel weer een beetje beter. Ik ben nog steeds moe en misselijk enzo. Maar de krampen zijn wat minder en als ik een warme kruik gebruik voel ik het eigenlijk nauwelijks.

Ik probeer al de hele dag een presentatie voor mijn werk in elkaar te zetten, maar dat wil niet erg lukken. Ik ben erg slecht in het overtuigen van mensen van bepaalde dingen en ik vind het vreselijk om voor meerdere mensen te spreken. Ergens weet ik wel dat ik het kan, maar mijn gevoel denkt daar anders over. Dinsdagochtend is het zo ver!